Nope, zit al elke keer in dit topic te kijken of ze al contact heeft genomen met de huisartsenpostquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 03:43 schreef Pvoesss het volgende:
Vandaag is de dag!! En ik kan er niet van slapen.
Wow! Ook ik had niet verwacht dat je die zou halen, grappigquote:Op maandag 15 november 2010 03:43 schreef Pvoesss het volgende:
Vandaag is de dag!! En ik kan er niet van slapen.
Heb je met je eigen HA gebeld of dit weekend met de huisartsenpost? Ik vind het echt niet normaal dat je niet serieus wordt genomen door de HA, dat zou voor mij echt een enorme vertrouwensbreuk zijn. Kun je niet gewoon een afspraak plannen voor vandaag of morgen en dan face-to-face duidelijk maken dat het zo echt niet langer gaat voor jou?quote:Op maandag 15 november 2010 08:02 schreef zfs het volgende:
Ik ben op mijn werk.
Heb wel gebeld maar het klonk niet alarmerend genoeg. Hoort erbij mevrouw was het antwoord het is nog zo pril als het na 16 wk nog niet over is kom dan maar terug. Ik stoom inmiddels zo ongeveer.
Donderdag moet ik naar de VK en als ik daar niet serieus genomen wordt lig ik vrijdag bij de HA op de stoep.
Hier sluit ik me bij aan. Het gaat niet om controversiële medicatie, of zo. Ik heb Emesafene gekregen zonder dat daar moeilijk over werd gedaan.quote:Op maandag 15 november 2010 08:49 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind het echt niet normaal dat je niet serieus wordt genomen door de HA, dat zou voor mij echt een enorme vertrouwensbreuk zijn.
Ja dat vind ik juist zo bijzonder, dat die hele boel baby wél van mijn blaas kan wegblijven, maar het minidingetje van eerder niet.quote:Op maandag 15 november 2010 10:13 schreef huuphuup het volgende:
En jullie dametje weegt en meet nu natuurlijk ook al behoorlijk wat hè, de ruimte wordt krapper dus minder moving-space. Geloof dat een kindje dan nu al zo'n 30 cm is en een kilo ofzo? Zoiets. Das best een boel baby in je buik!
quote:Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Juud79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alles goed, hij/zij ging bewegen als een malle en liet zich lastig horen wat betreft het hartje, koste vier pogingen, nu al eigenwijs.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat vind ik juist zo bijzonder, dat die hele boel baby wél van mijn blaas kan wegblijven, maar het minidingetje van eerder niet.
ik dacht toen ik dit las eerst dat je met dat 'minidingetje' naar een zeker lichaamsdeel van je man verwees. en ik snapte er al niks van. 'je blaas?!?quote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat vind ik juist zo bijzonder, dat die hele boel baby wél van mijn blaas kan wegblijven, maar het minidingetje van eerder niet.
mooie echoquote:Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Juud79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alles goed, hij/zij ging bewegen als een malle en liet zich lastig horen wat betreft het hartje, koste vier pogingen, nu al eigenwijs.
quote:Op maandag 15 november 2010 11:55 schreef trui het volgende:
[..]
ik dacht toen ik dit las eerst dat je met dat 'minidingetje' naar een zeker lichaamsdeel van je man verwees. en ik snapte er al niks van. 'je blaas?!?![]()
'
maar ik heb nog es rustig je post daarvoor herlezen en begrijp nu wat je bedoelt.
olé voor de 'ontlasting' (excusez le mot!) van je blaas!
dat ie maar lang duren mag!
kraam heeft bij mij echt pech. mijn bed kán niet op klossen, en op bv tegels zetten vertik ik, er ligt net gloednieuw laminaatquote:Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:
En daarom zeg ik ook, waar mogelijk, e erg houden in veranderende dingen.
Je weet waar het vandaan komt. Als je een harde buik hebt na het sjouwen van een kast hoef je niet te vragen hoe het komtje zult er vast niet prematuur van in de bevalling schieten.
Matras op de grond och, ik heb de laatste weken van de vorige zwangerschap ook op de grond geslapen. Alles om maar niet op die klossen te hoeven.
Denk dat jij dan pech hebt en niet je kraam. Maar goe.quote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
kraam heeft bij mij echt pech. mijn bed kán niet op klossen, en op bv tegels zetten vertik ik, er ligt net gloednieuw laminaat
laatste keer was er ook geen gezeur over. Enfin, ze hoeft m'n bed toch niet te verschonen, doe ik zelf wel ..quote:Op maandag 15 november 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Denk dat jij dan pech hebt en niet je kraam. Maar goe.
Niet om paniek te zaaien maar: Op de ICN heb ik van meerdere artsen gehoord dat de ouders van erg veel kindjes die op een ICN liggen vanwege prematuriteit middenin een verhuizing of verbouwing zaten ten tijde van de geboorte van hun kind.quote:Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:
En daarom zeg ik ook, waar mogelijk, e erg houden in veranderende dingen.
Je weet waar het vandaan komt. Als je een harde buik hebt na het sjouwen van een kast hoef je niet te vragen hoe het komtje zult er vast niet prematuur van in de bevalling schieten.
Matras op de grond och, ik heb de laatste weken van de vorige zwangerschap ook op de grond geslapen. Alles om maar niet op die klossen te hoeven.
Oh dat geloof ik best hoor, maar je schiet vast niet prematuur in de bevalling van spullen ordenen en uitzoeken, of een pietsje licht kluswerk. Ik heb vanmiddag ook een rolgordijn op staan hangen waar ik een harde buik op kreegquote:Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
Niet om paniek te zaaien maar: Op de ICN heb ik van meerdere artsen gehoord dat de ouders van erg veel kindjes die op een ICN liggen vanwege prematuriteit middenin een verhuizing of verbouwing zaten ten tijde van de geboorte van hun kind.
Bewust of onbewust, spanning geeft een verhuizing toch wel.
Cijfers heb ik niet, maar het scheen echt een behoorlijk percentage te zijn.
Aan de andere kant, bijna alle stellen moeten klussen of verhuizen als er een (eerste) kindje op komst is.
tja maar als je een totaalruptuur hebt of je bent helemaal kapot van onder zal je dat ni8et zo snel doen..quote:Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
laatste keer was er ook geen gezeur over. Enfin, ze hoeft m'n bed toch niet te verschonen, doe ik zelf wel ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |