abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88695676
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is helemaal niet tof dat ik nooit eens een keer gewoon goed ziek ben, want zo blijf ik dus maanden halfbakken net-niet-ziek zijn }:| Net als nu.. ben eigenlijk nog lang niet helemaal beter, maar als ik morgen zou moeten werken zou ik gaan omdat ik niet ziek genoeg ben en ik me dan echt schuldig ga voelen. Met als gevolg dat ik niet goed uitziek.. Ben ook heel benieuwd hoe ik er woensdag bij zit, of het dan wel over genoeg is om niet in het eeuwige gekwakkel te verzeilen.. Ben er bang voor :X :X
ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... sukkelen is vreselijk ja. heb ik ook last van, ben ook niet echt echt ziek meer. nu overigens niet gelukkig (afkloppen).
uitzieken is toch het beste wat je kunt doen anders ga je naar je werk en word je wel écht écht ziek (en de kinderen ook).
:*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88695771
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje ;)

Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
  zondag 14 november 2010 @ 12:36:27 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695775
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... :*
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88695809
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Aanstelleritis :{w Gewoon werken!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88695818
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
Spannend :D Ik g NU boodschapjes doen en daarna beginnen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88695833
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg :9
pi_88695842
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:

Aanstelleritis :{w Gewoon werken!
:D
Dat niet, maar als je zo blijft hangen in je ziek zijn is elk uur een worsteling.
Ik heb al 100 jaar wat aandoeningen die niet eens meer over gaan en het is een kwestie van meegaan in je klachten en accepteren.
pi_88695857
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje ;)
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken. ;)
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..

En ik heb nu eenmaal niet een baan waarbij, als het even wat minder gaat, je 'even wat rustiger aan' kan doen.. Het is gáán of ziek zijn.. En ik kan weken daar tussenin blijven hangen :{
pi_88695892
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken. ;)
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..
Daar heeft u uw antwoord mevrouw ;)
  zondag 14 november 2010 @ 12:43:01 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88695923
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88695926
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
pi_88695929
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
kaaaaaal
  zondag 14 november 2010 @ 12:43:40 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
Nee hoor, je leest niet goed :s)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88695945
ik ga gauw douchen en met de trein naar A'dam. :W
pi_88695952
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee hoor, je leest niet goed :s)
ok my bad.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 12:44:19 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88695953
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.

Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 november 2010 @ 12:44:53 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88695964
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:

kaaaaaal
Alles er af.
Smoothy. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88695967
goedemorgen allemaal :W
  zondag 14 november 2010 @ 12:45:13 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695976
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.

Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is. :+
Zit het toevallig ook te kijken :Y
pi_88696352
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister? :9

@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66 :P
pi_88696356
quote:
Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg :9
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit :)

Haha Sun, het is ook echt heel erg! Maar dat vertel ik nog nog wel een keer ;)
pi_88696396
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit :)
Yup :9 I like it O+

Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen draven :9 I like it even more O+ Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade :9 En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen :o Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is :9
pi_88696441
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:

Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen draven :9 I like it even more O+ Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade :9 En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen :o Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is :9
Tell me more! En speculoospasta is lekker O+ Moet ik ook weer eens kopen! Maar wel levensgevaarlijk als pre-dinner snack in de keuken :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 13:08:16 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88696474
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister? :9

@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66 :P
:+.

Bij ons telt iedere stem even zwaar :P. Dat zal altijd het uitgangspunt zijn. :)
pi_88696483
Over ons eten trouwens, t blijft CUL ;)

We kregen eerst spiesjes met teryaki-kip, daarna kokoslimoensoep met garnalen, als hoofd truffelrisotto met ossehaas met madeirajus en sugarsnaps en na een tarttartin met appel, chocomousse en ijs met kletskopcrunch.

Werd voor ons gekookt en geserveerd door drie studenten die een cateringbedrijf zijn gestart. Super voor elkaar!
pi_88696518
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tell me more! En speculoospasta is lekker O+ Moet ik ook weer eens kopen! Maar wel levensgevaarlijk als pre-dinner snack in de keuken :+
:D _O-

Linzen-tonijnsalade kwam ik tegen in een boek met salades :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88696534
Maar die speculoos gaat toch gewoon op brood? Of doe jij er hetzelfde mee als ik met de pindakaas? Schepje op brood, schepje in de mond? O-)
pi_88696544
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef LieLie het volgende:
Over ons eten trouwens, t blijft CUL ;)

We kregen eerst spiesjes met teryaki-kip, daarna kokoslimoensoep met garnalen, als hoofd truffelrisotto met ossehaas met madeirajus en sugarsnaps en na een tarttartin met appel, chocomousse en ijs met kletskopcrunch.

Werd voor ons gekookt en geserveerd door drie studenten die een cateringbedrijf zijn gestart. Super voor elkaar!
Dat klinkt megagoed zeg :o :9
pi_88696604
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef borisz het volgende:

:+.

Bij ons telt iedere stem even zwaar :P. Dat zal altijd het uitgangspunt zijn. :)
Stelletje saaie democraten :{w

LieLie, goed zeg, waar hadden jullie die cateraar opgeduikeld? Misschien moet ik ook zo'n bedrijfje beginnen :P

Pee, dat ga ik een keer als lunch meenemen naar m'n werk. De combi van linzen en korianderzaad is goeeeed :9
pi_88696622
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Maar die speculoos gaat toch gewoon op brood? Of doe jij er hetzelfde mee als ik met de pindakaas? Schepje op brood, schepje in de mond? O-)
Gewoon met een lepel onder het koken :@
pi_88696665
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:D _O- O+
pi_88696687
quote:

Pee, dat ga ik een keer als lunch meenemen naar m'n werk. De combi van linzen en korianderzaad is goeeeed :9
Ik ben benieuwd. Het leek me wel heel lekker. En niet zo heel moeilijk om te maken :D Nou heb ik alleen de tomaten vervangen door cherrytomaatjes omdat ik die lekkerder vind :@

En ik heb de koriander geskipt omdat ik het vertik om een klein beetje koriander te gebruiken en dan de rest van het pakje uiteindelijk weg te gooien.

Volgend jaar begin ik echt met een kruidentuintje op het balkon :Y
pi_88696703
quote:
Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stelletje saaie democraten :{w

LieLie, goed zeg, waar hadden jullie die cateraar opgeduikeld? Misschien moet ik ook zo'n bedrijfje beginnen :P

Viavia ;)

Volgens mij is het bodegaski.nl ofzo. Heb wel ergens een kaartje.

[ Bericht 0% gewijzigd door LieLie op 14-11-2010 13:41:50 ]
pi_88696770
heb net mn kont verbrand aan de verwarming hahaha
pi_88696807
quote:
hahahhahaha _O-
pi_88696867
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:

En ik heb de koriander geskipt omdat ik het vertik om een klein beetje koriander te gebruiken en dan de rest van het pakje uiteindelijk weg te gooien.

Maar 'gemalen koriander', da's dan toch gewoon korianderzaad? Dat kun je echt jaren bewaren als je gewoon een goed afsluitbaar potje koopt :)
pi_88696912
ik ga nu echt weg. op naar afspraak in A'dam. Fijne dag!
pi_88697219
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar 'gemalen koriander', da's dan toch gewoon korianderzaad? Dat kun je echt jaren bewaren als je gewoon een goed afsluitbaar potje koopt :)
Ja. Maar er moet ook verse in :)

Soepje staat nu op te warmen. Nog niet helemaal ontdooit maar dat komt zo vanzelf wel :9~ En deeg staat bovenop de PC te rijzen :') Warmste plek in huis :')
pi_88697224
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu echt weg. op naar afspraak in A'dam. Fijne dag!
HF :W
  zondag 14 november 2010 @ 13:41:59 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88697464
Haartjes zijn weer netjes geknipt. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_88697510
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 13:41 schreef golfer het volgende:
Haartjes zijn weer netjes geknipt. ^O^
haartjes lekker strak? :P
pi_88697646
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:

En deeg staat bovenop de PC te rijzen :') Warmste plek in huis :')
Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattig :( ) staat voor de 2e keer volgens recept in een warm oventje te rijzen.... dan afbakken.
pi_88697821
quote:

[..]

Spul is idd lekker :9 Ik snap je probleem :Y)
pi_88697841
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattig :( ) staat voor de 2e keer volgens recept in een warm oventje te rijzen.... dan afbakken.
Spannend :D Ik heb er 3.5 dl water aan toegevoegd. Recept van de verpakking vna het bloem.
pi_88697918
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bak je 't in een blik? Ik ga zo pizzadeeg maken :9
pi_88697948
@ de mannen hier: reageren jullie ook op een miniscuul deukje in de auto alsof het een persoonlijke aanval is ?

Voorlopig zeg ik maar even nix. -O- :? :X
pi_88697960
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef AnneX het volgende:
@ de mannen hier: reageren jullie ook op een miniscuul deukje in de auto alsof het een persoonlijke aanval is ?

Voorlopig zeg ik maar even nix. -O- :? :X
Je hebt een auto aangetikt en nu zit er een deukje bij en je hebt een scheldkanonnade over je heen gehad?
  zondag 14 november 2010 @ 13:58:58 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88698049
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef AnneX het volgende:
Neuh, het is maar blik.
pi_88698090
Veel plezier in Amsterdam FF!

Zo ik ben weer thuis :) En moet straks ook weer weg :') Huiswerk maken met een vriendin :D

Mn pa heeft me trouwens weer eten voor een heel weeshuis meegegeven (restjes van gister) dus die gaan we daar met het avondeten opeten :9 Afsluiting van mn feestweekend ;)
pi_88698095
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Neuh, het is maar blik.
:o dan heb je nog nooit in de spiegel gekeken vlak na het ontdekken van een kras.. :X
pi_88698169
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt een auto aangetikt en nu zit er een deukje bij en je hebt een scheldkanonnade over je heen gehad?
Bij het achteruit inparkeren ja. geschampt.
Het was wel van de zuster die net vrolijk met moeders zat te leuteren.
In december willen zij hem inruilen.

Morgen maar eerst eens uitzoeken of het van de WA (80%) gaat of dat ik het met de garage regel.

Hoera voor TAV.

Ik zeg nog even nix.
pi_88698287
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o dan heb je nog nooit in de spiegel gekeken vlak na het ontdekken van een kras.. :X
:D _O- Bij dat oude ding van mij kijk ik helemaal nergens meer naar :') Als-ie maar blijft rijden :X
pi_88698348
pverhoqto[g0q[e4v-0-qe7hegaw-0

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_88698369
Lekker Aure! :)

Wij hebben helemaal geen eten :')
pi_88698401
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Aure het volgende:
Veel plezier in Amsterdam FF!

Zo ik ben weer thuis :) En moet straks ook weer weg :') Huiswerk maken met een vriendin :D

Mn pa heeft me trouwens weer eten voor een heel weeshuis meegegeven (restjes van gister) dus die gaan we daar met het avondeten opeten :9 Afsluiting van mn feestweekend ;)
Nice! Wat eetje?

Zal ook eens gaan bedenken wat ik vanavond eet.
pi_88698436
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
Lekker Aure! :)

Wij hebben helemaal geen eten :')
Awww, dat klinkt wel een beetje sneu :P
pi_88698439
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- Bij dat oude ding van mij kijk ik helemaal nergens meer naar :') Als-ie maar blijft rijden :X
Nja niet dat hij dan echt boos op mij/iemand is, maar 'gewoon blik' is ook niet helemaal waar ;)
pi_88698456
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nice! Wat eetje?

Zal ook eens gaan bedenken wat ik vanavond eet.
Saté, tonijnsalade en stokbrood met kruidenboter haha. En taart als toetje :P
pi_88698545
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:10 schreef Aure het volgende:

[..]

Saté, tonijnsalade en stokbrood met kruidenboter haha. En taart als toetje :P
:Y)

zeg eens stop terwijl ik door een kookboek rits
  zondag 14 november 2010 @ 14:15:53 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88698655
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bij een kras baal ik echt wel even, vooral omdat ik liever heb dat hij er goed uit blijft zien voor als hij een keer weer ingeruild moet worden, maar een paar minuten later is het wel weer over.
pi_88698679
Oh was net naar school rapporten halen, loopt er ineens een collega rond..

SPOILER
pi_88698690
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Bij een kras baal ik echt wel even, vooral omdat ik liever heb dat hij er goed uit blijft zien voor als hij een keer weer ingeruild moet worden, maar een paar minuten later is het wel weer over.
Ja. Snap ik :D Dat stadium ben ik ook al gepasseerd. Met name omdat ik hem op ga rijden en ik nu nog maar 1000-1400 EUR voor dat ding krijg :@ Da's echt 3x niks meer.
pi_88698730
Uitbrakken met

is en blijft geniaal
pi_88698762
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:Y)

zeg eens stop terwijl ik door een kookboek rits
Stop!
pi_88698822
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Stop!
Dipsauzen -O-

nou dat wordt een lekker avondmaal :P
pi_88698838
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dipsauzen -O-

:')
pi_88698896
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dipsauzen -O-

chippies dippen... :D

weet nog niet wat ik ga eten, krijg al een week bijna geen hap door me keel
pi_88698908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Uitbrakken met

[ afbeelding ]

is en blijft geniaal
Geniaal album, inderdaad.

Maar betere uitbrakmuziek is dit:
pi_88698950
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

chippies dippen... :D

weet nog niet wat ik ga eten, krijg al een week bijna geen hap door me keel
Verliefd of ziek? :P

is eigenlijk hetzelfde :')
pi_88698966
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Verliefd of ziek? :P

is eigenlijk hetzelfde :')
eerste
pi_88698997
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

eerste
beterschap :*

en is het al wederzijds?
pi_88699031
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

beterschap :*

en is het al wederzijds?
ja
pi_88699129
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh was net naar school rapporten halen, loopt er ineens een collega rond..

SPOILER
Lijkt mij dus tijd om als je weer beter bent hier een werkoverleg/vergadering/bespreking over te houden!!
pi_88699140
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:27 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

ja
Leuk ! O-)
pi_88699202
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lijkt mij dus tijd om als je weer beter bent hier een werkoverleg/vergadering/bespreking over te houden!!
Nou, ik ga dit eerst aangeven bij de directie (functioneringsgesprek oid aanvragen) want het is niet mijn taak dit zelf ter sprake te brengen op die manier..
pi_88699470
Ik wil ook weer eens verliefd worden.

Volgens mij heb ik volgende week nog wel een gaatje in m'n agenda.
pi_88699505
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 14:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil ook weer eens verliefd worden.

Volgens mij heb ik volgende week nog wel een gaatje in m'n agenda.
Dan pas? :o
pi_88699532
Ik ga ff mijn nieuwe krabpaal bij mijn ouders ophalen :9 Eens kijken wat mijn vierpotige vrienden er van vinden :D
pi_88699550
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan pas? :o
Ja, zondag als dat je uitkomt :P
pi_88700018
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:

Nou, ik ga dit eerst aangeven bij de directie (functioneringsgesprek oid aanvragen) want het is niet mijn taak dit zelf ter sprake te brengen op die manier..
Ja zoiets bedoelde ik natuurlijk alleen weet ik niet hoe dat bij jullie werkt :)
pi_88700593
Zo broodje ziet er goed uit, staat af te koelen.... straks even een plakje eraf snijden en een fotootje maken... nu eerst in bad plonsen met het VK magazine O+

/dagboek
pi_88700768
:X waarom heeft Sam toch zo veel haar op zijn poten.. geen doorkomen aan, die Uggs van hem :N
pi_88701489
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voor-Sander-V.dhtml

Beetje verkeerde kop bij dit bericht.. :X
  zondag 14 november 2010 @ 15:44:25 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88701587
Vettel dus en geen Alonso. :)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 15:49:34 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88701829
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
Vettel dus en geen Alonso. :)
Alonso :')!
  zondag 14 november 2010 @ 16:02:46 #87
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88702314
Jaaaaaaaaaaaaa

Alonso ;(
Confidence through competence
  zondag 14 november 2010 @ 16:05:14 #88
55709 Stereotomy
pi_88702429
10 10 10 *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 16:05:35 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88702449
:r
  zondag 14 november 2010 @ 16:06:16 #90
55709 Stereotomy
pi_88702481
Ooijer maakt geen kans tegen Pellè _O_
  zondag 14 november 2010 @ 16:06:50 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88702498
Exit Jol na vandaag? Zou het niet eens onlogisch vinden als je het voetbal ziet. AZ is 10 keer beter, en dat puur op inzet en een beetje organisatie.
  zondag 14 november 2010 @ 16:07:37 #92
55709 Stereotomy
pi_88702527
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef TAV74 het volgende:
Exit Jol na vandaag? Zou het niet eens onlogisch vinden als je het voetbal ziet. AZ is 10 keer beter, en dat puur op inzet en een beetje organisatie.
Twee slechte wedstrijden en de trainer moet weer weg? :') Typisch calimerogedrag weer uit 020 :') Hoeveel trainers hebben jullie de laatste 10 jaar versleten? :')
  zondag 14 november 2010 @ 16:13:23 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88702763
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Twee slechte wedstrijden en de trainer moet weer weg? :') Typisch calimerogedrag weer uit 020 :')
Wat heeft dat met calimero gedrag te maken? Je hebt Ajax duidelijk nog weinig zien spelen, Ze hebben 1 goede helft gespeeld dit seizoen (tegen Twente), Verliezen is niet erg, mindere vorm kan gebeuren, probleem is het feit dat het positiespel en de organisatie al het hele seizoen zoek is.

Deze overwinning voor AZ is verdiend en die van ADO vorige week ook, ik ben de laatste die daar moeilijk over doet.
  zondag 14 november 2010 @ 16:17:03 #94
55709 Stereotomy
pi_88702914
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ooijer maakt geen kans tegen Pellè _O_
En rood :r voor frusti Ooijer :r
pi_88702942
Waarom niet eens een keer gewoon die spelers ontslaan.. die doen tenslotte ook gewoon hun werk niet :+
  zondag 14 november 2010 @ 16:18:24 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88702969
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En rood :r voor frusti Ooijer :r
Idd, belachelijke overtreding! Rest van het seizoen Ooijer lekker op de bank laten.
  zondag 14 november 2010 @ 16:22:25 #97
55709 Stereotomy
pi_88703155
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met calimero gedrag te maken? Je hebt Ajax duidelijk nog weinig zien spelen, Ze hebben 1 goede helft gespeeld dit seizoen (tegen Twente), Verliezen is niet erg, mindere vorm kan gebeuren, probleem is het feit dat het positiespel en de organisatie al het hele seizoen zoek is.

Deze overwinning voor AZ is verdiend en die van ADO vorige week ook, ik ben de laatste die daar moeilijk over doet.
Ik vind het jammer dat Ajax geen langetermijn visie lijkt te hebben. Elk jaar of elke twee jaar een andere trainer helpt niet. Het is zo makkelijk om de trainer de schuld te geven als het niet loopt, maar als het al sinds 2002 niet loopt is niet de trainer de schuldige.
  zondag 14 november 2010 @ 16:22:52 #98
55709 Stereotomy
pi_88703174
En 2-0 dus, terecht, AZ was beter vandaag. Beste wedstrijd van AZ dit seizoen, leek alsof ze eindelijk snapten dat er gewerkt moest worden.
pi_88703199
Nieuwe krabpaal annex ligplank en slaaphuisje staat. Eens kijken of Muffin en Brownie hem ook kunnen waarderen :P Nu brood bakken :9
pi_88703231
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe krabpaal annex ligplank en slaaphuisje staat. Eens kijken of Muffin en Brownie hem ook kunnen waarderen :P Nu brood bakken :9
Leuk!! Foto? ;)
Dat is wel leuk aan poezels: krabhuisdingen.. maar goed dat we geen poezels hebben, want daar zouden we helemaal geen plek voor hebben geloof ik :D :') ;)
pi_88703253
Ajax 4e en dan moet Groningen nog _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')