Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond inquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Ben is wel een held, en ook een podiumbeest.
Even een chick zoenen , nice hoor.
Helaas kan ie voor geen meter vechten
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.
Die gast heeft een barslechte vechtstijl.
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?
Oeps, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?
Tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik sta dr weer lekker stom op... maar het was de moeite waard!
Ben erggg trots op deze foto.
Lief!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aw, ik vind dat je er leuk op staat!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekendquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
Toffe foto, meis. Met Benny helemaal metal. Lol.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker doen! Er wordt natuurlijk zo veel over hem geschreven overal, maar het zou leuk zijn als hij hier leest.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef saxaddict94 het volgende:
[..]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!
Volgende keer zal ik 't 'm vertellen!
Ja, maar je weet maar nooit he?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekend
die kneus heeft niet eens spierenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |