abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88715877
Oja, iemand nog iets gehoord van zfs?
edit: ze heeft niet meer gefokt sinds gisteravond...ik hoop maar dat ze onze raad opgevolgd heeft.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 14 november 2010 @ 21:34:26 #202
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88715988
Even over reageren van verzekeraars: Ohra was ook erg snel en uitgebreid qua uitleg per e-mail (ging over die uzovi code die ik moest doorgeven aan kraamzorg). De persoon die antwoordde zei ook gelijk dat ik mij moest aanmelden bij ohra zelf voor de kraamzorgservice. Dat wist ik dan weer niet!
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zondag 14 november 2010 @ 21:35:42 #203
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88716062
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef mefke79 het volgende:
Oja, iemand nog iets gehoord van zfs?
Nope, zit al elke keer in dit topic te kijken of ze al contact heeft genomen met de huisartsenpost :{
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_88716227
Daarom vind ik bellen ook altijd beter Tankgirl, je krijgt altijd net ff wat meer info.

En ik kom er wel tussen hoor morgen, maar moet het ff blijven proberen. Juist dat eerste half uur probeert iedereen te bellen en dan is het druk. Maar ik ben een geduldig persoon :N
En ik zie het niet als iets levensbedreigend dus het kan wel even wachten. Ik weet bijna zeker dat ik morgen wel terecht kan. En er is ook nog nergens een verbinding te vinden tussen been en zwangerschap, dit kan gewoon domme pech zijn.
Ik zit ook wat krakkemikkig in elkaar hoor. Ene been langer dan de ander, waardoor ik een zwakke rug heb en dan ook nog te weinig kraakbeen in mijn knieën en kniebanden die ik vorig jaar kapotgetraind heb. En die knieën en rug moeten elkaar juist een beetje opvangen en dat kan bij mij dus niet.
Kan me voorstellen dat ik daarom gewoon een spier flink overbelast heb.
We horen het morgen!
pi_88716385
Danic, gewoon morgen laten uitsluiten en aansluitend iets met een fysio gaan regelen als het geen trombose is. Juist als je al geen sterke spieren en rug hebt enzo, kan je het beter een beetje voor zijn. Je hebt ook van die speciale fysioprogramma's voor zwangeren, wie weet is dat iets voor jou.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88721590
Ik heb dat doffe gevoel in m'n been/heup ook weleens. Vooral 's nachts of 's ochtends, als je teveel op 1 zij hebt gelegen. Vaak is het bij mij na 1/2 dagen wel weer over.
Moet zeggen dat ik het gevoel heb dat de behandelingen bij de chiropractor ook meehelpen tegen de klachten
pi_88727149
Vandaag is de dag!! En ik kan er niet van slapen.
pi_88727160
De uitgerekende datum! De mijlpaal der mijlpalen!

Ik had op een of andere manier verwacht dat je te vroeg zou bevallen. Hoe zat dat eigenlijk bij X.?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88727175
Ik had dat ook verwacht ookal was ik bij X 8 dagen te laat..
  maandag 15 november 2010 @ 07:25:51 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88727522
quote:
17s.gif Op maandag 15 november 2010 03:43 schreef Pvoesss het volgende:

*O* *O* *O*
pi_88727696
Ik ben op mijn werk.
Heb wel gebeld maar het klonk niet alarmerend genoeg. Hoort erbij mevrouw was het antwoord het is nog zo pril als het na 16 wk nog niet over is kom dan maar terug. Ik stoom inmiddels zo ongeveer.
Donderdag moet ik naar de VK en als ik daar niet serieus genomen wordt lig ik vrijdag bij de HA op de stoep.
pi_88727851
quote:
Op maandag 15 november 2010 03:43 schreef Pvoesss het volgende:
Wow! Ook ik had niet verwacht dat je die zou halen, grappig ;)
Hoe voel je je?

Ik ben vandaag alweer 34 weken, einde begint nu echt in zicht te komen!
  maandag 15 november 2010 @ 08:49:46 #213
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88728164
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:02 schreef zfs het volgende:
Ik ben op mijn werk.
Heb wel gebeld maar het klonk niet alarmerend genoeg. Hoort erbij mevrouw was het antwoord het is nog zo pril als het na 16 wk nog niet over is kom dan maar terug. Ik stoom inmiddels zo ongeveer.
Donderdag moet ik naar de VK en als ik daar niet serieus genomen wordt lig ik vrijdag bij de HA op de stoep.
Heb je met je eigen HA gebeld of dit weekend met de huisartsenpost? Ik vind het echt niet normaal dat je niet serieus wordt genomen door de HA, dat zou voor mij echt een enorme vertrouwensbreuk zijn. Kun je niet gewoon een afspraak plannen voor vandaag of morgen en dan face-to-face duidelijk maken dat het zo echt niet langer gaat voor jou?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 08:58:41 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88728297
sterkte maar weer zfs .. meer weet ik ook niet te zeggen.

Pvoessje! Hopelijk dient je uk zich vandaag aan O+

bah, ik slaap dan wel beter de laatste dagen, maar die hoofdpijn is niet prettig, en vanmorgen werd ik kotsmisselijk van de kattenbak :r
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88728571
Jemig zfs, dit kan toch niet! Ik hoop dat je verloskundige je wel serieus neemt, want dit is echt belachelijk.
Nou het is nog een paar dagen, dus probeer die nog even door te bijten, en ik zou zeker ingaan op het bod van DML om die medicijnen te krijgen, wie weet helpt het.
Sterkte meis.
pi_88728743
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:49 schreef twentemeisje het volgende:

Ik vind het echt niet normaal dat je niet serieus wordt genomen door de HA, dat zou voor mij echt een enorme vertrouwensbreuk zijn.
Hier sluit ik me bij aan. Het gaat niet om controversiële medicatie, of zo. Ik heb Emesafene gekregen zonder dat daar moeilijk over werd gedaan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 15 november 2010 @ 09:52:10 #217
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_88729435
wow ZFS,

We waren na de echo ook nog even bij de HA voor de constante hoofdpijn van mijn vrouw..
En zij zei dus letterlijk dat je op het moment dat je merkt dat je zicht verminderd, je direct het spoednummer moet bellen... omdat een van de tekenen van een vergifting is...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_88729761
Zfs wat een naar gedoe toch bij je HA. Waarom wordt er zo lastig over gedaan? Wat stom toch...
Je kunt eventueel ook gewoon proberen je vk vandaag te bereiken en dan haar laten bellen naar je huisarts mocht ze daartoe bereidt zijn?

Pvoesss woehoeeee!!! *O* *O* de mijlpaal der mijlpalen!!!

Ik ben vanmorgen bloed wezen prikken bij het prikpunt hier, die 30-weken prik zeg maar.
Vorige keer bij de eerste prik zijn ze in het ziekenhuis vergeten om de reguliere antistoffen en infectiezieken enz. enz. te prikken. Beetje knullig maar goed. Dit keer zei mn vk van och, dan doe je die 30 weken en die antistoffen enzo maar in 1 keer, hoef je niet 2 keer te gaan. En ze vulde het formulier in en ik heb daar niet meer naar gekeken verder.
Toen ik vanmorgen op t formulier keek stonden alleen HB en gluc. aangekruisd. Dus even snel nagevraagd op het prikpunt voordat ik straks weer terug kan.
Ja nou nee zucht steun moeilijk kreun oempf hm grom. Echt hoor... ik was de doos van de dag geloof ik :? en commentaar dat ik volgende keer beter moest opletten wat de verloskundige voor me aanvroeg enzo. Noujaaaa zeg doe gewoon :D een verloskundige is gewoon iemand met een medische achtergrond, ik ga er vanuit dat ik, de leek, haar niet hoef te gaan controleren, beetje vertrouwen hebben hoor. Een foutje maken is menselijk ze is gewoon een hokje vergeten aan te kruisen. Dramaqueen :')
nu is er heel pinnig op het formulier "op eigen verzoek" bijgekrabbeld. :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88729853
Wat een gedoe om zo'n testje. Loop je wel het risico dat je verzekering het dan in rekening gaat brengen, zou ik even in de gaten houden..

Hier is een wonder geschied. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgt met 29 weken, maar sinds gisteravond ligt de kleine opeens niet meer op mijn blaas. Wat een openbaring zeg! Maar één keer uit bed voor de wc en gewoon serieuze hoeveelheden kunnen ophouden. Wat een genot.
Natuurlijk vroeg ik me vannacht wel even af of dat geen slecht teken was, maar toen kreeg ik prompt een geruststellende schop O+

Nu ik dit opschrijf vraag ik me natuurlijk toch meteen weer af waarom ik dan de hele ochtend nog niks gevoeld heb, maar t voelen is denk ik vooral veranderd. Weinig geschop laatste dagen, wel veel verschuifachtigheden, die vallen wat minder op
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88729958
Hahaha fijn hè Vanyel? :D
Hier ook af en toe zo'n zucht van verlichting van mijn kant aaaaah vrije blaas :')
En jullie dametje weegt en meet nu natuurlijk ook al behoorlijk wat hè, de ruimte wordt krapper dus minder moving-space. Geloof dat een kindje dan nu al zo'n 30 cm is en een kilo ofzo? Zoiets. Das best een boel baby in je buik!

Ja ik bel strakjes even de verloskundige om de boel door te geven, ook om te voorkomen dat zij straks ineens uitslagen binnenkrijgen waar geen touw aan vast te knopen is ofzo. Kreeg net het antwoordapparaat aan de lijn en ik hoorde dat de meest pinnige van het stel dienst heeft. Met een beetje mazzel kan de prikmevrouw haar geluk op vanmiddag :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88729960
HuupHuup, wat belachelijk zeg. Je hoeft inderdaad de VK niet te gaan controleren zeg! Ze moeten het maar gewoon goed doen. Wel fijn dat je het zelf nog opgemerkt had, zodat je straks niet nog een keer terug moet.

Pvoesss, gefeliciteerd met deze mijlpaal!

ZFS, ook al zo belachelijk, dat schiet niet op zo, ze moeten je minstens serieus nemen. Hopelijk dat ze je toch snel gaan helpen.

Danic, hopelijk dat je snel van de meeste klachten afkomt, ondanks dat je "krakkemikkig" in elkaar zit is het niet fijn dat je er ook nog zoveel last van hebt! Sterkte!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_88730429
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
En jullie dametje weegt en meet nu natuurlijk ook al behoorlijk wat hè, de ruimte wordt krapper dus minder moving-space. Geloof dat een kindje dan nu al zo'n 30 cm is en een kilo ofzo? Zoiets. Das best een boel baby in je buik!
Ja dat vind ik juist zo bijzonder, dat die hele boel baby wél van mijn blaas kan wegblijven, maar het minidingetje van eerder niet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 15 november 2010 @ 11:24:17 #223
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88731806
*O*

Alles goed, hij/zij ging bewegen als een malle en liet zich lastig horen wat betreft het hartje, koste vier pogingen, nu al eigenwijs. :)
pi_88732360
Juud79, wat een geweldig leuke echo! En wat fijn dat het hartje al goed te horen is! Hopelijk dat jullie eigewijsje het goed mag gaan doen! Geniet ervan!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
  maandag 15 november 2010 @ 11:41:26 #225
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88732378
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Juud79 het volgende:
*O*

[ afbeelding ]

Alles goed, hij/zij ging bewegen als een malle en liet zich lastig horen wat betreft het hartje, koste vier pogingen, nu al eigenwijs. :)
*O* wat fijn dat alles goed is! Je bent al bijna bij de 12 weken mijlpaal!
pi_88732552
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ja dat vind ik juist zo bijzonder, dat die hele boel baby wél van mijn blaas kan wegblijven, maar het minidingetje van eerder niet.
:D zo kun je het ook zien ja hahaha

Juud gefeli met de mooie echo *O*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88732716
Wat fijn Juud!! Heerlijk om te zien dat jullie kleintje zo enorm aant groeien en spartelen is in je buik!

Pvoesss Dé mijlpaal aller mijlpalen!! 40 weken vandaag!! Ik heb dat je je kleine man gauw lekker in je armen hebt!

Mènnn ik ben van vakantie teruggekomen met killende jeuk en bultjes all over, ik word er helemaal gestoord van, dus ben nu enorm aan het duimen dat het gewoon een of andere allergische reactie op het chloorwater, de zonnebrand of de massageolie is ofzo, want als dit nog 25 weken gaat duren ga ik niet leuk aanspreekbaar zijn de komende tijd ;)

[ Bericht 36% gewijzigd door Poppedein op 15-11-2010 12:09:03 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  maandag 15 november 2010 @ 11:55:30 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88732807
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
ik dacht toen ik dit las eerst dat je met dat 'minidingetje' naar een zeker lichaamsdeel van je man verwees. en ik snapte er al niks van. 'je blaas?!? :? 8)7' :D maar ik heb nog es rustig je post daarvoor herlezen en begrijp nu wat je bedoelt. :) olé voor de 'ontlasting' (excusez le mot!) van je blaas! *O* dat ie maar lang duren mag!
in de haak.
  maandag 15 november 2010 @ 11:59:23 #229
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88732953
pvoess, de uitgerekende datum, spannend! vanaf nu een soort niemandsland tot babylief zich aandient. (althans, zo heb ik het ervaren).

poppedein, sterkte met de bultjes/jeuk. ik hoop dat ze snel weg zijn!
in de haak.
  maandag 15 november 2010 @ 12:01:45 #230
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_88733054
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Juud79 het volgende:
*O*

[ afbeelding ]

mooie echo O+
pi_88733067
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:55 schreef trui het volgende:

[..]

ik dacht toen ik dit las eerst dat je met dat 'minidingetje' naar een zeker lichaamsdeel van je man verwees. en ik snapte er al niks van. 'je blaas?!? :? 8)7' :D maar ik heb nog es rustig je post daarvoor herlezen en begrijp nu wat je bedoelt. :) olé voor de 'ontlasting' (excusez le mot!) van je blaas! *O* dat ie maar lang duren mag!
:D
Mijn vrouw heeft inderdaad ook niet zo'n grote handen ;)

Meelij met de jeuk van poppedein. Jeuk is de hel!
  maandag 15 november 2010 @ 12:03:05 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88733104
haha oh sorry, ook dat nog! :+ ;)
in de haak.
  maandag 15 november 2010 @ 12:05:04 #233
323384 rotsje
kloon zoveel
pi_88733158
Pvoes je uitgerekende datum, word nu wel echt spannend. Sterkte met wachten.

Juud gefeliciteerd *O*

zfs fijne huisarts zeg, ik zou een andere zoeken, sterkte.

vanyel wat een verademing he ;)

Ik wil vanmiddag vertellen aan een vriendin dat we een kleine krijgen.
Alleen vind ik dit zo moeilijk. Morgen krijgen we een echo en zij heeft al een aantal miskramen gehad. Ze zijn al 2 jaar bezig voor een 2de. Dan kom ik eraan.
Dit vind ik echt zo verschrikkelijk. Maar ik weet niet wanneer ik haar de volgende keer zie, waarschijnlijk over 2 weken maar dan is de verjaardag van haar kleine.
Vind het echt moeilijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door rotsje op 15-11-2010 12:16:20 ]
pi_88733438
Aaaah poppedein :X wat bagger!
Voorlopig even niets gebruiken en alleen van die balneum extra vet douche olie meuk ofzo? Kijken of het verbeterd?
Of misschien heb je een paar mooie zandvlooien gescoord op weg terug naar huis O+ kutbeesten }:| wáárom bestaan die?!?! :?

Pvoeeehoeeeessss ben je al bevallen? :P
oh nee wacht dat roep je anders hè, pvoesss pvoesss pvoesss pvoesss :+
nee seriously, geniet je een beetje van je dag meiske? T is keimooi weer <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88733713
Mja, aan dat soort dingen heb ik ook zitten denken Huups, maar het rare is dat het alleen op mijn armen, benen en onderrug is, elke verklaring die ik zou kunnen bedenken (maasageolie, zonnebrand, chloor, zandvlooien) zouden mijns inziens dan toch over mijn hele lijf moeten zijn... maar goed, ik smeer er dikke lagen vette uiercreme op en dat helpt al wel iets, niet zozeer tegen de jeuk, maar wel tegen de droogheid, even kijken of t op die manier weggaat en anders toch maar aan de anti-jeuk middeltjes vrees ik...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_88733782
nou daar zou je mooi klaar mee zijn :{
ik help het hopen dat het heul snel verdwenen is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88735317
Jeejte zfs, wat een verhaal joh. Gewoon naar je eigen gevoel luisteren en val ze maar lastig!

Juud, mooie echo hoor!

Pvoesss...40 weken mijlpaal! Hoop dat je je kleine héél snel mag verwelkomen.

Poppedein, anders ff langs de HA voor een smeerseltje gaan? Des te sneller ben je ervanaf!

Huup, pinnige prikvrouwen, kan niet anders dan pinnig zijn met zo'n beroep toch? :P

Ik heb vanmiddag weer een afspraak bij de vk, ga even aangeven over hoe ik me van de week voelde, kijken wat ze zegt.
Nu trouwens nergens last meer van, op wat moeheid na voel ik me weer goed :) Hoop dat die ijzertabletten snel gaan werken.
Back in business.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 13:52:52 #238
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88736549
*kuch kuch kuch* ik heb stoflongen van de ondervloer eruit halen hier. Verhuizen als je zwanger bent: NIET DOEN! :')

Wat me bij het volgende brengt: vanaf wanneer in de zwangerschap "mag" je harde buiken hebben? Ze zijn nog wel niet keihard zoals op het laatst zeg maar, maar ik voel er toch duidelijk een waarschuwing in dat ik het zo nu en dan rustiger moet doen..
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_88736887
Succes strakjes Shirley!
Wel aangeven hoor, ik vind het maar eng, dus je moet van mij! }:| :P

DJMO t mag nu in principe wel wat vaker geloof ik, maar als je zelf al denkt dat je lijf aangeeft dat je rustiger aan moet doen dan zou ik dat dus, waar mogelijk, zoveel mogelijk proberen.
Ik heb er ook "last" van ondanks dat ik geen klap uitvoer op een dag toch regelmatig meerdere harde buiken per uur, kan er weinig aan doen verder behalve oplettend blijven of er niet iets anders verandert. Het zal wel komen bij mij door een groeispurtje her en der in combinatie met een gevoeligere baarmoeder na een eerdere bevalling ofzo.

Mn dametje mag wel een tikje draaien van mij. Mijn hemel, het houdt een keer op hoor met hoelang je overdwars uitgestrekt kunt blijven liggen :X
ik heb de hint door kind, als je dr uit ben zal ik wat aan die breedbuik doen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88737017
Oh en ik heb de vk net even gebeld om door te geven over het prikken van vanmorgen, zodat ze niet straks ineens rare dingen binnen krijgt ofzo. Ze is benieuwd :D spannend :P
We hopen allebei dat ze nu inderdaad op antistoffen hebben geprikt en infectieziekten en blabla en niet op irreguliere antistoffen enzo want dat laatste was niet nodig geloof ik en anders kan ik wéér terug :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 14:19:47 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88737529
hmmja, weet je wat het is huup, ik _MOET_ verhuizen, en ik kan moeilijk alles overlaten aan de rest die me helpt. Sommige dingen moet ik ook gewoon wel zelf doen, maar konden niet eerder gebeuren want .. Zo slaap ik nu dus ook op een dubbele matras op de grond (ligt zelfs nog redelijk comfortabel, maar t moet ook weer niet te lang duren natuurlijk :') ) maar goed, dozen zijn gestapeld etc. Morgen onze linnenkast uit elkaar halen .. dan ben ik op het inpakken na, wel klaar in dit huis, behalve uitsorteren wat er weggegooid kan worden en wat mee moet ..

Hoop dat het prikken goed is gegaan!

pi_88737662
En daarom zeg ik ook, waar mogelijk, e erg houden in veranderende dingen.
Je weet waar het vandaan komt. Als je een harde buik hebt na het sjouwen van een kast hoef je niet te vragen hoe het komt :P je zult er vast niet prematuur van in de bevalling schieten.

Matras op de grond och, ik heb de laatste weken van de vorige zwangerschap ook op de grond geslapen. Alles om maar niet op die klossen te hoeven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 14:27:13 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88737795
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:
Je weet waar het vandaan komt. Als je een harde buik hebt na het sjouwen van een kast hoef je niet te vragen hoe het komt :P je zult er vast niet prematuur van in de bevalling schieten.

Matras op de grond och, ik heb de laatste weken van de vorige zwangerschap ook op de grond geslapen. Alles om maar niet op die klossen te hoeven.
kraam heeft bij mij echt pech. mijn bed kán niet op klossen, en op bv tegels zetten vertik ik, er ligt net gloednieuw laminaat :P

pi_88737817
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

kraam heeft bij mij echt pech. mijn bed kán niet op klossen, en op bv tegels zetten vertik ik, er ligt net gloednieuw laminaat :P
Denk dat jij dan pech hebt en niet je kraam. Maar goe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 14:29:23 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88737847
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Denk dat jij dan pech hebt en niet je kraam. Maar goe.
laatste keer was er ook geen gezeur over. Enfin, ze hoeft m'n bed toch niet te verschonen, doe ik zelf wel ..

maandag 15 november 2010 @ 14:30:50 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_88737891
Pvoeeessssje. Nog even! Morgen, conform afspraak om 03.50 is hjj er. Staat al in mn agenda!
  maandag 15 november 2010 @ 14:31:15 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88737907
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:

Niet om paniek te zaaien maar: Op de ICN heb ik van meerdere artsen gehoord dat de ouders van erg veel kindjes die op een ICN liggen vanwege prematuriteit middenin een verhuizing of verbouwing zaten ten tijde van de geboorte van hun kind.
Bewust of onbewust, spanning geeft een verhuizing toch wel.
Cijfers heb ik niet, maar het scheen echt een behoorlijk percentage te zijn.

Aan de andere kant, bijna alle stellen moeten klussen of verhuizen als er een (eerste) kindje op komst is.
A grand adventure has begun.
pi_88738229
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef Keshet het volgende:

[..]

Niet om paniek te zaaien maar: Op de ICN heb ik van meerdere artsen gehoord dat de ouders van erg veel kindjes die op een ICN liggen vanwege prematuriteit middenin een verhuizing of verbouwing zaten ten tijde van de geboorte van hun kind.
Bewust of onbewust, spanning geeft een verhuizing toch wel.
Cijfers heb ik niet, maar het scheen echt een behoorlijk percentage te zijn.

Aan de andere kant, bijna alle stellen moeten klussen of verhuizen als er een (eerste) kindje op komst is.
Oh dat geloof ik best hoor, maar je schiet vast niet prematuur in de bevalling van spullen ordenen en uitzoeken, of een pietsje licht kluswerk. Ik heb vanmiddag ook een rolgordijn op staan hangen waar ik een harde buik op kreeg :P maar goed, als ik moet wachten tot B. een vrij weekend heeft dan ben ik allang prematuur bevallen :+
Maar ik bedoelde het meer als nuance, van licht kluswerk ga je niet dood en verder is het belangrijk om je verstand te gebruiken en naar je lijf te luisteren. De datum van de sleuteloverdracht is komende week geloof ik voor DJMO dus sja als het dan nu eventjes aanpoten is om dozen in te pakken dan weet je in elk geval waar de harde buiken vandaan komen en dan moet je in het nieuwe huis straks maar rustiger aan doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88738540
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

laatste keer was er ook geen gezeur over. Enfin, ze hoeft m'n bed toch niet te verschonen, doe ik zelf wel ..
tja maar als je een totaalruptuur hebt of je bent helemaal kapot van onder zal je dat ni8et zo snel doen..
waarom zo verdomd eigenwijs zijn?? En als je bed niet op klossen kan zet je het toch gewoon op (bier)kratjes ofzo?? Mijn 1e bed kon ook niet op klossen, maar kratten was geen enkel probleem...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 november 2010 @ 14:51:31 #250
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88738640
Ik heb bij oudste met 8 maanden zwangerschap een plafond staan witten zonder een centje last. Bij nummer 3 had ik met 5 weken al last van harde buiken en vanaf 25 weken moest ik bedrust houden. Het kan verkeren.
En tuurlijk hoeft je bed niet omhoog joh! Als je man het bedden verschonen doet en jou de nodige zorg op bed verleent.
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')