Niet?quote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef huuphuup het volgende:
t is niet alsof je nog de sterren van de hemel wipt met 40 weken dus het geschuif van je bed over de vloer valt echt wel mee
Nee das functioneel batsen, das heul andersquote:Op maandag 15 november 2010 19:18 schreef Vicky het volgende:
Met 40w moet je juist flink batsen Huup!! ProstaglandigesLeandra!!
Sorryquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Huup, mijn beeld wat doe je? Je verpest het
Matras in de woonkamer, probleem opgelostquote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Shirley het volgende:
Ja, is sex op klossen not done? Dat moet ik wel even weten...mocht ik es zin hebben de komende periode.
Man, dat wordt een hele verhuizing! Woonkamer is beneden, slaapkamer 2 trappen hoger. Dan ben ik al afgemat eer ik beneden benquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Matras in de woonkamer, probleem opgelost![]()
Maar dan moet je wel weer creatief met buik enzo. Afijn, succes, hou ons op de hoogte
Nee, op de schommel.quote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
*terugrekend*
basboussa's baby is nie in bed verwekt!
quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Nee, op de schommel.
Zit je buik ook niet zo in de weg...
En PEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMM, je haar danst!
20-12-2009quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef Sugarsnap het volgende:
En anders alles met beleid, je zult je vloer maar beschadigen!
Hier stond de vorige keer het bed niet op klossen door omstandigheden (eerst kratjes eronder, maar ik durfde niet meer in bed te liggen), was voor de kraam geen probleem, maar ik vond het lastig om op te staan. Deze keer dus maar proberen of klossen gaat lukken.
Die berichten over de kou deze winter geeft me flashbacks naar 14 januari dit jaar. Dikke sneeuw, overal glad. Geen ideale situatie om te bevallen
Nee duh, dat moet je plannen!quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Man, dat wordt een hele verhuizing! Woonkamer is beneden, slaapkamer 2 trappen hoger. Dan ben ik al afgemat eer ik beneden ben![]()
Ach, heb een ruime douche...dat wil misschien ook nog wel lukken
Het is al bijna 03.50quote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef Pvoesss het volgende:
hihihih misschien helpt het idd dat we er een heel leuk topic van maken!!!
Dat ik door het schuddebuiken van het lachen ineens boem weeen heb![]()
En dat laatste denk je maar. Hij heeft best een leuke secretaresse. Wie weet wat hij daar allemaal mee uitspookt. Ik heb haar al eens per ongeluk voor zijn vriendin uitgemaakt. Wist ik veel dat die kerel eeuwig vrijgezel isquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee duh, dat moet je plannen!
Anticiperen joh. Regeren is vooruit denken! Hoewel het op het matras van Mark Rutte volgens mij angstvallig stil is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |