Ik vond mijn variant leukerquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'
quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweestquote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Och. Ik duik altijd weg voor foto's .
LOLquote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweest
Dan wel ja. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf.quote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweest
Ben er ook niet zo dol op meestalquote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan wel ja. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf.
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaquote:
Echt mager is het niet neequote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaEcht...ik leer continue nieuwe dingen kennen sinds ik in de SC kom hier
Allemaal jullie schuld dat ik te dik ben
Och, zelfgebakken brood! Dat vind ik lekkerder dan taart en net zo lekker als kaas!quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo lekker?
Ik ben nog volop pizza's aan het bakken
Door een beetje concurrentie laat je je toch niet wegjagen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
wow, hooters heeft echt eenfoto net geupload op haar Facebook
Wachten op die 20 mannen die weer gaan kwijlen in de comments
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik durf wel meer nu mijn tanden gebleekt zijn.
Citroenkwarktaartquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, zelfgebakken brood! Dat vind ik lekkerder dan taart en net zo lekker als kaas!
Het zijn zonder uitzondering van die aggresief uitziende rappende negers.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Door een beetje concurrentie laat je je toch niet wegjagen?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.
Hihi, mijn eerste encounter met Speculoospasta was toen CF me een pot meegaf.quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaEcht...ik leer continue nieuwe dingen kennen sinds ik in de SC kom hier
Allemaal jullie schuld dat ik te dik ben
Dan maak je ook een rapquote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het zijn zonder uitzondering van die aggresief uitziende rappende negers.Kom ik daar met mijn Chinatown roots aan.
Sinsdien geen last van zwakkere tanden?quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.
quote:
En dat gaat naar een diëtistequote:
Want? Zo moeilijk is het niet hoor vond ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil ook een keer zelf brood maken, maar ik vermoed dat ik daar heul slecht in ga zijn
quote:
Nee, perioxide is al jaaaaren onderzoek naar gedaan en tast glazuur absoluut niet aan in de concentraties van de whitestrips... heb ook subjectief niet het gevoel dat ze gevoeliger zijn geworden. Gewoon een paar tintjes lichter. Ben er echt blij mee.quote:Op zondag 14 november 2010 21:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sinsdien geen last van zwakkere tanden?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hihi, mijn eerste encounter met Speculoospasta was toen CF me een pot meegaf.
Maar zelf zou ik het niet kopen ivm te hoge verslavingskansen en energiedichtheid
Het ging niet om een paar tintjes lichter, ze leken verrot.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het, maar als ik wilde afvallen denk ik niet dat ik om 9 uur 's avonds nog brood met dat soort dingen zou zitten eten.quote:Op zondag 14 november 2010 21:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Zolang je dat spul eet met gezond verstand, kan het
Nou, dan moet je er helemaal blij mee zijn, toch?quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het ging niet om een paar tintjes lichter, ze leken verrot.
Ze zijn van binnenuit gebleekt en dat betekende gaten boren in gezonde tanden. Ke je nagaan.
Dat hangt ervan af wat P de rest van de dag/week heeft gegetenquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het, maar als ik wilde afvallen denk ik niet dat ik om 9 uur 's avonds nog brood met dat soort dingen zou zitten eten.
Beduidend meerquote:
Dan zou ik voor gewone pindakaas kiezenquote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beduidend meerMaar minder vet
[ afbeelding ]
Hmm, interessant.quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beduidend meerMaar minder vet
[ afbeelding ]
Naja. De tint van mijn glazuur is gewoon donker. En ik zou mijn tanden niet zomaar bleken. Ik ben er echt niet zomaar blij mee. Het deed echt wel pijn.quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dan moet je er helemaal blij mee zijn, toch?
Als ik de buitenkant van mijn kiezen kijk, waar het niet gebleekt is, en mijn voor/hoektanden, dan ben ik blij dat ze nu gebleekt zijn
Weet niet hoe het met tandartsbehandeling is (daar gebruiken ze hogere concentraties in minder tijd, de whitestrips zijn lagere concentraties en dan meerdere dagen achter elkaar) maar af en toe voel je bij het aanbrengen een soort 'jeuk' op je tanden. Alsof je met een naaldje aan het kriebelen bent. Zou het niet echt pijn noemen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
Krak dat wou mijn tandarts ook doen bij die ene tand
Doet het veel pijn?
Waarom is je tand verkleurd en waar zit hij?quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Sarabi het volgende:
Krak dat wou mijn tandarts ook doen bij die ene tand
Doet het veel pijn?
Dus afgezien van de pijn was het wel waard?quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja. De tint van mijn glazuur is gewoon donker. En ik zou mijn tanden niet zomaar bleken. Ik ben er echt niet zomaar blij mee. Het deed echt wel pijn.
Nou, in dit geval zegt mijn kcal boekhouding dat ik 400 kcals teveel op heb vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als jij het zegt zal het, maar als ik wilde afvallen denk ik niet dat ik om 9 uur 's avonds nog brood met dat soort dingen zou zitten eten.
Als ik een vergelijk moet trekken dan wint Pindakaas iddquote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan zou ik voor gewone pindakaas kiezen![]()
Mixen heeft niet echt mijn voorkeur eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hmm, interessant.
Hongertechnisch voorkeur voor pindakaas. Maar misschien kun je het wel mixen![]()
Ow! Ik dacht altijd dat dat wel uitmaakte. Zat m'n ex altijd over in de war, namelijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, in dit geval zegt mijn kcal boekhouding dat ik 400 kcals teveel op heb vandaagEn dat ik eigenlijk nog een uurtje moet gaan wandelen of zo dus was het niet zo verstandig van mij om dat nu nog te gaan zitten eten.
Het tijdstip is totaal niet interessant voor de energiehuishouding. Wel voor het feit dat, als je te dicht op het naar bed gaan nog dingen gaat lopen eten, je geen rustige nachtrust hebt.
Ik ben ook ooit op m'n voortand gevallen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Sarabi het volgende:
Ooit op mijn voortand gevallen maar nooit helemaal afgestorven
Thanx! ben er ook erg blij mee.. jekkie komt trouwen bij de Hema vandaanquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef AnneX het volgende:
En Sunny: dat staat je goed ! inclusief het jekkie.
Ter info!quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow! Ik dacht altijd dat dat wel uitmaakte. Zat m'n ex altijd over in de war, namelijk![]()
Maar eigenlijk is het ook niet logisch, nee.
Hmm herhaling checken dus..quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef golfer het volgende:
De Reünie was wel apart met een klas uit Ouwe Tonge uit 1953 van de Watersnoodramp.
De impact die dat nog steeds op die mensen heeft.
Word je armer als je 's ochtends om 8:00 al 400 EUR uitgeeft, of 's avonds pas om 21:00?quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ow! Ik dacht altijd dat dat wel uitmaakte. Zat m'n ex altijd over in de war, namelijk![]()
Maar eigenlijk is het ook niet logisch, nee.
Die staat nog voor straks bij ons op het programma.quote:
JE weet pakkende voorbeelden te bedenken. Ooit gedacht aan een carriere als voedings- en afvalgoeroe?quote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Word je armer als je 's ochtends om 8:00 al 400 EUR uitgeeft, of 's avonds pas om 21:00?
's ochtendsquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Word je armer als je 's ochtends om 8:00 al 400 EUR uitgeeft, of 's avonds pas om 21:00?
Kon een afstudeerrichting zijn (energiehomeostase, modellen ontwikkelen voor dietisten enzo) maar koos toch voor wat ik nu doequote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JE weet pakkende voorbeelden te bedenken. Ooit gedacht aan een carriere als voedings- en afvalgoeroe?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
's ochtends
Want je verliest dan een dag rente
Mijn zenuwen waren niet meer te zien op een foto, maar het bleken deed wel pijn.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Sarabi het volgende:
Ooit op mijn voortand gevallen maar nooit helemaal afgestorven
Bedankt, ik zal 't d'r toesturenquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ter info!
http://www.dieetblog.com/de-top-10-dieetonzin/
Dat klopt wel ook bij mij: wat soms pijn deed is als er peroxide op je tandvlees komt. Dat bijt een beetje. Maar da's ook binnen 5 minuten hersteld als je de strip ervan af haalt.quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn zenuwen waren niet meer te zien op een foto, maar het bleken deden ze wel pijn.
Ik vind het heel mooi en natuurlijk geworden, maar na een paar jaar moet je het weer laten bleken. Houd daar dus rekening mee.
Ja, ik vind het de moeite waard. Maar bij waren het voortanden en dus deed de verdoving voor de zenuwbehandeling erg zeer.
Ook lekte er een vulling of viel er een vulling uit. Bel dan gelijk, want het bleekmiddel vreet je lip aan.
Kortom, vraag lekker door hoe het voor jou gaat zijn, hoe lang het gebleekt blijft enzo.
Doe die er gewoon bij johquote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kon een afstudeerrichting zijn (energiehomeostase, modellen ontwikkelen voor dietisten enzo) maar koos toch voor wat ik nu doe
Tenzij je die 400 EUR pas de dag erna uitgeeft. Daarnaast krijg je geen rente op je betaalrekening dus wat jij nu beweert is puur theoretischquote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
's ochtends
Want je verliest dan een dag rente
Bij mij zat het bleekmiddel in mijn tand, dat kon ik dus niet weghalen. Bovendien deed het zeer aan mijn zenuw.quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt wel ook bij mij: wat soms pijn deed is als er peroxide op je tandvlees komt. Dat bijt een beetje. Maar da's ook binnen 5 minuten hersteld als je de strip ervan af haalt.
ik heb helemaal geen 400 euro op m'n betaalrekening , dus wat jij nu beweert is puur theoretischquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tenzij je die 400 EUR pas de dag erna uitgeeft. Daarnaast krijg je geen rente op je betaalrekening dus wat jij nu beweert is puur theoretisch
Ai, val door de mandquote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
* Sunnythesun beziet het ge-over een foto eerder die avond met heel andere ogen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen 400 euro op m'n betaalrekening , dus wat jij nu beweert is puur theoretisch
quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
* Sunnythesun beziet het ge-over een foto eerder die avond met heel andere ogen
Ik begin ook te snappen dat je al snel in de friend zone gedrukt wordtquote:
Die foto van hooters was toch wel erg leuk vanavondquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik begin ook te snappen dat je al snel in de friend zone gedrukt wordt
Dat is waar, maar ik mis rimpels!! Rimpels zijn mooi als je 60+ bent!quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hier! Zelfs Ivo Niehe vindt dat Connie er leuk uitzietLeuker dan het gebotox van 9 jaar geleden
Lijkt ze nu meer op Simone Signoret?quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Hier! Zelfs Ivo Niehe vindt dat Connie er leuk uitzietLeuker dan het gebotox van 9 jaar geleden
Nouja, ze zal vast rimpels hebben als de camera eens flink inzoomt, no?quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik mis rimpels!! Rimpels zijn mooi als je 60+ bent!
Nja, aan die opmerking hecht ik ook niet meer zoveel waardequote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die foto van hooters was toch wel erg leuk vanavond![]()
![]()
Nah, knapper.quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt ze nu meer op Simone Signoret?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, aan die opmerking hecht ik ook niet meer zoveel waarde
Meer foto voor mijquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, aan die opmerking hecht ik ook niet meer zoveel waarde
Ik vind zoveel mensen knapper dan Patricia Paay......quote:Op zondag 14 november 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, knapper.
Ik vind haar knapper dan Patricia Paay![]()
![]()
Ze is niet ronder dan dat, misschien is het altijd plat geweestquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is niet ronder dan dat, misschien is het altijd plat geweest
En die van jou zitten toch ook scheef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |