Idd hij blijft maar doorgaanquote:Op maandag 15 november 2010 00:58 schreef Type-R het volgende:
Ze zijn wel heel blij dat ze vrouwelijke gasten hebben
[ afbeelding ]
Het eerste uur was wel aardig.quote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef yvonne het volgende:
Was het leuk? Leuk enoeg om terug te luisteren vanavond?
Jeanine Hennis zit op FOK!quote:Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef Paul het volgende:
Ik zit naast Sabine in de studio, heb ff foto gemaakt
[ afbeelding ]
Welneequote:
Erg hè, blijft echt hangen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Paul het volgende:
ECHTE JAAAAAN OF JOHAN ECHTE JAAAAAAAAAAN OF JOHAN
Arme jij!quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef ThE_ED het volgende:
Zijn ze me vergeten in te starten!
Gelukkig wel online te beluisteren, met flink beschadigd stemgeluid.
Rob is goed!quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef remlof het volgende:
EchteJannen zondag in #echtejannen: @rhoogland, @jeaninehennis, @stomphorst, @rosatimmer, @the_ed, @baspaternotte, @superjan e.v.a.
12 minutes ago
Ik ken zijn columns niet eens.quote:Op maandag 22 november 2010 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, ik vind z'n columns niet echt geweldig, een beetje te makkelijk
Het is eigenlijk het enige dat ik lees als ik een Telegraaf tegenkomquote:
Nu weerquote:
Toch vind ik het leukquote:Op maandag 22 november 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nu weerElke week hetzelfde riedeltje:
- haha wat kotsen wij toch op links
- ooohh wat zijn de linkse media zuur
- ohh wat is [insert links politicus] toch een Johan
- zegt links hoog, dan zeggen wij laag!
- kwisje: hoe rechts, ongeinteresseerd en ongenuanceerd ben jij?
- belletje waarin VVD en Hennis worden aanbeden.
Tussendoor nog wat wie-heeft-de-grootste-piemel praat en een muziekje.
Echte Jannen in een notendop
Tot zover de zo ontzettend verfrissende bijdrage van Powned op uw radio.
Zei jij dat laatst ook al niet? En toen zei ik ook al van, zo gaat dat toch bij elk radioprogramma?quote:Op maandag 22 november 2010 00:16 schreef alors het volgende:
[..]
Nu weerElke week hetzelfde riedeltje:
- haha wat kotsen wij toch op links
- ooohh wat zijn de linkse media zuur
- ohh wat is [insert links politicus] toch een Johan
- zegt links hoog, dan zeggen wij laag!
- kwisje: hoe rechts, ongeinteresseerd en ongenuanceerd ben jij?
- belletje waarin VVD en Hennis worden aanbeden.
Tussendoor nog wat wie-heeft-de-grootste-piemel praat en een muziekje.
Echte Jannen in een notendop
Tot zover de zo ontzettend verfrissende bijdrage van Powned op uw radio.
Ik luister alleen Brel als ik suicidaal benquote:Op maandag 22 november 2010 00:25 schreef yvonne het volgende:
Ik vind Brel zo enorm overrated.
Ik ben chique, ik luister Brel
Pffrt
Ja, en als het herfst is. En de blaadjes op de rails liggenquote:Op maandag 22 november 2010 00:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik luister alleen Brel als ik suicidaal ben
Hoe was het onder de steen?quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef alors het volgende:
WAIT WHUT?? Zijn Youp en Tom van t Hek broers
Nou, en dat zonder de scoop jingle.quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef alors het volgende:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:35 schreef alors het volgende:
Hihi ja nou hoe moet ik dat dan weten?quote:
Goed topicquote:Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi ja nou hoe moet ik dat dan weten?Die achternaam is toch niet dermate uniek dat je die link meteen moet leggen?
En ik heb Tom en Youp vaak zat horen praten, maar nooit over elkaar.
Zeker.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 00:41 schreef alors het volgende:
[..]
Hihi ja nou hoe moet ik dat dan weten?Die achternaam is toch niet dermate uniek dat je die link meteen moet leggen?
En ik heb Tom en Youp vaak zat horen praten, maar nooit over elkaar.
Nou dan nog vind ik het geen 2 druppels water en Toms hoofd ken ik pas sinds hij bij Studio Voetbal zit, daarvoor kende ik alleen zijn stem van Langs de lijn...quote:
Klinkt zo vrolijk, proost enzo, zie je het voor je?quote:
Ja, in een joegoslavisch restaurant bij de slibovichquote:Op maandag 22 november 2010 01:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klinkt zo vrolijk, proost enzo, zie je het voor je?
Dabedoelikquote:Op maandag 22 november 2010 01:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, in een joegoslavisch restaurant bij de slibovich
Rosa Timmer vind ik een geweldig wijf, en de reactie van de heren keer op keer op haar uitermate voorspelbaarquote:Op maandag 22 november 2010 01:34 schreef Integreerbeer het volgende:
Janterklaas![]()
En wat vinden jullie van Rosa Timmer?
Wat heeft dat te maken met echt janne?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
15 december ben ik op radio 1 te horen tijdens de nationale nieuwsquiz van de NCRV
Niks, maar er is geen aparte radio 1 topicquote:Op woensdag 24 november 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met echt janne?
Ik vind 'r nu leuker dan bij Zomergasten.quote:
Ik hou niet van gasten die de Jannen tegenspreektquote:Op maandag 29 november 2010 00:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind 'r nu leuker dan bij Zomergasten.ze kan de Jannen heel goed aan.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hou niet van gasten die de Jannen tegenspreekt
quote:Op maandag 29 november 2010 02:01 schreef yvonne het volgende:
Leuke uitzending dit. En The_Ed moet vaker live, stukken beter.
Ben jij dat echt?quote:
Ja, is onze Ed heur.quote:Op maandag 29 november 2010 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben jij dat echt?
Ik vond het trouwens de slechtste uitzending tot nu toe.![]()
![]()
![]()
Ik vond de gast helemaal niet leuk, en op een gegeven moment gingen ze maar een beetje over het haar praten van de Jan met haar zeg maar. Jan met haar had gelijk, het moet meer een nieuws programma zijn.quote:Op maandag 29 november 2010 23:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, is onze Ed heur.
Maar echt? Ik vond dit een van de leukere, de gast viel me alles meeIk kende haar van zomergasten en vond haar niet uit de verf komen.
Maar ze gaf de heren goed tegengas.
Muziek was ook prima.
Wat ik nog echt slecht vind is idd dat kutspelletje en dat item van SuperJan.
Het spelletje stopt gelukkig nu Superjan nog...
My 2 YTL
Ben alleen ff vergeten waar je het gisteren over hadquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:37 schreef ThE_ED het volgende:
[..]![]()
Mijn wereldheerschappij is weer een stukej verder!
Ah tof, Mei Li.quote:Op zondag 5 december 2010 23:01 schreef marcodej het volgende:
Hennis, Mei Li Vos en Eerdmans vanavond. Goeie line up.
Alleen abo-houders mogen hier postenquote:
oh ohquote:Op maandag 6 december 2010 00:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Alleen abo-houders mogen hier posten
oldskool radio no problemoquote:Op maandag 6 december 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
Bij mij (via UPC digitaal) is het geluid helemaal niet weggevallen
Alleen op de webcamquote:Op maandag 6 december 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
Bij mij (via UPC digitaal) is het geluid helemaal niet weggevallen
dan kijk je toch niet?quote:Op maandag 6 december 2010 00:36 schreef Ludwig. het volgende:
Ik ben het achterhoofd van Mei Li eigenlijk wel zat.
Mei li ratelt teveelquote:Op maandag 6 december 2010 00:59 schreef yvonne het volgende:
Babbeldebabbeldebabbel, dit wordt um niet heren.
Het was leuker dan vorige weekquote:Op maandag 6 december 2010 16:56 schreef ThE_ED het volgende:
Dat inbellen moet ik toch nog een beetje oefenen, maar ik geloof dat de reacties er op wel overwegend positief zijn.
Programma zelf was wel weer leuk, maar ging een beetje op en neer, even leuk en dan weer...
quote:Op zondag 12 december 2010 13:01 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, even jullie gesprek teruggelezen, ik weet niet wie er nou triester is,
jij de 13 jarige puber of de 46-jarige faalhaas gebruiker.
Ik bedoel, jij kunt er als puber niet veel aan doen dat je zo bent..
Hij was weer saai he, jammer genoeg kan ik het hem niet meer tweetenquote:
Hij heeft mij ontvolgd en om met #echtejannen te spreken: Boeienquote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef Paul het volgende:
Lol, kijk eens wie me vanochtend is gaan volgen:
[ afbeelding ]
Hij weet ook niet wat hij wil:
http://twitter.com/Superjan/status/14215816803254272
http://twitter.com/Superjan/status/14216981381124096
Chemie is er een beetje uit lijkt wel.quote:Op maandag 20 december 2010 01:28 schreef wolferl het volgende:
Echte Jannen worden steeds minder leuk.
Jan Roos is een josti trouwens.
Heb dat gevoel bij heel PowNed, de lol is er van af.quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chemie is er een beetje uit lijkt wel.
Nou ja, ze hebben behoorlijk wat beloofd van te voren en het komt er maar niet van. Het is moeilijker dan ze verwachtten.quote:Op maandag 20 december 2010 01:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb dat gevoel bij heel PowNed, de lol is er van af.
Het is idd kut, met die vrouw erbij. Wat een matigheid met haar zeg, ik huil hierquote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Wel goed dat Roos er een keer niet is, dan valt het extra goed op dat Dijkgraaf er geen fuck van kan en ook niks leert.
Ik vind er geen moer aan.
Die het, voor het eerst in actie, al veel beter doet dan Dijkgraaf.quote:
Nee man, ze is echt het slechtste van het slechtste, zet dan Claudia de Breij er neer. Dat is niet zo'n bang hertjequote:Op maandag 27 december 2010 00:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die het, voor het eerst in actie, al veel beter doet dan Dijkgraaf.
Think about it...
Huh? Ik vind 'r goed, als ze voor de eerste keer radio doet?quote:Op maandag 27 december 2010 00:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee man, ze is echt het slechtste van het slechtste, zet dan Claudia de Breij er neer. Dat is niet zo'n bang hertje
Oh dacht dat ze vaker radio deed, waarom zetten ze een onervaren radio persoon neer in zo'n programma... Nouja het zalquote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Ik vind 'r goed, als ze voor de eerste keer radio doet?
"Ich bin ein ThE_ED" ...quote:Op maandag 27 december 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
Zo, The_Ed, die kan je in je zak steken
Mee eens, Pheadra (of hoe ze ook mag heten) is een verademing in vergelijking met Jan Roos, die toch alles maar kut, klote, verrot of hoedanook vind.quote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Ik vind 'r goed, als ze voor de eerste keer radio doet?
Het 1e uur is zeker de moeite waard, want het ging niet alleen over voetbal, het 2e uur was wat minder.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
Heb niet kunnen luisteren afgelopen nacht, was het de moeite waard?
quote:Op maandag 10 januari 2011 00:35 schreef yvonne het volgende:
Leuke gast, eens een keer geen een of andere hersenloze bimbo.
Radio Bergeijk, het slechtste wat ooit is verzonnen op den Nederlandsche radio, zo niet grappigquote:Op maandag 17 januari 2011 01:23 schreef Soltd het volgende:
Pfft, sorry maar ik vind dit helemaal niks. Gesprekken met luisteraars van Casa Luna, of Echte Jannen. Lood om oud ijzer.
Ik verlang terug naar MIDNR
*En ik mis Bergeijk..
Ieder zo z'n smaak heah...quote:Op maandag 17 januari 2011 09:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Radio Bergeijk, het slechtste wat ooit is verzonnen op den Nederlandsche radio, zo niet grappig
Is sportiever dan blonde greet die niet bij de publieke wil.quote:
Gastquote:Op maandag 17 januari 2011 23:34 schreef Soltd het volgende:
[..]
Ieder zo z'n smaak heah...Echte Jannen, zóó niet grappig.. Sowieso slechter dan Bergeijk.
Paul, luister, een ding:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast![]()
Hoe kan je radio bergeijk leuk vinden, het is zo kinderachtige humor
Het is Kut met een grote K.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul, luister, een ding:
Radio Bergeijk is Cult met een grote C
Nee dat is dit geouwehoer.quote:
Indeed.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef yvonne het volgende:
Het was een saaie ouwelullen uitzending.
Jepsquote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Pino, wel echte jannen, maar geen Stenders...
Nee, het is gewoon kut.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef remlof het volgende:
Het wordt steeds slechter hè? Of ligt dat aan mij?
Het nieuwe, leuke onberispelijke en brutale is er een beetje af. Het word nu meer een ouwe jongens krentenbrood 120 minuten.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef remlof het volgende:
Het wordt steeds slechter hè? Of ligt dat aan mij?
Volgens mij gaat ze tussen zulke kerels zich nóg mannelijker en 'stoerder' gedragen dan normaalquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
Zometeen Rita Verdonk in Echte Jannen. Dat wil ik dan nog wel effe horen.
Daarom wil ik het ook horenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze tussen zulke kerels zich nóg mannelijker en 'stoerder' gedragen dan normaalzal wel pijnlijk worden
euhhhhh ehhhhhhhh euhhhhhhhhh ehhhhhhhhhh geen zin zonder dat gestuntelquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef alors het volgende:
weheheh ik krijg altijd medelijden met haar als ik haar zo hoor praten, wat een superzielig wijf![]()
Wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Naima El Bezaz te gast vanavond. Er is trouwens alleen maar filmmuziek vanwege de Oscars.
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al heeft ze wel gelijk over mensen in vinexwijken. Vreselijk volk
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders moet gevierendeeld worden. Door hem kan ik mijn werk als schrijver niet uitvoeren door zijn pvvknokploegen
@NaimaElBezaz
http://nachtvanhetgoedeleven.kro.nl/uitzendingen/quote:Op maandag 28 februari 2011 08:16 schreef djayzz het volgende:
Ik hoorde om iets voor 6-en op radio 1 wat over journalist en programmamaker Theo Uittenbogaard, heb alleen gemist waar het overging. Heeft iemand dat gehoord?
Bedankt!
Thnx! nu nog even wachten totdat de uitzendingen van dit jaar erop komen te staan.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:58 schreef Pugg het volgende:
[..]
http://nachtvanhetgoedeleven.kro.nl/uitzendingen/
http://adelinevanlier.nl/quote:Op maandag 28 februari 2011 15:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Thnx! nu nog even wachten totdat de uitzendingen van dit jaar erop komen te staan.
Geweldig mens inderdaad! Dankzijj haar eindelijk weer eens een leuke uitzending.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders moet gevierendeeld worden. Door hem kan ik mijn werk als schrijver niet uitvoeren door zijn pvvknokploegen
@NaimaElBezaz
Helaasquote:Op maandag 7 maart 2011 00:13 schreef wolferl het volgende:
Henk is altijd top.
Als hij maar niet over zijn ontvoerde schildpad begint.
Ik ken het programma en de presentatoren verder niet echt, maar die Roemer was er gewoon op z'n gemakquote:Op maandag 14 maart 2011 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Roemer was gewoon goed, niet beter, maar gewoon goed
Hij lulde ze helemaal vast , die enge rechtse scherpslijpersquote:Op maandag 14 maart 2011 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
Roemer was gewoon goed, niet beter, maar gewoon goed
Dat ons kent ons gaat idd vervelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:46 schreef wolferl het volgende:
Ik begin me steeds meer te irriteren aan Echte Jannen. Het word langzamerhand een ons-kent-ons programma, waar alleen maar on-interessant in word geleuterd. De onderwerpen worden met de week lachwekkender, en de pesterijtjes zijn van kinderlijk niveau.
Walgelijk volk dat zich superieur voelt : zum kotsenquote:Op maandag 21 maart 2011 02:11 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dat ons kent ons gaat idd vervelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |