Heb dat gevoel bij heel PowNed, de lol is er van af.quote:Op maandag 20 december 2010 01:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chemie is er een beetje uit lijkt wel.
Nou ja, ze hebben behoorlijk wat beloofd van te voren en het komt er maar niet van. Het is moeilijker dan ze verwachtten.quote:Op maandag 20 december 2010 01:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Heb dat gevoel bij heel PowNed, de lol is er van af.
Het is idd kut, met die vrouw erbij. Wat een matigheid met haar zeg, ik huil hierquote:Op maandag 27 december 2010 00:26 schreef Xenomaniac het volgende:
Wel goed dat Roos er een keer niet is, dan valt het extra goed op dat Dijkgraaf er geen fuck van kan en ook niks leert.
Ik vind er geen moer aan.
Die het, voor het eerst in actie, al veel beter doet dan Dijkgraaf.quote:
Nee man, ze is echt het slechtste van het slechtste, zet dan Claudia de Breij er neer. Dat is niet zo'n bang hertjequote:Op maandag 27 december 2010 00:34 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Die het, voor het eerst in actie, al veel beter doet dan Dijkgraaf.
Think about it...
Huh? Ik vind 'r goed, als ze voor de eerste keer radio doet?quote:Op maandag 27 december 2010 00:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee man, ze is echt het slechtste van het slechtste, zet dan Claudia de Breij er neer. Dat is niet zo'n bang hertje
Oh dacht dat ze vaker radio deed, waarom zetten ze een onervaren radio persoon neer in zo'n programma... Nouja het zalquote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Ik vind 'r goed, als ze voor de eerste keer radio doet?
"Ich bin ein ThE_ED" ...quote:Op maandag 27 december 2010 00:33 schreef remlof het volgende:
Zo, The_Ed, die kan je in je zak steken
Mee eens, Pheadra (of hoe ze ook mag heten) is een verademing in vergelijking met Jan Roos, die toch alles maar kut, klote, verrot of hoedanook vind.quote:Op maandag 27 december 2010 01:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh? Ik vind 'r goed, als ze voor de eerste keer radio doet?
Het 1e uur is zeker de moeite waard, want het ging niet alleen over voetbal, het 2e uur was wat minder.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:52 schreef remlof het volgende:
Heb niet kunnen luisteren afgelopen nacht, was het de moeite waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |