Dus iemand die te hard gereden heeft mag geen lid meer zijn van de Tweede Kamer? Volgens mij zullen er wat kamerleden nu in de openbaarheid moeten komen met hun boete-verleden - en zullen er meer zijn met een hogere boete scorequote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De hoogte doet er niet toe.. Het feit dat er boetes zijn uitgedeeld wél. Dat geeft aan dat hij iets heeft gedaan dat niet door de (wettelijke) beugel kon. Net zoals te hard rijden idd..
Nu niets verdraaien he.. Ik zeg alleen dat die boete aangeeft dat er mbt die buren kennelijk wél IETS aan de hand wasquote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Dus iemand die te hard gereden heeft mag geen lid meer zijn van de Tweede Kamer? Volgens mij zullen er wat kamerleden nu in de openbaarheid moeten komen met hun boete-verleden - en zullen er meer zijn met een hogere boete score+
Precies. Jij kan nu echt niet meer in de Tweede Kamer hoor. Schande. Wat zeg ik - Schande!!quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een boete van ¤ 250 gehad, een halve ontucht veroordeling dus.
Omdat ik ergens in de polder 80 reed op een plaats waar 50 was toegestaan.
En er stonden niet eens 50km borden.
Volgens mij heeft hij die boete helemaal niet voor de problemen met de buren gehad hoor. En in ieder geval 1 van de 2 zeker nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu niets verdraaien he.. Ik zeg alleen dat die boete aangeeft dat er mbt die buren kennelijk wél IETS aan de hand was
quote:Op maandag 15 november 2010 23:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Precies. Jij kan nu echt niet meer in de Tweede Kamer hoor. Schande. Wat zeg ik - Schande!!
Nee, dan is het goed...quote:Op maandag 15 november 2010 23:04 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij die boete helemaal niet voor de problemen met de buren gehad hoor. En in ieder geval 1 van de 2 zeker niet
Volgens mij was die er volop met daarbij leuke woordgrappen als Guusje ter Dorst...quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef Holograph het volgende:
Volgens mij hebben we zelfs een PvdA-minister gehad die met te veel alcohol op achter het stuur is gaan zitten. Zij kon gewoon minister van Binnenlandse zaken worden. Waar blijft de verontwaardiging?
Om het in je eigen woorden te zeggenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De hoogte doet er niet toe.. Het feit dat er boetes zijn uitgedeeld wél. Dat geeft aan dat hij iets heeft gedaan dat niet door de (wettelijke) beugel kon.
Shit, je hebt gelijk... Dacht dat ik in het andere topic zat... Sorry!!quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef du_ke het volgende:
Laten we hier niet de lucassendiscussie herhalen...
Dankquote:
En de andere wellicht voor te hard rijden.quote:
Twee keuzes:quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een boete van ¤ 250 gehad, een halve ontucht veroordeling dus.
Omdat ik ergens in de polder 80 reed op een plaats waar 50 was toegestaan.
En er stonden niet eens 50km borden.
ja inderdaad. Ik vond het ook al gek als hij bij PnW zou zitten.quote:
Ik dacht dat ik hem daar zag zitten...verkeerd gezien misschien?quote:
Dat was Herman Wijffels.quote:Op maandag 15 november 2010 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem daar zag zitten...verkeerd gezien misschien?
No worries,quote:Op maandag 15 november 2010 23:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem daar zag zitten...verkeerd gezien misschien?
quote:
"Geert Tomlow stond in 2006 op de kandidatenlijst van de PVV voor de Tweede Kamerverkiezingen en behoorde tot het "klasje van Geert Wilders". Vanavond legt hij uit hoe potentiële PVVers worden klaargestoomd voor het echte werk. "quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |