Nee.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:22 schreef dustinoo het volgende:
zijn er ook sites met Nederlandse ondertiteling
ik wil die jersey aflevering graag kijken.
Voordat de madiwodoblabla begint zekerquote:
Morgenvroeg pas...quote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef PizzaMizza het volgende:
Wanneer komt die laatste aflevering nou online...
Hij is nog niet eens uitgezondenquote:Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef PizzaMizza het volgende:
Wanneer komt die laatste aflevering nou online...
Ik las het verkeerd op de website..quote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik erger mij wel aan de TT trouwens.
[..]
Voordat de madiwodoblabla begint zeker
[..]
Morgenvroeg pas...
pfffffffffffffffffffffquote:Op woensdag 17 november 2010 22:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik erger mij wel aan de TT trouwens.
[..]
Voordat de madiwodoblabla begint zeker
[..]
Morgenvroeg pas...
Klachtenquote:
Er is meer in het leven dan Harryquote:Op donderdag 18 november 2010 00:25 schreef ImMaxa het volgende:
Net de zevende Potterfilm gezien, en nu acht maanden moeten wachten op de volgende. Morgenochtend de laatste South Park, en daarna ook weer maanden moeten wachten. Niet leuk.
Ik ookquote:
Al jaren, en alle grappen waren er dan ook allang over gemaakt.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:06 schreef RaymanNL het volgende:
Omfg, bestaat dat Shake Weight echt!
Mja, ik kan me inbeelden dat als je de Shake en al de grappen al kent, dit geen goeie ep was voor jou.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Al jaren, en alle grappen waren er dan ook allang over gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
ik doe nog maar havo 2.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:20 schreef slindenau het volgende:
Als je niet eens eenvoudig Engels begrijpt ben je South Park niet waardig. Puh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |