Rico is volgens mij niet eens begonnenquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoelang zouden ze hiervoor gestudeerd hebben?
Zelf gemaakte stroopwafel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Drassss het volgende:
Zoooo even 2de bak koffie met een stroopwafel pakken
Ze gaan ook echt steeds verder met dat verkleinenquote:
hij doet zich voor als iemand die ITO met bijles knippen&plakken heeft gevolgdquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Rico is volgens mij niet eens begonnen
en gezakt.quote:Op maandag 15 november 2010 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
hij doet zich voor als iemand die ITO met bijles knippen&plakken heeft gevolgd
Het is een klas, in Topchef. Een Topclass.quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
Ik snap dat Topclass niet. Oke die chefs doen wat voor maar waarom heet het nou TopClass??
Tadaaaaa ik vind het onzin:Pquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is een klas, in Topchef. Een Topclass.
Tadaa.
Bij een kebabzaak gaan werken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
Halal restaurant?quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Even over die Ibi, hoe kun je nou een volleerd kok worden als je de helft niet kunt/mag proeven vanwege je geloof?
VLEKVERWIJDERAAAR VAN ARIELquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef DaggerOne het volgende:
Die kutreclame duurt zo lang elke keer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |