abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 16:44:13 #276
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88742942
Ik vind het ronduit asociaal dat je jouw nieuwe laminaat (wat uit je oude huis komt toch?) belangrijker vindt dan het welzijn van je kraamzorg en verloskundige DJMO.
Wat is het nou voor moeite om er even kratjes onder te doen? Die zijn vast niet moeilijk te vinden? Desnoods leg je daar nog weer stucloop oid onder.
En inderdaad, het eronderschuiven van klossen/kratten is vast wel een hulpje voor te vinden.

Jeetjejom, fijn dat je blaasontsteking weg is! Eiwitten in de urine komt ook voor bij een zwangerschapvergiftiging/HELLP maar als de arts daar niet aan denkt zou ik me nog niet zo'n zorgen maken. :)
A grand adventure has begun.
pi_88743009
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het ronduit asociaal dat je jouw nieuwe laminaat (wat uit je oude huis komt toch?) belangrijker vindt dan het welzijn van je kraamzorg en verloskundige DJMO.
Wat is het nou voor moeite om er even kratjes onder te doen? Die zijn vast niet moeilijk te vinden? Desnoods leg je daar nog weer stucloop oid onder.
En inderdaad, het eronderschuiven van klossen/kratten is vast wel een hulpje voor te vinden.

Jeetjejom, fijn dat je blaasontsteking weg is! Eiwitten in de urine komt ook voor bij een zwangerschapvergiftiging/HELLP maar als de arts daar niet aan denkt zou ik me nog niet zo'n zorgen maken. :)
Sorry, maar ik moest even grinniken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 15 november 2010 @ 16:46:38 #278
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_88743025
_O-
I`m not weird. I`m limited edition.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 november 2010 @ 16:48:14 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88743091
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:44 schreef Keshet het volgende:

als ik zeg gloednieuw, dan bedoel ik gloednieuw.. het laminaat uit het oude huis was niet te gebruiken omdat het teveel verzaagd was. En daarbij, vorige keer hadden ze er (voor allean de controle's) ook geen moeite mee. Ik ga geen honderden euro's lopen beschadigen voor zeven controle's van vijf minuten ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 november 2010 @ 16:49:41 #280
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88743150
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef Ticootje het volgende:
Voor de auping bedden zijn er speciale klossen btw.
Ow, maar wij hebben niet de ombouw he, alleen de spiralen, die losstaan, twee aan elkaar vastgemaakt, maar het is de moeite waard om eens te checken, thanks!
pi_88743187
quote:
Op maandag 15 november 2010 16:48 schreef DJMO het volgende:

[..]

als ik zeg gloednieuw, dan bedoel ik gloednieuw.. het laminaat uit het oude huis was niet te gebruiken omdat het teveel verzaagd was. En daarbij, vorige keer hadden ze er (voor allean de controle's) ook geen moeite mee. Ik ga geen honderden euro's lopen beschadigen voor zeven controle's van vijf minuten ..
uhhh je beschadigs het laminaat niet als je er een stuk tapijt oid oplegt. Of je koopt (of vraagt) voor 1 euro van die meubelviltjes en plakt die eronder..
Je beschadigt WEL evt de RUG! van de kraam/vk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 november 2010 @ 16:53:13 #282
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88743290
Dat het de vorige keer geen probleem was zegt niks over of de verloskundige en kraam het nu wel of niet een probleem gaan vinden.
En denk je nou serieus dat het laminaat zal beschadigen als je er iets van tapijt stukloop oid onder legt? Zou wat zijn, dan kan iedere vrouw na haar bevalling op kosten van de WA-verzekering van de kraam of verloskundige nieuw laminaat aanschaffen. :')

Als 't gewoon verdomt hoef je er geen laffe uitvluchten voor te verzinnen.
A grand adventure has begun.
  maandag 15 november 2010 @ 17:02:46 #283
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88743632
Hmmm ik ben net bij ons bed gaan meten hoe hoog het eigenlijk is. Bij mijn vorige bevalling hadden we een erg laag bed op klossen, en nu sinds kort een boxspring, die vanaf de grond tot aan de bovenkant van het matras 78 cm is. Maar hoe hoog moet het worden met de bevalling???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88743657
Minimaal 80 volgens mij Takkem.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 15 november 2010 @ 17:06:12 #285
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88743747
Aha.

Dat worden klosjes van 2 cm :D ;)

Dan prop ik wel wat tussen de beide matrassen....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_88743822
Wow ik heb even in het buiken topic gekeken. Leuk om te zien dat er van die beginnende buikjes zijn (waar de mijne gelukkig ook nog thuishoort), maar man, DJMO wat een knoepert van een buik heb je al zeg! en dan die van Shirley! Wat een dikkie haha. Maar ja dat mag nu ook wel natuurlijk.
Dan valt mijn buikje toch nog wel aardig mee dacht ik zo, snap alle ophef niet zo.
pi_88743937
quote:
Op maandag 15 november 2010 17:06 schreef Takkembah het volgende:
Aha.

Dat worden klosjes van 2 cm :D ;)

Dan prop ik wel wat tussen de beide matrassen....
ff informeren bij de kraambureau.. Sommige doen nrt moeilijk over 2cm
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_88747017
Ons bed moest tussen de 70 en 80. Het was uiteindelijk 75 cm.
*poef* nu is het weg
pi_88747603
Haha danic! Ik heb idd een megabuik vind ik zelf, vooral de laatste weken nu.

Klossen, ik heb ze al in huis, maar nog niet onder m'n bed gezet. Volgens mij lig ik dan anderhalve meter van de grond af, want ons bed incl. matras is al vrij hoog, maar we zien wel. Van de week even doen.
.
Vk controle was weer goed. M'n hb (ijzer) gehalte was weer gestegen naar 7.2, terwijl dat afgelopen dinsdag nog 6.1 was, dus dat was al een verbetering.
De vlos vond zelf dat m'n klachten over zicht niks met een eventuele zwangerschapsvergiftiging te maken konden hebben, want dan zou ik meerdere klachten tegelijk moeten hebben en meer continue, dus zag geen reden tot bezorgdheid. Mocht ik me wel zorgen maken, kon ik altijd bellen. Wel vond ze dat meneer erg hoog lag tegen m'n ribben, terwijl ie toch al flink diep ingedaald zit, wat dus ws. inhoudt dat ie groter dan gemiddeld zal uitvallen bij de geboorte.. :X
Dinsdag weer terug, mits er dan niks gebeurt is :P
Zo, einde egobericht.
Back in business.
  maandag 15 november 2010 @ 18:49:56 #290
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88747946
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry, maar ik moest even grinniken.
Sorry, maar dit vind ik echt een onwijs droevige kutopmerking ;( .

Ik ben het er echt mee eens dat DJMO te kort door de bocht ging en wel de moeite kan doen om dat bed hogerop te krijgen, maar om dan zo laag bij de grond (no pun intended) op 'de man' te reageren dat slaat echt nergens op.
  maandag 15 november 2010 @ 18:54:53 #291
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88748161
Fijn dat alles goed was, Shirley! Schiet inderdaad op nu!

Over buiken, ik verbaas me zelf over het feit dat er zoveel verschillende buiken zijn. Echt, en het zegt zo weinig over hoe ver je bent en hoe groot kind is. :) Wel is het zo dat het veel sneller tekent bij tweede etc. zwangerschappen.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_88748349
Lekker rellen op mijn uitgerekende datum :D
Mijn buik is loeihard en doet kneiter veel pijn maar geen baby te zien :+
  maandag 15 november 2010 @ 19:00:27 #293
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88748443
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef Pvoesss het volgende:
Wat dacht je dan, eerlijk, dat het kind opeens tussen je benen door naar buiten kruipt? Ik vrees dat er nog wat werk verricht moet worden! :D

Gefeliciteerd trouwens met het behalen van de datum... Wordt natuurlijk met de dag spannender!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 15 november 2010 @ 19:01:00 #294
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_88748468
quote:
DIe probeert zich nu een weg naar buiten te banen Pvoesss en die zie je dus over een paar uur pas ;).
pi_88748535
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Sorry, maar dit vind ik echt een onwijs droevige kutopmerking ;( .

Ik ben het er echt mee eens dat DJMO te kort door de bocht ging en wel de moeite kan doen om dat bed hogerop te krijgen, maar om dan zo laag bij de grond (no pun intended) op 'de man' te reageren dat slaat echt nergens op.
Ja inderdaad sorry daarvoor, bavaria 0 wordt inderdaad niet in kratten verkocht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 15 november 2010 @ 19:05:47 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88748681
Pvoesss, de uitgerekende datum *O*

Juud, wat een prachtige echo O+

Hier vandaag de meldplichtmijlpaal.... 37 weken, vanmiddag de gordijnen van de babykamer even gewassen en de juiste haken eraan gedaan, dus in principe is de babykamer nu af (nog wat kleine dingen die niet per se moeten gebeuren voor de bevalling, en die ik zelf toch niet kan/mag doen...)
De andere kamer boven is eindelijk ook weer zoals die hoort te zijn (er stond een kast op een andere plek ivm de verbouwing van de badkamer), en morgen komen m'n schoonouders om met N. de kast beneden leeg te halen, te verplaatsen en weer in te ruimen.... en dan is er beneden ook ruimte voor de box, en zijn we er helemaal klaar voor :Y
Verder kan ik deze week af en toe een beetje verzaken qua meldplicht want N. is een weekje vrij, dus we rommelen samen een beetje door de dag heen, wel zo gezellig O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88748910
quote:
Doe s een beejte meepersen? Kijken of je vliezen breken :+

Godsamme ze voorspellen keeeeeikoud weer deze winter!
Superleuk natuurlijk maar eh... straks vriest de boel weer dicht als ik met gebroken vliezen naar t ziekenhuis moet :{ :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88748931
Leandra ook je mijlpaal gehaald! *O* Lekker gevoel is dat hé? Hopelijk blijft je bloeddruk goed, en de kleine nog even zitten...of ben je het al zat?

Ja vervelend hé Huup, ik hoorde het ook net....ik vond afgelopen winter echt vreselijk, en straks kan ik niet met m'n kinderwagen pronken door al die ranzige sneeuw enzo. :(
Back in business.
  maandag 15 november 2010 @ 19:13:23 #299
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88749061
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh je beschadigs het laminaat niet als je er een stuk tapijt oid oplegt. Of je koopt (of vraagt) voor 1 euro van die meubelviltjes en plakt die eronder..
Je beschadigt WEL evt de RUG! van de kraam/vk.
Of je koopt een badmat van Ikea voor een paar euro, en die knip je op in stukken die groot genoeg zijn voor de klossen.... die hebben een rubberen achterkant dus dan bescherm je in één keer en je laminaat, en je weet zeker dat het niet gaat schuiven.... maar goed, das weer 8 euro natuurlijk, dat is de rug van de kraamhulp waarschijnlijk niet waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_88749093
En over je bed op kratten, t is niet alsof je nog de sterren van de hemel wipt met 40 weken dus het geschuif van je bed over de vloer valt echt wel mee. Ik had geen enkel krasje op mijn (overigens ook nieuwe) laminaat vloer.
En anders biets je toch gewoon een nieuwe vloer?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')