Indeed.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:32 schreef yvonne het volgende:
Het was een saaie ouwelullen uitzending.
Jepsquote:Op maandag 31 januari 2011 11:29 schreef naatje_1 het volgende:
Pino, wel echte jannen, maar geen Stenders...
Nee, het is gewoon kut.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef remlof het volgende:
Het wordt steeds slechter hè? Of ligt dat aan mij?
Het nieuwe, leuke onberispelijke en brutale is er een beetje af. Het word nu meer een ouwe jongens krentenbrood 120 minuten.quote:Op maandag 7 februari 2011 00:52 schreef remlof het volgende:
Het wordt steeds slechter hè? Of ligt dat aan mij?
Volgens mij gaat ze tussen zulke kerels zich nóg mannelijker en 'stoerder' gedragen dan normaalquote:Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
Zometeen Rita Verdonk in Echte Jannen. Dat wil ik dan nog wel effe horen.
Daarom wil ik het ook horenquote:Op maandag 14 februari 2011 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze tussen zulke kerels zich nóg mannelijker en 'stoerder' gedragen dan normaalzal wel pijnlijk worden
euhhhhh ehhhhhhhh euhhhhhhhhh ehhhhhhhhhh geen zin zonder dat gestuntelquote:Op maandag 14 februari 2011 00:37 schreef alors het volgende:
weheheh ik krijg altijd medelijden met haar als ik haar zo hoor praten, wat een superzielig wijf![]()
Wie?quote:Op zondag 27 februari 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Naima El Bezaz te gast vanavond. Er is trouwens alleen maar filmmuziek vanwege de Oscars.
Ja dat is waarquote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Al heeft ze wel gelijk over mensen in vinexwijken. Vreselijk volk
quote:Op maandag 28 februari 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
Wilders moet gevierendeeld worden. Door hem kan ik mijn werk als schrijver niet uitvoeren door zijn pvvknokploegen
@NaimaElBezaz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |