Och nietes!quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon in bed liggen tot het echt niet anders kan
Rekenen blijft hetzelfde, taal blijft hetzelfde, geschiedenis vergeten ze toch weer na 3 minuten. Je moet hooguit het geknutsel voorbereiden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och nietes!Doe ik alleen als ik niets hoef voor te bereiden verder
![]()
Ik had het over visitequote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rekenen blijft hetzelfde, taal blijft hetzelfde, geschiedenis vergeten ze toch weer na 3 minuten. Je moet hooguit het geknutsel voorbereiden.
Luxe. Die digiborden zijn echt coolquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het over visitemaar verder heb je idd gelijk, al bereid ik vaak wel even de rekenles voor voor het digibord
4quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
En voor een plotselinge overhoring hoofdrekenen mag je best Steer en mij ook wel wat vragen hoor.
Los de volgende vergelijking op:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Muziek maken net als andere bandsquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; wat houdt een kunstenaarsband precies in; wat doen ze?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Luxe. Die digiborden zijn echt cool
2,20371quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
En voor een plotselinge overhoring hoofdrekenen mag je best Steer en mij ook wel wat vragen hoor.
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Breuksplitsenquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Iets wat bestaat uit cos, sin en een e-macht. De computer mag de rest doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Wel cool. Dit ding is gewoon willekeurig van Google maar de theorie waarbij het gebruikt wordt komt mij gewoon nog zo bekend voorquote:
Maple sletquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Iets wat bestaat uit cos, sin en een e-macht. De computer mag de rest doen
Hé, wel in het tijdsdomein omzetten natuurlijk.quote:
Matlabhoer, bedoel jequote:
Alle andere domeinen zijn dan ook onzinquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hé, wel in het tijdsdomein omzetten natuurlijk.
Is uitwisselbaar he, massa/demper/veer = spoel / weerstand / condensatorquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef Anthraxx het volgende:
Het gaat over een massa veer systeem
Matlab ookquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maple kan het tenminste symbolisch oplossen.
Yes, daarom kregen wij ook al die massa veer systemen bij Elektroquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is uitwisselbaar he, massa/demper/veer = spoel / weerstand / condensator
Ah, dat is informatie dat ik nog niet wistquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En dit is nou zo'n moment dat ik beter even niets kan zeggen
![]()
Massa-veer-systemen is iets waar ik nog wekelijks mee bezig benquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Yes, daarom kregen wij ook al die massa veer systemen bij Elektro. Tot dit even tussen neus en lippen door werd gegeven.
Awww.. heb je een Harry Potter rekenmachine?quote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, dat is informatie dat ik nog niet wist. Mijn Hp rekenmachine kan ook symbolisch laPlace oplossen e.d.
Bij mij gaat het in horten en stoten omdat ik het steeds weg moet klikkenquote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef Sunnythesun het volgende:
En dit is nou zo'n moment dat ik beter even niets kan zeggen
![]()
Vast wat complexer dan dat wij ze kregenquote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Massa-veer-systemen is iets waar ik nog wekelijks mee bezig ben![]()
Ik doe dé massa-veer master
Ik ben ze gewoon even kwijt geloof ikquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bij mij gaat het in horten en stoten omdat ik het steeds weg moet klikken
Zometeen lekker naar huus
Ja, met Hermelien eropquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. heb je een Harry Potter rekenmachine?
Tofquote:Op maandag 15 november 2010 16:09 schreef rijsttafel het volgende:
Muziek maken net als andere bandsMaar dan bestaat ie uit beeldend kunstenaars die daarnaast muzikant zijn, dus dat betekent ook (door het type mensen
) dat de muziek vernieuwend en raar is. Met rare instrumenten e.d.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:
Daarom dusquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, met Hermelien erop. En een toets om coole geluidseffecten uit de films te laten afspelen
.
Ik heb wel de Nimbus 2000++ he?quote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nimbus 2000 grafische rekenmachine
[..]
sssstquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben ze gewoon even kwijt geloof ik
Nogal, jaquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vast wat complexer dan dat wij ze kregen.
[..]
hippies en andere toffe mensenquote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; zo'n band klinkt apartwat is je publiek?
quote:
Ik koop een wijngaard in Spanje en ga daar wonen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat ga je er uiteindelijk mee doen?
Spinal Tap heeft nog wel een positie vrijquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
hippies en andere toffe mensen![]()
[..]
![]()
Ze zoeken een drummer. Ik zoek een band.
Maar dan ga ik wel elektronisch of minimalistisch drummen
Met welk geld?quote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik koop een wijngaard in Spanje en ga daar wonen.
Detailsquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:24 schreef TAV74 het volgende:
Zo, lekker opgeschoten vandaag, maar nu is de inspiratie op vrees ik. Morgen weer een dag, kwartiertje freewheelen dan zit het er weer op.
Nice!quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Steerke, is er ergens een online-parfum-bestel-dienst?
Kom er net achter dat ik al bijna 400 euro heb verdiend met de boekenverkoperij bij Bol!Hell, dan mag ik nu wel een dikke pot parfum kopen.
Pff, ik heb 20 boeken erop gezet maar niemand die het wil kopen. Niet gek, er zijn in die 10 jaar natuurlijk alweer nieuwere edities te koop.quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
Kom er net achter dat ik al bijna 400 euro heb verdiend met de boekenverkoperij bij Bol!Hell, dan mag ik nu wel een dikke pot parfum kopen.
Die beschrijvingquote:Gucci - EnvyGucci\'s goeroe Tom Ford kan geen slecht doen wanneer het op het creëren van stijlvolle ontwerpen, accessoires en parfums komt. Envy is sexy met een hoofdletter S, scherp en gaat perfect samen met je nieuwe Gucci handtas en hoge hakken. Ok, de hakken en handtas kunnen er misschien niet altijd bij, maar je kunt jezelf wel op het parfum trakteren. Het is het waard.
Schijnt dat als je 400 euro overmaakt naar rekeningnr. 28472 dat je dan een groot pakket met allemaal dure luchtjes krijgt toegestuurd.quote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pff, ik heb 20 boeken erop gezet maar niemand die het wil kopen. Niet gek, er zijn in die 10 jaar natuurlijk alweer nieuwere edities te koop.
https://www.parfum.nl/dames/gucci/gucci-envy
Van de Nederlandse webwinkels vind ik de bovenstaande schappelijke prijzen hebben.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Schijnt dat als je 400 euro overmaakt naar rekeningnr. 28472 dat je dan een groot pakket met allemaal dure luchtjes krijgt toegestuurd.
Er is er maar één versie van deze, en dat is de Eau de Toilette.quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
O en ik moet niet de eau de toilette, neem ik aan, maar de parfum?
Ah, kijk, scheelt me weer de vraag wat het verschil nu eigenlijk isquote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is er maar één versie van deze, en dat is de Eau de Toilette.
EdT = 3-5% aromaoliën
EdP = 5-10% aromaoliën
Parfum = 10-15% aromaoliën
etc. Zegt dus iets over de relatieve sterkte van een geurtje. Maar Guccy Envy EdT is prima gebalanceerd. Schreeuwt niet, is gewoon een mooie geur die dicht bij je blijft.
Helder.quote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is er maar één versie van deze, en dat is de Eau de Toilette.
EdT = 3-5% aromaoliën
EdP = 5-10% aromaoliën
Parfum = 10-15% aromaoliën
etc. Zegt dus iets over de relatieve sterkte van een geurtje. Maar Guccy Envy EdT is prima gebalanceerd. Schreeuwt niet, is gewoon een mooie geur die dicht bij je blijft.
Hopsa, da's fijn!quote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Half uurtje bewegen voor vandaag zit er ook weer op
En ik heb mijn 1e tentamen van het 3e jaar gehaaldyay
dubbelquote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Sarabi het volgende:
Wat studeer je eigenlijk rijstebrij?quote:Op maandag 15 november 2010 16:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
Ik hoogstwaarschijnlijk ook![]()
Had een 8+ voor het mondeling, maar de theorie ging slecht
Coldfeet heeft ook een flesje Gucci Envyquote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Duderella het volgende:
Steer, realiseer je je dat ik ongesnoven een parfum online ga bestellen, puur en alleen omdat jij zegt dat ik 'm moet kopen?
Wie zegt dat ik geen vertrouwen in de menschheid heb...
Master precisietechniekquote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat studeer je eigenlijk rijstebrij?
Dan zit het wel goed!quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Coldfeet heeft ook een flesje Gucci Envy
Oh! Ik dacht iets artistiekerigs!quote:Op maandag 15 november 2010 16:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Master precisietechniekPrecisie-machines bouwen dus enzo.
Nee, johquote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht iets artistiekerigs!
hehequote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
Hahaha huisgenoot stormt mn kamer "Zo moet je kijken, ik ging vandaag tekenen en ik kan dat echt niet HE JE HEBT MAKE UP OP! maar het ging echt super goed *blablablablabla*"
quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
Hahaha huisgenoot stormt mn kamer "Zo moet je kijken, ik ging vandaag tekenen en ik kan dat echt niet HE JE HEBT MAKE UP OP! maar het ging echt super goed *blablablablabla*"
hahaha vond ze het leuk?quote:Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Aure het volgende:
Goed bezig Sarabi![]()
Het is een hijquote:Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha vond ze het leuk?
Sarabi en Rijst; gefeli!
ik krijg alleen maar dromen over dat ik weer aan het studeren ben. 3 dagen geleden zat ik ineens in een klas met Duderella als juf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |