Ja, dat vond ik ook....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die is gaaf!Die ene die je net postte is nog veel toffer! Echt helemaal
![]()
Ik hoor dus net over die 1,25% en ik twijfel ook enorm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook....Ik overweeg hem toch te bestellen, maar heb net 2 nieuwe jurken... maar deze maand 13e maand en verjaardag... hmm. Twijfel twijfel.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hoor dus net over die 1,25% en ik twijfel ook enorm.
Ik weet dat het idioot klinkt, maar ik probeer dus mijn garderobe wat meer aan te laten sluiten op dat kleuradvies (want echt, ik krijg een berg complimentjes als ik de juiste kleuren aan heb!![]()
) en daar valt dit dus eig. niet echt onder.
Een heel mooi pasje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:23 schreef Mula het volgende:
BE, heb je bij dat kleuradvies een kleurenpasje of een kleurenwaaier gekregen? Ik heb een -volgens mij- goed iemand gevonden, maar ze heeft alleen de mogelijkheid tot een kleurenpasje. En ik vraag me af of dat wel handig is.
Paar maanden terug zijn we met een paar meiden van hier naar een kleurenworkshop gegaan en hebben daar dus uitgebreid advies gekregen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef mikoxx het volgende:
Kleuradvies BE? Dat heb ik gemist, vertel eens!
emami, toch? Huup had het daar eens over. Maar ik ben te onhandig voor dat soort dingen. Mijn schoonzusje had zo'n soort topje. Maar die kon het ook niet, en er zat geen handleiding bij waardoor ze steeds hetzelfde ermee deed.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:49 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand hier zo'n Ylana (ofzoiets) jurk waar je met 1 jurk 21 dingen kan maken?
ik vind die pasjes zo vaag, er staan wel tig kleuren op?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef Brighteyes het volgende:
Een heel mooi pasje!
Tadaaaaa!
[ afbeelding ]
ja die!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
emami, toch? Huup had het daar eens over. Maar ik ben te onhandig voor dat soort dingen. Mijn schoonzusje had zo'n soort topje. Maar die kon het ook niet, en er zat geen handleiding bij waardoor ze steeds hetzelfde ermee deed.
Ja, je leest ze verkeerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:54 schreef trui het volgende:
[..]
ik vind die pasjes zo vaag, er staan wel tig kleuren op?daar kan iedereen wel wat uithalen ja.
![]()
maar misschien 'lees' ik ze verkeerd?
amaranta, wat een afschuwelijk verhaal over dat kindje....
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:12 schreef Oxymoron het volgende:
Amaranta, die jurk vind ik helemaal niet hoerig!Je moet eens naar de wallen gaan,
en dan kijken wat hoeren, sorry, prostiutees, aanhebben. Bijna niks,
of veel rood kant, of gewoon een joggingbroek,
geen blauwe tule avondjurk igg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |