Ik vond mijn variant leukerquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'
quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweestquote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Och. Ik duik altijd weg voor foto's .
LOLquote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweest
Dan wel ja. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf.quote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweest
Ben er ook niet zo dol op meestalquote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan wel ja. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf.
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaquote:
Echt mager is het niet neequote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaEcht...ik leer continue nieuwe dingen kennen sinds ik in de SC kom hier
Allemaal jullie schuld dat ik te dik ben
Och, zelfgebakken brood! Dat vind ik lekkerder dan taart en net zo lekker als kaas!quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo lekker?
Ik ben nog volop pizza's aan het bakken
Door een beetje concurrentie laat je je toch niet wegjagen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
wow, hooters heeft echt eenfoto net geupload op haar Facebook
Wachten op die 20 mannen die weer gaan kwijlen in de comments
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik durf wel meer nu mijn tanden gebleekt zijn.
Citroenkwarktaartquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, zelfgebakken brood! Dat vind ik lekkerder dan taart en net zo lekker als kaas!
Het zijn zonder uitzondering van die aggresief uitziende rappende negers.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Door een beetje concurrentie laat je je toch niet wegjagen?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.
Hihi, mijn eerste encounter met Speculoospasta was toen CF me een pot meegaf.quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaEcht...ik leer continue nieuwe dingen kennen sinds ik in de SC kom hier
Allemaal jullie schuld dat ik te dik ben
Dan maak je ook een rapquote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn zonder uitzondering van die aggresief uitziende rappende negers.Kom ik daar met mijn Chinatown roots aan.
Sinsdien geen last van zwakkere tanden?quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.
quote:
En dat gaat naar een diëtistequote:
Want? Zo moeilijk is het niet hoor vond ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil ook een keer zelf brood maken, maar ik vermoed dat ik daar heul slecht in ga zijn
quote:
Nee, perioxide is al jaaaaren onderzoek naar gedaan en tast glazuur absoluut niet aan in de concentraties van de whitestrips... heb ook subjectief niet het gevoel dat ze gevoeliger zijn geworden. Gewoon een paar tintjes lichter. Ben er echt blij mee.quote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinsdien geen last van zwakkere tanden?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, mijn eerste encounter met Speculoospasta was toen CF me een pot meegaf.
Maar zelf zou ik het niet kopen ivm te hoge verslavingskansen en energiedichtheid
Het ging niet om een paar tintjes lichter, ze leken verrot.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het, maar als ik wilde afvallen denk ik niet dat ik om 9 uur 's avonds nog brood met dat soort dingen zou zitten eten.quote:Op zondag 14 november 2010 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zolang je dat spul eet met gezond verstand, kan het
Nou, dan moet je er helemaal blij mee zijn, toch?quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ging niet om een paar tintjes lichter, ze leken verrot.
Ze zijn van binnenuit gebleekt en dat betekende gaten boren in gezonde tanden. Ke je nagaan.
Dat hangt ervan af wat P de rest van de dag/week heeft gegetenquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het, maar als ik wilde afvallen denk ik niet dat ik om 9 uur 's avonds nog brood met dat soort dingen zou zitten eten.
Beduidend meerquote:
Dan zou ik voor gewone pindakaas kiezenquote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beduidend meerMaar minder vet
[ afbeelding ]
Hmm, interessant.quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beduidend meerMaar minder vet
[ afbeelding ]
Naja. De tint van mijn glazuur is gewoon donker. En ik zou mijn tanden niet zomaar bleken. Ik ben er echt niet zomaar blij mee. Het deed echt wel pijn.quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dan moet je er helemaal blij mee zijn, toch?
Als ik de buitenkant van mijn kiezen kijk, waar het niet gebleekt is, en mijn voor/hoektanden, dan ben ik blij dat ze nu gebleekt zijn
Weet niet hoe het met tandartsbehandeling is (daar gebruiken ze hogere concentraties in minder tijd, de whitestrips zijn lagere concentraties en dan meerdere dagen achter elkaar) maar af en toe voel je bij het aanbrengen een soort 'jeuk' op je tanden. Alsof je met een naaldje aan het kriebelen bent. Zou het niet echt pijn noemen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
Krak dat wou mijn tandarts ook doen bij die ene tand
Doet het veel pijn?
Waarom is je tand verkleurd en waar zit hij?quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
Krak dat wou mijn tandarts ook doen bij die ene tand
Doet het veel pijn?
Dus afgezien van de pijn was het wel waard?quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja. De tint van mijn glazuur is gewoon donker. En ik zou mijn tanden niet zomaar bleken. Ik ben er echt niet zomaar blij mee. Het deed echt wel pijn.
Nou, in dit geval zegt mijn kcal boekhouding dat ik 400 kcals teveel op heb vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het, maar als ik wilde afvallen denk ik niet dat ik om 9 uur 's avonds nog brood met dat soort dingen zou zitten eten.
Als ik een vergelijk moet trekken dan wint Pindakaas iddquote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zou ik voor gewone pindakaas kiezen![]()
Mixen heeft niet echt mijn voorkeur eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Hongertechnisch voorkeur voor pindakaas. Maar misschien kun je het wel mixen![]()
Ow! Ik dacht altijd dat dat wel uitmaakte. Zat m'n ex altijd over in de war, namelijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, in dit geval zegt mijn kcal boekhouding dat ik 400 kcals teveel op heb vandaagEn dat ik eigenlijk nog een uurtje moet gaan wandelen of zo dus was het niet zo verstandig van mij om dat nu nog te gaan zitten eten.
Het tijdstip is totaal niet interessant voor de energiehuishouding. Wel voor het feit dat, als je te dicht op het naar bed gaan nog dingen gaat lopen eten, je geen rustige nachtrust hebt.
Ik ben ook ooit op m'n voortand gevallen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Sarabi het volgende:
Ooit op mijn voortand gevallen maar nooit helemaal afgestorven
Thanx! ben er ook erg blij mee.. jekkie komt trouwen bij de Hema vandaanquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef AnneX het volgende:
En Sunny: dat staat je goed ! inclusief het jekkie.
Ter info!quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow! Ik dacht altijd dat dat wel uitmaakte. Zat m'n ex altijd over in de war, namelijk![]()
Maar eigenlijk is het ook niet logisch, nee.
Hmm herhaling checken dus..quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
De Reünie was wel apart met een klas uit Ouwe Tonge uit 1953 van de Watersnoodramp.
De impact die dat nog steeds op die mensen heeft.
Word je armer als je 's ochtends om 8:00 al 400 EUR uitgeeft, of 's avonds pas om 21:00?quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow! Ik dacht altijd dat dat wel uitmaakte. Zat m'n ex altijd over in de war, namelijk![]()
Maar eigenlijk is het ook niet logisch, nee.
Die staat nog voor straks bij ons op het programma.quote:
JE weet pakkende voorbeelden te bedenken. Ooit gedacht aan een carriere als voedings- en afvalgoeroe?quote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Word je armer als je 's ochtends om 8:00 al 400 EUR uitgeeft, of 's avonds pas om 21:00?
's ochtendsquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Word je armer als je 's ochtends om 8:00 al 400 EUR uitgeeft, of 's avonds pas om 21:00?
Kon een afstudeerrichting zijn (energiehomeostase, modellen ontwikkelen voor dietisten enzo) maar koos toch voor wat ik nu doequote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE weet pakkende voorbeelden te bedenken. Ooit gedacht aan een carriere als voedings- en afvalgoeroe?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
's ochtends
Want je verliest dan een dag rente
Mijn zenuwen waren niet meer te zien op een foto, maar het bleken deed wel pijn.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Sarabi het volgende:
Bedankt, ik zal 't d'r toesturenquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ter info!
http://www.dieetblog.com/de-top-10-dieetonzin/
Dat klopt wel ook bij mij: wat soms pijn deed is als er peroxide op je tandvlees komt. Dat bijt een beetje. Maar da's ook binnen 5 minuten hersteld als je de strip ervan af haalt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zenuwen waren niet meer te zien op een foto, maar het bleken deden ze wel pijn.
Ik vind het heel mooi en natuurlijk geworden, maar na een paar jaar moet je het weer laten bleken. Houd daar dus rekening mee.
Ja, ik vind het de moeite waard. Maar bij waren het voortanden en dus deed de verdoving voor de zenuwbehandeling erg zeer.
Ook lekte er een vulling of viel er een vulling uit. Bel dan gelijk, want het bleekmiddel vreet je lip aan.
Kortom, vraag lekker door hoe het voor jou gaat zijn, hoe lang het gebleekt blijft enzo.
Doe die er gewoon bij johquote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon een afstudeerrichting zijn (energiehomeostase, modellen ontwikkelen voor dietisten enzo) maar koos toch voor wat ik nu doe
Tenzij je die 400 EUR pas de dag erna uitgeeft. Daarnaast krijg je geen rente op je betaalrekening dus wat jij nu beweert is puur theoretischquote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
's ochtends
Want je verliest dan een dag rente
Bij mij zat het bleekmiddel in mijn tand, dat kon ik dus niet weghalen. Bovendien deed het zeer aan mijn zenuw.quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt wel ook bij mij: wat soms pijn deed is als er peroxide op je tandvlees komt. Dat bijt een beetje. Maar da's ook binnen 5 minuten hersteld als je de strip ervan af haalt.
ik heb helemaal geen 400 euro op m'n betaalrekening , dus wat jij nu beweert is puur theoretischquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tenzij je die 400 EUR pas de dag erna uitgeeft. Daarnaast krijg je geen rente op je betaalrekening dus wat jij nu beweert is puur theoretisch
Ai, val door de mandquote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
* Sunnythesun beziet het ge-over een foto eerder die avond met heel andere ogen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen 400 euro op m'n betaalrekening , dus wat jij nu beweert is puur theoretisch
quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
* Sunnythesun beziet het ge-over een foto eerder die avond met heel andere ogen
Ik begin ook te snappen dat je al snel in de friend zone gedrukt wordtquote:
Die foto van hooters was toch wel erg leuk vanavondquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik begin ook te snappen dat je al snel in de friend zone gedrukt wordt
Dat is waar, maar ik mis rimpels!! Rimpels zijn mooi als je 60+ bent!quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hier! Zelfs Ivo Niehe vindt dat Connie er leuk uitzietLeuker dan het gebotox van 9 jaar geleden
Lijkt ze nu meer op Simone Signoret?quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hier! Zelfs Ivo Niehe vindt dat Connie er leuk uitzietLeuker dan het gebotox van 9 jaar geleden
Nouja, ze zal vast rimpels hebben als de camera eens flink inzoomt, no?quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mis rimpels!! Rimpels zijn mooi als je 60+ bent!
Nja, aan die opmerking hecht ik ook niet meer zoveel waardequote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die foto van hooters was toch wel erg leuk vanavond![]()
![]()
Nah, knapper.quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt ze nu meer op Simone Signoret?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, aan die opmerking hecht ik ook niet meer zoveel waarde
Meer foto voor mijquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, aan die opmerking hecht ik ook niet meer zoveel waarde
Ik vind zoveel mensen knapper dan Patricia Paay......quote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, knapper.
Ik vind haar knapper dan Patricia Paay![]()
![]()
Ze is niet ronder dan dat, misschien is het altijd plat geweestquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is niet ronder dan dat, misschien is het altijd plat geweest
En die van jou zitten toch ook scheef.
Gaat het nu over hooters of over Connie?quote:
Eey The Hague!quote:
Hooters tieten zaten ook raar op de foto.quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gaat het nu over hooters of over Connie?
Connie natuurlijk! Veel interessanterquote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Gaat het nu over hooters of over Connie?
Meeste mensen wonen op zo'n oppervlakte.quote:Op zondag 14 november 2010 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
Connie heeft een inloophal, geen inloopkast
Nou word ik toch benieuwd naar je datequote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooters tieten zaten ook raar op de foto.
Ik bied 50 m2quote:Op zondag 14 november 2010 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meeste mensen wonen op zo'n oppervlakte.
wees blij.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Sarabi het volgende:
Rate haar reet eensquote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nou word ik toch benieuwd naar je dateStuur mij is dr facebook ofzo
dan wil ik wel een foto zien om dit zelf te controlerenquote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooters tieten zaten ook raar op de foto.
Ik vraag me soms af of ik ook zo luxe zou gaan leven als ik het geld zou hebben. Lastig te zeggen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Meeste mensen wonen op zo'n oppervlakte.
Nou, niet op die manier iig.. 1 keuken is wel genoegquote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of ik ook zo luxe zou gaan leven als ik het geld zou hebben. Lastig te zeggen.
Ik niet. Dan zou ik teveel rommel bewaren.quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of ik ook zo luxe zou gaan leven als ik het geld zou hebben. Lastig te zeggen.
Is Bowie een sir? Wie dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, hop, over tot interessante mensen: Sir David
Oh! Die!quote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Attenburogh.. de man met de mooie stem
Op een heel andere manier, minder gestyled, meer landelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gaat wel.quote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kusssiieeee terugalles goed met je?
Charmant altijd, hoe jij over vrouwen praatquote:
ik dacht dat ik 2 kusjes kreegquote:Op zondag 14 november 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Nou doet ie alweer zomaar een dubbele smiley.
Ze zijn je gegund.quote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat ik 2 kusjes kreeg
Zal je naar me zwaaien als je langs Soest komt?quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga nog ff Mr & Mrs Smith kijken en dan slapen. Morgen lange dag. Vergadering bij leverancier in Leusden en daarna uit eten met de collega Belastingadviseurs
oh eh gezellig... hoop ik (met de belastingadviseurs).quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga nog ff Mr & Mrs Smith kijken en dan slapen. Morgen lange dag. Vergadering bij leverancier in Leusden en daarna uit eten met de collega Belastingadviseurs
en hoe gaat ie met jou dan?quote:
Moet compenserenquote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Charmant altijd, hoe jij over vrouwen praat
goed!quote:
less is kutquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
oe ik heb nu net een salade gemaakt. Wel met olijfolieVolgens de Pee-regel. Meer is beter
Goh, verrassendquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind eerlijk gezegd sla wat zwemt het lekkerst want ik hou van dressingniet dat karige. maar geen olijfolie, liever iets van thousand island dressing
m-m-maar thousand island dressing valt toch best mee ipv olijfoliequote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Goh, verrassendPast goed in je ader-verstoppende-dieet immers
Knijper erop of in een afgesloten bak doen, blijven ze goed.quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
ik hoef mn sate chips niet meeriemand?
heb net een zak opengemaakt en zullen mn ouders niet fijn vinden als ze merken dat ik maar 5 chippies eruit heb gegeten...
Ja hoor meisje.. niets mis mee hoor, heeeel gezond..quote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
m-m-maar thousand island dressing valt toch best mee ipv olijfolie
en hallo..... er zit wel sla bij hoor = groente = vitamines
quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed!
Amsterdam was regenachtig maar op Rembrandtplein wat gedronken en mensen gekeken in de regen![]()
daarna ff gesjellig mee naar huis
Gaat vaak op, maar niet altijdquote:
wij bewaren chips in de koelkastquote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Knijper erop of in een afgesloten bak doen, blijven ze goed.
dat dacht ik al, zie je welquote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja hoor meisje.. niets mis mee hoor, heeeel gezond..
Dat helpt niet tegen vocht.quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wij bewaren chips in de koelkast(in de groentela)
geroosterde cashewnotenquote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke denkt opeens aan vacumeren......![]()
nee maar schijnt langer houdbaar te zijn, anders wordt het zo slapquote:
Als ik eraan denkquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zal je naar me zwaaien als je langs Soest komt?
het word juist slap van vocht, en een koelkast is vochtig, dus ik snap de logica niet hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar schijnt langer houdbaar te zijn, anders wordt het zo slap
Ik heb nu pas een "gezonde" salade.. Komkommer (=waardeloos), kaas en olijven.quote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee, da's Liejannuh.quote:Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef z80 het volgende:
@Stereotomy
is Hooter L?
met een leuk filmpje in haar profiel?
Nee. Chips zijn zout. Zout trekt vocht aan. In een luchtdicht bakje kan er geen vocht bij, dan blijven ze knapperig.quote:Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar schijnt langer houdbaar te zijn, anders wordt het zo slap
quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef rijsttafel het volgende:
oe ik heb nu net een salade gemaakt. Wel met olijfolieVolgens de Pee-regel. Meer is beter
Volgens mij zit er helemaal niks in sla behalve water en wat cellulosequote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh geen idee. mams wil datquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het word juist slap van vocht, en een koelkast is vochtig, dus ik snap de logica niet hoor
komkommer is lekker! met aromat of komkommersaladequote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb nu pas een "gezonde" salade.. Komkommer (=waardeloos), kaas en olijven.
bewaar je chips in een bakje?quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Chips zijn zout. Zout trekt vocht aan. In een luchtdicht bakje kan er geen vocht bij, dan blijven ze knapperig.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wij bewaren chips in de koelkast(in de groentela)
Vanaf nu wel!quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meer is beter?
Dat zeg ik helemaal niet
Lekker, zeker! Maarrrr niet gezond ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komkommer is lekker! met aromat of komkommersaladekaas ook! olijven iets minder... lus alleen tapenade. olijven zelf zijn te sterk (sommige)
ahum. laat mij nou ff lekker geloven dat ik nog iets gezonds eet als ik een hamburger bij de Mac verorber... jaa!quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij zit er helemaal niks in sla behalve water en wat cellulose
Jij gooit echt overal sausjes en zooi overheen lijkt het welquote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komkommer is lekker! met aromat of komkommersaladekaas ook! olijven iets minder... lus alleen tapenade. olijven zelf zijn te sterk (sommige)
?quote:
Oh nee, da's een oude penvriendin van mijquote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
?
als het de dame op het filmpje L S kan zij zo door voor hooters.
ja haalllooooo! wat is wel gezond dan?quote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lekker, zeker! Maarrrr niet gezond ofzo.
Dat werkt voor vers spul, waar bacterieen inzitten ja. Dan ga je bederf tegen. Chips zijn gaar, met veel zout, daar zit geen bacterie meer in. Als je chips in een vochtige omgeving als de koelkast stopt, zijn ze snel niet meer te eten en bederven ze sneller.quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh geen idee. mams wil dat
zonder sausjes en zooi wordt je eten niet mooiquote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij gooit echt overal sausjes en zooi overheen lijkt het wel
Dansenquote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja haalllooooo! wat is wel gezond dan?
waar gaat het hier mis?quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh nee, da's een oude penvriendin van mij
quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zonder sausjes en zooi wordt je eten niet mooi
Saus op de gekookte andijviequote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks ik zal deze theorie eens uitleggen. niet dat dat helpt hoor. heb al vaker gevraagd of het ajb uit de koelkast mag blijven omdat koude chips niet zo lekker isquote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat werkt voor vers spul, waar bacterieen inzitten ja. Dan ga je bederf tegen. Chips zijn gaar, met veel zout, daar zit geen bacterie meer in. Als je chips in een vochtige omgeving als de koelkast stopt, zijn ze snel niet meer te eten en bederven ze sneller.
Neequote:
ooh dat doe ik niet! alleen nootmuskaat en natuurlijk jus!quote:
Daar waar het eten komt is het donker.quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Verrassendquote:
Gekookte andijviequote:
Owjaquote:
Ja. In een luchtdicht afgesloten bakje. In lucht zit vocht, daar worden chips (en koekjes) slap van.quote:Op zondag 14 november 2010 22:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bewaar je chips in een bakje?
Eerst moet het lekker smakenquote:Op zondag 14 november 2010 22:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Daar waar het eten komt is het donker.
hoe het er uit ziet maakt dus niet uit.
de smaak wel.
Ga voor de spiegel staan en neem een vergrootglas mee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
waar zijn die tieten dan?
ik wil tieten zien!!
hmmm dan eet ik niet gezond nee. ik drink geen alcohol, hoe slechtquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Owja![]()
Dan bier.. hoop ik. Anders is dit een heel ongezond weekend voor mij geweest
quote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil tieten zien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ach kom - die dressing zit ook vol olie, zo slecht is het niet in vergelijking.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja hoor meisje.. niets mis mee hoor, heeeel gezond..
ik ookquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil tieten zien!!
Ja, maar hij kan in minimaal 12 talen stomme vragen stellenquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
Niehe stelt ook soms echt vreselijk domme vragen al hij iemand interviewt.
eerst lekker ruiken hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eerst moet het lekker smaken
Dan lekker ruiken
Dan moet het er ook lekker uitzien
Dan heb je pas een echt goeie maaltijd
haha een heel sterk vergrootglas jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan en neem een vergrootglas mee.
lamenouquote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach kom - die dressing zit ook vol olie, zo slecht is het niet in vergelijking.
in vergelijking met wat?? ik verzuip mijn sla liever niet in dressing.. dat was het punt..quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sterker nog.... kcal-technisch gezien is twee eetlepels thousand-island-dressing vergelijkbaar met 1 eetlepel olijfolie....quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ja maar hallo... niks is gezond. sla niet, komkommer niet. willen jullie soms dat ik álleen maar hamburgers eet! nou? nouu?quote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
in vergelijking met wat?? ik verzuip mijn sla liever niet in dressing.. dat was het punt..![]()
En wat Steer zegt: sla is niet echt super gezond of zo..
het nadeel van ouder worden, je zicht wordt minder.quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga voor de spiegel staan en neem een vergrootglas mee.
2x minder erg dusquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterker nog.... kcal-technisch gezien is twee eetlepels thousand-island-dressing vergelijkbaar met 1 eetlepel olijfolie....
http://www.livestrong.com(...)000-island-dressing/
Dat doe je toch al?quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar hallo... niks is gezond. sla niet, komkommer niet. willen jullie soms dat ik álleen maar hamburgers eet! nou? nouu?
Foutquote:
Gezellig, met wie?quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
goed!
Amsterdam was regenachtig maar op Rembrandtplein wat gedronken en mensen gekeken in de regen![]()
daarna ff gesjellig mee naar huis
Je zou voor de grap eens in het wat-eet-ik-vandaag-topic kunnen gaan kijken wat gezond isquote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar hallo... niks is gezond. sla niet, komkommer niet. willen jullie soms dat ik álleen maar hamburgers eet! nou? nouu?
Ik heb er geen verstand van, maar ik vermoed toch sterk dat olijfolie gezonder is.quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterker nog.... kcal-technisch gezien is twee eetlepels thousand-island-dressing vergelijkbaar met 1 eetlepel olijfolie....
http://www.livestrong.com(...)000-island-dressing/
quote:Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mijn ubergezonde rode-bieten salade bijvoorbeeldquote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens in het wat-eet-ik-vandaag-topic kunnen gaan kijken wat gezond is
aangezien ik zo goed als niet ruik, gaat het bij mij vooral om de smaak.quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fout
Het moet er eerst goed uitzien, dan goed ruiken en daarna pas goed smaken! Als je nl. eerst proeft, dan ruik je het daarna niet meer en je kan het al helemaal niet meer bewonderen
Zinloze discussie voordat we definieren wat 'gezond' is.quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vermoed toch sterk dat olijfolie gezonder is.
Waar ga je het minst snel dood aanquote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zinloze discussie voordat we definieren wat 'gezond' is.
daar post ik zelf ook. hartstikke goed bezig dusquote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je zou voor de grap eens in het wat-eet-ik-vandaag-topic kunnen gaan kijken wat gezond is
Wacht even: J was de klootzak en R was degene die ermee door kon gaan toch?quote:
Dus niet want je gebruikt er meer vanquote:
Ik vind het al knap dat je de twee letters nog hebt, ik ben de draad allang kwijt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht even: J was de klootzak en R was degene die ermee door kon gaan toch?
Als je op een dieet van beide exclusief gaat leven dan zal het niet veel schelenquote:
oooh!! dat moet ik ook eens doen!quote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb aandelen MacDonalds company gekocht.
Nou, hou dat lekker voor ogenquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
daar post ik zelf ook. hartstikke goed bezig dus
Heb Fok CUL SC LeesplankjeTM gemaaktquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je de twee letters nog hebt, ik ben de draad allang kwijt.
Dus bij jou gaat het om zuur, zoet, zout enzo? Dat lijkt me akelig!quote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef z80 het volgende:
[..]
aangezien ik zo goed als niet ruik, gaat het bij mij vooral om de smaak.
hoe het er uit ziet vind ik van minder belang.
Kijk, het supersized me-bewijs is erquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je op een dieet van beide exclusief gaat leven dan zal het niet veel schelen
Nou, puur gekeken naar vergelijkbare hoeveelheden zou je in theorie beter dressing kunnen nemen. Daarentegen neem je van dressing vermoedelijk geen vergelijkbare hoeveelheid op je sla maar meer dus in de praktijk is het gewoon ongezonderquote:Op zondag 14 november 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van, maar ik vermoed toch sterk dat olijfolie gezonder is.
Thuis boeit me dat ook weinig iddquote:Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef z80 het volgende:
[..]
aangezien ik zo goed als niet ruik, gaat het bij mij vooral om de smaak.
hoe het er uit ziet vind ik van minder belang.
Er is meer dan alleen calorieën lijkt me.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, puur gekeken naar vergelijkbare hoeveelheden zou je in theorie beter dressing kunnen nemen. Daarentegen neem je van dressing vermoedelijk geen vergelijkbare hoeveelheid op je sla maar meer dus in de praktijk is het gewoon ongezonder
naah... ik snap zn karakter wel. hij doet soms nogal dominant maar hij belt me wel vaak en ik weet dat hij me leuk vind. maar goed dan nog wil ik geen relatie met hem hoor. ik heb geaccepteerd hoe het is en laat niet alles meer opzij vallen voor een afspraak met hem wat uiteindelijk bv niet door zou gaan want dat was klote. laatste 2 afspraken die we hadden heb ik zelf afgezegd.quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wacht even: J was de klootzak en R was degene die ermee door kon gaan toch?
Er zit meer afwisseling in ingredienten in Tousand Island dressing dan pure olijfolie, hoe daarmee om te gaan?quote:
My godquote:
hallo! alsof ik er 12 hebquote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je de twee letters nog hebt, ik ben de draad allang kwijt.
Aha! Nu komen we ergens!quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen calorieën lijkt me.
Afwisseling FTW!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er zit meer afwisseling in ingredienten in Tousand Island dressing dan pure olijfolie, hoe daarmee om te gaan?
wou het zelf niet zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
My godJij bent echt totaal wanhopig of zo?
Jij zit met Sun te ouwehoeren hequote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Er is meer dan alleen calorieën lijkt me.
Ik wel hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik doe ook niet alleen maar olijfolie over de sla hoor.. booooriiiingg
Whut??? Echt nietquote:
ik zorg dat ik groente en fruit binnenkrijg en vind het wel ok eigenlijk. ik eet waar ik zin in heb en wanneer.. en als ik behoefte heb aan vitamine dan merk ik dat en eet ik datquote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, hou dat lekker voor ogenVooral doen waar je je goed bij voelt
Dat is dan toch niet meer alleen olie, flapdrolquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wel hoorMet wat azijn of citroensap
Geen kant en klare dressingmeuk meer
Sun zegt net pre-cies hetzelfde op MSNquote:
Als ik extra olijfoliedressing op mijn voorgerecht kon krijgen, zou ik me een hartvervetting eten ja. Maar dat kan niet in dat franse restaurant en dus geniet ik er gewoon van. Ik denk dat dat misschien een verschil is. Dat je in een fastfoodrestaurant wel dressing als dipsaus kan kopen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, puur gekeken naar vergelijkbare hoeveelheden zou je in theorie beter dressing kunnen nemen. Daarentegen neem je van dressing vermoedelijk geen vergelijkbare hoeveelheid op je sla maar meer dus in de praktijk is het gewoon ongezonder
Flapdrolquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is dan toch niet meer alleen olie, flapdrol![]()
FF wil dat J met hangende pootjes terug naar haar komt om hem dan KEIHARD af te wijzen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
wou het zelf niet zeggenmaar dacht ook dat J verleden tijd was, ff?
hoezo?quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dus bij jou gaat het om zuur, zoet, zout enzo? Dat lijkt me akelig!
nee...quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
My godJij bent echt totaal wanhopig of zo?
Dat gebeurd wel vaker bij ons, kan ik ook niets aan doenquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sun zegt net pre-cies hetzelfde op MSN
Mensen die massaspectrometereigenschappen bezittenquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en als ik behoefte heb aan vitamine dan merk ik dat en eet ik dat
nee ook niet. ik ben erachter gekomen wat ik precies aan hem had. had teveel verwachtingen en die heb ik later bijgesteld en nu is het allemaal een stuk relaxterquote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
wou het zelf niet zeggenmaar dacht ook dat J verleden tijd was, ff?
Trustequote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff..ik ga weg! Nog ff film kijken. Slaap lekker allemaal
Oooooh, het lag aan JOU!!!quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ook niet. ik ben erachter gekomen wat ik precies aan hem had. had teveel verwachtingen en die heb ik later bijgesteld en nu is het allemaal een stuk relaxter
haha zo ben ik niet hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF wil dat J met hangende pootjes terug naar haar komt om hem dan KEIHARD af te wijzen.
He FF?
waarom domme wij? jullie hebben toch niks met emquote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooooh, het lag aan JOU!!!![]()
![]()
Domme wij.
dat we dat niet doorhaddenquote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooooh, het lag aan JOU!!!![]()
![]()
Domme wij.
Ignorance is bliss.quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef FutureFairytale het volgende:
volgende keer zeg ik het niet meer hoor als ik nog eens afspreek met J.
Ok, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 14 november 2010 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ook niet. ik ben erachter gekomen wat ik precies aan hem had. had teveel verwachtingen en die heb ik later bijgesteld en nu is het allemaal een stuk relaxter
Ja, vind ik ook. Ik mag hem ook welquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Stereotomy het volgende:
Hij komt wijs over, die Tom van 't Hek
Niet ruiken, dat kan ik me niet indenken, geur betekent veel voor me.quote:Op zondag 14 november 2010 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
hoezo?
de smaak van eten heeft vele gradaties tussen zuur, zoet, bitter.
en geen ruik heb ik altijd al gehad, ik weet niet beter.
ik kan echt wel genieten van een lekker klaar gemaakte maaltijd.
maar of het nu netjes, als een kunst werkje op het bord ligt.
of er gewoon met een grote lepel op geschept maakt me niet uit.
ik hou em niet aan het lijntje!quote:Op zondag 14 november 2010 22:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ok, dan had ik het verkeerd begrepen.
Van mannen moet je nooit teveel verwachten![]()
Maar je moet 'm ook niet aan het lijntje houden ofzo, dat is ook niet lief.
nee naar Alphen. en zusje zit in Utrecht dus die kunnen we niet helpenquote:
Sorry, ik volg het blijkbaar gewoon niet helemaalquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hou em niet aan het lijntje!nou wordt ie mooi haha. en ik verwacht idd niet veel van mannen
![]()
echt wel, die arme jongen, hij bedoelt het zo goedquote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik hou em niet aan het lijntje!![]()
ik ook wel! maar meer voor een fotomoment. als het te weinig is of niet smaakt dan denk ik ook "had me liever een lekker bordje vol gegeven met minder luxe spul"quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet ruiken, dat kan ik me niet indenken, geur betekent veel voor me.
Maar een mooi opgemaakt bord vind ik wel mooi, dat voegt wel iets toe.
TAV je hebt deze week erg veel d/t-fouten gemaakt, weet je dat?quote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
echt wel, die arme jongen, hij bedoeld het zo goed
er komt me weer iets bovendrijvenquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
echt wel, die arme jongen, hij bedoeld het zo goed
mannen zijn heel tof; tot ze meer van je willen dan jijquote:Op zondag 14 november 2010 22:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sorry, ik volg het blijkbaar gewoon niet helemaal![]()
En nee hoor. Dat was een geintje. Mannen zijn heel tof! Sommige, dan tenminste
Ja, en dan heb ik er ook nog wel een stuk of 100 ge-editquote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
TAV je hebt deze week erg veel d/t-fouten gemaakt, weet je dat?![]()
hij heeft me een keer laten wachten bij de pizzeria ja. maar aan de andere kant; ik ben vaak degene die te laat komt. en dan ook echt een half uur haha. net als jij he Rijstquote:Op zondag 14 november 2010 22:35 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
er komt me weer iets bovendrijven
Dat komt omdat je weet wat het is, en wat voor jou waardevol is.quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Niet ruiken, dat kan ik me niet indenken, geur betekent veel voor me.
scheten ruik je nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je weet wat het is, en wat voor jou waardevol is.
als je alleen hele sterke geuren kunt waarnemen, en je hebt niet anders gekend.
dan mis je (voor je gevoel) ook niets.
en niets/weinig ruiken heeft ook zeker zijn voordelen.
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.quote:Op zondag 14 november 2010 22:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mannen zijn heel tof; tot ze meer van je willen dan jijdie new york vriend spreek ik nu ook gewoon weer maar vind het nog steeds niet zo leuk..
meestal niet.quote:
Ik een half uur te laat komen? Nee joh, ben je gek.. hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 14 november 2010 22:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hij heeft me een keer laten wachten bij de pizzeria ja. maar aan de andere kant; ik ben vaak degene die te laat komt. en dan ook echt een half uur haha. net als jij he Rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |