Ik vond mijn variant leukerquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'
quote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweestquote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Och. Ik duik altijd weg voor foto's .
LOLquote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweest
Dan wel ja. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf.quote:Op zondag 14 november 2010 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat was in dit geval wel een beetje gek geweest
Ben er ook niet zo dol op meestalquote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dan wel ja. Ik heb een hekel aan foto's van mezelf.
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaquote:
Echt mager is het niet neequote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaEcht...ik leer continue nieuwe dingen kennen sinds ik in de SC kom hier
Allemaal jullie schuld dat ik te dik ben
Och, zelfgebakken brood! Dat vind ik lekkerder dan taart en net zo lekker als kaas!quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zo lekker?
Ik ben nog volop pizza's aan het bakken
Door een beetje concurrentie laat je je toch niet wegjagen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
wow, hooters heeft echt eenfoto net geupload op haar Facebook
Wachten op die 20 mannen die weer gaan kwijlen in de comments
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik durf wel meer nu mijn tanden gebleekt zijn.
Citroenkwarktaartquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och, zelfgebakken brood! Dat vind ik lekkerder dan taart en net zo lekker als kaas!
Het zijn zonder uitzondering van die aggresief uitziende rappende negers.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Door een beetje concurrentie laat je je toch niet wegjagen?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanden bleken ftw!! Vorig jaar had ik wat van die Crest Whitestrips over laten vliegen uit de VS en sindsdien zo'n 3x uit het niets complimenten over m'n tanden gekregen. Ze zijn niet spierwit, maar in ieder geval 1-2 tintjes lichter dan de meeste mensen.
Hihi, mijn eerste encounter met Speculoospasta was toen CF me een pot meegaf.quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. En het snoept zo lekker weg met de speculoospastaEcht...ik leer continue nieuwe dingen kennen sinds ik in de SC kom hier
Allemaal jullie schuld dat ik te dik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |