abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 14:19:47 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88737529
hmmja, weet je wat het is huup, ik _MOET_ verhuizen, en ik kan moeilijk alles overlaten aan de rest die me helpt. Sommige dingen moet ik ook gewoon wel zelf doen, maar konden niet eerder gebeuren want .. Zo slaap ik nu dus ook op een dubbele matras op de grond (ligt zelfs nog redelijk comfortabel, maar t moet ook weer niet te lang duren natuurlijk :') ) maar goed, dozen zijn gestapeld etc. Morgen onze linnenkast uit elkaar halen .. dan ben ik op het inpakken na, wel klaar in dit huis, behalve uitsorteren wat er weggegooid kan worden en wat mee moet ..

Hoop dat het prikken goed is gegaan!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88737662
En daarom zeg ik ook, waar mogelijk, e erg houden in veranderende dingen.
Je weet waar het vandaan komt. Als je een harde buik hebt na het sjouwen van een kast hoef je niet te vragen hoe het komt :P je zult er vast niet prematuur van in de bevalling schieten.

Matras op de grond och, ik heb de laatste weken van de vorige zwangerschap ook op de grond geslapen. Alles om maar niet op die klossen te hoeven.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 14:27:13 #243
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88737795
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:
Je weet waar het vandaan komt. Als je een harde buik hebt na het sjouwen van een kast hoef je niet te vragen hoe het komt :P je zult er vast niet prematuur van in de bevalling schieten.

Matras op de grond och, ik heb de laatste weken van de vorige zwangerschap ook op de grond geslapen. Alles om maar niet op die klossen te hoeven.
kraam heeft bij mij echt pech. mijn bed kán niet op klossen, en op bv tegels zetten vertik ik, er ligt net gloednieuw laminaat :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_88737817
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef DJMO het volgende:

[..]

kraam heeft bij mij echt pech. mijn bed kán niet op klossen, en op bv tegels zetten vertik ik, er ligt net gloednieuw laminaat :P
Denk dat jij dan pech hebt en niet je kraam. Maar goe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 14:29:23 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88737847
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Denk dat jij dan pech hebt en niet je kraam. Maar goe.
laatste keer was er ook geen gezeur over. Enfin, ze hoeft m'n bed toch niet te verschonen, doe ik zelf wel ..

maandag 15 november 2010 @ 14:30:50 #246
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_88737891
Pvoeeessssje. Nog even! Morgen, conform afspraak om 03.50 is hjj er. Staat al in mn agenda!
  maandag 15 november 2010 @ 14:31:15 #247
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88737907
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef huuphuup het volgende:

Niet om paniek te zaaien maar: Op de ICN heb ik van meerdere artsen gehoord dat de ouders van erg veel kindjes die op een ICN liggen vanwege prematuriteit middenin een verhuizing of verbouwing zaten ten tijde van de geboorte van hun kind.
Bewust of onbewust, spanning geeft een verhuizing toch wel.
Cijfers heb ik niet, maar het scheen echt een behoorlijk percentage te zijn.

Aan de andere kant, bijna alle stellen moeten klussen of verhuizen als er een (eerste) kindje op komst is.
A grand adventure has begun.
pi_88738229
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:31 schreef Keshet het volgende:

[..]

Niet om paniek te zaaien maar: Op de ICN heb ik van meerdere artsen gehoord dat de ouders van erg veel kindjes die op een ICN liggen vanwege prematuriteit middenin een verhuizing of verbouwing zaten ten tijde van de geboorte van hun kind.
Bewust of onbewust, spanning geeft een verhuizing toch wel.
Cijfers heb ik niet, maar het scheen echt een behoorlijk percentage te zijn.

Aan de andere kant, bijna alle stellen moeten klussen of verhuizen als er een (eerste) kindje op komst is.
Oh dat geloof ik best hoor, maar je schiet vast niet prematuur in de bevalling van spullen ordenen en uitzoeken, of een pietsje licht kluswerk. Ik heb vanmiddag ook een rolgordijn op staan hangen waar ik een harde buik op kreeg :P maar goed, als ik moet wachten tot B. een vrij weekend heeft dan ben ik allang prematuur bevallen :+
Maar ik bedoelde het meer als nuance, van licht kluswerk ga je niet dood en verder is het belangrijk om je verstand te gebruiken en naar je lijf te luisteren. De datum van de sleuteloverdracht is komende week geloof ik voor DJMO dus sja als het dan nu eventjes aanpoten is om dozen in te pakken dan weet je in elk geval waar de harde buiken vandaan komen en dan moet je in het nieuwe huis straks maar rustiger aan doen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88738540
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

laatste keer was er ook geen gezeur over. Enfin, ze hoeft m'n bed toch niet te verschonen, doe ik zelf wel ..
tja maar als je een totaalruptuur hebt of je bent helemaal kapot van onder zal je dat ni8et zo snel doen..
waarom zo verdomd eigenwijs zijn?? En als je bed niet op klossen kan zet je het toch gewoon op (bier)kratjes ofzo?? Mijn 1e bed kon ook niet op klossen, maar kratten was geen enkel probleem...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 november 2010 @ 14:51:31 #250
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88738640
Ik heb bij oudste met 8 maanden zwangerschap een plafond staan witten zonder een centje last. Bij nummer 3 had ik met 5 weken al last van harde buiken en vanaf 25 weken moest ik bedrust houden. Het kan verkeren.
En tuurlijk hoeft je bed niet omhoog joh! Als je man het bedden verschonen doet en jou de nodige zorg op bed verleent.
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 15 november 2010 @ 15:33:06 #251
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88740098
Onze bedden gaan ook niet op klossen, wij hebben beide een auping spiraal en ik wil dat niet op klossen hebben en ook niet op kratten. Het kost een vermogen en ik moet er niet aan denken dat er iets mee zou gebeuren...

We hebben een logeerbed en dat is een seniorenbed, dus op hoogte en met een goede matras, die kan tzt bij ons op de slaapkamer staan voor de bevalling, onze slaapkamer is zo groot als een normale en een kleine slaapkamer, van twee is een gemaakt door de vorige bewoner, plek zat dus en na de bevalling is t zo opgeruimd en kan ik in mijn eigen bed, met wieg ernaast.

Manlief is de eerste twee weken thuis, dus die kan het bed verschonen en voor de rest zien we te wel. Ik gok dat ze er verder niet veel problemen mee hebben als ik maar een fatsoenlijk bed heb om op te bevallen.

Maar dat duurt nog goed zes maanden. :) Thanks voor alle *O* vanwege de echo.
pi_88740281
je bed hoeft niet alleen op klossen voor de bevalling he
ook voor controles enzo
  maandag 15 november 2010 @ 15:43:59 #253
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88740471
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
ook voor controles enzo
Die doen we dan maar op zolder :X
Nee hoor, moet het bed blijven staan, dan blijft het voor de controles maar even staan, zo niet zetten we het terug op zolder. Ik gok dat het ook heel erg ligt aan de kraam die je krijgt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 15:45:03 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88740511
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
ook voor controles enzo
over die controle's deden ze bij mij dus echt niet moeilijk, juist omdat mijn bed niet op klossen kan.

pi_88740696
Snap et denk ik niet: maar waarom kunnen sommige bedden niet op klossen/kratten? Ik dacht dat overal wel iets onder gezet kon worden......

Ben net bij de ha geweest en nog niet veel wijzer. Was een leuk en goed gesprek en hij verbaasde zich over de omvang van mijn buik. Die volgens mij toch echt nog wel meevalt voor 16 weken maar oké, tis de eerste dus ik zal er wel naast zitten.
Ik heb bij de assistent bloed moeten prikken om suiker uit te sluiten, omdat mijn symptomen op suiker konden duiden. Suiker was juist laag en kreeg de tip even wat te eten. Maar wat het nu wel is?? :?

Ik mag iig niet meer de hele dag staan, want gezien mijn maat buik (sjongejonge ik heb echt geen meloen ingeslikt, zo groot isie echt niet) zou het kunnen dat dit al te zwaar is voor rug en bekken, wat de klachten zouden kunnen veroorzaken.
Ik hou het in de gaten en anders bel ik terug of stap ik bij de buurman binnen (=fysio).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 15:54:19 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88740862
in dit huis had ik nog wel willen overwegen om er bv stoeptegels onder te leggen Gewone klossen gaat niet omdat de poten (die over de hele breedte van het zijn) te breed zijn voor de klossen. Aangezien er daar gloedjenieuw laminaat ligt, verdom ik het gewoonweg om dat te beschadigen met tegels of kratten .. dat bed is loeizwaar en bijna niet te tillen. Je moet er dus met twee mensen tillen en de derde eronder schuiven.

pi_88741002
Ah oké. Vrienden van mij (en wij trouwens zelf ook) hebben ook zo'n bed die aan de voor- en achterzijde gewoon 1 lange plank hebben ipv 4 losse poten. Zij hebben er toen kratjes onder gezet.
Ik kan me voorstellen dat je je laminaat niet wil beschadigen, zou doodzonde zijn. Kun je er dan niet een stukje vloerbedekking onder leggen? Gewoon zo'n restantstuk uit een winkel. Meestal mag je dat zo hebben of kost je misschien ¤5,- en dan heb je geen schade én een blije kraamhulp!
O-)
pi_88741071
misschien heeft er nog iemand stukjes tapijt :')
pi_88741122
zfs, wat vreemd zeg, dat ze je klachten zo niet serieus nemen.

Juud, nu al een beweeglijk kindje! Wel apart om te bedenken dat die in mijn buik ook al bijna zo groot is als alles nog steeds goed is tenminste.

Poppedein, ik had laatst allemaal blaasjes op mijn rug nadat de fysio ermee bezig was geweest, was ook erg vaag, maar gelukkig trokken ze wel redelijk snel weg. Maar dit is wel vervelend zeg.

Ik lag vannacht met een redelijk volle blaas op mijn buik, en dat lag niet lekker meer. Ik voelde echt een bolletje onderin mijn buik. Ik begin hem nu alleen wel te knijpen voor de volgende afspraak, door van die opmerkingen dat je bij een eerste zwangerschap nooit denkt dat het misgaat, en dat je je zelfs als het nu al mis is nog steeds heel misselijk gaat voelen. Ik ga dan toch ineens weer twijfelen, terwijl er geen redenen voor zijn.
  maandag 15 november 2010 @ 16:01:10 #260
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88741154
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef danic het volgende:
Snap et denk ik niet: maar waarom kunnen sommige bedden niet op klossen/kratten? Ik dacht dat overal wel iets onder gezet kon worden......

Ben net bij de ha geweest en nog niet veel wijzer. Was een leuk en goed gesprek en hij verbaasde zich over de omvang van mijn buik. Die volgens mij toch echt nog wel meevalt voor 16 weken maar oké, tis de eerste dus ik zal er wel naast zitten.
Ik heb bij de assistent bloed moeten prikken om suiker uit te sluiten, omdat mijn symptomen op suiker konden duiden. Suiker was juist laag en kreeg de tip even wat te eten. Maar wat het nu wel is?? :?

Ik mag iig niet meer de hele dag staan, want gezien mijn maat buik (sjongejonge ik heb echt geen meloen ingeslikt, zo groot isie echt niet) zou het kunnen dat dit al te zwaar is voor rug en bekken, wat de klachten zouden kunnen veroorzaken.
Ik hou het in de gaten en anders bel ik terug of stap ik bij de buurman binnen (=fysio).
Dat vraagt natuurlijk om een foto. :)
Mijn buik begon ook snel dikker te worden, al gaat het gelukkig nu langzamer, de afgelopen twee weken. Ben wel heel benieuwd hoe ik er over vier weken uitzie en ik zou t wel fijn vinden om het moment te bereiken waarop je duidelijk buik ziet en niet zoals nu, dat het eruit ziet alsof ik een poosje teveel heb gegeten. Heb jij al echt zo'n bolletje?
  maandag 15 november 2010 @ 16:04:16 #261
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88741285
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef laiveneertiekje het volgende:
zfs, wat vreemd zeg, dat ze je klachten zo niet serieus nemen.

Juud, nu al een beweeglijk kindje! Wel apart om te bedenken dat die in mijn buik ook al bijna zo groot is als alles nog steeds goed is tenminste.

Poppedein, ik had laatst allemaal blaasjes op mijn rug nadat de fysio ermee bezig was geweest, was ook erg vaag, maar gelukkig trokken ze wel redelijk snel weg. Maar dit is wel vervelend zeg.

Ik lag vannacht met een redelijk volle blaas op mijn buik, en dat lag niet lekker meer. Ik voelde echt een bolletje onderin mijn buik. Ik begin hem nu alleen wel te knijpen voor de volgende afspraak, door van die opmerkingen dat je bij een eerste zwangerschap nooit denkt dat het misgaat, en dat je je zelfs als het nu al mis is nog steeds heel misselijk gaat voelen. Ik ga dan toch ineens weer twijfelen, terwijl er geen redenen voor zijn.
Ja, we zagen het echt op en neer gaan en bewegende beentjes, en toen ik heel rustig ging ademen op het laatst ging het ook stiller liggen en bewoog het mee op mijn ademhaling, tis bizar!
Het verschil met 3 weken terug was ook enorm...nu wachten tot 20 weken of wellicht met 17 nog een pretecho voor geslachtbepaling, als we niet langer kunnen wachten. :)

En twijfel hadden wij ook, snel in verwachting en dan onzekerheid tot 12 weken, ik hoop dat ik nu echt kan gaan genieten en binnen een paar weken wat ga voelen van t ukje, dan heb je die bevestiging zelf iedere dag.
  maandag 15 november 2010 @ 16:15:50 #262
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88741794
Pvoesss joepie, mijlpaal maar hopelijk is het snel om voor je!

ZFS, wat belachelijk dat het zo wordt afgedaan, ik zou gewoon je ha gaan stalken ofzow!

Juud!!!! *O* *O* *O* Wat een mooie (oh ja, ik moet ook nog altijd mijn onder voorbehoud jongensecho plaatsen, misschien lukt het vanavond)

Huup! Dramaqueen dat je bent! ;)

Poppedein, brrrr ik haat jeuk! Ooit een keer gordelroos gehad en sindsdien ben ik van mening dat jeuk zoveel erger is als pijn!

Oh, Danic, ons bed kan ook niet op klossen, want = een gelbed. Maar ik heb gewoon een boxspring die op klossen gaat voor de controles enzow tzt

Even ego-postje: Ik heb vorige week blaasontsteking gehad en moest dus vandaag mijn urine gaan brengen voor controle en nu was de ontsteking weg, maar er zaten witte bloedlichaampjes in de urine, dus het werd opgestuurd naar het zh. Was waarschijnlijk niets ernstigs, maar dan nog, wat is het dan wel/wat kan het wel zijn? Via google kom ik niet verder dan urinewegontsteking (waar blaasontsteking ook bij hoort).... Volgende week kan ik terugbellen voor de uitslag....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88741917
Nou ik ga het voor het eerst proberen, maar dit zou dan een foto moeten zijn van mijn buik, speciaal voor Juud haha. Is wel met standje ver naar buiten, want uiteraard kan ik die buik ook nog wat inhouden. Maar doe ik niet want dat wordt vervelend op een gegeven moment.
Vandaag dus precies 16 weken.

http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=albumview&a=1&key=DPGF8XUX&album=7Y8ZEAKC
pi_88742007
Goed, niet ideaal, maar zo moet et ook lukken :6
Ben af en toe zo stom in zulke dingen.
pi_88742027
Ik kan de foto niet zien danic!

Bij mij is nog geen buikje te zien, behalve 's avonds, dan lijkt het met heel veel verbeelding wel wat. Ben wel benieuwd wanneer er echt wat te zien valt.
pi_88742065
eigenlijk is het behoorlijk asociaal idat je regels -die er gemaakt zijn om iemand anders zijn gezondheid te bewaren- maar even lekker wegwuift als onbelangrijker dan je nieuwe vloer? :')

Wsat Sonnetje zegt, dan leg je er een stuk tapijt oid onder.. Ik denk dat de rug vab de kraamhulp/vk belangrijker zijn dan een stukkie laminaat..

Maar dat zijn my 2 cents
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88742107
Laiveneertiekje: ik kreeg em niet in beeld als image, dus heb er nu een link van gemaakt. Lukt het nu wel?
Ik kan er zelf namelijk wel gewoon op klikken en zie dan de foto.
  maandag 15 november 2010 @ 16:23:08 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88742110
Nou Danic, dat begint toch al een mooi bolletje te worden hoor, vergelijk maar eens met mijn buik in het grote-buiken-topic met 15w!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  maandag 15 november 2010 @ 16:26:48 #269
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88742265
Ik vind het een prachtig buikje, ik zal er ook eens een van die van mij maken binnenkort.
Al is t nog meer darm dan kind. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 15-11-2010 16:32:18 ]
pi_88742447
Danic, nu kan ik hem wel zien!

Mooi hoor, en volgens mij toch nog best bescheiden..
  maandag 15 november 2010 @ 16:32:17 #271
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_88742482
Dat wat Vicks zegt dus!
pi_88742524
Voor de auping bedden zijn er speciale klossen btw.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 15 november 2010 @ 16:34:18 #273
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88742565
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Vicky het volgende:
eigenlijk is het behoorlijk asociaal idat je regels -die er gemaakt zijn om iemand anders zijn gezondheid te bewaren- maar even lekker wegwuift als onbelangrijker dan je nieuwe vloer? :')

Wsat Sonnetje zegt, dan leg je er een stuk tapijt oid onder.. Ik denk dat de rug vab de kraamhulp/vk belangrijker zijn dan een stukkie laminaat..

Maar dat zijn my 2 cents
Wat zij zegt.
pi_88742751
Oh en volgens mij is het ook niet heel raar dat je met meerdere mensen het bed omhoog zet. Wij konden het met zn 2en af, nou een wat zwaarder bed moet je je schoonvader ff vragen of ie een handje helpt. Lijkt mij geen reden om het bed niet omhoog te doen.
pi_88742842
Wij ook Tico. M tilde hrt bed omhoog en ik schoof de klossen eronder.

Ik denk dat je in dit land blij mag zijn dat je uberhaupt kraamzorg kan krijgen. Er zijn genoeg landen waar ze die 'luxe' niet kennen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 november 2010 @ 16:44:13 #276
265732 Keshet
pi_88742942
Ik vind het ronduit asociaal dat je jouw nieuwe laminaat (wat uit je oude huis komt toch?) belangrijker vindt dan het welzijn van je kraamzorg en verloskundige DJMO.
Wat is het nou voor moeite om er even kratjes onder te doen? Die zijn vast niet moeilijk te vinden? Desnoods leg je daar nog weer stucloop oid onder.
En inderdaad, het eronderschuiven van klossen/kratten is vast wel een hulpje voor te vinden.

Jeetjejom, fijn dat je blaasontsteking weg is! Eiwitten in de urine komt ook voor bij een zwangerschapvergiftiging/HELLP maar als de arts daar niet aan denkt zou ik me nog niet zo'n zorgen maken. :)
pi_88743009
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het ronduit asociaal dat je jouw nieuwe laminaat (wat uit je oude huis komt toch?) belangrijker vindt dan het welzijn van je kraamzorg en verloskundige DJMO.
Wat is het nou voor moeite om er even kratjes onder te doen? Die zijn vast niet moeilijk te vinden? Desnoods leg je daar nog weer stucloop oid onder.
En inderdaad, het eronderschuiven van klossen/kratten is vast wel een hulpje voor te vinden.

Jeetjejom, fijn dat je blaasontsteking weg is! Eiwitten in de urine komt ook voor bij een zwangerschapvergiftiging/HELLP maar als de arts daar niet aan denkt zou ik me nog niet zo'n zorgen maken. :)
Sorry, maar ik moest even grinniken.
  maandag 15 november 2010 @ 16:46:38 #278
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88743025
_O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 16:48:14 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88743091
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:

als ik zeg gloednieuw, dan bedoel ik gloednieuw.. het laminaat uit het oude huis was niet te gebruiken omdat het teveel verzaagd was. En daarbij, vorige keer hadden ze er (voor allean de controle's) ook geen moeite mee. Ik ga geen honderden euro's lopen beschadigen voor zeven controle's van vijf minuten ..

maandag 15 november 2010 @ 16:49:41 #280
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88743150
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Voor de auping bedden zijn er speciale klossen btw.
Ow, maar wij hebben niet de ombouw he, alleen de spiralen, die losstaan, twee aan elkaar vastgemaakt, maar het is de moeite waard om eens te checken, thanks!
pi_88743187
quote:
Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

als ik zeg gloednieuw, dan bedoel ik gloednieuw.. het laminaat uit het oude huis was niet te gebruiken omdat het teveel verzaagd was. En daarbij, vorige keer hadden ze er (voor allean de controle's) ook geen moeite mee. Ik ga geen honderden euro's lopen beschadigen voor zeven controle's van vijf minuten ..
uhhh je beschadigs het laminaat niet als je er een stuk tapijt oid oplegt. Of je koopt (of vraagt) voor 1 euro van die meubelviltjes en plakt die eronder..
Je beschadigt WEL evt de RUG! van de kraam/vk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 november 2010 @ 16:53:13 #282
265732 Keshet
pi_88743290
Dat het de vorige keer geen probleem was zegt niks over of de verloskundige en kraam het nu wel of niet een probleem gaan vinden.
En denk je nou serieus dat het laminaat zal beschadigen als je er iets van tapijt stukloop oid onder legt? Zou wat zijn, dan kan iedere vrouw na haar bevalling op kosten van de WA-verzekering van de kraam of verloskundige nieuw laminaat aanschaffen. :')

Als 't gewoon verdomt hoef je er geen laffe uitvluchten voor te verzinnen.
  maandag 15 november 2010 @ 17:02:46 #283
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88743632
Hmmm ik ben net bij ons bed gaan meten hoe hoog het eigenlijk is. Bij mijn vorige bevalling hadden we een erg laag bed op klossen, en nu sinds kort een boxspring, die vanaf de grond tot aan de bovenkant van het matras 78 cm is. Maar hoe hoog moet het worden met de bevalling???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88743657
Minimaal 80 volgens mij Takkem.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 15 november 2010 @ 17:06:12 #285
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88743747
Aha.

Dat worden klosjes van 2 cm :D ;)

Dan prop ik wel wat tussen de beide matrassen....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88743822
Wow ik heb even in het buiken topic gekeken. Leuk om te zien dat er van die beginnende buikjes zijn (waar de mijne gelukkig ook nog thuishoort), maar man, DJMO wat een knoepert van een buik heb je al zeg! en dan die van Shirley! Wat een dikkie haha. Maar ja dat mag nu ook wel natuurlijk.
Dan valt mijn buikje toch nog wel aardig mee dacht ik zo, snap alle ophef niet zo.
pi_88743937
quote:
Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef Takkembah het volgende:
Aha.

Dat worden klosjes van 2 cm :D ;)

Dan prop ik wel wat tussen de beide matrassen....
ff informeren bij de kraambureau.. Sommige doen nrt moeilijk over 2cm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88747017
Ons bed moest tussen de 70 en 80. Het was uiteindelijk 75 cm.
*poef* nu is het weg
pi_88747603
Haha danic! Ik heb idd een megabuik vind ik zelf, vooral de laatste weken nu.

Klossen, ik heb ze al in huis, maar nog niet onder m'n bed gezet. Volgens mij lig ik dan anderhalve meter van de grond af, want ons bed incl. matras is al vrij hoog, maar we zien wel. Van de week even doen.
.
Vk controle was weer goed. M'n hb (ijzer) gehalte was weer gestegen naar 7.2, terwijl dat afgelopen dinsdag nog 6.1 was, dus dat was al een verbetering.
De vlos vond zelf dat m'n klachten over zicht niks met een eventuele zwangerschapsvergiftiging te maken konden hebben, want dan zou ik meerdere klachten tegelijk moeten hebben en meer continue, dus zag geen reden tot bezorgdheid. Mocht ik me wel zorgen maken, kon ik altijd bellen. Wel vond ze dat meneer erg hoog lag tegen m'n ribben, terwijl ie toch al flink diep ingedaald zit, wat dus ws. inhoudt dat ie groter dan gemiddeld zal uitvallen bij de geboorte.. :X
Dinsdag weer terug, mits er dan niks gebeurt is :P
Zo, einde egobericht.
Back in business.
  maandag 15 november 2010 @ 18:49:56 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88747946
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry, maar ik moest even grinniken.
Sorry, maar dit vind ik echt een onwijs droevige kutopmerking ;( .

Ik ben het er echt mee eens dat DJMO te kort door de bocht ging en wel de moeite kan doen om dat bed hogerop te krijgen, maar om dan zo laag bij de grond (no pun intended) op 'de man' te reageren dat slaat echt nergens op.
  maandag 15 november 2010 @ 18:54:53 #291
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88748161
Fijn dat alles goed was, Shirley! Schiet inderdaad op nu!

Over buiken, ik verbaas me zelf over het feit dat er zoveel verschillende buiken zijn. Echt, en het zegt zo weinig over hoe ver je bent en hoe groot kind is. :) Wel is het zo dat het veel sneller tekent bij tweede etc. zwangerschappen.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88748349
Lekker rellen op mijn uitgerekende datum :D
Mijn buik is loeihard en doet kneiter veel pijn maar geen baby te zien :+
  maandag 15 november 2010 @ 19:00:27 #293
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88748443
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef Pvoesss het volgende:
Wat dacht je dan, eerlijk, dat het kind opeens tussen je benen door naar buiten kruipt? Ik vrees dat er nog wat werk verricht moet worden! :D

Gefeliciteerd trouwens met het behalen van de datum... Wordt natuurlijk met de dag spannender!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 15 november 2010 @ 19:01:00 #294
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88748468
quote:
DIe probeert zich nu een weg naar buiten te banen Pvoesss en die zie je dus over een paar uur pas ;).
pi_88748535
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik echt een onwijs droevige kutopmerking ;( .

Ik ben het er echt mee eens dat DJMO te kort door de bocht ging en wel de moeite kan doen om dat bed hogerop te krijgen, maar om dan zo laag bij de grond (no pun intended) op 'de man' te reageren dat slaat echt nergens op.
Ja inderdaad sorry daarvoor, bavaria 0 wordt inderdaad niet in kratten verkocht.
  maandag 15 november 2010 @ 19:05:47 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88748681
Pvoesss, de uitgerekende datum *O*

Juud, wat een prachtige echo O+

Hier vandaag de meldplichtmijlpaal.... 37 weken, vanmiddag de gordijnen van de babykamer even gewassen en de juiste haken eraan gedaan, dus in principe is de babykamer nu af (nog wat kleine dingen die niet per se moeten gebeuren voor de bevalling, en die ik zelf toch niet kan/mag doen...)
De andere kamer boven is eindelijk ook weer zoals die hoort te zijn (er stond een kast op een andere plek ivm de verbouwing van de badkamer), en morgen komen m'n schoonouders om met N. de kast beneden leeg te halen, te verplaatsen en weer in te ruimen.... en dan is er beneden ook ruimte voor de box, en zijn we er helemaal klaar voor :Y
Verder kan ik deze week af en toe een beetje verzaken qua meldplicht want N. is een weekje vrij, dus we rommelen samen een beetje door de dag heen, wel zo gezellig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88748910
quote:
Doe s een beejte meepersen? Kijken of je vliezen breken :+

Godsamme ze voorspellen keeeeeikoud weer deze winter!
Superleuk natuurlijk maar eh... straks vriest de boel weer dicht als ik met gebroken vliezen naar t ziekenhuis moet :{ :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88748931
Leandra ook je mijlpaal gehaald! *O* Lekker gevoel is dat hé? Hopelijk blijft je bloeddruk goed, en de kleine nog even zitten...of ben je het al zat?

Ja vervelend hé Huup, ik hoorde het ook net....ik vond afgelopen winter echt vreselijk, en straks kan ik niet met m'n kinderwagen pronken door al die ranzige sneeuw enzo. :(
Back in business.
  maandag 15 november 2010 @ 19:13:23 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88749061
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh je beschadigs het laminaat niet als je er een stuk tapijt oid oplegt. Of je koopt (of vraagt) voor 1 euro van die meubelviltjes en plakt die eronder..
Je beschadigt WEL evt de RUG! van de kraam/vk.
Of je koopt een badmat van Ikea voor een paar euro, en die knip je op in stukken die groot genoeg zijn voor de klossen.... die hebben een rubberen achterkant dus dan bescherm je in één keer en je laminaat, en je weet zeker dat het niet gaat schuiven.... maar goed, das weer 8 euro natuurlijk, dat is de rug van de kraamhulp waarschijnlijk niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88749093
En over je bed op kratten, t is niet alsof je nog de sterren van de hemel wipt met 40 weken dus het geschuif van je bed over de vloer valt echt wel mee. Ik had geen enkel krasje op mijn (overigens ook nieuwe) laminaat vloer.
En anders biets je toch gewoon een nieuwe vloer?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')