vast ideetje van Priscillaquote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Lekker sadistisch, iedereen met een blinddoek om, en dan zo'n luchthoorn
quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Dekatria het volgende:
Wat zou erin zitten, OH ER LIGGEN ENORME KRABBEPOTEN
Wurstersjai-uhr sausquote:
Er is altijd hoop... misschien gebruikt Pascal wel ineens kip ipv krabbenpoten...quote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zolang Rico erin zit zal Pascal nooit sneuvelen...
Baking and shaking enzo toch?quote:
HAHAHA Hoe de fuck kom je aan dat plaatje van Johan derksen HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
Kijken wie er als eerst gaat janken.
Ik denk die Ad of Rico.
Gewoon, heeft een lief mens voor mij gemaakt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
HAHAHA Hoe de fuck kom je aan dat plaatje van Johan derksen HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Lach me doodquote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gewoon, heeft een lief mens voor mij gemaakt.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft Rico's aflevering gezien... dat is voor als Vossius z'n naam vergeet.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft Rico's aflevering gezien... dat is voor als Vossius z'n naam vergeet.
Hee zeg, ik heb net gegetenquote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
Zou toch prachtig zijn als Rico zijn kookboekje opendoet straks en dat er een foto van Stephanie uitvalt
quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
Zou toch prachtig zijn als Rico zijn kookboekje opendoet straks en dat er een foto van Stephanie uitvalt
In zo'n lijstje waar op staat 'Denk aan mij'quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
ziet er niet uitquote:Op maandag 15 november 2010 19:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat moest toch omdat zijn haar te lang is volgens mij
Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In zo'n lijstje waar op staat 'Denk aan mij'
En het vissige. Oh nee, dat niet.quote:
Te veel om op te noemen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yes, thuis, RTL5 aan!
Heb ik veel gemist? Ben te lui om terug te lezen
Zuurtjequote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het vissige. Oh nee, dat niet.
Rico verwarde de krabsalade met een preipotjequote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yes, thuis, RTL5 aan!
quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Rico verwarde de krabsalade met een preipotje
Zo volgt de eerste uitslag. Ze moesten geblinddoekt iets proeven en daarna namaken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yes, thuis, RTL5 aan!
Ze moesten dus blind proeven en daarna namaken en de meesten konden dat niet echt goed.quote:
quote:
Ja mensen, wij zitten ook te kijkenquote:
doe mee aan het zesde zintuigquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef Dekatria het volgende:
ik kijk even niet, zegt Julius "Jij gaat ook niet met legen handen naar huis", ik ga er vanuit wat het is, wordt het nog even specifiek genoemd door de voiceover
Degene die dit seizoen de muziek heeft verzorgd verdient idd een lintje ofzoquote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef Dekatria het volgende:
Fightclubsexscenemuziek onder het schoonmaken van de inktvis
jammerquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik had het fout het was eens geen dinercheque
Uit een pakje?quote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Drassss het volgende:
Heb ik net ook paella gemaakt, alleen op een andere manier
Knorr?quote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Drassss het volgende:
Heb ik net ook paella gemaakt, alleen op een andere manier
quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Natuurlijk, zoals een echte Fok Topchef volger het zou doen
is wel kortquote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Starfish het volgende:
Maaltijd moet 10 minuten staan *hint* *hint*
Dus effectief 35 min te tijd..
Pascal denkt nu, moeten we Mario ook meekoken in de Paella?quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Geen extra groentje, maar extra jurytje
Die gaat m fileren nu ja..quote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Pascal denkt nu, moeten we Mario ook meekoken in de Paella?
quote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach zo'n knorr gerecht kost ook maar 20 minuten
daar hoef je zelf geen vis voor te filerenquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ach zo'n knorr gerecht kost ook maar 20 minuten
Jij bent een kenner? waarom mag je de rijst niet roeren?quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef chufi het volgende:
paella holandesa ... met chorizo nahDaarnaast gewoon geen juiste pan //./ fakers zijn het die 2 TopChefs
Jaspers is gewoon hugequote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
Is Ibi nou zo klein of Jaspers zo groot?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
IS dat pak van julius zo klein, of is zijn buik zó groot?quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef roos85 het volgende:
nou Ibi is ook maar een opdondertje volgens mijquote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Djokotron het volgende:
[..]
IS dat pak van julius zo klein, of is zijn buik zó groot?
Wat denk jezelf
Hoe komen ze erop he!quote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef roos85 het volgende:
Pannen omgewisseld, wat een slimme oplossing!
Ik weet niet welke rijst ze gebruiken maar je hebt natuurlijke ook Spaanse rijst nodig die heel veel vocht absorbeert... En dat ie eventueel een beetje aankoekt is juist het lekkerst, maar echt niet te veel !!quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef chufi het volgende:
paella holandesa ... met chorizo nahDaarnaast gewoon geen juiste pan //./ fakers zijn het die 2 TopChefs
Rico is volgens mij niet eens begonnenquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoelang zouden ze hiervoor gestudeerd hebben?
Zelf gemaakte stroopwafel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Drassss het volgende:
Zoooo even 2de bak koffie met een stroopwafel pakken
Ze gaan ook echt steeds verder met dat verkleinenquote:
hij doet zich voor als iemand die ITO met bijles knippen&plakken heeft gevolgdquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Rico is volgens mij niet eens begonnen
en gezakt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij doet zich voor als iemand die ITO met bijles knippen&plakken heeft gevolgd
Het is een klas, in Topchef. Een Topclass.quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Ik snap dat Topclass niet. Oke die chefs doen wat voor maar waarom heet het nou TopClass??
Tadaaaaa ik vind het onzin:Pquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is een klas, in Topchef. Een Topclass.
Tadaa.
Bij een kebabzaak gaan werken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
Halal restaurant?quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
VLEKVERWIJDERAAAR VAN ARIELquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef DaggerOne het volgende:
Die kutreclame duurt zo lang elke keer..
er zijn ook koks die vegetarisch zijnquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet de meest traditionele paella er uit, die uit Valencia, met kip en konijn en geen vis of schaaldieren
zoals ik eerder al zei je kunt er mee varierenquote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
ziet het eruit...
jammer dat er konijn inzit
Rot eens even op ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Als die julius kauwt trilt zijn hele kin HAHAHAHAAA
Dat zal best maar als je een chef wilt worden op topniveau dan behoor je te weten hoe alles smaakt. Een chef die de helft niet mag eten en dus niet weet hoe het smaakt, is in mijn ogen geen topchef.quote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
er zijn ook koks die vegetarisch zijn
Inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Bleie het volgende:
Niet zelf kunnen proeven, en toch mooi op smaak. Dan kan je echt goed koken.
Hij heeft het echte talent.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Bleie het volgende:
Niet zelf kunnen proeven, en toch mooi op smaak. Dan kan je echt goed koken.
Nah, de helft? Toch alleen varkensvlees? Da's best te vermijden.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je een chef wilt worden op topniveau dan behoor je te weten hoe alles smaakt. Een chef die de helft niet mag eten en dus niet weet hoe het smaakt, is in mijn ogen geen topchef.
En de helft van alles wat je kan koken bevat varkensvlees?quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat zal best maar als je een chef wilt worden op topniveau dan behoor je te weten hoe alles smaakt. Een chef die de helft niet mag eten en dus niet weet hoe het smaakt, is in mijn ogen geen topchef.
Was het maar waarquote:
Ja maar toch behoort een topchef te weten hoe het smaakt lijkt me. Maar hij is door, is wel weer goed van hem.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, de helft? Toch alleen varkensvlees? Da's best te vermijden.
kan toch ook door iemand anders geproefd worden?quote:Op maandag 15 november 2010 19:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja maar toch behoort een topchef te weten hoe het smaakt lijkt me. Maar hij is door, is wel weer goed van hem.
En wat gebruik je als zuurtje om dat zoete te counteren?quote:
Bij een staafmixer moet ik altijd aan Ab Normaal denkenquote:
citroenquote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
En wat gebruik je als zuurtje om dat zoete te counteren?
quote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef Dekatria het volgende:
Ibrahim ownt iedereen eventjes zonder te mogen proevengodsamme zeg, dan mag je nu al als winnaar naar huis wat mij betreft.
Tijd voor de bak van Bevquote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bij een staafmixer moet ik altijd aan Ab Normaal denken![]()
'Twas a pleasure.quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
Afgelopen
Ik ga jullie missen, dit was de laatste die ik live kon zien.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
Afgelopen
quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
Afgelopen
quote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Drassss het volgende:
Wat zie ik nou heeft Pascal lopen kutten morgen??
Groeten uit Brabant, kut!
Morgen zit ik in Amsterdam, woensdag een etentje en donderdag ga ik weer naar huis.quote:
dan kan je vrijdag toch kijken?quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Morgen zit ik in Amsterdam, woensdag een etentje en donderdag ga ik weer naar huis.
Naar huis = terug naar de VS. Daar hebben we geen RTL5quote:
Is toch veel meer waard dan dit programquote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar huis = terug naar de VS. Daar hebben we geen RTL5
okequote:Op maandag 15 november 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Naar huis = terug naar de VS. Daar hebben we geen RTL5
Ja, maar ik vind het zo leuk om met jullie tijdens het kijken alles te besprekenquote:Op maandag 15 november 2010 20:05 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Is toch veel meer waard dan dit program
wel jammer dat je het nu verder moet missen, kan je het vanuit de VS wel terugkijken?quote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het zo leuk om met jullie tijdens het kijken alles te bespreken
Yep, het staat meestal bijna meteen na uitzending online dus dat gaat wel. Maar niet live.quote:Op maandag 15 november 2010 20:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
wel jammer dat je het nu verder moet missen, kan je het vanuit de VS wel terugkijken?
Kun je het daar wel zien online? Vaak is dat toch geblokkeerd voor niet Nederlandersquote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, het staat meestal bijna meteen na uitzending online dus dat gaat wel. Maar niet live.
Voor ik vertrok had ik er geen problemen mee... tenzij ze dat nu met RTL-XL hebben veranderd maar dat hoop ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:12 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Kun je het daar wel zien online? Vaak is dat toch geblokkeerd voor niet NederlandersAch ja, ik kijk ook best vaak iets online terug omdat ik het niet gezien heb
Dat RTL-XL is wel irritantquote:Op maandag 15 november 2010 20:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor ik vertrok had ik er geen problemen mee... tenzij ze dat nu met RTL-XL hebben veranderd maar dat hoop ik niet
Ik heb er weinig problemen mee... wat vind je er vervelend aan dan?quote:
zo schreeuwerigquote:Op maandag 15 november 2010 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er weinig problemen mee... wat vind je er vervelend aan dan?
Oh. Geen last vanquote:
Jaspers kreeg honger en dreigde iedereen op te etenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:06 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij kreeg ibrahim morgen nog een extra privilige waardoor hij de mensen op een andere plek mocht zetten.
Of was er iets anders aan de hand waardoor iedereen van de kaart was?
Ging men koffie weerquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jaspers kreeg honger en dreigde iedereen op te eten
quote:
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Waarom zit je dan toch altijd aan de koffie terwijl je dit topic leest?
Kokenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef DaggerOne het volgende:
Benieuwd wat ze vandaag mogen doen!
Bittertjes, zuurtjes, zoetjes en zoutjes aan het eten toevoegenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:19 schreef DaggerOne het volgende:
Benieuwd wat ze vandaag mogen doen!
ik hoop dat hij in deze aflevering wel zijn Ritalin ingenomen heeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar clown Rico.
Zou een stunt zijn als ze weer die eerste opdracht krijgen en dat de chefs een prei potje hebben gefixt voor Ricoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik hoop dat hij in deze aflevering wel zijn Ritalin ingenomen heeft
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou een stunt zijn als ze weer die eerste opdracht krijgen en dat de chef een prei potje hebben gefixt voor Rico
Schandelijk!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef wolferl het volgende:
Eindelijk.
Date de deur uitgeschopt, want Topchef wilde ze niet zien.
Geen vooruitzicht op iets wat leek op intimiteit, nou meissie, kwart voor zeven, ga jij maar lekker naar huis. Deze gozer gaat Toppie Joppie chef kijken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Schandelijk!
(Van je date dan, he)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |