Och nietes!quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon in bed liggen tot het echt niet anders kan
Rekenen blijft hetzelfde, taal blijft hetzelfde, geschiedenis vergeten ze toch weer na 3 minuten. Je moet hooguit het geknutsel voorbereiden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och nietes!Doe ik alleen als ik niets hoef voor te bereiden verder
![]()
Ik had het over visitequote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rekenen blijft hetzelfde, taal blijft hetzelfde, geschiedenis vergeten ze toch weer na 3 minuten. Je moet hooguit het geknutsel voorbereiden.
Luxe. Die digiborden zijn echt coolquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het over visitemaar verder heb je idd gelijk, al bereid ik vaak wel even de rekenles voor voor het digibord
4quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
En voor een plotselinge overhoring hoofdrekenen mag je best Steer en mij ook wel wat vragen hoor.
Los de volgende vergelijking op:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Muziek maken net als andere bandsquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; wat houdt een kunstenaarsband precies in; wat doen ze?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Luxe. Die digiborden zijn echt cool
2,20371quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
En voor een plotselinge overhoring hoofdrekenen mag je best Steer en mij ook wel wat vragen hoor.
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Breuksplitsenquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Iets wat bestaat uit cos, sin en een e-macht. De computer mag de rest doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Wel cool. Dit ding is gewoon willekeurig van Google maar de theorie waarbij het gebruikt wordt komt mij gewoon nog zo bekend voorquote:
Maple sletquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Iets wat bestaat uit cos, sin en een e-macht. De computer mag de rest doen
Hé, wel in het tijdsdomein omzetten natuurlijk.quote:
Matlabhoer, bedoel jequote:
Alle andere domeinen zijn dan ook onzinquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hé, wel in het tijdsdomein omzetten natuurlijk.
Is uitwisselbaar he, massa/demper/veer = spoel / weerstand / condensatorquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat over een massa veer systeem
Matlab ookquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maple kan het tenminste symbolisch oplossen.
Yes, daarom kregen wij ook al die massa veer systemen bij Elektroquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is uitwisselbaar he, massa/demper/veer = spoel / weerstand / condensator
Ah, dat is informatie dat ik nog niet wistquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dit is nou zo'n moment dat ik beter even niets kan zeggen
![]()
Massa-veer-systemen is iets waar ik nog wekelijks mee bezig benquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Yes, daarom kregen wij ook al die massa veer systemen bij Elektro. Tot dit even tussen neus en lippen door werd gegeven.
Awww.. heb je een Harry Potter rekenmachine?quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, dat is informatie dat ik nog niet wist. Mijn Hp rekenmachine kan ook symbolisch laPlace oplossen e.d.
Bij mij gaat het in horten en stoten omdat ik het steeds weg moet klikkenquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
En dit is nou zo'n moment dat ik beter even niets kan zeggen
![]()
Vast wat complexer dan dat wij ze kregenquote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Massa-veer-systemen is iets waar ik nog wekelijks mee bezig ben![]()
Ik doe dé massa-veer master
Ik ben ze gewoon even kwijt geloof ikquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in horten en stoten omdat ik het steeds weg moet klikken
Zometeen lekker naar huus
Ja, met Hermelien eropquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. heb je een Harry Potter rekenmachine?
Tofquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
Muziek maken net als andere bandsMaar dan bestaat ie uit beeldend kunstenaars die daarnaast muzikant zijn, dus dat betekent ook (door het type mensen
) dat de muziek vernieuwend en raar is. Met rare instrumenten e.d.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:
Daarom dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, met Hermelien erop. En een toets om coole geluidseffecten uit de films te laten afspelen
.
Ik heb wel de Nimbus 2000++ he?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nimbus 2000 grafische rekenmachine
[..]
sssstquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ze gewoon even kwijt geloof ik
Nogal, jaquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wat complexer dan dat wij ze kregen.
[..]
hippies en andere toffe mensenquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; zo'n band klinkt apartwat is je publiek?
quote:
Ik koop een wijngaard in Spanje en ga daar wonen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat ga je er uiteindelijk mee doen?
Spinal Tap heeft nog wel een positie vrijquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hippies en andere toffe mensen![]()
[..]
![]()
Ze zoeken een drummer. Ik zoek een band.
Maar dan ga ik wel elektronisch of minimalistisch drummen
Met welk geld?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik koop een wijngaard in Spanje en ga daar wonen.
Detailsquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef TAV74 het volgende:
Zo, lekker opgeschoten vandaag, maar nu is de inspiratie op vrees ik. Morgen weer een dag, kwartiertje freewheelen dan zit het er weer op.
Nice!quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Steerke, is er ergens een online-parfum-bestel-dienst?
Kom er net achter dat ik al bijna 400 euro heb verdiend met de boekenverkoperij bij Bol!Hell, dan mag ik nu wel een dikke pot parfum kopen.
Pff, ik heb 20 boeken erop gezet maar niemand die het wil kopen. Niet gek, er zijn in die 10 jaar natuurlijk alweer nieuwere edities te koop.quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Kom er net achter dat ik al bijna 400 euro heb verdiend met de boekenverkoperij bij Bol!Hell, dan mag ik nu wel een dikke pot parfum kopen.
Die beschrijvingquote:Gucci - EnvyGucci\'s goeroe Tom Ford kan geen slecht doen wanneer het op het creëren van stijlvolle ontwerpen, accessoires en parfums komt. Envy is sexy met een hoofdletter S, scherp en gaat perfect samen met je nieuwe Gucci handtas en hoge hakken. Ok, de hakken en handtas kunnen er misschien niet altijd bij, maar je kunt jezelf wel op het parfum trakteren. Het is het waard.
Schijnt dat als je 400 euro overmaakt naar rekeningnr. 28472 dat je dan een groot pakket met allemaal dure luchtjes krijgt toegestuurd.quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pff, ik heb 20 boeken erop gezet maar niemand die het wil kopen. Niet gek, er zijn in die 10 jaar natuurlijk alweer nieuwere edities te koop.
https://www.parfum.nl/dames/gucci/gucci-envy
Van de Nederlandse webwinkels vind ik de bovenstaande schappelijke prijzen hebben.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Schijnt dat als je 400 euro overmaakt naar rekeningnr. 28472 dat je dan een groot pakket met allemaal dure luchtjes krijgt toegestuurd.
Er is er maar één versie van deze, en dat is de Eau de Toilette.quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
O en ik moet niet de eau de toilette, neem ik aan, maar de parfum?
Ah, kijk, scheelt me weer de vraag wat het verschil nu eigenlijk isquote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is er maar één versie van deze, en dat is de Eau de Toilette.
EdT = 3-5% aromaoliën
EdP = 5-10% aromaoliën
Parfum = 10-15% aromaoliën
etc. Zegt dus iets over de relatieve sterkte van een geurtje. Maar Guccy Envy EdT is prima gebalanceerd. Schreeuwt niet, is gewoon een mooie geur die dicht bij je blijft.
Helder.quote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is er maar één versie van deze, en dat is de Eau de Toilette.
EdT = 3-5% aromaoliën
EdP = 5-10% aromaoliën
Parfum = 10-15% aromaoliën
etc. Zegt dus iets over de relatieve sterkte van een geurtje. Maar Guccy Envy EdT is prima gebalanceerd. Schreeuwt niet, is gewoon een mooie geur die dicht bij je blijft.
Hopsa, da's fijn!quote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje bewegen voor vandaag zit er ook weer op
En ik heb mijn 1e tentamen van het 3e jaar gehaaldyay
dubbelquote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Wat studeer je eigenlijk rijstebrij?quote:Op maandag 15 november 2010 16:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik hoogstwaarschijnlijk ook![]()
Had een 8+ voor het mondeling, maar de theorie ging slecht
Coldfeet heeft ook een flesje Gucci Envyquote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Duderella het volgende:
Steer, realiseer je je dat ik ongesnoven een parfum online ga bestellen, puur en alleen omdat jij zegt dat ik 'm moet kopen?
Wie zegt dat ik geen vertrouwen in de menschheid heb...
Master precisietechniekquote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk rijstebrij?
Dan zit het wel goed!quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Coldfeet heeft ook een flesje Gucci Envy
Oh! Ik dacht iets artistiekerigs!quote:Op maandag 15 november 2010 16:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Master precisietechniekPrecisie-machines bouwen dus enzo.
Nee, johquote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht iets artistiekerigs!
hehequote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
Hahaha huisgenoot stormt mn kamer "Zo moet je kijken, ik ging vandaag tekenen en ik kan dat echt niet HE JE HEBT MAKE UP OP! maar het ging echt super goed *blablablablabla*"
quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
Hahaha huisgenoot stormt mn kamer "Zo moet je kijken, ik ging vandaag tekenen en ik kan dat echt niet HE JE HEBT MAKE UP OP! maar het ging echt super goed *blablablablabla*"
hahaha vond ze het leuk?quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
Het is een hijquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha vond ze het leuk?
Sarabi en Rijst; gefeli!
ik krijg alleen maar dromen over dat ik weer aan het studeren ben. 3 dagen geleden zat ik ineens in een klas met Duderella als juf
Hij zag het iig.. das al heel watquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Het is een hijGéén idee, hij had het namelijk meteen weer over zn tekenopdracht
Vooraaaal niks laten merken dat je haar knap vond, denkt hij dan....quote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is wel een héle onwaarschijnlijke droomquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha vond ze het leuk?
Sarabi en Rijst; gefeli!
ik krijg alleen maar dromen over dat ik weer aan het studeren ben. 3 dagen geleden zat ik ineens in een klas met Duderella als juf
quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat is wel een héle onwaarschijnlijke droom
quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Krengen zijn hetquote:Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef Duderella het volgende:
Mijn oud-studenten worden allemaal loeders, dat blijkt maar weer.
dan moet het heeeeeel anders zijn geweest. of zit hij in de kast?quote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Aure het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg, ik vind nog eens zo'n kek jurkje voor je
Examencommissie!quote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef borisz het volgende:
Zo thuis![]()
Sarabi
Docenten die niet opschieten met nakijken van tentamens en over deadlines heen gaan
Ik weet niet of het van deze opmerking echt veel beter wordtquote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ik hou wel van krengen (in dit geval
)
quote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het van deze opmerking echt veel beter wordt
vond ik van wel aangezien ik niet studeer en Dude geen juf is.quote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dude is een meesteresquote:Op maandag 15 november 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond ik van wel aangezien ik niet studeer en Dude geen juf is.
maar goed; we beginnen weer van voren af aan.. pff ik werd net vrolijk
hahaha ja das waarquote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hij zag het iig.. das al heel wat
Het feit dat ie het überhaupt door had alleen al is voor een man vrij onbegruikelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef Aure het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
* Duderella pakt haar functie-omschrijving er maar eens bij...quote:Op maandag 15 november 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vond ik van wel aangezien ik niet studeer en Dude geen juf is.
Ah, ik zie het staan ja.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef FutureFairytale het volgende:
en 4 dagen geleden droomde ik zo echt dat ik eigenlijk wilde vragen of het waar was maar checkte gauw even fok om te kijken of het waar was. ik droom nml altijd echt...
Bluezz had 's nachts een voor en na foto geplaatst van haar toiletbril die ze ging schoonmaken. voor ze die had schoongemaakt zat ie helemaal onder de stront en ik werd er misselijk van en vroeg me af waarom ze in godsnaam die foto had geplaatst. de na foto was gelukkig schoon.
pillen doen gekke dingen met me...
quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
* Duderella pakt haar functie-omschrijving er maar eens bij...![]()
[..]
Ah, ik zie het staan ja.
jij merkte anders ook een puntbuik opquote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Het feit dat ie het überhaupt door had alleen al is voor een man vrij onbegruikelijk.
Hallo, er is zes kilo af hoor, sinds die ontmoeting.quote:
ik heb zulke dromen sinds die pillen juist. of iets 'reallife' of spelletjes zonder pionnen maar met mezelf. dat ik door allerlei gekke en enge dingen moet lopen. net harry potter. ik moet misschien eens een boek schrijvenquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou de dosering medicatie toch nog niet te veel afbouwen als ik jou was.
Sinds ik van mijn vrouwelijke huisgenootjes zittend moest plassen....quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij merkte anders ook een puntbuik op
en Steer is dus geen man want die valt alles op. ook een heleboel dingen die vrouwen niet eens zien..
Ah zo ja. Maar ik ben dan ook geen kinder-juf nee. Maar ik heb wel studenten.quote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Dude; ik dacht dat je laatst zei dat je zo blij was dat je niet met kinderen werkte maar dat je dingen onderzoekt voor een school...
volgens mij kon je dat alquote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sinds ik van mijn vrouwelijke huisgenootjes zittend moest plassen....
je geeft dus nog steeds les? sorry dat had ik niet begrepen. ik dacht dat je dat vroeger deed en nu meer met de dingen daaromheen bezig was (het hogere segment zeg maar). je doet zeker én énquote:Op maandag 15 november 2010 17:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah zo ja. Maar ik ben dan ook geen kinder-juf nee. Maar ik heb wel studenten.
Ze ontnemen me mijn mannelijkheid.quote:Op maandag 15 november 2010 17:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgens mij kon je dat al
quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ze ontnemen me mijn mannelijkheid.
Oh goeie tip!quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Duderella het volgende:
Voor de low-carbers onder ons: ik heb eindelijk een pasta gevonden die laag is in verteerbare koolhydraten, maar niet naar karton smaakt. Echt heel lekker:
http://www.dreamfieldspasta.nl/
Nou, ik zit niet in de bieb. Ik werk op het secretariaat van een stichting (15 bibliotheken) en ik heb het vooral druk met het uitwerken van notulen, het schrijven van subsidiestukken en het praten met wethouders en beleidsambtenaren....quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef Duderella het volgende:
Middag Tezz! Druk in de bieb is goed, toch?
Golfer die bij jullie toko aangegeven had 'wel van pittig voedsel te houden'.quote:
Oh! Ik zag je altijd voor me als knappe bieb-juf die streng stempeltjes zette!quote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, ik zit niet in de bieb. Ik werk op het secretariaat van een stichting (15 bibliotheken) en ik heb het vooral druk met het uitwerken van notulen, het schrijven van subsidiestukken en het praten met wethouders en beleidsambtenaren....
Als het heel erg druk in de bieb was dan had ik het vermoedelijk minder druk, haha!
Onze bieb heeft het reuze druk! Heus waarquote:Op maandag 15 november 2010 17:38 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik zit niet in de bieb. Ik werk op het secretariaat van een stichting (15 bibliotheken) en ik heb het vooral druk met het uitwerken van notulen, het schrijven van subsidiestukken en het praten met wethouders en beleidsambtenaren....
Als het heel erg druk in de bieb was dan had ik het vermoedelijk minder druk, haha!
quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh! Ik zag je altijd voor me als knappe bieb-juf die streng stempeltjes zette!
hou op want ik word gek haha. het was zó echt. ik kwam online en zag dat..quote:
Draaikont en leugenaar ook.quote:
Past goed bij de partij die zich profileerde als eerlijk en 'geen linkse hobbies'. Ondertussen zit er gewoon weer dubieus volk in de tweede kamer zakken te vullen.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Bluezz het volgende:
http://seks.blog.nl/ludie(...)taat-als-een-erectie
Arjen Lucassen is een baas.quote:
Nou, liever dat hij daar blijft om zichzelf en de PVV herhaaldelijk voor schut te zetten, dan dat hij lekker van zijn wachtgeld gaat zitten niksen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
"ik was baldadig"![]()
Het is toch niet te geloven dat dit in de kamer kan blijven![]()
Dan kan ie eindelijk die poep eens gaan opruimen hier in H'lem noordquote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Duderella het volgende:
Nou, liever dat hij daar blijft om zichzelf en de PVV herhaaldelijk voor schut te zetten, dan dat hij lekker van zijn wachtgeld gaat zitten niksen.
Ah! Nee doe dan toch die ander maar. Die maakt tenminste toffe muziekjes!quote:
Ui eruit vissen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ah ohhhh...
Heb net erwtensoep gemaakt, en nu op het einde de laurierblaadjes eruit gevist en ik wilde het ui eruit vissen.. Maar........... waar is het uit gebleven?!
Boeventroniequote:
Had het er in zijn geheel in gegooit om lekker te kunnen trekken..quote:
Lolquote:
Een ui in laten trekken.. hmm nog nooit van gehoord. Maar nouja.. pech dan. Eet smakelijkquote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Had het er in zijn geheel in gegooit om lekker te kunnen trekken..geloof dat ie iets te week is geworden en nu in 1001 stukjes is gevallen
Zo, dat was nog eens een pijnlijk interview. Volgepropt met instructies 20 keer herhalen hoezeer het je spijt en nederige excuses aanbiedenquote:
Kruidenzakje, puik plan, die zet ik op mn verlang lijstje.quote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Een ui in laten trekken.. hmm nog nooit van gehoord. Maar nouja.. pech dan. Eet smakelijk![]()
Volgende keer kan je het in zo'n kruidenzakje doen.
Als je het toch als cadeau wilt, kun je beter voor een chiquere rvs kruiden 'ei' gaanquote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kruidenzakje, puik plan, die zet ik op mn verlang lijstje.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Magnetron stoommaaltijd van de AH in de combioven gedaan, grill aangezet, 8 minuten later 'wat ruikt het hier vreemd' en nu maar een boterhammetje aan het eten.![]()
Hoe Windigiaans van je.quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Boeventronie![]()
Maar.. hij zegt sorry he, dus hij zal het allemaal wel niet zo bedoeld hebben en zo. Dus nu is álles weer goed [/naievemodus]
Magnetron stoommaaltijd van de AH in de combioven gedaan, grill aangezet, 8 minuten later 'wat ruikt het hier vreemd' en nu maar een boterhammetje aan het eten.![]()
Eet smakelijk, sjefquote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Stereotomy het volgende:
Thnx voor de tip, staat op mn verlanglijst. Anders nog iets wat ik erop kan zetten?quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je het toch als cadeau wilt, kun je beter voor een chiquere rvs kruiden 'ei' gaan![]()
Zo'n zakje zou je zelf kunnen maken
Die had ik ook een keerquote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer![]()
Doet mij denken aan mijn poging afbakbroodjes met de magnetron af te maken![]()
verkeerde knopje dus..
Weet niet wat erger is: oven --> magnetron of magnetron --> ovenquote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer![]()
Doet mij denken aan mijn poging afbakbroodjes met de magnetron af te maken![]()
verkeerde knopje dus..
Ehhmm.. wat mis je nog meer in je keukenquote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, staat op mn verlanglijst. Anders nog iets wat ik erop kan zetten?
Als ik je vertel dat die broodjes van binnen uit verkoolden? Weet je het dan wel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weet niet wat erger is: oven --> magnetron of magnetron --> oven
Heb ooit ook een ovenschaal champignonnetjes dusdanig gemagnetronned dat ze krompen tot 5% van hun oorspronkelijke volume.
Nou, ik dacht dat ik het redelijk compleet had, maar zo een kruidending had ik nog niet. Heb ook net een nieuwe keukenquote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. wat mis je nog meer in je keukenIk vind het zelf altijd erg leuk nuttige dingetjes, maar niet iets wat je zelf snel koopt, voor in de keuken te vragen
Dat klopt, dat heb ik ook eens meegemaakt, maar dan gelukkig niet door mezelf veroorzaakt en niet in mijn eigen huisquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als ik je vertel dat die broodjes van binnen uit verkoolden? Weet je het dan wel?![]()
Voor in de keuken?quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, staat op mn verlanglijst. Anders nog iets wat ik erop kan zetten?
Vlamverdeler?quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor in de keuken?
Als ik zelf op dit moment een lijstje moest maken:
Kookboeken
Grillpan
Cocktailmixer
Vlamverdeler
Maar doe niet aan Sint![]()
Ehhmm.. heb je al een zesteur?? Of een kooktang? Of een baster?? Kernthermometer? Ehhmm.. luxe kurkentrekker?? ja ja ik zit vol 'nuttige' tipsquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dat ik het redelijk compleet had, maar zo een kruidending had ik nog niet. Heb ook net een nieuwe keuken![]()
Dus ik weet niet wat ik mis
Contactgrill, nu 30 euro bij de Lidl, lekkere tosti's gegarandeerdquote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. heb je al een zesteur?? Of een kooktang? Of een baster?? Kernthermometer? Ehhmm.. luxe kurkentrekker?? ja ja ik zit vol 'nuttige' tips![]()
Voor op het gasfornuis. Zo'n plaatje dat de warmte over de pan verdeeld wordt. Handig voor sudderen. Nu moet ik af en toe roeren anders koekt het soms aan waar de vlam de pan raakt.quote:
Zesteur, jaquote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. heb je al een zesteur?? Of een kooktang? Of een baster?? Kernthermometer? Ehhmm.. luxe kurkentrekker?? ja ja ik zit vol 'nuttige' tips![]()
Maar toch 2 dingen die op de lijst kunnenquote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zesteur, ja
Kooktang, nee
Baster, nee
Kernthermometer, ja (in mn oven en los)
luxe kurkentrekker, ja
Heb stiekem best veel
Zit al standaard bij het gasfornuisquote:Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Voor op het gasfornuis. Zo'n plaatje dat de warmte over de pan verdeeld wordt. Handig voor sudderen. Nu moet ik af en toe roeren anders koekt het soms aan waar de vlam de pan raakt.
Ja, het is een luxe-item![]()
Of hoe heet dat.. misschien heet het anders.
Tosti's maak je in een grillpanquote:Op maandag 15 november 2010 19:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Contactgrill, nu 30 euro bij de Lidl, lekkere tosti's gegarandeerd
quote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef LieLie het volgende:
maar ik voel totaal geen stress wat vrij funest is voor mijn concentratievermogen.
Ik heb 3 typesquote:
*meldtquote:
Zeiknummer, sorryquote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef FutureFairytale het volgende:
heeft iemand deze aflevering van Oprah al eens gezien.. ik moet iedere keer janken als ik dit nr hoor.. zooo mooi gezongen
geen idee hoe schaars ze zijn, maar klinkt als een te overwegen optie toch?quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
*meldt
Mooi appartement voor 460 EUR gezien, niet *in* het centrum maar vlak ernaast, 48 m^2 voor exact mijn gewilde periode.... toehappen of niet... moeilijk....
Ja, maar die deadline is nu wel iets te dichtbij in verhouding tot de honderden pagina's die ik nog te gaan heb, en er gebeurt nog niksquote:
Hmm, als het systeem faalt heb je wel een probleem jaquote:Op maandag 15 november 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar die deadline is nu wel iets te dichtbij in verhouding tot de honderden pagina's die ik nog te gaan heb, en er gebeurt nog niks
Ik zit liever in het centrum met een iets kleiner oppervlak.quote:Op maandag 15 november 2010 19:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geen idee hoe schaars ze zijn, maar klinkt als een te overwegen optie toch?
Waar wil je zitten?quote:Op maandag 15 november 2010 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zit liever in het centrum met een iets kleiner oppervlak.
Heb een vermoeden dat ze niet schaars zullen zijn... maar zeker weten doe ik het niet. Niet veel mensen zetten hun gemeubileerde zooi nu online als ze pas 1 januari weggaan...
M'n gevoel zegt wachten.
Daar heb je je antwoordquote:
De man met de deadlinehamer sluipt achter je....quote:Op maandag 15 november 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar die deadline is nu wel iets te dichtbij in verhouding tot de honderden pagina's die ik nog te gaan heb, en er gebeurt nog niks
En wat gaat die doen?quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De man met de deadlinehamer sluipt achter je....
Van nature ben ik het ook, maar als ik iets geleerd heb van m'n studie dan is het toch wel dat ik daar eigenlijk slecht tegen kan, vlak voor deadlines werken.quote:
Dat weet ik niet, ik ben hem altijd net te snel af. Maar vertrouwen doe ik hem nietquote:
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oooh, maar dan komt het wel goed![]()
Ga ik eerst nog even thee zetten
quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Cohen is de man met de deadline hamer?quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zweten in je bilnaad zul je!!quote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Zij die gaan sterven sporten, groeten u.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cohen is de man met de deadline hamer?
quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Zijn sjaal hangt al aan de kapstok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thee drinken met de deadlinemanquote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cohen is de man met de deadline hamer?
is wel zo maar het gaat om haar! ik wou dat ik zo als haar kon zingenquote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zeiknummer, sorry![]()
Heb wel nummers die me kunnen ontroeren, maar niet dit soort dingen waar het sentiment van afdruipt. Bah.
ja die had ik verwacht omdat ik het zeg haha. sommigen hier zeggen nml dat ze beter niks kunnen zeggen en dan wordt er niks gezegd. ik dacht; ik ga dat ook eens zeggen. eens kijken of daar wel op gereageerd wordt. en ja hoorquote:
die heb ik van mijn zus geleend en gelezen. Ik moest wel lachen hoor soms erom.quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
Ik heb een nieuwe chicklit! Shopaholic mini!![]()
![]()
Tezz gaat onder dekentje op de bank met een pot thee....
aah die wil ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Tezz het volgende:
Ik heb een nieuwe chicklit! Shopaholic mini!![]()
![]()
Tezz gaat onder dekentje op de bank met een pot thee....
quote:Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef LieLie het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Prorun met als onderwerp: 'Dat kan sneller!'
Ze zingt goedquote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is wel zo maar het gaat om haar! ik wou dat ik zo als haar kon zingen
Score!quote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja die had ik verwacht omdat ik het zeg haha. sommigen hier zeggen nml dat ze beter niks kunnen zeggen en dan wordt er niks gezegd. ik dacht; ik ga dat ook eens zeggen. eens kijken of daar wel op gereageerd wordt. en ja hoorvoorspelbaar
Laat me raden.. je moet een bakstenen huis bouwen bovenop het Nationale Nederlandengebouw, en je mag de lift niet gebruiken?quote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef Aure het volgende:
Whaaa heb echt een supertoffe nieuwe opdracht voor school, waar je al moe van wordt als je er aan denkt (omdat het héél véél is), maar tegelijkertijd issie gewoon zo tof dat ik er helemaal hyper van ben(word ik er alsnog moe van haha
). Ik hoop zooo dat dit kwartaal beter gaat
GAquote:Op maandag 15 november 2010 20:13 schreef LieLie het volgende:
Ik kwam er net op tijd achter dat ik drie hoofdstukken kon overslaan
Okee.. Different approach.quote:
Oké, maar ik ga zo wel even thee zettenquote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Okee.. Different approach.
Wil je alsje-alsje-alsjeblieft aan het leren gaan?![]()
Doe het voor mij, okee?
Uiteraard. Zonder kan thee kan ik me ook niet goed concentreren.quote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oké, maar ik ga zo wel even thee zetten
Ik pm ffquote:Op maandag 15 november 2010 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
wat is die opdracht dan Aure?
ik had nooit leuke opdrachten van schoolmisschien dat ik daarom nog regelmatig nachtmerries heb dat ik nog studeer
quote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Laat me raden.. je moet een bakstenen huis bouwen bovenop het Nationale Nederlandengebouw, en je mag de lift niet gebruiken?
Hoop het ook voor jeDenk toch dat het gewoon even wennen was aan een nieuwe studie.
Drukke avond. Ik schat in dat ik er hier 2 of 3 van meepik. Te beginnen nu bij Holland Sport.quote:Op maandag 15 november 2010 20:25 schreef golfer het volgende:
Het programma voor vanavond:
Holland Sport,
Spoorloos,
Dexter,
Pauw en Witteman,
Anker en Anker (opnemen).
vol avondje. ik zie dus helemaal niks in de gids waarvan ik denk; leukquote:Op maandag 15 november 2010 20:25 schreef golfer het volgende:
Holland Sport,
Spoorloos,
Dexter,
Pauw en Witteman,
die blijven onderin dus je kunt gerust drinkenquote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef LieLie het volgende:
Mijn thee-ei sluit ineens niet meer goed! Nu heb ik stukjes thee in mijn thee!
Holland Sportquote:Op maandag 15 november 2010 20:25 schreef golfer het volgende:
Holland Sport,
Spoorloos,
Dexter,
Pauw en Witteman,
quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een wijze man heeft mij ooit geleerd:
BIJ TWIJFEL NIET OVERSTEKEN!
Kusje
Zo wil ik door het leven gaan:quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo sta ik al m'n hele leven aan de kant.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo sta ik al m'n hele leven aan de kant.
3x hoorayquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo! Ha! Beat that Deadlineman!!Alle cijfers ingevuld, zelfs overal al wat bij gezet. Morgen alleen nog bij allemaal het gedragaspecten deel invullen.. dat is niet veel schrijfwerk maar meer denkwerk en dat lukt me nu niet meer.
Voel me niet zo lekker![]()
Maar het ergste werk is gedaan!!
Zat te wachten tot je in beeld kwamquote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst! op YouTube staat een hele gekke vriend van me en samen met zijn vaste producer heb ik een track geproduceerd:
wat vind je ervan?![]()
tekst heeft Maarten gedaan. muziek door Kees en ikquote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zat te wachten tot je in beeld kwamHad ik net zo goed niet hoeven doen
Liedje is wel tof qua muziek, maar de tekst is wel erg simplistisch![]()
Krijg nu wel zin ook weer wat muziek te gaan maken.
Had een tof deuntje gemaakt, maar kan 'm nergens terugvinden
Don't give up your dayjob.quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef FutureFairytale het volgende:
tekst heeft Maarten gedaan. muziek door Kees en ikdankje!
Ben je nog steeds niet helemaal lekker? *hugs*quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo! Ha! Beat that Deadlineman!!Alle cijfers ingevuld, zelfs overal al wat bij gezet. Morgen alleen nog bij allemaal het gedragaspecten deel invullen.. dat is niet veel schrijfwerk maar meer denkwerk en dat lukt me nu niet meer.
Voel me niet zo lekker![]()
Maar het ergste werk is gedaan!!
quote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef Sarabi het volgende:
Ben je nog steeds niet helemaal lekker? *hugs*
Welvoor je deadlines
Nee, net na het eten ineens weer een gloeikop en heb weer hoofdpijnquote:Op maandag 15 november 2010 20:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben je nog steeds niet helemaal lekker? *hugs*
Welvoor je deadlines
dat kan heb ik ook. dan ben je nog niet helemaal beter. periodes van de dag denk je dat het goed gaat en 's avonds merk je toch ineens dat je toch nog niet gezond bentquote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, net na het eten ineens weer een gloeikop en heb weer hoofdpijnLeek even of de verhoging weer terug kwam, maar dat is al weer gezakt geloof ik..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kan je nu lekker op de bank gaan hangen?quote:Op maandag 15 november 2010 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, net na het eten ineens weer een gloeikop en heb weer hoofdpijnLeek even of de verhoging weer terug kwam, maar dat is al weer gezakt geloof ik..
Ja doe ik.. lekker tv kijken en thee drinken..quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je nu lekker op de bank gaan hangen?
Wel rustig aan doen![]()
ah jammer de bammer!quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je nu lekker op de bank gaan hangen?
Wel rustig aan doen![]()
@FFT kan nu even niet luisteren maar ben wel benieuwd
vertrouw je het niet?quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja doe ik.. lekker tv kijken en thee drinken..
Morgen naar de huisarts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |