ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... sukkelen is vreselijk ja. heb ik ook last van, ben ook niet echt echt ziek meer. nu overigens niet gelukkig (afkloppen).quote:Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is helemaal niet tof dat ik nooit eens een keer gewoon goed ziek ben, want zo blijf ik dus maanden halfbakken net-niet-ziek zijnNet als nu.. ben eigenlijk nog lang niet helemaal beter, maar als ik morgen zou moeten werken zou ik gaan omdat ik niet ziek genoeg ben en ik me dan echt schuldig ga voelen. Met als gevolg dat ik niet goed uitziek.. Ben ook heel benieuwd hoe ik er woensdag bij zit, of het dan wel over genoeg is om niet in het eeuwige gekwakkel te verzeilen.. Ben er bang voor
![]()
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelfquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was...
Aanstelleritisquote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf
Spannendquote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
quote:
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken.quote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje
Daar heeft u uw antwoord mevrouwquote:Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken.![]()
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..
nou precies maar Sun noemt het sukkelen..quote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf
kaaaaaalquote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
Nee hoor, je leest niet goedquote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
Alles er af.quote:
Zit het toevallig ook te kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.
Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is.
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uitquote:Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg
Yupquote:Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit
Tell me more! En speculoospasta is lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen dravenI like it even more
Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade
En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen
Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is
quote:Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister?
@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66
quote:Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tell me more! En speculoospasta is lekkerMoet ik ook weer eens kopen! Maar wel levensgevaarlijk als pre-dinner snack in de keuken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat klinkt megagoed zegquote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef LieLie het volgende:
Over ons eten trouwens, t blijft CUL
We kregen eerst spiesjes met teryaki-kip, daarna kokoslimoensoep met garnalen, als hoofd truffelrisotto met ossehaas met madeirajus en sugarsnaps en na een tarttartin met appel, chocomousse en ijs met kletskopcrunch.
Werd voor ons gekookt en geserveerd door drie studenten die een cateringbedrijf zijn gestart. Super voor elkaar!
Stelletje saaie democratenquote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef borisz het volgende:
.
Bij ons telt iedere stem even zwaar. Dat zal altijd het uitgangspunt zijn.
Gewoon met een lepel onder het kokenquote:Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Maar die speculoos gaat toch gewoon op brood? Of doe jij er hetzelfde mee als ik met de pindakaas? Schepje op brood, schepje in de mond?
quote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon met een lepel onder het koken
Ik ben benieuwd. Het leek me wel heel lekker. En niet zo heel moeilijk om te makenquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
Pee, dat ga ik een keer als lunch meenemen naar m'n werk. De combi van linzen en korianderzaad is goeeeed
Viaviaquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stelletje saaie democraten![]()
LieLie, goed zeg, waar hadden jullie die cateraar opgeduikeld? Misschien moet ik ook zo'n bedrijfje beginnen![]()
Pee, dat ga ik een keer als lunch meenemen naar m'n werk. De combi van linzen en korianderzaad is goeeeed
hahahhahahaquote:
Maar 'gemalen koriander', da's dan toch gewoon korianderzaad? Dat kun je echt jaren bewaren als je gewoon een goed afsluitbaar potje kooptquote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb de koriander geskipt omdat ik het vertik om een klein beetje koriander te gebruiken en dan de rest van het pakje uiteindelijk weg te gooien.
Ja. Maar er moet ook verse inquote:Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar 'gemalen koriander', da's dan toch gewoon korianderzaad? Dat kun je echt jaren bewaren als je gewoon een goed afsluitbaar potje koopt
HFquote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu echt weg. op naar afspraak in A'dam. Fijne dag!
Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattigquote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
En deeg staat bovenop de PC te rijzenWarmste plek in huis
Spul is idd lekkerquote:Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gewoon met een lepel onder het koken
Spannendquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattig) staat voor de 2e keer volgens recept in een warm oventje te rijzen.... dan afbakken.
Bak je 't in een blik? Ik ga zo pizzadeeg makenquote:Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattig) staat voor de 2e keer volgens recept in een warm oventje te rijzen.... dan afbakken.
Je hebt een auto aangetikt en nu zit er een deukje bij en je hebt een scheldkanonnade over je heen gehad?quote:Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef AnneX het volgende:
@ de mannen hier: reageren jullie ook op een miniscuul deukje in de auto alsof het een persoonlijke aanval is ?
Voorlopig zeg ik maar even nix.![]()
![]()
Neuh, het is maar blik.quote:Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef AnneX het volgende:
@ de mannen hier: reageren jullie ook op een miniscuul deukje in de auto alsof het een persoonlijke aanval is ?
Bij het achteruit inparkeren ja. geschampt.quote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je hebt een auto aangetikt en nu zit er een deukje bij en je hebt een scheldkanonnade over je heen gehad?
quote:Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dan heb je nog nooit in de spiegel gekeken vlak na het ontdekken van een kras..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Nice! Wat eetje?quote:Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Aure het volgende:
Veel plezier in Amsterdam FF!
Zo ik ben weer thuisEn moet straks ook weer weg
Huiswerk maken met een vriendin
Mn pa heeft me trouwens weer eten voor een heel weeshuis meegegeven (restjes van gister) dus die gaan we daar met het avondeten opetenAfsluiting van mn feestweekend
Awww, dat klinkt wel een beetje sneuquote:Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
Lekker Aure!
Wij hebben helemaal geen eten
Nja niet dat hij dan echt boos op mij/iemand is, maar 'gewoon blik' is ook niet helemaal waarquote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Bij dat oude ding van mij kijk ik helemaal nergens meer naar
Als-ie maar blijft rijden
Saté, tonijnsalade en stokbrood met kruidenboter haha. En taart als toetjequote:Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nice! Wat eetje?
Zal ook eens gaan bedenken wat ik vanavond eet.
quote:Op zondag 14 november 2010 14:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Saté, tonijnsalade en stokbrood met kruidenboter haha. En taart als toetje
Bij een kras baal ik echt wel even, vooral omdat ik liever heb dat hij er goed uit blijft zien voor als hij een keer weer ingeruild moet worden, maar een paar minuten later is het wel weer over.quote:Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Bij dat oude ding van mij kijk ik helemaal nergens meer naar
Als-ie maar blijft rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Snap ikquote:Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bij een kras baal ik echt wel even, vooral omdat ik liever heb dat hij er goed uit blijft zien voor als hij een keer weer ingeruild moet worden, maar een paar minuten later is het wel weer over.
Stop!quote:Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
zeg eens stop terwijl ik door een kookboek rits
Dipsauzenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dipsauzen![]()
nou dat wordt een lekker avondmaal
chippies dippen...quote:Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dipsauzen![]()
nou dat wordt een lekker avondmaal
Geniaal album, inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Uitbrakken met
[ afbeelding ]
is en blijft geniaal
Verliefd of ziek?quote:Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
chippies dippen...
weet nog niet wat ik ga eten, krijg al een week bijna geen hap door me keel
eerstequote:Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Verliefd of ziek?
is eigenlijk hetzelfde
beterschapquote:
jaquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
beterschap
en is het al wederzijds?
quote:Op zondag 14 november 2010 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh was net naar school rapporten halen, loopt er ineens een collega rond..Lijkt mij dus tijd om als je weer beter bent hier een werkoverleg/vergadering/bespreking over te houden!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ik ga dit eerst aangeven bij de directie (functioneringsgesprek oid aanvragen) want het is niet mijn taak dit zelf ter sprake te brengen op die manier..quote:Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt mij dus tijd om als je weer beter bent hier een werkoverleg/vergadering/bespreking over te houden!!
Dan pas?quote:Op zondag 14 november 2010 14:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil ook weer eens verliefd worden.
Volgens mij heb ik volgende week nog wel een gaatje in m'n agenda.
Ja, zondag als dat je uitkomtquote:
Ja zoiets bedoelde ik natuurlijk alleen weet ik niet hoe dat bij jullie werktquote:Op zondag 14 november 2010 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, ik ga dit eerst aangeven bij de directie (functioneringsgesprek oid aanvragen) want het is niet mijn taak dit zelf ter sprake te brengen op die manier..
Twee slechte wedstrijden en de trainer moet weer weg?quote:Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef TAV74 het volgende:
Exit Jol na vandaag? Zou het niet eens onlogisch vinden als je het voetbal ziet. AZ is 10 keer beter, en dat puur op inzet en een beetje organisatie.
Wat heeft dat met calimero gedrag te maken? Je hebt Ajax duidelijk nog weinig zien spelen, Ze hebben 1 goede helft gespeeld dit seizoen (tegen Twente), Verliezen is niet erg, mindere vorm kan gebeuren, probleem is het feit dat het positiespel en de organisatie al het hele seizoen zoek is.quote:Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Twee slechte wedstrijden en de trainer moet weer weg?Typisch calimerogedrag weer uit 020
![]()
Idd, belachelijke overtreding! Rest van het seizoen Ooijer lekker op de bank laten.quote:
Ik vind het jammer dat Ajax geen langetermijn visie lijkt te hebben. Elk jaar of elke twee jaar een andere trainer helpt niet. Het is zo makkelijk om de trainer de schuld te geven als het niet loopt, maar als het al sinds 2002 niet loopt is niet de trainer de schuldige.quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met calimero gedrag te maken? Je hebt Ajax duidelijk nog weinig zien spelen, Ze hebben 1 goede helft gespeeld dit seizoen (tegen Twente), Verliezen is niet erg, mindere vorm kan gebeuren, probleem is het feit dat het positiespel en de organisatie al het hele seizoen zoek is.
Deze overwinning voor AZ is verdiend en die van ADO vorige week ook, ik ben de laatste die daar moeilijk over doet.
Leuk!! Foto?quote:Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe krabpaal annex ligplank en slaaphuisje staat. Eens kijken of Muffin en Brownie hem ook kunnen waarderenNu brood bakken
Dat vind ik ook niet, probleem zit veel dieper, dat moge duidelijk zijn. Maar het gedoe van Jol met zijn transfer deze zomer en het nu vertoonde spel zal zijn positie geen goed doen, vandaar dat ik het begrijpelijk zou vinden. Het spel is ook wel heel erg slecht dit jaar hoor, dat is hem ook deels wel aan te rekenen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Ajax geen langetermijn visie lijkt te hebben. Elk jaar of elke twee jaar een andere trainer helpt niet. Het is zo makkelijk om de trainer de schuld te geven als het niet loopt, maar als het al sinds 2002 niet loopt is niet de trainer de schuldige.
Klinkt leuk An!! Verder nog bijzonderheden tegen gekomen??quote:Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Whisky festival in Leiden was weer tof. Een whisky geproefd uit mijn geboortejaar die ik (samen met mijn vader ga nabestellen).
Verder een dikke trui gekocht (vast van Schotse hooglander wol gebreid). En fudge voor Anna.
Jawel, maar echt te duurquote:Op zondag 14 november 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Klinkt leuk An!! Verder nog bijzonderheden tegen gekomen??
Pics komen later welquote:Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Leuk!! Foto?![]()
Dat is wel leuk aan poezels: krabhuisdingen.. maar goed dat we geen poezels hebben, want daar zouden we helemaal geen plek voor hebben geloof ik![]()
![]()
Ah verdorie. Daar had ik dus ook heen gewildquote:Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Whisky festival in Leiden was weer tof. Een whisky geproefd uit mijn geboortejaar die ik (samen met mijn vader ga nabestellen).
Verder een dikke trui gekocht (vast van Schotse hooglander wol gebreid). En fudge voor Anna.
Tofquote:Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaan wij trouwens heen als het goed is, met onze vrienden uit Alkmaar: http://www.grotekerk-alkmaar.nl/evenementen/whisky2011/index.html
Ik ga elk jaar met mijn vader. Vaste prikquote:Op zondag 14 november 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah verdorie. Daar had ik dus ook heen gewild
Het is leuk om voor weinig iets te proeven dat ik nooit kan betalenquote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
@ An: ok, leuk!! Jammer dat het dan zo duur is heMaar wellicht inspirerend om weer eens wat anders te proberen
![]()
@ Pee: poezels in te kleine ruimtes![]()
Haha handig als je zo'n privé proeverij kan hebben. Ik vind het juist leuk dingen te proeven die ik nog niet ken maar wél zou kunnen betalenquote:Op zondag 14 november 2010 16:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is leuk om voor weinig iets te proeven dat ik nooit kan betalen.
De gewonere whiskies proef ik wel bij pa thuis.
Katten, Sun.... Katten! Ik doe niet aan poesjesquote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Pee: poezels in te kleine ruimtes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat is het ook hoor, maar de meeste ken ik wel en je begint een voorkeur te ontwikkelenquote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha handig als je zo'n privé proeverij kan hebben. Ik vind het juist leuk dingen te proeven die ik nog niet ken maar wél zou kunnen betalen
Alleen maar leuk dusquote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is het ook hoor, maar de meeste ken ik wel en je begint een voorkeur te ontwikkelen.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is het ook hoor, maar de meeste ken ik wel en je begint een voorkeur te ontwikkelen.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:
Broodje smaakt goed maar is net ff iets te compact/niet luchtig genoeg.
Is op zich wel goedkoper dan metaal uitdeuken, toch?quote:Op zondag 14 november 2010 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Probleem is tegenwoordig dat alles plastic is. 1 klap en de helft van je voorkant mag vervangen worden.
Ben benieuwd, picaatje in broodtopic gezet.quote:Op zondag 14 november 2010 16:47 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hem nu in de oven voor rijsfase 2
Dat klinkt weer goed, Golferquote:Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
Er staat een mooi stuk rosbief met mosterd in de oven te braden en straks gooien we dus ook aardappeltjes met knoflook, tijm en rozemarijn in de oven.
Materiaal technisch wel ja. Probleem is meer het arbeidsloon omdat er van alles afmoet voor het vervangen kan worden. Het VW principe van 'Bout 13 of 17' voor alles kennen ze echt niet meerquote:Op zondag 14 november 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is op zich wel goedkoper dan metaal uitdeuken, toch?
Hier biefstuk, krieltjes & wat groente. Lekker simpelquote:Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef rijsttafel het volgende:
Klinkt goed, B!
ZondagDan heb ik nooit zin om te koken. Ik fix wel gewoon een pasta
![]()
Volgende week weer flink wat uurtjes werken.
Toch wel handig zo'n recorder.. wij gaan de Reunie gewoon missen..quote:Op zondag 14 november 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja nemen we op en masterchef en reunie.
Maar eerst eten
Dit is het CUL-SC, wat had je dan verwacht?quote:
meer Mac. meldingenquote:Op zondag 14 november 2010 17:59 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dit is het CUL-SC, wat had je dan verwacht?
Saus staat op![]()
Ik liep er net langs op weg naar de AH en heb me weten te bedwingenquote:
Goed gedaanquote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik liep er net langs op weg naar de AH en heb me weten te bedwingen
Heel goed, Steertjequote:Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik liep er net langs op weg naar de AH en heb me weten te bedwingen
Ah, voor 3 personen dusquote:Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
CF, die linzen-tonijnsalade is een aanraderAlleen, die portie zou voor vier personen zijn en ik heb hem net als avondeten in zijn geheel weggewerkt
quote:
Nou, bedankt hequote:
quote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, bedankt he![]()
Het was 870 kcals dus een hele mooi maaltijd
Valt toch wel meequote:Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Vind ik overigens niet weinig hoor, voor 1 maaltijd.. bijna 900 kcals..
Nou, ik zit vaak op iets meer dan de helft voor een gewone maaltijd. Als ik bunker zit ik op 800-900 denk ik zo..quote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Valt toch wel meeTuurlijk kan het minder, maar het kan ook beduidend meer hoor
Oeps.. Zondequote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef golfer het volgende:
Rosbief mislukt. Ik had hem te lang in zilverfolie laten rusten en het is dus door aan het garen gegaan. I.p.v. medium dus taai en overgaar.
Ik heb ff gekeken: ik heb wat olijfolie gebruikt voor de dressing. Dat is dus al 400 kcals.quote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou, ik zit vaak op iets meer dan de helft voor een gewone maaltijd. Als ik bunker zit ik op 800-900 denk ik zo..
quote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef golfer het volgende:
Rosbief mislukt. Ik had hem te lang in zilverfolie laten rusten en het is dus door aan het garen gegaan. I.p.v. medium dus taai en overgaar.
Zondequote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef golfer het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken: ik heb wat olijfolie gebruikt voor de dressing. Dat is dus al 400 kcals.
Ik heb ff gekeken: ik heb wat olijfolie gebruikt voor de dressing. Dat is dus al 400 kcals.
[..]
1 eetlepel olijfolie = 130 kcals? 3 eetlepels = 390 kcals? Of ben ik nu al tijden aan het rekenen met de verkeerde waardes?quote:
Echt? Ik vind zo ongeveer 800 wel OK voor mezelfquote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, ik zit vaak op iets meer dan de helft voor een gewone maaltijd. Als ik bunker zit ik op 800-900 denk ik zo..
1 eetlepel is 120 kom ik tegen.. maar vind 3 eetlepels voor een dressing best veel. Ik doe meestal een scheutje, 1,5 eetlepel? voor 2 personen denk ik..quote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
1 eetlepel olijfolie = 130 kcals? 3 eetlepels = 390 kcals? Of ben ik nu al tijden aan het rekenen met de verkeerde waardes?
Leuk! Hotelletje?quote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
Wellicht tussen kerst en Oud en Nieuw een aantal dagen Brussel
Schoenzolenquote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Golfer, wat zonde! Kun je er nog iets anders van maken?
Te laatquote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
Golfer, wat zonde! Kun je er nog iets anders van maken?
Normaal zou die 3 eetlepels over vier personen gaan hequote:Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1 eetlepel is 120 kom ik tegen.. maar vind 3 eetlepels voor een dressing best veel. Ik doe meestal een scheutje, 1,5 eetlepel? voor 2 personen denk ik..
Nja, ik meet het allemaal niet hoor, misschien eet ik wel meer dan 500 kcal gemiddeld per hoofdmaaltijd. Maar toen ik een keer iets uitrekende waar ik behoorlijk vol van zat (te vol) kwam ik op 850 uit of ergens daar in de buurt..quote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind zo ongeveer 800 wel OK voor mezelf
Ik moet ook echt mijn best doen om genoeg te eten.... eet gewoon nog steeds te weinigquote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar dat hangt ook weer af van de verdeling carbs en eiwitten volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, ik meet het allemaal niet hoor, misschien eet ik wel meer dan 500 kcal gemiddeld per hoofdmaaltijd. Maar toen ik een keer iets uitrekende waar ik behoorlijk vol van zat (te vol) kwam ik op 850 uit of ergens daar in de buurt..
ja ik ook.. alleen dan is de 3 1 eetlepel en de 1 dus 1/3equote:Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal zou die 3 eetlepels over vier personen gaan heMaar ik maak ook mijn balsamicodressings zo
3:1 ongeveer.
Oftewel: je proeft nietsquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja ik ook.. alleen dan is de 3 1 eetlepel en de 1 dus 1/3eTotale hoeveelheid is dus wat minder denk ik.
Ja, volgens mij red ik gemiddeld net de 1500 Kcals/dag. Kan wel meer eten, maar dan worden het ongezonde dingen, lijkt me niet goed. Met de gezonde dingen die ik eet zit ik echt vol met veel minder kcals..quote:Op zondag 14 november 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet ook echt mijn best doen om genoeg te eten.... eet gewoon nog steeds te weinig
Tuurlijk wel, het hoeft er niet in te zwemmen toch?quote:
Jawel tussen de blaadjes doorquote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Tuurlijk wel, het hoeft er niet in te zwemmen toch?
Nou ja, op een zak veldsla + zak rucola gebruik ik die 3:1-verhouding en dan drijft het echt niet. Als ik daar met 1 eetlepel olie ga werken, dan wordt het echt niksquote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pee koopt van die olijfolie die naar water proeft.quote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Pee koopt van die olijfolie die naar water proeft.
Ik eet dan ook weer de helft daarvan ongeveer..quote:Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, op een zak veldsla + zak rucola gebruik ik die 3:1-verhouding en dan drijft het echt niet. Als ik daar met 1 eetlepel olie ga werken, dan wordt het echt niks
Ok. Jouw en mijn hoeveelheden liggen mijlenver uit elkaar. Laten we het daar op houdenquote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik eet dan ook weer de helft daarvan ongeveer.. Ik toss het er in rond en dan is het echt wel meer dan genoeg..
quote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
![]()
Pee gebruikt dezelfde olijfolie als sunny (of die moet al op zijn) en die netjes bij Oil & Vinegar vandaan kwam
Dat blijkt. Ik denk dat als we alles gelijk trekken dat het niet zo ver uit elkaar ligt stiekemquote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Jouw en mijn hoeveelheden liggen mijlenver uit elkaar. Laten we het daar op houden
Jamie Oliver vind ik sowieso niet van het less is more principe. Toen met die serie in Italië gooide gij ook overal teveel saus, mozarella, etc. over wat de Italianen zelf helemaal niet lekker vondenquote:Op zondag 14 november 2010 18:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kom ik ook wel aan een eetlepel per persoon, ruim. Dat krijg je als je hebt leren koken van Jamie Oliver. "and we pour on a 'little' more olive oil'". Volgens mij gebruikt hij een fles per aflevering
Nja, vind olijfolie dan ook minder bezwaarlijk om wat meer van te gebruiken dan een heleboel andere productenquote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef borisz het volgende:
Met olijfolie ben ik ook altijd wel makkelijk. Eerder teveel dan te weinig
.
Ja, maar Italianen zijn dan ook zo koppig als wat. Ook degenen die op de uni studeren, eten alleen maar dingen die ze gewend zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamie Oliver vind ik sowieso niet van het less is more principe. Toen met die serie in Italië gooide gij ook overal teveel saus, mozarella, etc. over wat de Italianen zelf helemaal niet lekker vonden
Maar jij bent een geval apart net als FF. Dat kun je niet vergelijken met "normale" mensen. Jij sport bovengemiddeldquote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef z80 het volgende:
na aanleiding van de hoeveelheid Kcal in het eten,
even snel zitten tellen wat ik met een pasta maaltijd naar binnen werk.
kom uit zo rond de 1100Kcal.
ruilen?quote:Op zondag 14 november 2010 19:00 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel kcal ik eet. Ik weet wel dat ik heel veel kan eten en bijna niets aankomen, maar als ik een tijdje veel sport verlies ik het wel heel snel. Dat is ook niet echt fijn
Prima.quote:
Hmm.. verzekeren maar? is vrij kostbaar hequote:Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Prima.
Verzekerd verzenden of gewoon normale post?
Heb aan 1 zo'n pizza zelfs niet genoeg. Neem er altijd nog wat bij en doe er extra dingen op.quote:Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Zelf mik op op max 400 kcal per maaltijd maar kom hier regelmatig overheen. Een normale AH Pizza is bijvoorbeeld al 800 kcal. Een halve Pizza vult bij mij niet - het is tenslotte witbrood met topping en witbrood (snelle suikers) is niet echt een vuller...
Net als het witbrood in je bigmac ja![]()
Vroeger had ik daar ook niet genoeg aan.. tegenwoordig begin ik er gewoon niet meer aan.quote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb aan 1 zo'n pizza zelfs niet genoeg. Neem er altijd nog wat bij en doe er extra dingen op.
En dan te bedenken dat rijst nog veel erger is volgens de dietistequote:
Ja, dat snap ik niet zo goed. Zilvervliesrijst vult me iig veel meer.. Dus eet ik er minder van.quote:Op zondag 14 november 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat rijst nog veel erger is volgens de dietiste
Bij mij ging het per hele mokquote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet zo goed. Zilvervliesrijst vult me iig veel meer.. Dus eet ik er minder van.
Laat mij dan ook maar dik wordenquote:Op zondag 14 november 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vroeger had ik daar ook niet genoeg aan.. tegenwoordig begin ik er gewoon niet meer aan.
Ben niet voor niets zo dik geworden he.. Ik at eigenlijk best heel gezond maar gewoon veel en veel te veel!! En te veel pasta..
Ongekookt? Ja, dat was voor ons voor 2.. en dan had ik vrij snel daarna ook wel weer trek en zoquote:
Ik eet er minder van omdat het minder lekker isquote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik niet zo goed. Zilvervliesrijst vult me iig veel meer.. Dus eet ik er minder van.
quote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
Ik eet er minder van omdat het minder lekker is
Ja. Voor mij alleen en ongekookt en ik had ook vrij snel weer trek. Rijst bevat nog iets meer koolhydraten dan pastaquote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ongekookt? Ja, dat was voor ons voor 2.. en dan had ik vrij snel daarna ook wel weer trek en zo
Iddquote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar niks - kun je beter gekookte boekweit eten, als je zonodig gezond moet doen
Dat heb ik ook eens geprobeerd hequote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Laat mij dan ook maar dik worden![]()
Maar ik eet ook erg vaak gezond en met weinig kcal volgens mij. Dus dat compenseert weer. Zal het eens een keer uitrekenen voor wat van de recepten die ik vaak eet.
laatste keer dat ik rijst heb gekookt, was het 200G rijst per maaltijd (ongekookt)quote:
Seks verlies je een hoop kcal meequote:Op zondag 14 november 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat heb ik ook eens geprobeerd heDat viel me nog vies tegen
Maar nu gaat het potverdikkie weer over lijnenZullen we het maar weer over sex hebben?
Of brood wat in de oven staat hier
Dat komt doordat het voornamelijk wit deeg is wat je eet (net als een Big Mac).quote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb aan 1 zo'n pizza zelfs niet genoeg. Neem er altijd nog wat bij en doe er extra dingen op.
Zilvervliesrijst eten.. net zoiets als voor je lol belastingsformulieren invullen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar niks - kun je beter gekookte boekweit eten, als je zonodig gezond moet doen
Gek genoeg had ik laatst weer een pakje witte rijst gekocht voor mijn 'kommetje rijst' 's ochtends en vond ik het minder lekker dan zilvervliesrijstquote:Op zondag 14 november 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zilvervliesrijst eten.. net zoiets als voor je lol belastingsformulieren invullen.
Mentaal gezonde mensen doen dat niet.
Water's a bitchquote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef kahlie het volgende:
Terug van werk, leuke dag gehad![]()
Hebben jullie het alweer over lijnenIk ben weer 1,5 kg in 1 dag aangekomen... watergewicht wel te verstaan... *zucht* Ik dacht dat het nu toch wel weer zou normaliseren, maar helaas nog niet.
Weet ikquote:Op zondag 14 november 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Water's a bitchGelukkig hoef je je daar niks van aan te trekken omdat je het ook zo weer kwijt kunt zijn.
Zit je te koppelen?quote:Op zondag 14 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Memo nu pas vrienden met Borisz op Facebook![]()
Dat laatste. Stage ga ik me de komende weken op de accountantskantoren richten.quote:Op zondag 14 november 2010 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ga je je orienteren op een stage in Brussel of gewoon sightseeen?
Ik zit stiekem te overwegen om bij de EU te gaan solliciteren, gewoon om te proberen... De ingangseisen zijn echt verschrikkelijk hoogquote:Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef borisz het volgende:
Dat laatste. Stage ga ik me de komende weken op de accountantskantoren richten.
Ik heb ook werkelijk waar niet mijn best gedaan er een toonbaar plaatje van te makenquote:Op zondag 14 november 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, weinig DOF in het tweede plaatje P
Kan geen kwaad om meer ingenieurs in de politiek te zien, al dat overloos geblaatquote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zit stiekem te overwegen om bij de EU te gaan solliciteren, gewoon om te proberen... De ingangseisen zijn echt verschrikkelijk hoog
Anyway, mocht je op de budgettoer willen gaan, dan kun je hier wel slapen - wij zijn er toch niet
Operatie breed & platquote:Op zondag 14 november 2010 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie VolkorenBrood is slechts een gedeeltelijk succes ben ik bangHet is geen hoogte-operatie geworden maar een breeeeeeeeeeeeed front
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lensdop (77mm) ter indicatie![]()
Ga ik zo proberenquote:Op zondag 14 november 2010 19:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Operatie breed & plat
Misschien smaakt ie wel
Ik heb geenszins de illusie dat ik zou worden aangenomenquote:Op zondag 14 november 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Kan geen kwaad om meer ingenieurs in de politiek te zien, al dat overloos geblaat![]()
Een grote reclame.. we hebben het van de week zitten kijken. Die wijnen zijn overigens best aardig te drinken (en spot goedkoop)quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Op uitzending gemist zit Ramon Beuk voor 'wereldwijnen' in Australië
Wel leuke weetjes, en dat taaltje is wel lekker om weer even te horenquote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Een grote reclame.. we hebben het van de week zitten kijken. Die wijnen zijn overigens best aardig te drinken (en spot goedkoop)
quote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel leuke weetjes, en dat taaltje is wel lekker om weer even te horen
Altijd doen. Destijds met een business course van de Rabo dacht ik ook van:quote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb geenszins de illusie dat ik zou worden aangenomenMaar het is wel echt het assessment der assessments dus misschien voor de leuk eens proberen?
Heavy lijkt me CF, maar ik zou het gewoon proberenquote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geenszins de illusie dat ik zou worden aangenomenMaar het is wel echt het assessment der assessments dus misschien voor de leuk eens proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het een goeie startquote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben het lekker echt![]()
![]()
Maar een carrière als model kan ik echt wel vergeten
Je hebt de rest van de serie niet gezienquote:
Riem is wel essentieel hoor *kuch*quote:Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Je kan het goed hebben zo'n jurkje én een riem, slanke den
Wat lief dat je speciaal daarvoor en alleen voor mij hier even langs kwam.quote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau geeft golfer een knuffel en rent snel weer weg
quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, na 30 mislukte serieuze pogingen maar gewoon ff zo..
Tof. Leuk model ook btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen...ze heeft duidelijk nog wat sturing nodig van de fotograaf
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik haal gewoon mijn hoofd eraf als ik kleren wil laten zien, scheelt een hoopquote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt.. het was de enige manier..![]()
Nja zelfs dat had niet veel geholpen geloof ik..quote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik haal gewoon mijn hoofd eraf als ik kleren wil laten zien, scheelt een hoop
Te makkelijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik haal gewoon mijn hoofd eraf als ik kleren wil laten zien, scheelt een hoop
Zit je mij uit te lachen?quote:
En waarom dan welquote:
Heel goedquote:
Tel je je eigen kwijl op Fok ook mee?quote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
wow, hooters heeft echt eenfoto net geupload op haar Facebook
Wachten op die 20 mannen die weer gaan kwijlen in de comments
Die durven er in elk geval voor uit te komenquote:Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
wow, hooters heeft echt eenfoto net geupload op haar Facebook
Wachten op die 20 mannen die weer gaan kwijlen in de comments
Neen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tel je je eigen kwijl op Fok ook mee?
Is waarquote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die durven er in elk geval voor uit te komen
quote:Op zondag 14 november 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik durf te kwijlen om Sunnie in het openbaar.
Eén van de 300 mannen die met haar naar bed willen, vermoed ikquote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Ik kan trouwens niet spieken![]()
En wie is die gast op de profielfoto dan?
Die was er niet volgens mijquote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, waar is de interactie tussen model en fotograaf he
Net iets beter dan statief + zelfontspannerquote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die was er niet volgens mijOf het ging meer als in: "TAV, ik heb een foto nodig. Doe eens ff klikken!" En jij: "ja, chef!"
de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!'quote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die was er niet volgens mijOf het ging meer als in: "TAV, ik heb een foto nodig. Doe eens ff klikken!" En jij: "ja, chef!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |