Hij is er niet voor veroordeeld. Zelf vind ik dat wel een belangrijk punt...dat de rechter je schuldig bevonden heeft.quote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Nu stem ik zelf niet op PVV. Maar ik vind inbreken in ministerie van EZ wel iets anders als een relatie waar sprake was van gezagsverhouding.
Maar goed, dat ben ik.
Daar is op zich niets mis mee. Vroeger had je nog van die ouderwetse arbeider-Kamerleden, die door dossiers goed te kennen vaak betere Kamerleden waren dan universitair opgeleide generalisten.quote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan het dat je niet geschoold hoef te zijn om het land regeren?
Minimaal wo/hbo
Niemand in de regering hoeft volgens mij geschoold te zijn om daaraan te mogen deelnemen. Dat gaat (indirect) op basis van het aantal stemmen op een partij of op basis van geboorte in het geval van de Koning(in).quote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan het dat je niet geschoold hoef te zijn om het land regeren?
Minimaal wo/hbo
Idd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee. Vroeger had je nog van die ouderwetse arbeider-Kamerleden, die door dossiers goed te kennen vaak betere Kamerleden waren dan universitair opgeleide generalisten.
Bij Lucassen was het dan ook geen reden om hem uit het leger te ontslaan. Ze vondn hat blijkbaar ook weer niet zo misdadig daar dat hjij niet meervoor Het Rijk mocht werken. Dan is het ook niet heel vreemd dat het ook geen probleem is dat hij in de Tweede kamer mag.quote:Op maandag 15 november 2010 21:59 schreef capricia het volgende:
Er is geen wet waarin staat dat je met een strafblad geen kamerlid mag worden.
Vandaar ook mijn vraag: Wat zou maatschappelijk geaccepteerd worden? Lucassen wel kennelijk
Dit dus.quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar is op zich niets mis mee. Vroeger had je nog van die ouderwetse arbeider-Kamerleden, die door dossiers goed te kennen vaak betere Kamerleden waren dan universitair opgeleide generalisten.
Zoek ze op en plaats de discrepanties hier. Wat let je?quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
En nu CDA'ers, PvdA'ers en VVD'ers.
Of ben je een hypocriet?
Dus jouw idee is dat als hij oneervol ontslagen zou zijn geweest bij defensie, dat zijn situatie minder houdbaar geweest zou zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij Lucassen was het dan ook geen reden om hem uit het leger te ontslaan. Ze vondn hat blijkbaar ook weer niet zo misdadig daar dat hjij niet meervoor Het Rijk mocht werken. Dan is het ook niet heel vreemd dat het ook geen probleem is dat hij in de Tweede kamer mag.
De situatie met zijn buren lijkt me ook veel meer een probleem voor de toegewezen portefeuilles. Het maakt hem in ieder geval allesbehalve geloofwaardig op zo'n post.quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij Lucassen was het dan ook geen reden om hem uit het leger te ontslaan. Ze vondn hat blijkbaar ook weer niet zo misdadig daar dat hjij niet meervoor Het Rijk mocht werken. Dan is het ook niet heel vreemd dat het ook geen probleem is dat hij in de Tweede kamer mag.
Dat sowiesoquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De situatie met zijn buren lijkt me ook veel meer een probleem voor de toegewezen portefeuilles. Het maakt hem in ieder geval allesbehalve geloofwaardig op zo'n post.
Dat vermoed ik inderdaad. Dan zou er bij een eerder geval geconstateerd zijn dat hij niet voor Het Rijk mocht werken. Dan zou het vreemd zijn als hij het dan nu wel zou doen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef capricia het volgende:
Dus jouw idee is dat als hij oneervol ontslagen zou zijn geweest bij defensie, dat zijn situatie minder houdbaar geweest zou zijn.
Zou kunnen.
Zou interessant zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef capricia het volgende:
Wat mij betreft mag de wetgever hier wel richtlijnen voor opstellen. Bijv. misdrijven waar een straf van min. 5 jaar of zo op staat. Maar ik ben daar nog niet helemaal uit.
Maar daar is hij niet voor veroordeeld. Dat is zijn woord tegen die van de buren die hem blijkbaar niet mochten. Die reportage deed me erg aan de " Burn the witch"-scene denken in Monty Pyton and the Holy Grailquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De situatie met zijn buren lijkt me ook veel meer een probleem voor de toegewezen portefeuilles. Het maakt hem in ieder geval allesbehalve geloofwaardig op zo'n post.
En die boete dan?? Ok, is wellicht niet hetzelfde als "veroordeeld", maar toch..quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar daar is hij niet voor veroordeeld. Dat is zijn woord tegen die van de buren die hem blijkbaar niet mochten. Die reportage deed me erg aan de " Burn the witch"-scene denken in Monty Pyton and the Holy Grail
Beginnersfoutje, misschien?quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet vergeten dat een rechter iemand het actief en passief kan ontnemen (bij delicten tegen de Staat en zulks).![]()
Had de PVV gewoon om een VOGje gevraagd voordat ze de Kamerleden naar voren hadden geschoven, maar ja!
Wat weet ik er nou van? Ik ben louter vice-voorzitter van de oetlullen ende Coeckwauschen Komissie!
Pas vanaf een bepaalde hoogte van de straf.. En dan nog is het al heel lang niet toegepast..quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet vergeten dat een rechter iemand het actief en passief kan ontnemen (bij delicten tegen de Staat en zulks).![]()
Had de PVV gewoon om een VOGje gevraagd voordat ze de Kamerleden naar voren hadden geschoven, maar ja!
Wat weet ik er nou van? Ik ben louter vice-voorzitter van de oetlullen ende Coeckwauschen Komissie!
Twee keer een boete van 51 Euro. Als je iets te hard rijdt heb je die ook al binnen. Of zonder licht rijden op fiets dan wel wildplassen. Ongeveer dat niveau zit je dan.quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die boete dan?? Ok, is wellicht niet hetzelfde als "veroordeeld", maar toch..
De hoogte doet er niet toe.. Het feit dat er boetes zijn uitgedeeld wél. Dat geeft aan dat hij iets heeft gedaan dat niet door de (wettelijke) beugel kon. Net zoals te hard rijden idd..quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Twee keer een boete van 51 Euro. Als je iets te hard rijdt heb je die ook al binnen. Of zonder licht rijden op fiets dan wel wildplassen. Ongeveer dat niveau zit je dan.
She turned me into a newt!quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar daar is hij niet voor veroordeeld. Dat is zijn woord tegen die van de buren die hem blijkbaar niet mochten. Die reportage deed me erg aan de " Burn the witch"-scene denken in Monty Pyton and the Holy Grail
Ik heb laatst een boete van ¤ 250 gehad, een halve ontucht veroordeling dus.quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Twee keer een boete van 51 Euro. Als je iets te hard rijdt heb je die ook al binnen. Of zonder licht rijden op fiets dan wel wildplassen. Ongeveer dat niveau zit je dan.
ohhh neee... ik hoop dat ik vanavond nog kan slapen van dit gevaar voor de samenleving. HBO afgerond maar geen havo diploma maar een overgangsbewijs. Ik weet niet of ik dit mentaal wel kan verwerken...quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef remlof het volgende:
Mijn eerste check was de laatste op de lijst Andre Elissen, die op de PVV-site gewoon liegt dat ie een HAVO-diploma heeft, terwijl op http://www.europa-nu.nl/id/vifyc8edm6zg/a_andre_elissen staat dat ie alleen een overgangsbewijs van Havo-4 naar Havo-5 heeft
Sterktequote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ohhh neee... ik hoop dat ik vanavond nog kan slapen van dit gevaar voor de samenleving. HBO afgerond maar geen havo diploma maar een overgangsbewijs. Ik weet niet of ik dit mentaal wel kan verwerken...
Die gast heeft ook de repeteerplaat aan, wat een gezwets!quote:
Op parlement.com staat zijn studie politicologie helemaal niet vermeld. Hij wordt ook geen doctorandus genoemd, dus ik neem aan dat hij niet is afgestudeerd.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef Zolcon het volgende:
In aanvulling op Wim Kortenoeven
http://www.tweedekamer.nl(...)bert_frank/index.jsp
# geschiedenis (Open Universiteit, niet voltooid)
# politicologie (Universiteit van Leiden, niet voltooid)
http://www.pvv.nl/index.p(...)-kortenoeven/cv.html
Onderwijs
Politicologie (Universiteit van Leiden)
Geschiedenis (Open Universiteit, niet afgerond)
wat heeft hij nou wel afgerond? Beide, één van beide of geen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |