vast ideetje van Priscillaquote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef Dekatria het volgende:
Lekker sadistisch, iedereen met een blinddoek om, en dan zo'n luchthoorn
quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Dekatria het volgende:
Wat zou erin zitten, OH ER LIGGEN ENORME KRABBEPOTEN
Wurstersjai-uhr sausquote:
Er is altijd hoop... misschien gebruikt Pascal wel ineens kip ipv krabbenpoten...quote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zolang Rico erin zit zal Pascal nooit sneuvelen...
Baking and shaking enzo toch?quote:
HAHAHA Hoe de fuck kom je aan dat plaatje van Johan derksen HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef wolferl het volgende:
Kijken wie er als eerst gaat janken.
Ik denk die Ad of Rico.
Gewoon, heeft een lief mens voor mij gemaakt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
HAHAHA Hoe de fuck kom je aan dat plaatje van Johan derksen HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
Lach me doodquote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gewoon, heeft een lief mens voor mij gemaakt.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft Rico's aflevering gezien... dat is voor als Vossius z'n naam vergeet.
quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij heeft Rico's aflevering gezien... dat is voor als Vossius z'n naam vergeet.
Hee zeg, ik heb net gegetenquote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
Zou toch prachtig zijn als Rico zijn kookboekje opendoet straks en dat er een foto van Stephanie uitvalt
quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
Zou toch prachtig zijn als Rico zijn kookboekje opendoet straks en dat er een foto van Stephanie uitvalt
In zo'n lijstje waar op staat 'Denk aan mij'quote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
ziet er niet uitquote:Op maandag 15 november 2010 19:20 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat moest toch omdat zijn haar te lang is volgens mij
Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In zo'n lijstje waar op staat 'Denk aan mij'
En het vissige. Oh nee, dat niet.quote:
Te veel om op te noemen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yes, thuis, RTL5 aan!
Heb ik veel gemist? Ben te lui om terug te lezen
Zuurtjequote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
En het vissige. Oh nee, dat niet.
Rico verwarde de krabsalade met een preipotjequote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yes, thuis, RTL5 aan!
quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Rico verwarde de krabsalade met een preipotje
Zo volgt de eerste uitslag. Ze moesten geblinddoekt iets proeven en daarna namaken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Yes, thuis, RTL5 aan!
Ze moesten dus blind proeven en daarna namaken en de meesten konden dat niet echt goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |