quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Darkwolf, hoe vind je deze 'schoenen'?
[RLS SC # 981] een luie regenachtige zondag in december
Wut?quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef _Led_ het volgende:
Ik wou dat Summers eens ophield met pm'en, ik zit echt niet op dat soort foto's van 'r te wachten
Spannend!quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef _Led_ het volgende:
Ik wou dat Summers eens ophield met pm'en, ik zit echt niet op dat soort foto's van 'r te wachten
...Maar wat ik met ze doe is weer belachelijk en dan spoor ik niet enzo.quote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
Darkwolf, hoe vind je deze 'schoenen'?
[RLS SC # 981] een luie regenachtige zondag in december
quote:
Precies, same thing.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:56 schreef Bastard het volgende:
Ik vind ze echt weerzinwekkend .. net als het dragen van bont trouwens.
Ik zou wel zo'n grote beer willen zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:01 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Precies, same thing.
Als je dit draagt op een furry conventie lig je binnen 10 seconden met je neus op de tegels buiten de venue.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:08 schreef Bastard het volgende:
Ik zou wel zo'n grote beer willen zijn
Nou, dan kwam ik er met wat aanslag verwijderen een stuk genadiger vanafquote:Op dinsdag 16 november 2010 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
Kiespijn update
Nou. Die kiespijn was er niet voor niets.
Gisteren in helse pijnen gezeten en ben om 21:30 naar een nood tandarts gegaan.
<snip>
Ach, de behandeling zelf was pijnloos en snel. De tandarts was mijn genade, want het was niet te harden die pijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:27 schreef R0N1N het volgende:
Nou, dan kwam ik er met wat aanslag verwijderen een stuk genadiger vanaf
Eh, ik ging er in al mijn naiveteit maar vanuit dat het allemaal nep was?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, wat een walgelijke schoenen he, hoe verzin je zoiets.
En verder: bont hoort op het beest, niet op de mens.
En dan moet je nog voor een tweede keer heen?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:07 schreef Darkwolf het volgende:
Ach, de behandeling zelf was pijnloos en snel. De tandarts was mijn genade, want het was niet te harden die pijn.
Je denkt toch niet dat mijn Gids de pijn gaat weg nemen zodat ik vrolijk verder ga met mijn leventje terwijl die zenuwen gewoon verder gaan met afsterven en rotten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:58 schreef _Led_ het volgende:
PFfff, wat een mietjes allemaal zeg !
Kunnen jullie niet gewoon visualiseren dat je gids de pijn wegreiki't ofzo ?
Mja, last of niet ... verstandskiezen kunnen je hele gebit verneuken. Als je kaak te klein is, zoals nagenoeg bij iedereen tegenwoordig, duwen ze de rest van je gebit schots en scheef.quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:31 schreef Bastard het volgende:
Oh ik heb de tandarts wel bijna een keer geslagen, om soortgelijks hoor.
Mijn eerste gaatje moest gevuld worden, routinekwestie voor hem, bij mij niet.
Dus ik ga liggen, en hij begint te boren.. dus ik gebaar naar hem dat ie moet kappen want ja, veel zeggen kan je niet dan he.
Toen vroeg ik wat hij aan het doen was.. ja een gaatje boren en opruwen (oid) ik zeg er zit toch al een gaatje?? Vertel mij in hemelsnaam wat je gaat doen vent, en als het mogelijk pijn gaat doen, geef me dan nu die verdoving wat ik hou er niet van als mensen mij moedwillig pijn doen.
Dus ik krijg de verdoving en daarna is hij keurig gaan vertellen wat hij ging doen, werkte prima.
Nu doet hij altijd wel vriendelijk tegen me sindsdien.. maar heeft het steeds over mn verstandskiezen die er uit zouden moeten "omdat je er last van gaat krijgen"
Wat een onzin ben er al een paar keer tegenin gegaan.. ik heb er nu geen last van, laat ze dan lekker zitten! Dus is het alleen nog maar " die verstandskiezen he " .. en dan zeg ik " ja"
Vorige keer zei hij erbij,.. dat ga ik dan ook niet doen hoor, dat gaat de kaakchirurg doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |