Op de site van VOH zelf misschien, maar ik denk dat dat dezelfde is.quote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje met meer dan 2FPS?
Die kus is slim, er wordt weer (meer) over je gesproken, doet ie goed, die Ben.quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Behalve de veel besproken kus beviel dit optreden me wel. Klonk goed hoor. Misschien heeft 'de kus' zelfs als effect een topic-inhaalslag voor Ben. Zou ik ook prima vinden.
Uhuh.quote:Op zondag 12 december 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kus is slim, er wordt weer (meer) over je gesproken, doet ie goed, die Ben.
Kim die zingt en speelt, die heeft geen tijd voor dat soort show dingetjes (denk ik)quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Redux het volgende:
Ben benieuwd wie Kim uit het publiek zou trekken
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Redux het volgende:
Ben benieuwd wie Kim uit het publiek zou trekken
Ja Amanda is toch zeilen, dus mjwah...quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef NoNickOne het volgende:
125.000 vrienden op hyves.. Doet ie goed!
Stel je voor iemand schiet hem kapot.. Dan is het gewoon een echte legende!
Als ik hem was zou ik ze ook stuk voor stuk pakken als een duracell konijntje.quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij gaat hij zich de komende tijd helemaal gek ketsen.
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ze ook stuk voor stuk pakken als een duracell konijntje.
quote:Met het verkopen van het TVOH concept aan de NBC, is het vrijwel zeker dat de Nederlandse winnaar (en wellicht andere deelnemers) zullen optreden in de Amerikaanse variant, om zo hun carrière in Amerika te lanceren. Reden te meer voor de Nederlandse deelnemers om de pannen van het dak te zingen. En John de Mol zal er ongetwijfeld een stukje van meesnoepen.
Interessant om de Nederlandse winnaars in de Amerikaanse versie mee te laten draaienquote:
Zeker leuk voor ze. Ik denk alleen niet dat de Amerikaantjes daar op zitten te wachten. Dat doen ze namelijk nooit. Maar dat geeft onze mensen wel een kans om een extra stevige ruggengraat te kweken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Interessant om de Nederlandse winnaars in de Amerikaanse versie mee te laten draaien
Zal wel minder op gestemd worden door publiek, maar toch een mooie ervaring voor zequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zeker leuk voor ze. Ik denk alleen niet dat de Amerikaantjes daar op zitten te wachten. Dat doen ze namelijk nooit. Maar dat geeft onze mensen wel een kans om een extra stevige ruggengraat te kweken.
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal wel minder op gestemd worden door publiek, maar toch een mooie ervaring voor ze
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef Magics het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.
verder is het bericht niet bevestigd en is het hier geplaatst door iemand van een voh blogje. for all we know heeft-ie 't volledig uit z'n duim gezogen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef Magics het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |