Niet?quote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef huuphuup het volgende:
t is niet alsof je nog de sterren van de hemel wipt met 40 weken dus het geschuif van je bed over de vloer valt echt wel mee
Nee das functioneel batsen, das heul andersquote:Op maandag 15 november 2010 19:18 schreef Vicky het volgende:
Met 40w moet je juist flink batsen Huup!! ProstaglandigesLeandra!!
Sorryquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, mijn beeld wat doe je? Je verpest het
Matras in de woonkamer, probleem opgelostquote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Shirley het volgende:
Ja, is sex op klossen not done? Dat moet ik wel even weten...mocht ik es zin hebben de komende periode.
Man, dat wordt een hele verhuizing! Woonkamer is beneden, slaapkamer 2 trappen hoger. Dan ben ik al afgemat eer ik beneden benquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Matras in de woonkamer, probleem opgelost![]()
Maar dan moet je wel weer creatief met buik enzo. Afijn, succes, hou ons op de hoogte
Nee, op de schommel.quote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*terugrekend*
basboussa's baby is nie in bed verwekt!
quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Nee, op de schommel.
Zit je buik ook niet zo in de weg...
En PEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM, je haar danst!
20-12-2009quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef Sugarsnap het volgende:
En anders alles met beleid, je zult je vloer maar beschadigen!
Hier stond de vorige keer het bed niet op klossen door omstandigheden (eerst kratjes eronder, maar ik durfde niet meer in bed te liggen), was voor de kraam geen probleem, maar ik vond het lastig om op te staan. Deze keer dus maar proberen of klossen gaat lukken.
Die berichten over de kou deze winter geeft me flashbacks naar 14 januari dit jaar. Dikke sneeuw, overal glad. Geen ideale situatie om te bevallen
Nee duh, dat moet je plannen!quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, dat wordt een hele verhuizing! Woonkamer is beneden, slaapkamer 2 trappen hoger. Dan ben ik al afgemat eer ik beneden ben![]()
Ach, heb een ruime douche...dat wil misschien ook nog wel lukken
Het is al bijna 03.50quote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
hihihih misschien helpt het idd dat we er een heel leuk topic van maken!!!
Dat ik door het schuddebuiken van het lachen ineens boem weeen heb![]()
En dat laatste denk je maar. Hij heeft best een leuke secretaresse. Wie weet wat hij daar allemaal mee uitspookt. Ik heb haar al eens per ongeluk voor zijn vriendin uitgemaakt. Wist ik veel dat die kerel eeuwig vrijgezel isquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee duh, dat moet je plannen!
Anticiperen joh. Regeren is vooruit denken! Hoewel het op het matras van Mark Rutte volgens mij angstvallig stil is![]()
Huuuuquote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef m@x het volgende:
[..]
En dat laatste denk je maar. Hij heeft best een leuke secretaresse. Wie weet wat hij daar allemaal mee uitspookt. Ik heb haar al eens per ongeluk voor zijn vriendin uitgemaakt. Wist ik veel dat die kerel eeuwig vrijgezel is
Haha...zo a-romantisch...sex plannen. Kom al moeilijk in de mood, zo helemaalquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee duh, dat moet je plannen!
Anticiperen joh. Regeren is vooruit denken! Hoewel het op het matras van Mark Rutte volgens mij angstvallig stil is![]()
Sex plannen is hardstikke romantisch! Schat, het wordt straks allemaal bittere noodzaak, jij op maandagavond verplicht in een een of ander kanten niemandalletje door huis hupsen alsof je een hinde bent die naar water smacht, en je vent er als oerman achteraan...quote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Haha...zo a-romantisch...sex plannen. Kom al moeilijk in de mood, zo helemaalEn dan ga je het ook nog es over Mark Rutte hebben.....dáág laatste beetje libido
![]()
Dat zou wel een unicum zijn trouwens....quote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Doe s een beejte meepersen? Kijken of je vliezen breken![]()
Godsamme ze voorspellen keeeeeikoud weer deze winter!
Superleuk natuurlijk maar eh... straks vriest de boel weer dicht als ik met gebroken vliezen naar t ziekenhuis moet![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou wel een unicum zijn trouwens....
- Wat komt u doen mevrouwtje??
- Ja echt, m'n vliezen waren gebroken, maar ze zijn weer dichtgevroren
Zul je net zien dat die prikbitch dat "op eigen verzoek" ook nog eens in je gegevens heeft gezet, heb je helemaal een reputatie daar
dan neem e een opblaasbadjequote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
ze zien me aankomen ja
misschien moet ik toch die thuisbevalling maar es gaan overwegen![]()
maar mn vloer dan
Oh jawel hoor! t begin ervan wel in elk geval.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Shirley het volgende:
OMG Basboussa...wat doe je? Vertel je me nu echt dat ik geen omgeremde, ongeplande sex meer zal hebben de komende jaren?
En als je denkt dan maar je lusten te gaan botvieren op een bordje eten klinkt weer die verrekte babyfoonquote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! t begin ervan wel in elk geval.
en dan begint je kind met huilen over de babyfoon.![]()
![]()
meer anticlimax dan dat krijg je ze nie komende jaren
Of dan ben je opeens helemaal opgedroogd en lijkt het wel alsof de Gobi-woestijn is binnengetreden. Ook prettig.quote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh jawel hoor! t begin ervan wel in elk geval.
en dan begint je kind met huilen over de babyfoon.![]()
![]()
meer anticlimax dan dat krijg je ze nie komende jaren
Ja want ik las dat DJMO ook mensen persoonlijk aan vielquote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef mefke79 het volgende:
TM, misschien lullige opmerking over die kratjes, maar wie kaatst kan de bal verwachten.
Jij multitaskertquote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Of dan ben je opeens helemaal opgedroogd en lijkt het wel alsof de Gobi-woestijn is binnengetreden. Ook prettig.
En ongeplande sex, dat doe ik terwijl ik tv kijk. Verrassing!
Mag ook. En daar gaat het ook heel niet om. Het ging over de manier waarop.quote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef mefke79 het volgende:
Tally, ik ging het nog proberen uit te leggen, maar laat maar...tis mijn mening. Je hebt je gewoon aan sommige regels te houden en dit is er een van. NIet alle regels worden zo maar voor mevrouw DJMO aangepast. En ja, dat mag best eens een keer gezegd worden.
Ja, kan ik ook nog wat...quote:
Is het een persoonlijke aanval? Reageer alleen maar op wat zij meldt, en was niet als aanval bedoeld, maar het zat me niet lekker. Komt altijd bot over op een forum, volgende keer tiep ik in roze.quote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mag ook. En daar gaat het ook heel niet om. Het ging over de manier waarop.
Die persoonlijke aanval. Dus er is geen bal om terug te kaatsen
Ben jij de enige dan die op haar reageerde?quote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is het een persoonlijke aanval? Reageer alleen maar op wat zij meldt, en was niet als aanval bedoeld, maar het zat me niet lekker. Komt altijd bot over op een forum, volgende keer tiep ik in roze.
Hoewel het er idd op leek dat Tally op jouw opmerking reageerde, ging het volgens mij vooral om de opmerking van Tico in het vorige topicquote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Is het een persoonlijke aanval? Reageer alleen maar op wat zij meldt, en was niet als aanval bedoeld, maar het zat me niet lekker. Komt altijd bot over op een forum, volgende keer tiep ik in roze.
Volgens mij is een kraamverzorg ook niet achterlijk en als iets je rug kost dan zal ze het gewoon niet moeten doen en zeggen. De meeste zijn mondig genoeg.quote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef Leandra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat dit een aantal mensen net in het verkeerde keelgat schoot wegens "alweer".
Pas werd immers al verkondigd dat het "belachelijk" was dat de indicatie voor kraamhulp hoger was bij vrouwen die borstvoeding geven, maar werd met het zelfde gemak even "normaal" bevonden dat er wegens een verhuizing en een peuter in huis een extra aantal uren geindiceerd werd...
Ik denk dat de meesten er best begrip voor hebben dat sommige mensen in wat moeilijkere omstandigheden zitten dan anderen, maar als je zo makkelijk de bestaande regels aanpast in je eigen voordeel wegens een verhuizing 4 maanden voor je bevalling, en omdat je nieuw laminaat hebt, maar het vervolgens wel absurd vindt dat er ook regels zijn die in het voordeel zijn van vrouwen die wel bereid zijn borstvoeding te geven, dan kun je er op wachten dat er een keer iets minder genuanceerd gereageerd wordt.
Sommige opmerkingen verdienen idd geen schoonheidsprijs, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige mensen wat minder makkelijk is om stil te blijven na weer een paar van zulke posts, die er in feite vooral op neerkomen dat de regels er voor anderen zijn, en dan ook alleen nog maar als "normaal" beschouwd worden als die anderen geen voordeel hebben door die regels.
Ik vind Basboussa dr post juist netjes. En daar had ik het dus ook niet over.quote:Op maandag 15 november 2010 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoewel het er idd op leek dat Tally op jouw opmerking reageerde, ging het volgens mij vooral om de opmerking van Tico in het vorige topic
Amen!!quote:Op maandag 15 november 2010 20:18 schreef Leandra het volgende:
Persoonlijk denk ik dat dit een aantal mensen net in het verkeerde keelgat schoot wegens "alweer".
Pas werd immers al verkondigd dat het "belachelijk" was dat de indicatie voor kraamhulp hoger was bij vrouwen die borstvoeding geven, maar werd met het zelfde gemak even "normaal" bevonden dat er wegens een verhuizing en een peuter in huis een extra aantal uren geindiceerd werd...
Ik denk dat de meesten er best begrip voor hebben dat sommige mensen in wat moeilijkere omstandigheden zitten dan anderen, maar als je zo makkelijk de bestaande regels aanpast in je eigen voordeel wegens een verhuizing 4 maanden voor je bevalling, en omdat je nieuw laminaat hebt, maar het vervolgens wel absurd vindt dat er ook regels zijn die in het voordeel zijn van vrouwen die wel bereid zijn borstvoeding te geven, dan kun je er op wachten dat er een keer iets minder genuanceerd gereageerd wordt.
Sommige opmerkingen verdienen idd geen schoonheidsprijs, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor sommige mensen wat minder makkelijk is om stil te blijven na weer een paar van zulke posts, die er in feite vooral op neerkomen dat de regels er voor anderen zijn, en dan ook alleen nog maar als "normaal" beschouwd worden als die anderen geen voordeel hebben door die regels.
En zoals jij je mening geeft, doe ik dat dus ookquote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef mefke79 het volgende:
Tally, ik kan het niet beter zeggen dan Leandra. Het was iets met druppels en emmers.
Ik ken DJMO verder niet, behalve dat ik vorig jaar eens gepost heb ik een topic waarin ze zsm urgentie voor woonruimte moest hebben omdat het met een kind op een flat geen doen is, en ik heb dus geen last van vooringenomenheid.quote:Op maandag 15 november 2010 20:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij is een kraamverzorg ook niet achterlijk en als iets je rug kost dan zal ze het gewoon niet moeten doen en zeggen. De meeste zijn mondig genoeg.
Daarbij als dit een probleem is bij veel mensen (dat ze het verdommen om het bed op klossen te zetten) moeten ze misschien maar niet de intake voor 2de, 3de of 4de ...... via de telefoon doen maar langs gaan. En ja dan gaat het meer geld kosten dat snap ik ook.
Ik wil niet zeggen dat ik het goed vind wat ze doet, moet ze lekker zelf weten, en als kraamzorg zou ik gewoon weigeren. Maar volgens kennen de meeste hier DJMO wel (daarom reageren ze ook zo persoonlijk) en dan weet je ook dat je er toch niet in krijgt. Dus waarom zou je er op blijven hammeren. Zij denkt liever aan dr laminaat. Nou moet ze lekker doen. Moet dr vent dr maar helpen maar de dingen die een kraamzorg niet kan doen omdat het bed te laag is.
Edit: En ja ik heb die posts ook gelezen en waren belachelijk. Maar er valt ook heel makkelijk over heen te lezen.
Ik vind dr helemaal niet zielig. En dat is ook niet de reden dat ik mijn mening verkondigquote:Op maandag 15 november 2010 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral uitmaakt of je het allemaal voornamelijk heel erg zielig vindt, of dat je het allang niet meer zielig vindt.
Overigens zou ik als kraamhulp gewoon weer vertrekken als iemand zou weigeren het bed op klossen te zetten, en helemaal wegens een baggerexcuus als het nieuwe laminaat.
en daar hoef je niet eens zwanger voor te zijn...quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Tally het volgende:
Van zo'n amandelstaaf word je best misselijkOok al eet je maar een klein stukje
Normaal vind ik het zo lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
[..]
en daar hoef je niet eens zwanger voor te zijn...
Maar als je zwanger bent kun je er wel lekker de hele nacht van nagenieten.quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef mijsje het volgende:
en daar hoef je niet eens zwanger voor te zijn...
Dan steek ik echt mijn vinger in mijn keel.quote:Op maandag 15 november 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar als je zwanger bent kun je er wel lekker de hele nacht van nagenieten.
Morgenmiddagquote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
Leandra, je bent gewoon 37 weken zwanger! Wanneer heb je de volgende controle?
Ik heb al 2 stukjes op. Nergens zin in, behalve in vette meuk.quote:Op maandag 15 november 2010 20:37 schreef Tally het volgende:
Van zo'n amandelstaaf word je best misselijkOok al eet je maar een klein stukje
ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat ook dat kan zonder zwanger te zijn...quote:Op maandag 15 november 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar als je zwanger bent kun je er wel lekker de hele nacht van nagenieten.
Vorig jaar kon ik zo een hele staaf op zonder dat het terug kwam, nu issie op (dankzij hubbie en schoonouders) en er komt ook echt geen nieuwe in huisquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb al 2 stukjes op. Nergens zin in, behalve in vette meuk.
Niet eens misselijk ervan
ja, voor de 2e keer eten is heeeeeeeeeeeeeel viezzzzzzzzzzzzzzzzzzz... daar ga ik helemaal in mee!quote:Op maandag 15 november 2010 20:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal vind ik het zo lekkerEn als het er in gaat is het ook lekker.
Als je het voor de 2de keer eet is het viezzzzzzzzzz, mijsje VIEZZZZZZ.
O en mijn huid... Doet au.. Jeukt.. Prikt.. BAH
zo hoort dat toch? dat je uiteindelijk van die staaf misselijk wordt?quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik zo een hele staaf op zonder dat het terug kwam, nu issie op (dankzij hubbie en schoonouders) en er komt ook echt geen nieuwe in huis
Ik heb de eerste weken geleefd op chocolade. Dat was het enige wat binnen bleef ook.
Tegenwoordig geen last meer van misselijkheid enzo. Alleen nu even van die staaf dus.
Hier hetzelfde. Eet normaal best gezond (weinig snoepen, 's avonds netjes groente), maar sinds ik zwanger ben heb ik alleen maar trek in: broodje beenham, knakworst, pizza, hamburger, patat, shoarma en alles wat maar vet en verkeerd is. Niet dat ik het allemaal eet hoor, maar ik verlang er echt soms naarquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb al 2 stukjes op. Nergens zin in, behalve in vette meuk.
Niet eens misselijk ervan
Ik ben zo sneu dat ik het eerste stukje in de oven heb gedaan (zo vind ik het 't lekkerst) en het tweede stukje niet uit pure gulzigheid. Nog niet aangekomen gelukkig. Verder indd. in weinig dingen trek. Veel vet/zoet inderdaad. Afkerig van salade en fruit. Nou ja, gezonde dingen dusquote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik zo een hele staaf op zonder dat het terug kwam, nu issie op (dankzij hubbie en schoonouders) en er komt ook echt geen nieuwe in huis
Ik heb de eerste weken geleefd op chocolade. Dat was het enige wat binnen bleef ook.
Tegenwoordig geen last meer van misselijkheid enzo. Alleen nu even van die staaf dus.
Ik ken het helaas ook... gelukkig kan ik me over het algemeen goed inhouden, maar man wat heb ik vaak zin in patat en al die andere vette zooi sinds ik zwanger ben.quote:Op maandag 15 november 2010 20:48 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Eet normaal best gezond (weinig snoepen, 's avonds netjes groente), maar sinds ik zwanger ben heb ik alleen maar trek in: broodje beenham, knakworst, pizza, hamburger, patat, shoarma en alles wat maar vet en verkeerd is. Niet dat ik het allemaal eet hoor, maar ik verlang er echt soms naar
Ik ben GEK op die staaf, en kan daar geen genoeg van krijgenquote:Op maandag 15 november 2010 20:45 schreef mijsje het volgende:
[..]
zo hoort dat toch? dat je uiteindelijk van die staaf misselijk wordt?
Ik kan het me ook voorstellen. Dat heb ik hem ook verteld. Ik vind het ook wel ergens ontzettend lief. En uitgelegd dat als hij er zoveel moeite mee heeft hij ze dat gewoon verteld.quote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef mefke79 het volgende:
Tally, als je alles cadeau gekregen hebt tot nu toe, dan kan ik me er ook wel iets bij voorstellen. Onze mannen kunnen er al zo weinig mee, zo'n zwangere vrouw. En dan kan ie ook nog eens zijn taak (nest bouwen voor de kleine) niet uitvoeren. Komt vast goed! Enne, dat kleine spul is ook maar eng en niet leuk. Het wordt pas leuk met een maand of drie, vind ik dan.
oh dan gooi ik meestal aan t eind van de week voor een week boodschappen in de prullenbak en voel ik me nóg slechterquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef mefke79 het volgende:
ik merk dat ik ook sneller naar friet of Mac grijp omdat ik NU honger heb en niet wil koken/boodschappen doen. Heb nu dus maar voor de hele week boodschappen ingeslagen op basis van een menu, dan is de kans wat kleiner dat ik er naar grijp. En ik neem meer fruit mee naar mijn werk, helpt ook.
Vooral als ik net thuis ben, en nog moet koken heb ik echt: HONGER! NU ETEN!quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef mefke79 het volgende:
ik merk dat ik ook sneller naar friet of Mac grijp omdat ik NU honger heb en niet wil koken/boodschappen doen. Heb nu dus maar voor de hele week boodschappen ingeslagen op basis van een menu, dan is de kans wat kleiner dat ik er naar grijp. En ik neem meer fruit mee naar mijn werk, helpt ook.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben GEK op die staaf, en kan daar geen genoeg van krijgen
Overigs heb ik een man met hormonale buienEerst dacht dattie gewoon boos op me was ofzo.
Maar later kwam dr uit dattie bang is. Dat hij dat kleine spul van "eng" vind. En hij zich een beetje hulpeloos voelt omdat hij niets voor me kan doen (behalve lief zijn en helpen waar hij nodig is).
Onze familie komt elke week met spul aanzetten en zelf hebben we nog niets uitgezocht, daar kreeg hij een beetje het gevoel van dat hij niets te kiezen had
Dus nu gaat hij mee naar de baby winkel om spullen te kopenOm dat laatste gevoel dan kwijt te raken
OMG, nog steeds niet?!quote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Jore het volgende:
Navond! Ik wilde even Pvoess(sss?) komen feliciteren met haar mijlpaal. Ik ben zo benieuwd naar je bevalling (hoe snel?) en je ventje! Ik merk dat ik steeds meer begin mee te leven met de LLM's, misschien omdat ik er vrijdag zelf ook één ben
. Het zou wel praktisch zijn als wel dan uit de naam zouden zijn
.
Dan grijp je?quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Vooral als ik net thuis ben, en nog moet koken heb ik echt: HONGER! NU ETEN!![]()
Meestal grijp ik naar een banaan, maar als dat niet in de buurt ligt...tja
Er zijn wel twee opties, gelukkig. Er wás zelfs overeenstemming, tot op een avond afgelopen week mijn man mij lichtelijk geëmotioneerd vertelde dat hij toch wel nog even op de bres wilde voor een andere naam en dat hij die zo mooi vindt en dat hij het haast niet durfde te vertellen maar het toch maar deed.quote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, nog steeds niet?!![]()
Een verbouwing van een badkamer terwijl ik 7½ maand zwanger was vond ik geen probleem, maar met 37 weken nog geen overeenstemming over een naam hebben zou ik wel heel zenuwachtig van worden
Ah gos... das dan ook wel weer ontroerendquote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Jore het volgende:
[..]
Er zijn wel twee opties, gelukkig. Er wás zelfs overeenstemming, tot op een avond afgelopen week mijn man mij lichtelijk geëmotioneerd vertelde dat hij toch wel nog even op de bres wilde voor een andere naam en dat hij die zo mooi vindt en dat hij het haast niet durfde te vertellen maar het toch maar deed.![]()
. En nu wordt er dus weer getwijfeld...
Maar wel geoorloofd...quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Met 38 weken je man vertellen dat de naam die eigenlijk al vast staat dat je die naam helemaal niet meer leuk vindt is ook geen handige actie..
Isabel, en als roepnaam Isa... En overal hoorde ik opeens die naam, zo onorgineel vond ik m opeens. (sorry voor de isa's, isabelle's enz..) Dus de naam Isabel werd de 2e naam en Leyla de eerste.quote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Enne... wat was die naam?
Oef lastig! Wij hebben nog helemaal geen naam..ook zo'n drama tot nu toequote:Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Jore het volgende:
[..]
Er zijn wel twee opties, gelukkig. Er wás zelfs overeenstemming, tot op een avond afgelopen week mijn man mij lichtelijk geëmotioneerd vertelde dat hij toch wel nog even op de bres wilde voor een andere naam en dat hij die zo mooi vindt en dat hij het haast niet durfde te vertellen maar het toch maar deed.![]()
. En nu wordt er dus weer getwijfeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |