Idd. Juist in de eerste paar seizoenen is het poep-en pis grappen gehalte veel hoger. Daarna komen de paar echt meesterlijke seizoenen. Nu is het goed, maar niet meer zo constant uitstekend.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
in de eerste seizoenen was dat het gemiddelde niveau hoor, ze zijn steeds dieper in gegaan op maatschappelijke vraagstukken, maar het hoogtepunt is geweest. Al zijn er nog steeds juweeltjes zoals 200/201, Fishdicks en imaginationland
Ik had begrepen dat ze dit seizoen juist steeds maar een week hebben voor de volgende aflevering. Alleen de tijd tussen dat twee aflevering in. Dus het zou best kunnen.quote:[..]
Dan zouden ze binnen 3 dagen een episode moeten maken?
ik denk over 3 weken..
Noem er nog eens een paar dan..quote:Op maandag 2 mei 2011 14:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als dat de enige grappen die je eruit haalde waren, zegt dat meer over jou dan over de mensen die het wel een leuke aflevering vonden.
Het is duidelijk een keldering in kwaliteit, maar die is al heel lang bezig.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:13 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind het alleen totaal niet grappig, zeker omdat de grappen de hele aflevering door opnieuw gerecycled wordt. Ik kan me ook niet voorstellen dat jullie geen verschil met een willekeurige aflevering uit seizoen 4-5-6-7-8-9-10 zien..
Dat klopt, maar in de laatste jaren gebeurt het gewoon te vaak dat een matige grap te vaak herhaald wordt, zo'n running gag kan goed werken bij een goeie grap maar het schijten bij de centipad en cartman die blijft roepen dat zijn moeder hem fucked.. das gewoon matig en niet vaker dan 1/2 keer leukquote:Op maandag 2 mei 2011 15:16 schreef planethugo het volgende:
in south park worden grappen toch net zolang herhaald tot het melig wordt. Dat is toch niet nieuws...
het klopt dat het de laatste seizoenen wel vaak leuker had kunnen zijn. Eerder was het zo dat als een dr phil of een bekendheid erbij kwam, dat deze dan ook een memorabele bijdrage had. Nu heb je elke aflevering wel wat beroemdheden erbij.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is duidelijk een keldering in kwaliteit, maar die is al heel lang bezig.
Een voorbeeld hiervan is misschien dr. Phil. Hier hadden ze iets heel moois van kunnen maken maar het voegde echt helemaal niks toe.
[..]
Dat klopt, maar in de laatste jaren gebeurt het gewoon te vaak dat een matige grap te vaak herhaald wordt, zo'n running gag kan goed werken bij een goeie grap maar het schijten bij de centipad en cartman die blijft roepen dat zijn moeder hem fucked.. das gewoon matig en niet vaker dan 1/2 keer leuk
Dat is bij elk seizoen het geval. Ze hebben hoogstens een paar ideeën voordat een seizoen begint. Ze beginnen elke donderdag te werken aan een compleet nieuwe aflevering om hem op de woensdag dat hij uitgezonden wordt af te hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik had begrepen dat ze dit seizoen juist steeds maar een week hebben voor de volgende aflevering. Alleen de tijd tussen dat twee aflevering in. Dus het zou best kunnen.
Wel veel over gehoord maar nooit gekeken omdat ik het idee had dat het een film is die 'gore for the sake of gore' gebruikt zeg maar, dat hoeft voor mij niet zo. En dat idee heeft deze aflevering alleen maar bevestigd eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
grappige aflevering, vooral omdat ik een tijdje terug The Human Centipede gezien heb
die film zal wel nu wel opeens meer gaan opbrengen dan ie bij de 'premiere' deed. Ik schat zo in dat hier niet veel hem gezien hebben?
nou als je niet moet giechelen om poep eten en vloekende kleuters moet lachen dan kun je beter Grey's Anatomy gaan kijken denk ik hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Een wijf omdat ik gewoon zeg waar het op staat?![]()
Jullie zijn gewoon allemaal humorlozen die deze rommel kunnen leven. Zijn jullie allemaal 14-jarigen die gaan giechelen als Cartman "Fuck me" roept of als Kyle poep moet eten?Dit waren namelijk de enige grappen die gemaakt werden, in deze kansloze Apple-bash episode.
Oprotten met deze non-humor
dat niemand die voorwaarden leest vond ik ook wel grappigquote:
Misschien raken ze ook benieuwd naar de rest van zijn oeuvre en gaan I Love Dries kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:11 schreef planethugo het volgende:
grappige aflevering, vooral omdat ik een tijdje terug The Human Centipede gezien heb
die film zal wel nu wel opeens meer gaan opbrengen dan ie bij de 'premiere' deed. Ik schat zo in dat hier niet veel hem gezien hebben?
ik zag op imdb dat er ook gewerkt wordt een een vervolgquote:Op maandag 2 mei 2011 17:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien raken ze ook benieuwd naar de rest van zijn oeuvre en gaan I Love Dries kijken.
quote:
Misschien heb jij dan gewoon een iets simpelere vorm van humor, ook niks mis meequote:Op maandag 2 mei 2011 17:53 schreef sp3c het volgende:
ik vond het prima, niet geweldig ofzo maar wel southpark
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:17 schreef tinoburg het volgende:
Tevens, vroeger zou Cartman veel enthousiaster hebben gereageerd als hij Kyle cadeau kreeg, als human centipad of whatever. Nu reageerde die daar vrij laconiek op en 2shots later was het vergeten en vergeven?
Uhuquote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:11 schreef arucard het volgende:
[..]
![]()
Hij wordt toch boos op god en daarna neergebliksemd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |