Kwam hij eerder toch? En toen zei Grimes dat ze een paar blokken door konden zoeken.quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef vault_tec het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat die broer niet in opstand kwam... Zijn broer is weg... Waarom bleef hij niet in de stad om te zoeken? En zeg niet omdat het busje weg was, daar kwamen ze toen ze terug gingen pas achter.
Ik kan me zo voorstellen dat ze juist de bus gingen halen om die broer te kunnen zoeken? Maar dat had dan wel explicieter gekund. Want nu je het zo zegt, is het wat vreemd.quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef vault_tec het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat die broer niet in opstand kwam... Zijn broer is weg... Waarom bleef hij niet in de stad om te zoeken? En zeg niet omdat het busje weg was, daar kwamen ze toen ze terug gingen pas achter.
In de comics komt er op een gegeven moment wel iemand met een katana. Met een beetje mazzel komt die er in de serie ook bij.quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er iemand met een zwaard komt, dat hoort ook gewoon bij zombies
niemand dwingt je om te kijkenquote:
Als je actie wil, moet je Rambo kijken vrind.quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef Merkie het volgende:
Matige serie eigenlijk wel. Als dit einde er niet in had gezeten had ik overwogen om te stoppen met kijken.
Hoe kom je erbij dat ik actie wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je actie wil, moet je Rambo kijken vrind.
Had niet verwacht dat die jonge meid gegrepen zou worden...
Dacht dat ze een "hoofdrol" had maar de zombiewereld is hard.
Wat vond je er matig aan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef Merkie het volgende:
Matige serie eigenlijk wel. Als dit einde er niet in had gezeten had ik overwogen om te stoppen met kijken.
1. Slechte verhaalvertelling. Het verhaal springt van de hak op de tak en subplots worden er met de haren bijgesleept.quote:
Maar dit einde zat er wèl in!quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef Merkie het volgende:
Wat had je liever gezien dan?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik actie wil?
Eens. Maar Breaking Bad staat dan ook op eenzame hoogte.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:13 schreef Tijn het volgende:
Deze serie kan trouwens bij lange na niet tippen aan AMC's andere hit, Breaking Bad.
Ik zal je alvast waarschuwen dan: ong. 90% van alle karakters gaat dood. Dus ook bijna alle vrouwen die je ziet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Ik had na de reacties hier wel wat meer verwacht als wat ik zelf zag in de serie gister.. Die standoff die compleet veranderd nadat Oma polshoogte komt nemenEinde was wel weer leuk, maar om dan meteen een van de weinige leuke vrouwen eruit te schrijven of te laten veranderen in een zombie is dan weer minder.. We zullen het zien, volgende week.
Het wordt tijd voor pipebombs, molotovs (zouden ze dat zelf nog niet kunnen verzinnen) en idd Katana's
Dingen uit de strip ook in een spoiler graag. Ik lees hem niet voor niks nog niet.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dan: ong. 90% van alle karakters gaat dood. Dus ook bijna alle vrouwen die je ziet.
Maar er komen genoeg personages bij later en sommigen komen ook nog terug verder in het verhaalquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zal je alvast waarschuwen dan: ong. 90% van alle karakters gaat dood. Dus ook bijna alle vrouwen die je ziet.
Zombies zijn gewoon lopende dode mensen, niet sterker dan dat ze waren toen ze nog leefden. En als ze al een tijdje in de zon hebben liggen rotten zal dat ook niet bevorderlijk zijn voor de bijtkracht. Wel hebben ze een langer uithoudingsvermogen. Voor nymfomanen zou een mannelijke zombie met plaatselijke rigor mortis dus een uitkomst zijnquote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
zombies zijn toch eigenlijk heel sterk? Of is dat alleen in bepaalde filmsDus misschien zijn hun kaken wel als hydrolische persen
Die heeft gewoon een bus vol met zombies geladen. Zou me niks verbazen als ze in de volgende aflevering de bus ergens bij het kamp terugvinden.quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Op zich geen vreemde droom in een zombiewereld. Wel heeeeel toevallig qua timing.
[..]
Ja dat dacht ik ook. Maar pas toen ik dat stukje nog een keer bekeek. "He's gonna be taking some vengeance back to camp". Wat wel opmerkelijk is dat volgens Merle zijn broer ook in dat kamp is, wie hij dus in gevaar brengt met die zombies.
Overigens waren de meesten die dood gingen (5 on-screen) wel verdiend.
Is niet uit de strip, heb ik zelf ook niet gelezen. Ondanks dat kun je het wel verwachten, daar komt bij zulke verhalen juist de spanning vandaan. Elk moment kan elk van de personages dood gaan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:06 schreef Redisformurder het volgende:
[..]
Dingen uit de strip ook in een spoiler graag. Ik lees hem niet voor niks nog niet.
Bah.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wel hebben ze een langer uithoudingsvermogen. Voor nymfomanen zou een mannelijke zombie met plaatselijke rigor mortis dus een uitkomst zijn
Zou wel handig zijn voor ze nu. Maar het lijkt me eerder dat Merle er nog in rond rijd. (Als hij nog leeft)quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een bus vol met zombies geladen. Zou me niks verbazen als ze in de volgende aflevering de bus ergens bij het kamp terugvinden.
In de film kan allesquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef Beach het volgende:
Met 1 hand een bus vol zombies laden_!
Dat klinkt een beetje Chuck Norris achtig,quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:27 schreef Beach het volgende:
Met 1 hand een bus vol zombies laden_!
Die zou met zijn roundhousekick de serie flink verkorten.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje Chuck Norris achtig,
BSG is een stuk beterquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar je, je kunt het ook niet vergelijken met bijvoorbeeld Battlestar galatica.
BSG is science-fiction serie in de ruimte. The Walking Dead is een post-apocalyptische zombieserie. Appels met peren vergelijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |