Ah, kid effe voor zappelin24 vandaan schoppen.quote:
Het slotje zit erop in je lijst van actieve topics en het onderste deel wordt rozig. Best duidelijk, vind ik.quote:Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef Toverheks het volgende:
is moeilijk te zien met deze nieuwe layout dat je de laatste bent, ik zat braaf te wachten.
ja toen ik verder scrolde zag ik het.quote:Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het slotje zit erop in je lijst van actieve topics en het onderste deel wordt rozig. Best duidelijk, vind ik.
Je gaat kijken naar 3 mensen, die mede dankzij een subsidie van ¤ 30,000,-- ieder een gebakken ei in een hete koekenpan proberen uit te beelden. O nee, dit zijn anderenquote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond maar weer eens van wat linkse hobby's genieten
Ja......ik kan al dagen niet slapenquote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben al sinds donderdag razend lui, wat heerlijk
Heel seizoen Grey's gekeken in 2 dagen. En een auto gekocht.
Ennnn verder niks. Oh ja, een dag gewerkt![]()
Morgen de sleutel, Laysa?
quote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef beequeen het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel, alweer december.![]()
Succes morgen Lays en D_K. Ik ben benieuwd naar de pics van jullie appartement.
Dat "nieuws" heeft zelfs hier de krant gehaaldquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
14-11-2005: Een mus vliegt binnen in het gebouw waar een nieuw record van dominosteentjes wordt gehouden; hij wordt voor de zekerheid doodgeschoten.
Leuk! Wat voor auto?quote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Heel seizoen Grey's gekeken in 2 dagen. En een auto gekocht.Ennnn verder niks. Oh ja, een dag gewerkt![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Toverheks het volgende:
Rutte,Wilders en Verhagen vliegen in een privejet over Nederland.
Rutte wendt zich tot Verhagen en zegt...........
Weet je dat ik een biljet van 500 euro door het venster zou kunnen werpen en iemand gelukkig kan maken?, waarop Verhagen antwoordt: dat is goed maar ik zou 10 biljetten van 50 euro door het venster werpen om 10 personen dan gelukkig te maken.
om niet onder te doen zegt Wilders: ik zou 100 biljeten van 5 euro door het venster werpen en 100 personen daar gelukkig mee maken.
De piloot zucht en zegt tegen de co piloot "hoor die aroogante klootzakken eens bezig zijn, Zij realiseren zich niet dat wij die drie kerels uit het vliegtuig kunnen gooien en miljoenen mensen blij kunnen maken
stom he hahahaha maar ja is wel politiek grapje op de zondagmiddag![]()
oh lekker niks doen, is toch heerlijk, en waanneer gooi je eens leuke foto`s het topic op van je huiskamer????quote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Heel seizoen Grey's gekeken in 2 dagen. En een auto gekocht.
Ennnn verder niks. Oh ja, een dag gewerkt![]()
is een heel dom grapje, maar moest je ff opbeuren, helemaal overgetypt van een blaadje he, dus heb er moeite voor gedaan.quote:
Ik weet, stel ik ook op prijsquote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is een heel dom grapje, maar moest je ff opbeuren, helemaal overgetypt van een blaadje he, dus heb er moeite voor gedaan.
Zie topic! Al opgelost door GlowMouse!quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Copycat het volgende:
Waarom gehele MyAT's willen verwijderen? Of is het enkel nieuwsgierigheid?
Dat ken ik wel.
Yep!quote:Op maandag 15 november 2010 08:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
morgen D-K vandaag is de grote dag
spannendquote:
Douchen was ook heel spannend!quote:Op maandag 15 november 2010 08:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spannendja niet het douschen hoor maar de sleutel
Gert gaat toch we door op basis van RLS alleen al vermoed ik!quote:
wat een klostreek DKquote:
Is ook steukerquote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb ook op Lavenderr gestemd, omdat Lavenderr.
Wat cool!quote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
Die Herman! Maakt-ie alsnóg carrière in de States! Amerikaanse rockopera Herman Brood in première
Geschreven door Black Francis van The Pixies!
Gewoon op Gert stemmen zoals ik al zei.quote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
ik had in 1e instantie op Gert gestemd, toen snapte ik wat het doel was, dus op Gert en Pietje gestemd, kreeg een nette pm moest er 1tje kiezen, nou dat werd pietje, maar helaas Pietje ligt eruit dus heb ik opnieuw maar weer voor Gert gestemd, jammer had gewoon de 2 mods van hier wel willen zien winnen
Maar als je via ze gaat werken gaan ze wel dik aan je verdienen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor mensen die ik NIETS betaal zijn Manpower medewerkers verrekte vriendelijk en behulpzaam.
Dat boeit me geen kudt, als ik zelf maar geld krijgquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar als je via ze gaat werken gaan ze wel dik aan je verdienen hoor
NOG niets. Maar Remlof was me voor en ik enterde te snel ...quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor mensen die ik NIETS betaal zijn Manpower medewerkers verrekte vriendelijk en behulpzaam.
Nee. Dat doe ik wellicht bij de officiële verkiezingen. Wellicht ook niet.quote:
Hater.quote:Op maandag 15 november 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik wellicht bij de officiële verkiezingen. Wellicht ook niet.
In tegenstelling tot slijmbal? Ja.quote:
Die stomme paarden leren het echt nooit.quote:Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef Anniebab het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Rijkel__.html?p=1,1
Je zou denken dat de vorige keer een les is geweest.....
Dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon op Gert stemmen zoals ik al zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |