ja, die ene lijfwacht toch? Die was (ook) militair, en van die mooie rooie haren. Geweldig! T zou wel zijn karakter verklaren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat die Harry een andere vader heeft.
Dat dacht ik ook altijd, maar als je echt goed kijkt, lijkt Harry toch ook best wel veel op Charles. Alleen dan een stukken beter gelukte variant.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb nog steeds het idee dat die Harry een andere vader heeft.
Als er één een kopie is, is het William. Hoe kaler die wordt, hoe meer hij gaat lijken op Charles.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
Harry is een kopie van zijn vader, de prins. Echt geen twijfel!
William is twee druppels zn moedet, vind ik!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als er één een kopie is, is het William. Hoe kaler die wordt, hoe meer hij gaat lijken op Charles.
Ja, ik vind hem ook heel erg op z'n moeder lijken, maar hij is net zo stijf in zijn voorkomen als die Charles, dezelfde half voorover leunende houding, en dan ook nog kalend, tja, ik vond hem vroeger leuker zeg maar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
William is twee druppels zn moedet, vind ik!
Ik vind William echt lelijk wordenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Als er één een kopie is, is het William. Hoe kaler die wordt, hoe meer hij gaat lijken op Charles.
Echt waar? Ik vind het ook elke dag meer Charles, niks aanquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
William is twee druppels zn moedet, vind ik!
oh echt, 30 jaar?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! En dat het dan 30 jaar geleden is dat die in het huwelijk traden ook.![]()
Omdat je het op tv gezien hebt in een herhaling!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:27 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! En dat het dan 30 jaar geleden is dat die in het huwelijk traden ook.en dat ik het me kan heugen. Maar dat komt dan vast weer door mijn zeer goede geheugen, en niet doordat ik al oud ben.
Ach, was Diana toen ook nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef livelink het volgende:
Ik heb het echt live gezien. We waren met het hele gezin op fietsvakantie in Nederland en ergens in een jeugdherberg in een klein stadje hebben we televisie gekeken om het huwelijk te zien. Ik weet het nog heel goed. Voor mij was het toen ook echt een sprookje, een meisjesdroom die uitkwam![]()
Wat was ik toen nog romantisch en naief
foto's?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:40 schreef E.T. het volgende:
Wij speelden de bruiloft na op het schoolplein![]()
Gelukkig nietquote:
nee ouder hoor!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo weet ik ook nog het afscheid van Doe Maar.Ik in een lila positiejurk van mijn moeder, uit de verkleedkist met een enorme blauwe strik op mijn hoofd.
ik was 7 of 8 toen.
Ah ik was 10 idd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:49 schreef E.T. het volgende:
[..]
nee ouder hoor!![]()
Ik weet nog huilende meiden op de radio enzo
wat een rare outfit voor een afscheidquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo weet ik ook nog het afscheid van Doe Maar.Ik in een lila positiejurk van mijn moeder, uit de verkleedkist met een enorme blauwe strik op mijn hoofd.
ik was 7 of 8 toen.
Toen was ik precies 2 maanden oud.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah ik was 10 idd.wahahahahahaha. 14 april 1984
oi.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toen was ik precies 2 maanden oud.
Dan zit je nu dus al in de herfst van je leven!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oi.ik tien jaar, 5 maanden en twee dagen.
welnee gék! 't voorjaar is net voorbij. t is nog geeneens hoogzomer. Dat begint toch allemaal pas na je 40e?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zit je nu dus al in de herfst van je leven!
Dat had ik ook heel erg toen ik 30 was. ook het gevoel dat ik het schip gemist had ofzo.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:05 schreef Ticootje het volgende:
Ik maak mezelf nog vaak wijs dat ik net uit de pubertijd ben en dat ik heus nog door kan gaan als net 20... Maar het feit is dat er al lang niet meer naar m'n id wordt gevraagd bij de slijterij... Het duurt echt niet lang meer en dan ben ik 30. En dat klinkt zo oud en volwassen. Dan heb ik het idee dat ik ook echt dingen moet gaan doen ofzo. Volwassen dingen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:21 schreef Ticootje het volgende:
Noem je dit vroeg naar bed? Ik vind dit tegenwoordig al laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |