Natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 08:32 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Als ik nu weet te ontsnappen uit de stal, mag ik dan ook komen eten?
 Hoe meer zielen hoe meer vreugd
 Hoe meer zielen hoe meer vreugd  

Je hebt het natuurlijk veel te druk met die ene reading die je nog voor mij zou doen ja!quote:Op maandag 22 november 2010 09:00 schreef Bastard het volgende:
Oh dank je wel voor het aanbod hoorMaar ik sla desondanks toch af, genoeg te doen deze week namelijk!

Oh mens je hebt geen idee hoe druk ik het heb in mn dagelijks levenquote:Op maandag 22 november 2010 10:25 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk veel te druk met die ene reading die je nog voor mij zou doen ja!

Ik was sowieso eerst nog. Toch?quote:Op maandag 22 november 2010 10:34 schreef Bastard het volgende:
Oh mens je hebt geen idee hoe druk ik het heb in mn dagelijks leven
Ik ben van goede wil, dus die reading komt er hoe dan ook, want ik vind het zelf ook altijd leuk om te mogen doen!

!
!

Ik wilde je nog welkom heten met de zwaai smiley, maar ipv daarvan krijg je dikke billenkoek!quote:Op maandag 22 november 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
En pfieuw, nu hoef ik tenminste niet meer met mijn kloon Kroketvulling te posten... Jullie hadden me niet door he!

Gelukkig maar, want dat laatste vind ik veeeel lekkerderquote:Op maandag 22 november 2010 11:44 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik wilde je nog welkom heten met de zwaai smiley, maar ipv daarvan krijg je dikke billenkoek!

!
! !
!

Ja he, ouwe lulquote:
 ,  hoe oud ben je nou geworden gisteren en heb je een kater?
,  hoe oud ben je nou geworden gisteren en heb je een kater?

Wat jij wil hoor mijn ongelovige zielswederhelft. Hier, pak aan!quote:Op maandag 22 november 2010 11:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gelukkig maar, want dat laatste vind ik veeeel lekkerder
!
Maar dat wist jij natuurlijk al, want jij bent mij!

35 geen kater van hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 11:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja he, ouwe lul, hoe oud ben je nou geworden gisteren en heb je een kater?

Hey, ouwe Petrofiel, ook weer binnengelaten ? (onder je eigen username dan hequote:Op maandag 22 november 2010 11:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik heb het licht gezien. Ik ben bekeerd. GOD bestaat!
[ afbeelding ]
En pfieuw, nu hoef ik tenminste niet meer met mijn kloon Kroketvulling te posten... Jullie hadden me niet door he!
 )
 ) 

quote:Op maandag 22 november 2010 12:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een jaar is zo om!
Gefeliciteerd alsnogen beetje te laat maar niet minder gemeend:

Ik ongelovigquote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat jij wil hoor mijn ongelovige zielswederhelft. Hier, pak aan!
 ?! Ik ben bekeerd joh, ik geloof in GOD!
?! Ik ben bekeerd joh, ik geloof in GOD!Nou, voorlopig nog even onder 2 usernames. Ik post ook nog even een tijdje door met mijn account Kroketvulling, anders gaat het zo opvallen dat ik dat was hequote:Op maandag 22 november 2010 12:04 schreef R0N1N het volgende:
Hey, ouwe Petrofiel, ook weer binnengelaten ? (onder je eigen username dan he)
 .
.

Inderdaad ja. Als je maar geen Petro spam onder mijn naam post.quote:Op maandag 22 november 2010 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, voorlopig nog even onder 2 usernames. Ik post ook nog even een tijdje door met mijn account Kroketvulling, anders gaat het zo opvallen dat ik dat was he.

Bukken ? Voor een Bisschop ? Voor een goedgeiligman ?quote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Wat jij wil hoor mijn ongelovige zielswederhelft. Hier, pak aan!
Oh, maar wat zie ik hier voor smiley? Bukken jij!
Bastard, was je jarig dan?
 Dan zou ik eerst maar een kurk (of 2) 'inbrengen' als ik JP was.
 Dan zou ik eerst maar een kurk (of 2) 'inbrengen' als ik JP was.   

Het mooiste, de knuffel van mn oudste, het lekkerste Glenfiddich - 18 years oldquote:Op maandag 22 november 2010 12:13 schreef Kroketvulling het volgende:
Van harte gefeliciteerd Bastard! En wat is het allermooiste cadeautje dat je gekregen hebt?

Lekker nummertje wel. Zal Joepiepoepie Piedro Kroketvulling blij mee zijnquote:Op maandag 22 november 2010 12:09 schreef R0N1N het volgende:
Speciaal voor kroketvulling JoepiePoepie:
... en dan eigenlijk wel een Gabber DJ

Nee hoor, wees niet bangquote:Op maandag 22 november 2010 12:13 schreef Kroketvulling het volgende:
Als je maar geen Petro spam onder mijn naam post.
 . Daar heb ik mijn andere klonen voor: tho_Omas en Penisbaard.
. Daar heb ik mijn andere klonen voor: tho_Omas en Penisbaard.

Gelukkig maar.quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nee hoor, wees niet bang. Daar heb ik mijn andere klonen voor: tho_Omas en Penisbaard.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |