quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, je leest ze verkeerd.![]()
Stiemie bijv. heeft een pasje met allemaal grijs en roze tinten, als ik het goed heb. Echt totaal verschillend van de mijne.
En dan heeft het ook nog te maken met de kleur-tint. Dus gedempt of fel. Ik heb gedempt, dus met een waasje erover terwijl er ook knalorantje en knalgroen is. Dat past juist weer totaal niet bij mij.
Dit zijn bijv. helder en gedempt naast elkaar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
en dit bijvoorbeeld licht en diep:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel ff goed op de datum letten, en op het precieze product, dus 250 gram of 500 gram enz.
Ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dat lijkt me echt ideaal zeg! Alleen ben ik bang dat ik net als BE een kleur krijg die ik eigenlijk niet mooi vind. Dat oranje en geel mijn kleuren zijn ofzo.en dat ik dan nooit meer roze of paars kan dragen omdat ik weet dat het me niet staat.
Niks van je haar af doen! Ik ben jaloers op je prachtige lange lokken!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:58 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en ik heb echt heeeeeeeeeel lang haar. Voornamelijk omdat ik te lam ben om naar de kapper te gaan.Maar hey! het kan nu nog. zoal ik verre blijf van de Belinda Meuldijk look geniet ik nog ff van mijn lange lokken.
en kort. ik ben bang dat ik geen tussenin hoofd heb. dus of héél kort, of lang. te lang kort of te kort lang veranderd mij in een soort van Berdien Stenberg (had ik al gezegd dat ik van hokjes hou?
![]()
)
Oh, Spuugs, uw haren vond ik toch wel erg leuk zeg!Was je pas naar kappert geweest?
Ik heb de kleurenanalysemevrouw net gemaild voor een afspraak! Ik hoor zoveel positieve ervaringen erover en die van jou was net even het zetje dat ik nodig had. Dankje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een heel mooi pasje!
Tadaaaaa!
[ afbeelding ]
Deze dame kon ook 78 verschillende kleurtypes onderscheiden dus ik zou iedereen aanraden ook zoiets te zoeken omdat het nog veel meer toegespitst is op je huid, haar en ogen dan 'herfst, winter' etc. etc.
Leuk! Wel vertellen hoe het was he!quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:37 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik heb de kleurenanalysemevrouw net gemaild voor een afspraak! Ik hoor zoveel positieve ervaringen erover en die van jou was net even het zetje dat ik nodig had. Dankje!De mevrouw waar ik heen ga, maakt trouwens ook een onderscheid in diep, donker etc. Als ik het doe, dan ook maar meteen goed!
what's up beeb?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Vicky het volgende:
*zucht* Positief maar toch ook niet... *zucht*
ik ga er hier niet te veel over uitwijden, via PM wel...
Oh, ik vind het echt heel erg leuk! en ja, het zat wmb prima.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Niks van je haar af doen! Ik ben jaloers op je prachtige lange lokken!
Ik was zelf inderdaad nog maar pas naar de kapper geweest, nog geen 2 weken geleden. Zat het wat dan? Want ik voelde me een geplet hoofd na die autorit met airco. En had het ook weer eens geverfd, iets donkerder dan mijn eigen kleur. Maar omdat ik van die donkere wenkbrauwen heb, lijkt het net echt.
kijk even in de polis van je zorgverzekering.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vandaag voor een bril gekeken, leuk 509euro moet het gaat kosten
Jaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef huuphuup het volgende:
Ooooh huwelijk van William & Kate, géén idee wanneer het uitgezonden wordt maar ik blok het alvast in mn agenda![]()
![]()
King William and Queen Catherine bekt best lekker toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaahoe cool is dat! En dat Charles gewoon overgeslagen wordt enzo En dan gelijk King William. en Queen Kate. Wat dan weer niet zo lekker bekt.'
Maar Sprookje! Heerlijk. *zuchtendezwijmel*
zag dat ze officieel Catherine heet, Queen Catherine klinkt wel heul koninklijk eigk. Queen Kate is wat minder ja hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaahoe cool is dat! En dat Charles gewoon overgeslagen wordt enzo En dan gelijk King William. en Queen Kate. Wat dan weer niet zo lekker bekt.'
Maar Sprookje! Heerlijk. *zuchtendezwijmel*
Vinden jullie Kate trouwens leuk? Ik vind William altijd behoorlijk "normaal" overkomen en kan me niet voorstellen dat hij iemand zou kiezen die dat juist niet is. Alleen; zo vind ik Kate helemaal niet over komen. Het lijkt me iemand die best goed bij de Britse koninklijke familie past. En dat is niet echt als compliment bedoeld, zeg maar...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:21 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, t zal wel Catherine worden dan.Ik vind William and Kate nou juist zo leuk!
![]()
T is net als onze prinses Petra natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |