is amsterdams beroep geweest he, kwamen de voddejoden de straat in met handkar en dan riepen ze voddeeeeee voddeeeeee en schillen, die namen ze ook mee.quote:Op maandag 15 november 2010 14:16 schreef Noek het volgende:
[..]
Voddejood vind ik een mooi woord. Ouwe voddejood. Bekt ook lekker!

Het klimaat kan ook wel gewoon veranderen natuurlijk. Dat zeggen ook enkele onderzoekers. Ik weet het allemaal niet maar ik vind het wel kei zielig voor die beren.quote:Op maandag 15 november 2010 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, die ijsberen stellen zich aan

En ik moet al om 8 uur in de auto zitten! Verdomme. Normaal mag ik dan nog een kwartier blijven liggen. In bed, niet in goot.quote:Op maandag 15 november 2010 14:19 schreef Noek het volgende:
Ik zou die Greenwheels eens bellen anders want dan weet je het iig zeker. Kun je lekker doorslapen en hoef je niks op te halen. win win!

Mwah, eerst De Staat van het Klimaat maar eens lezen.quote:Op maandag 15 november 2010 14:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah, tis toch zoHet is alleen opvallend dat er zo weinig aandacht aan wordt besteed, als je nagaat hoeveel (belasting)geld iedereen er verplicht tegenaan moet gooien om bv. CO2 uitstoot te beperken? Het is eigenlijk een grote schande aangezien dat dus op gokjes is gebaseerd, en het zou katern-wijd in alle kranten moeten staan.
Maar dan gaan mensen misschien wel protesteren, dat moeten we niet hebben hè?

Al Gore?quote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef Toverheks het volgende:
Mera, hoe heet die vent nou, diie Amerikaan die een film had gemaakt over de opwarming van de aarde, dat is helemaal niet zo zeggen ze achteraf, die film was 1 grote leugen, kan niet op die vent zijn naam komen.

ja dat is hem, hoorde dat het dus niet allemaal zo is wat hij in die film liet zien en ons doet geloven.quote:

En van wie hoorde je dat?quote:Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat is hem, hoorde dat het dus niet allemaal zo is wat hij in die film liet zien en ons doet geloven.

Ik zal niet pretenderen dat ik er alles vanaf weet, maar dit is pas het 10379e boek erover?quote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, eerst De Staat van het Klimaat maar eens lezen.

was een prog. op radio Noord Holland erover, kwamen ook nederlandse deskundigen aan het woord.quote:

vetquote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Een jaar of 5 geleden was ik bij een aluhoedjes bijeenkomst (yup!)

Ik heb nog mp3'tjes van een toespraak over 9/11 met oa Edwin de Rooij-vZuidewijnquote:

Precies, als het wel waar zou zijn dan was één boek voldoende geweest.quote:Op maandag 15 november 2010 14:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zal niet pretenderen dat ik er alles vanaf weet, maar dit is pas het 10379e boek erover?
Ik heb gehoord dat Engeland niet bestaat.quote:allemaal in het Engels, tja.

Ik heb het gelezen in een Engelstalig boek. Een grote hoax, dat UK.quote:Op maandag 15 november 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gehoord dat Engeland niet bestaat.

quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen in een Engelstalig boek. Een grote hoax, dat UK.

Stapel faxen met looddragend gif erop!quote:

Bigger, better, stronger!quote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef hondjes het volgende:
En Amerika en Nieuw-Zeeland liggen ook niet meer op hun plek..
En De V.S is groter afgebeeld in de Atlas , dan dat het moet zijn..Die valserikken toch...

Nu moet ik wel!quote:

Ik had deze al voor jou opgezochtquote:

Die ken ik nog half uit mijn hoofd. Moesten we leren op de lagere school.quote:Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had deze al voor jou opgezocht

Echt waar?quote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ken ik nog half uit mijn hoofd. Moesten we leren op de lagere school.

Serieus. Ik snapte er de helft van, maar vond het altijd heel erg heldhaftig, dus zong ik uit volle borst meeheeheehee.quote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Echt waar?![]()
De melodie werd vroeger gebruikt (op kerkorgel) als herkenningsmelodie van Radio-wereldomroep Nederland. Dan kon je op de camping alvast afstemmen als de uitzending nog niet begonnen was. Mijn moeder vond dat, destijds al, nogal een twijfelachtige keuze van de omroep, herinner ik me.

Ik vond het ook wel lekker klinken want ik liep dat als 6-jarige op de camping te fluiten. M'n moeder lachte me erom uit.quote:Op maandag 15 november 2010 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus. Ik snapte er de helft van, maar vond het altijd heel erg heldhaftig, dus zong ik uit volle borst meeheeheehee.

Ik ook en vond het een prachtig lied.quote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef Copycat het volgende:
Die ken ik nog half uit mijn hoofd. Moesten we leren op de lagere school.

How sweet.quote:Op maandag 15 november 2010 11:27 schreef Juud79 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alles goed, een beweeglijk kind.

quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Mijn hakken moeten wat dikker zijn dan naald. Anders breek ik mijn nek. En dat plastic aandoende bandje doet mij ook 'Neen, dank u' zeggen.
Wat een lelijkheid!

Echt hè? Spuuglelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Mijn hakken moeten wat dikker zijn dan naald. Anders breek ik mijn nek. En dat plastic aandoende bandje doet mij ook 'Neen, dank u' zeggen.
Wat een lelijkheid!

Mag je dan ook op straat schijten?quote:

Ik zal niet mijn nek breken als ik op hakken loop, wel lig ik na 1 stap plat op t bekkie op de grond. Men, ik kan dat dus gewoon niet, welke hak het ook is... Voor mij alleen maar platte schoenen, laarzen, gympjes en slippers.quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Wat een lelijkheid!

Alleen als je er een jurkje bij aanhebt, anders wordt het een weinig charmante vertoning.quote:Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag je dan ook op straat schijten?

Duh, hier hoort een tregging bij. Niks jurkje.quote:Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen als je er een jurkje bij aanhebt, anders wordt het een weinig charmante vertoning.

Dat is sowieso meestal geen charmante vertoning.quote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Duh, hier hoort een tregging bij. Niks jurkje.

Kijk 'm eens lekker smullenquote:Op maandag 15 november 2010 14:22 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de zeehonden denken daar heel anders over. Die vinden dat het niet snel genoeg kan gaan, die opwarming.

Laat Cc het maar niet horen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is sowieso meestal geen charmante vertoning.

Een tregging draag je dan ook het best onder een jurkje of een lange trui.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |