Haha pauper, stik er lekker in joh kampertjequote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef blistah het volgende:
Het vorige seizoen en ongetwijfeld dit seizoen zullen hartstikke slecht worden. Waarom moeten ze toch altijd actuele kwesties er bij slepen tegenwoordig? Vroeger gebeurde dit zelden en waren de afleveringen beter. Cartman is ook compleet verneukt, hij was vroeger lekker grof en psychopathisch en kreeg veel voor elkaar bij zijn moeder en nu was alleen de grap ''fuck me''. Iedereen die deze troep goed vind is geen echte South Park fan, wat een kankerbagger.
actueel? dit had een halfjaar geleden ook gemaakt kunnen zijn..quote:Op zondag 1 mei 2011 19:39 schreef MouzurX het volgende:
Vermakelijk, maar het is idd een beetje teveel "actueel".
South park richt zich al jaren op de acutaliteitquote:Op zondag 1 mei 2011 19:14 schreef blistah het volgende:
Het vorige seizoen en ongetwijfeld dit seizoen zullen hartstikke slecht worden. Waarom moeten ze toch altijd actuele kwesties er bij slepen tegenwoordig? Vroeger gebeurde dit zelden en waren de afleveringen beter. Cartman is ook compleet verneukt, hij was vroeger lekker grof en psychopathisch en kreeg veel voor elkaar bij zijn moeder en nu was alleen de grap ''fuck me''. Iedereen die deze troep goed vind is geen echte South Park fan, wat een kankerbagger.
Dit ook inderdaad, al ben ik niet heel bekend met de eerste paar seizoenen dus toen kan het anders zijn geweest.quote:Op zondag 1 mei 2011 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
South park richt zich al jaren op de acutaliteit
eerste paar seizoenen hadden ook al maatschappelijke onderwerpen, laatste paar gingen vooral in op actualiteitquote:Op zondag 1 mei 2011 20:31 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dit ook inderdaad, al ben ik niet heel bekend met de eerste paar seizoenen dus toen kan het anders zijn geweest.
Nee; het is onbegrijpelijk dat mensen zoals jij zich zo gaan aanstellen, je lijkt wel een wijf manquote:Op maandag 2 mei 2011 01:35 schreef Micson het volgende:
Echt heel slecht deze aflevering, en onbegrijpelijk dat mensen hiermee tevreden zijn. Je mag het blijkbaar niet zeggen, maar deze mensen zouden echt de oudere seizoenen eens terug moeten kijken..
Echt vreselijk kut dit niveau
quote:Episode 1502 "Funnybot" Announcement
From the Comedy Central Press Release:
FUNNYBOT CHANGES THE FACE OF COMEDY
IN AN ALL-NEW SOUTH PARK
ON WEDNESDAY, MAY 4 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
--------
All-New Season 15 Episodes Available In HD Exclusively On xBox LIVE, iTunes, Sony PlayStation Network, Amazon Video On Demand
New Episodes Also Available On SouthParkStudios.com
--------
NEW YORK, May 2, 2011 Jimmy hosts the Special Ed Departments First Annual Comedy Awards at South Park Elementary in an all-new episode of "South Park" titled, "Funnybot, premiering on Wednesday, May 4 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
At the schools first annual Comedy Awards, Jimmy announces that the Germans are the least funny people in the world. Germany is highly insulted. They vow that retaliation toward the kids at South Park Elementary will be swift and brutal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 10:59 schreef Lamabal het volgende:
Iemand die Human Centripad aflevering al gezien? BRILJANT|Nee niemand heeft 'm nog gezien. We wachten allemaal tot ie in Nederland op televisie of dvd komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Wij doen niet aan downloaden van superscherpe HD-versies, wij wachten netjes tot hij over 1,5 jaar in Nederland te zien is, onderbroken door een reclameblok van 5 minuten.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee niemand heeft 'm nog gezien. We wachten allemaal tot ie in Nederland op televisie of dvd komt.
Nou als ik die reclame weer zie van New kids, dan vind ik het niet erg om naar reclame te kijken xDquote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij doen niet aan downloaden van superscherpe HD-versies, wij wachten netjes tot hij over 1,5 jaar in Nederland te zien is, onderbroken door een reclameblok van 5 minuten.
dit klinkt veelbelovendquote:Op maandag 2 mei 2011 10:03 schreef ImMaxa het volgende:
Nieuwe episode:
s15e02: Funnybot
[..]
[ afbeelding ]
Dat zal nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef msnk het volgende:
Misschien nog een last-minute wijziging voor OBL? Nee?
Een wijf omdat ik gewoon zeg waar het op staat?quote:Op maandag 2 mei 2011 01:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee; het is onbegrijpelijk dat mensen zoals jij zich zo gaan aanstellen, je lijkt wel een wijf manTypes zoals jij doen me altijd aan audiofielen denken, bah dus
Ik lees trouwens nergens dat mensen de laatste seizoenen beter vinden dan de oude seizoenenWant dat zijn ze niet
Maar ze zijn niet, en ik quote,"kankerslecht"
Zulke grappen werden bij de oudere afleveringen ook veel gemaakt. Maar je hoeft natuurlijk niet meer te kijken als het volgens jou zo kut is.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Een wijf omdat ik gewoon zeg waar het op staat?![]()
Jullie zijn gewoon allemaal humorlozen die deze rommel kunnen leven. Zijn jullie allemaal 14-jarigen die gaan giechelen als Cartman "Fuck me" roept of als Kyle poep moet eten?Dit waren namelijk de enige grappen die gemaakt werden,
Oprotten met deze non-humor
Of ben je soms een apple fanboy?quote:in deze kansloze Apple-bash episode.
Jepquote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week vast een Bin Laden aflevering.
Als dat de enige grappen die je eruit haalde waren, zegt dat meer over jou dan over de mensen die het wel een leuke aflevering vonden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal humorlozen die deze rommel kunnen leven. Zijn jullie allemaal 14-jarigen die gaan giechelen als Cartman "Fuck me" roept of als Kyle poep moet eten?Dit waren namelijk de enige grappen die gemaakt werden, in deze kansloze Apple-bash episode.
in de eerste seizoenen was dat het gemiddelde niveau hoor, ze zijn steeds dieper in gegaan op maatschappelijke vraagstukken, maar het hoogtepunt is geweest. Al zijn er nog steeds juweeltjes zoals 200/201, Fishdicks en imaginationlandquote:Op maandag 2 mei 2011 13:59 schreef Micson het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal humorlozen die deze rommel kunnen leven. Zijn jullie allemaal 14-jarigen die gaan giechelen als Cartman "Fuck me" roept of als Kyle poep moet eten?Dit waren namelijk de enige grappen die gemaakt werden, in deze kansloze Apple-bash episode.
Dan zouden ze binnen 3 dagen een episode moeten makenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgende week vast een Bin Laden aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |