abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88695676
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is helemaal niet tof dat ik nooit eens een keer gewoon goed ziek ben, want zo blijf ik dus maanden halfbakken net-niet-ziek zijn }:| Net als nu.. ben eigenlijk nog lang niet helemaal beter, maar als ik morgen zou moeten werken zou ik gaan omdat ik niet ziek genoeg ben en ik me dan echt schuldig ga voelen. Met als gevolg dat ik niet goed uitziek.. Ben ook heel benieuwd hoe ik er woensdag bij zit, of het dan wel over genoeg is om niet in het eeuwige gekwakkel te verzeilen.. Ben er bang voor :X :X
ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... sukkelen is vreselijk ja. heb ik ook last van, ben ook niet echt echt ziek meer. nu overigens niet gelukkig (afkloppen).
uitzieken is toch het beste wat je kunt doen anders ga je naar je werk en word je wel écht écht ziek (en de kinderen ook).
:*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88695771
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje ;)

Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
  zondag 14 november 2010 @ 12:36:27 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695775
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ooh! ik dacht dat je nu wel écht écht ziek was... :*
Euhm, 3 of 4 dagen koorts, wat denk je zelf :+
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88695809
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Aanstelleritis :{w Gewoon werken!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88695818
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Deeg staat te rijzen (tis wel een soort nattig, maar dat zal wel aan de samenstelling v/h deeg liggen, hopelijk komt het goed, maar echt goed kneden kan niet... heb er al wat meer bloem bij gedaan.
Spannend :D Ik g NU boodschapjes doen en daarna beginnen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_88695833
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg :9
pi_88695842
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef PdeHoog het volgende:

Aanstelleritis :{w Gewoon werken!
:D
Dat niet, maar als je zo blijft hangen in je ziek zijn is elk uur een worsteling.
Ik heb al 100 jaar wat aandoeningen die niet eens meer over gaan en het is een kwestie van meegaan in je klachten en accepteren.
pi_88695857
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Sun, gewoon ff accepteren, het is tenslotte 'alleen maar' een griepje ;)
Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken. ;)
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..

En ik heb nu eenmaal niet een baan waarbij, als het even wat minder gaat, je 'even wat rustiger aan' kan doen.. Het is gáán of ziek zijn.. En ik kan weken daar tussenin blijven hangen :{
pi_88695892
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik accepteer het ook wel. Ik zit alleen nu in het 'schemergebied'. Ben al lang blij dat ik nog 2 vrije dagen heb voor ik weer hoef te werken zodat ik niet vandaag moet gaan beslissen of ik morgen zou kunnen werken. ;)
Mijn hoofd zegt: geen koorts = niet ziek, maar mijn lijf vind iets anders. Vind het dan altijd erg moeilijk om thuis te blijven zitten als ik had moeten werken.. dat is gewoon het probleem vaak waardoor ik te snel weer begin en niet goed uitziek..
Daar heeft u uw antwoord mevrouw ;)
  zondag 14 november 2010 @ 12:43:01 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88695923
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88695926
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
pi_88695929
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga mijn naked kapster even lief aankijken en haar vragen mijn haardos onder handen te nemen.
kaaaaaal
  zondag 14 november 2010 @ 12:43:40 #13
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

nou precies maar Sun noemt het sukkelen..
Nee hoor, je leest niet goed :s)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88695945
ik ga gauw douchen en met de trein naar A'dam. :W
pi_88695952
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee hoor, je leest niet goed :s)
ok my bad.
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 12:44:19 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88695953
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.

Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 14 november 2010 @ 12:44:53 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88695964
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:

kaaaaaal
Alles er af.
Smoothy. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88695967
goedemorgen allemaal :W
  zondag 14 november 2010 @ 12:45:13 #19
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88695976
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:44 schreef borisz het volgende:
Lekker met het CDA meediscussiëren in buitenhof over hun partijstructuur.

Binnen onze club beginnen we ook al te kijken of onze huidige structuur de juiste is. :+
Zit het toevallig ook te kijken :Y
pi_88696352
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister? :9

@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66 :P
pi_88696356
quote:
Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef PdeHoog het volgende:
LieLie, ben aan de nieuwe serie van Ken Follet begonnen. Het leest weer lekker weg :9
Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit :)

Haha Sun, het is ook echt heel erg! Maar dat vertel ik nog nog wel een keer ;)
pi_88696396
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef LieLie het volgende:

[..]

Over de eerste wereldoorlog? Daar moet ik nog in beginnen, maar de mister heeft hem bij uit :)
Yup :9 I like it O+

Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen draven :9 I like it even more O+ Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade :9 En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen :o Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is :9
pi_88696441
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:

Ik krijg net SMS-je dat ik vanavond niet op hoef te komen draven :9 I like it even more O+ Vanavond lekker chillen dus met wat gebakken aardappeltjes en een linzen-tonijnsalade :9 En zo lekker brood bakken. En ik heb speculoospasta meegenomen :o Eens kijken of dat een beetje weg te krijgen is :9
Tell me more! En speculoospasta is lekker O+ Moet ik ook weer eens kopen! Maar wel levensgevaarlijk als pre-dinner snack in de keuken :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 13:08:16 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88696474
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:03 schreef ColdFeet het volgende:
Middag! DE, vertel eens wat je zoal hebt gegeten gister? :9

@borisz, je kunt nog altijd voor het PVV-model gaan met D66 :P
:+.

Bij ons telt iedere stem even zwaar :P. Dat zal altijd het uitgangspunt zijn. :)
pi_88696483
Over ons eten trouwens, t blijft CUL ;)

We kregen eerst spiesjes met teryaki-kip, daarna kokoslimoensoep met garnalen, als hoofd truffelrisotto met ossehaas met madeirajus en sugarsnaps en na een tarttartin met appel, chocomousse en ijs met kletskopcrunch.

Werd voor ons gekookt en geserveerd door drie studenten die een cateringbedrijf zijn gestart. Super voor elkaar!
pi_88696518
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:06 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Tell me more! En speculoospasta is lekker O+ Moet ik ook weer eens kopen! Maar wel levensgevaarlijk als pre-dinner snack in de keuken :+
:D _O-

Linzen-tonijnsalade kwam ik tegen in een boek met salades :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88696534
Maar die speculoos gaat toch gewoon op brood? Of doe jij er hetzelfde mee als ik met de pindakaas? Schepje op brood, schepje in de mond? O-)
pi_88696544
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef LieLie het volgende:
Over ons eten trouwens, t blijft CUL ;)

We kregen eerst spiesjes met teryaki-kip, daarna kokoslimoensoep met garnalen, als hoofd truffelrisotto met ossehaas met madeirajus en sugarsnaps en na een tarttartin met appel, chocomousse en ijs met kletskopcrunch.

Werd voor ons gekookt en geserveerd door drie studenten die een cateringbedrijf zijn gestart. Super voor elkaar!
Dat klinkt megagoed zeg :o :9
pi_88696604
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef borisz het volgende:

:+.

Bij ons telt iedere stem even zwaar :P. Dat zal altijd het uitgangspunt zijn. :)
Stelletje saaie democraten :{w

LieLie, goed zeg, waar hadden jullie die cateraar opgeduikeld? Misschien moet ik ook zo'n bedrijfje beginnen :P

Pee, dat ga ik een keer als lunch meenemen naar m'n werk. De combi van linzen en korianderzaad is goeeeed :9
pi_88696622
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
Maar die speculoos gaat toch gewoon op brood? Of doe jij er hetzelfde mee als ik met de pindakaas? Schepje op brood, schepje in de mond? O-)
Gewoon met een lepel onder het koken :@
pi_88696665
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

:D _O- O+
pi_88696687
quote:

Pee, dat ga ik een keer als lunch meenemen naar m'n werk. De combi van linzen en korianderzaad is goeeeed :9
Ik ben benieuwd. Het leek me wel heel lekker. En niet zo heel moeilijk om te maken :D Nou heb ik alleen de tomaten vervangen door cherrytomaatjes omdat ik die lekkerder vind :@

En ik heb de koriander geskipt omdat ik het vertik om een klein beetje koriander te gebruiken en dan de rest van het pakje uiteindelijk weg te gooien.

Volgend jaar begin ik echt met een kruidentuintje op het balkon :Y
pi_88696703
quote:
Op zondag 14 november 2010 13:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Stelletje saaie democraten :{w

LieLie, goed zeg, waar hadden jullie die cateraar opgeduikeld? Misschien moet ik ook zo'n bedrijfje beginnen :P

Viavia ;)

Volgens mij is het bodegaski.nl ofzo. Heb wel ergens een kaartje.

[ Bericht 0% gewijzigd door LieLie op 14-11-2010 13:41:50 ]
pi_88696770
heb net mn kont verbrand aan de verwarming hahaha
pi_88696807
quote:
hahahhahaha _O-
pi_88696867
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef PdeHoog het volgende:

En ik heb de koriander geskipt omdat ik het vertik om een klein beetje koriander te gebruiken en dan de rest van het pakje uiteindelijk weg te gooien.

Maar 'gemalen koriander', da's dan toch gewoon korianderzaad? Dat kun je echt jaren bewaren als je gewoon een goed afsluitbaar potje koopt :)
pi_88696912
ik ga nu echt weg. op naar afspraak in A'dam. Fijne dag!
pi_88697219
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar 'gemalen koriander', da's dan toch gewoon korianderzaad? Dat kun je echt jaren bewaren als je gewoon een goed afsluitbaar potje koopt :)
Ja. Maar er moet ook verse in :)

Soepje staat nu op te warmen. Nog niet helemaal ontdooit maar dat komt zo vanzelf wel :9~ En deeg staat bovenop de PC te rijzen :') Warmste plek in huis :')
pi_88697224
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu echt weg. op naar afspraak in A'dam. Fijne dag!
HF :W
  zondag 14 november 2010 @ 13:41:59 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88697464
Haartjes zijn weer netjes geknipt. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_88697510
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 13:41 schreef golfer het volgende:
Haartjes zijn weer netjes geknipt. ^O^
haartjes lekker strak? :P
pi_88697646
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef PdeHoog het volgende:

En deeg staat bovenop de PC te rijzen :') Warmste plek in huis :')
Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattig :( ) staat voor de 2e keer volgens recept in een warm oventje te rijzen.... dan afbakken.
pi_88697821
quote:

[..]

Spul is idd lekker :9 Ik snap je probleem :Y)
pi_88697841
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mijn deegje (als het al lukt, het is nogal nattig :( ) staat voor de 2e keer volgens recept in een warm oventje te rijzen.... dan afbakken.
Spannend :D Ik heb er 3.5 dl water aan toegevoegd. Recept van de verpakking vna het bloem.
pi_88697918
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bak je 't in een blik? Ik ga zo pizzadeeg maken :9
pi_88697948
@ de mannen hier: reageren jullie ook op een miniscuul deukje in de auto alsof het een persoonlijke aanval is ?

Voorlopig zeg ik maar even nix. -O- :? :X
pi_88697960
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef AnneX het volgende:
@ de mannen hier: reageren jullie ook op een miniscuul deukje in de auto alsof het een persoonlijke aanval is ?

Voorlopig zeg ik maar even nix. -O- :? :X
Je hebt een auto aangetikt en nu zit er een deukje bij en je hebt een scheldkanonnade over je heen gehad?
  zondag 14 november 2010 @ 13:58:58 #49
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88698049
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:55 schreef AnneX het volgende:
Neuh, het is maar blik.
pi_88698090
Veel plezier in Amsterdam FF!

Zo ik ben weer thuis :) En moet straks ook weer weg :') Huiswerk maken met een vriendin :D

Mn pa heeft me trouwens weer eten voor een heel weeshuis meegegeven (restjes van gister) dus die gaan we daar met het avondeten opeten :9 Afsluiting van mn feestweekend ;)
pi_88698095
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Neuh, het is maar blik.
:o dan heb je nog nooit in de spiegel gekeken vlak na het ontdekken van een kras.. :X
pi_88698169
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt een auto aangetikt en nu zit er een deukje bij en je hebt een scheldkanonnade over je heen gehad?
Bij het achteruit inparkeren ja. geschampt.
Het was wel van de zuster die net vrolijk met moeders zat te leuteren.
In december willen zij hem inruilen.

Morgen maar eerst eens uitzoeken of het van de WA (80%) gaat of dat ik het met de garage regel.

Hoera voor TAV.

Ik zeg nog even nix.
pi_88698287
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o dan heb je nog nooit in de spiegel gekeken vlak na het ontdekken van een kras.. :X
:D _O- Bij dat oude ding van mij kijk ik helemaal nergens meer naar :') Als-ie maar blijft rijden :X
pi_88698348
pverhoqto[g0q[e4v-0-qe7hegaw-0

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_88698369
Lekker Aure! :)

Wij hebben helemaal geen eten :')
pi_88698401
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:00 schreef Aure het volgende:
Veel plezier in Amsterdam FF!

Zo ik ben weer thuis :) En moet straks ook weer weg :') Huiswerk maken met een vriendin :D

Mn pa heeft me trouwens weer eten voor een heel weeshuis meegegeven (restjes van gister) dus die gaan we daar met het avondeten opeten :9 Afsluiting van mn feestweekend ;)
Nice! Wat eetje?

Zal ook eens gaan bedenken wat ik vanavond eet.
pi_88698436
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef LieLie het volgende:
Lekker Aure! :)

Wij hebben helemaal geen eten :')
Awww, dat klinkt wel een beetje sneu :P
pi_88698439
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D _O- Bij dat oude ding van mij kijk ik helemaal nergens meer naar :') Als-ie maar blijft rijden :X
Nja niet dat hij dan echt boos op mij/iemand is, maar 'gewoon blik' is ook niet helemaal waar ;)
pi_88698456
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nice! Wat eetje?

Zal ook eens gaan bedenken wat ik vanavond eet.
Saté, tonijnsalade en stokbrood met kruidenboter haha. En taart als toetje :P
pi_88698545
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:10 schreef Aure het volgende:

[..]

Saté, tonijnsalade en stokbrood met kruidenboter haha. En taart als toetje :P
:Y)

zeg eens stop terwijl ik door een kookboek rits
  zondag 14 november 2010 @ 14:15:53 #61
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88698655
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Bij een kras baal ik echt wel even, vooral omdat ik liever heb dat hij er goed uit blijft zien voor als hij een keer weer ingeruild moet worden, maar een paar minuten later is het wel weer over.
pi_88698679
Oh was net naar school rapporten halen, loopt er ineens een collega rond..

SPOILER
pi_88698690
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Bij een kras baal ik echt wel even, vooral omdat ik liever heb dat hij er goed uit blijft zien voor als hij een keer weer ingeruild moet worden, maar een paar minuten later is het wel weer over.
Ja. Snap ik :D Dat stadium ben ik ook al gepasseerd. Met name omdat ik hem op ga rijden en ik nu nog maar 1000-1400 EUR voor dat ding krijg :@ Da's echt 3x niks meer.
pi_88698730
Uitbrakken met

is en blijft geniaal
pi_88698762
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:Y)

zeg eens stop terwijl ik door een kookboek rits
Stop!
pi_88698822
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:19 schreef Aure het volgende:

[..]

Stop!
Dipsauzen -O-

nou dat wordt een lekker avondmaal :P
pi_88698838
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dipsauzen -O-

:')
pi_88698896
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dipsauzen -O-

chippies dippen... :D

weet nog niet wat ik ga eten, krijg al een week bijna geen hap door me keel
pi_88698908
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:18 schreef flying-dutchman het volgende:
Uitbrakken met

[ afbeelding ]

is en blijft geniaal
Geniaal album, inderdaad.

Maar betere uitbrakmuziek is dit:
pi_88698950
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

chippies dippen... :D

weet nog niet wat ik ga eten, krijg al een week bijna geen hap door me keel
Verliefd of ziek? :P

is eigenlijk hetzelfde :')
pi_88698966
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:24 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Verliefd of ziek? :P

is eigenlijk hetzelfde :')
eerste
pi_88698997
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:25 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

eerste
beterschap :*

en is het al wederzijds?
pi_88699031
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

beterschap :*

en is het al wederzijds?
ja
pi_88699129
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh was net naar school rapporten halen, loopt er ineens een collega rond..

SPOILER
Lijkt mij dus tijd om als je weer beter bent hier een werkoverleg/vergadering/bespreking over te houden!!
pi_88699140
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:27 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

ja
Leuk ! O-)
pi_88699202
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lijkt mij dus tijd om als je weer beter bent hier een werkoverleg/vergadering/bespreking over te houden!!
Nou, ik ga dit eerst aangeven bij de directie (functioneringsgesprek oid aanvragen) want het is niet mijn taak dit zelf ter sprake te brengen op die manier..
pi_88699470
Ik wil ook weer eens verliefd worden.

Volgens mij heb ik volgende week nog wel een gaatje in m'n agenda.
pi_88699505
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 14:41 schreef rijsttafel het volgende:
Ik wil ook weer eens verliefd worden.

Volgens mij heb ik volgende week nog wel een gaatje in m'n agenda.
Dan pas? :o
pi_88699532
Ik ga ff mijn nieuwe krabpaal bij mijn ouders ophalen :9 Eens kijken wat mijn vierpotige vrienden er van vinden :D
pi_88699550
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:42 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan pas? :o
Ja, zondag als dat je uitkomt :P
pi_88700018
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:32 schreef Sunnythesun het volgende:

Nou, ik ga dit eerst aangeven bij de directie (functioneringsgesprek oid aanvragen) want het is niet mijn taak dit zelf ter sprake te brengen op die manier..
Ja zoiets bedoelde ik natuurlijk alleen weet ik niet hoe dat bij jullie werkt :)
pi_88700593
Zo broodje ziet er goed uit, staat af te koelen.... straks even een plakje eraf snijden en een fotootje maken... nu eerst in bad plonsen met het VK magazine O+

/dagboek
pi_88700768
:X waarom heeft Sam toch zo veel haar op zijn poten.. geen doorkomen aan, die Uggs van hem :N
pi_88701489
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-voor-Sander-V.dhtml

Beetje verkeerde kop bij dit bericht.. :X
  zondag 14 november 2010 @ 15:44:25 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88701587
Vettel dus en geen Alonso. :)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 15:49:34 #86
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88701829
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
Vettel dus en geen Alonso. :)
Alonso :')!
  zondag 14 november 2010 @ 16:02:46 #87
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88702314
Jaaaaaaaaaaaaa

Alonso ;(
Confidence through competence
  zondag 14 november 2010 @ 16:05:14 #88
55709 Stereotomy
pi_88702429
10 10 10 *O*
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 16:05:35 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88702449
:r
  zondag 14 november 2010 @ 16:06:16 #90
55709 Stereotomy
pi_88702481
Ooijer maakt geen kans tegen Pellè _O_
  zondag 14 november 2010 @ 16:06:50 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88702498
Exit Jol na vandaag? Zou het niet eens onlogisch vinden als je het voetbal ziet. AZ is 10 keer beter, en dat puur op inzet en een beetje organisatie.
  zondag 14 november 2010 @ 16:07:37 #92
55709 Stereotomy
pi_88702527
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef TAV74 het volgende:
Exit Jol na vandaag? Zou het niet eens onlogisch vinden als je het voetbal ziet. AZ is 10 keer beter, en dat puur op inzet en een beetje organisatie.
Twee slechte wedstrijden en de trainer moet weer weg? :') Typisch calimerogedrag weer uit 020 :') Hoeveel trainers hebben jullie de laatste 10 jaar versleten? :')
  zondag 14 november 2010 @ 16:13:23 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88702763
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Twee slechte wedstrijden en de trainer moet weer weg? :') Typisch calimerogedrag weer uit 020 :')
Wat heeft dat met calimero gedrag te maken? Je hebt Ajax duidelijk nog weinig zien spelen, Ze hebben 1 goede helft gespeeld dit seizoen (tegen Twente), Verliezen is niet erg, mindere vorm kan gebeuren, probleem is het feit dat het positiespel en de organisatie al het hele seizoen zoek is.

Deze overwinning voor AZ is verdiend en die van ADO vorige week ook, ik ben de laatste die daar moeilijk over doet.
  zondag 14 november 2010 @ 16:17:03 #94
55709 Stereotomy
pi_88702914
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ooijer maakt geen kans tegen Pellè _O_
En rood :r voor frusti Ooijer :r
pi_88702942
Waarom niet eens een keer gewoon die spelers ontslaan.. die doen tenslotte ook gewoon hun werk niet :+
  zondag 14 november 2010 @ 16:18:24 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88702969
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:17 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En rood :r voor frusti Ooijer :r
Idd, belachelijke overtreding! Rest van het seizoen Ooijer lekker op de bank laten.
  zondag 14 november 2010 @ 16:22:25 #97
55709 Stereotomy
pi_88703155
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat heeft dat met calimero gedrag te maken? Je hebt Ajax duidelijk nog weinig zien spelen, Ze hebben 1 goede helft gespeeld dit seizoen (tegen Twente), Verliezen is niet erg, mindere vorm kan gebeuren, probleem is het feit dat het positiespel en de organisatie al het hele seizoen zoek is.

Deze overwinning voor AZ is verdiend en die van ADO vorige week ook, ik ben de laatste die daar moeilijk over doet.
Ik vind het jammer dat Ajax geen langetermijn visie lijkt te hebben. Elk jaar of elke twee jaar een andere trainer helpt niet. Het is zo makkelijk om de trainer de schuld te geven als het niet loopt, maar als het al sinds 2002 niet loopt is niet de trainer de schuldige.
  zondag 14 november 2010 @ 16:22:52 #98
55709 Stereotomy
pi_88703174
En 2-0 dus, terecht, AZ was beter vandaag. Beste wedstrijd van AZ dit seizoen, leek alsof ze eindelijk snapten dat er gewerkt moest worden.
pi_88703199
Nieuwe krabpaal annex ligplank en slaaphuisje staat. Eens kijken of Muffin en Brownie hem ook kunnen waarderen :P Nu brood bakken :9
pi_88703231
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe krabpaal annex ligplank en slaaphuisje staat. Eens kijken of Muffin en Brownie hem ook kunnen waarderen :P Nu brood bakken :9
Leuk!! Foto? ;)
Dat is wel leuk aan poezels: krabhuisdingen.. maar goed dat we geen poezels hebben, want daar zouden we helemaal geen plek voor hebben geloof ik :D :') ;)
pi_88703253
Ajax 4e en dan moet Groningen nog _O-
  zondag 14 november 2010 @ 16:25:25 #102
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88703272
Terechte overwinning voor AZ en wat ik al eerder over Ooijer schreef klopt weer: die man kost ons teveel punten achterin en alweer een rode kaart voor hem. :{

Verder lijkt mij de uiterste houdbaarheidsdatum van Jol wel dichtbij komen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 november 2010 @ 16:26:39 #103
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88703311
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat Ajax geen langetermijn visie lijkt te hebben. Elk jaar of elke twee jaar een andere trainer helpt niet. Het is zo makkelijk om de trainer de schuld te geven als het niet loopt, maar als het al sinds 2002 niet loopt is niet de trainer de schuldige.
Dat vind ik ook niet, probleem zit veel dieper, dat moge duidelijk zijn. Maar het gedoe van Jol met zijn transfer deze zomer en het nu vertoonde spel zal zijn positie geen goed doen, vandaar dat ik het begrijpelijk zou vinden. Het spel is ook wel heel erg slecht dit jaar hoor, dat is hem ook deels wel aan te rekenen.
  zondag 14 november 2010 @ 16:27:14 #104
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_88703338
Whisky festival in Leiden was weer tof. Een whisky geproefd uit mijn geboortejaar die ik (samen met mijn vader ga nabestellen) :).
Verder een dikke trui gekocht (vast van Schotse hooglander wol gebreid). En fudge voor Anna :).
pi_88703361
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Whisky festival in Leiden was weer tof. Een whisky geproefd uit mijn geboortejaar die ik (samen met mijn vader ga nabestellen) :).
Verder een dikke trui gekocht (vast van Schotse hooglander wol gebreid). En fudge voor Anna :).
Klinkt leuk An!! Verder nog bijzonderheden tegen gekomen?? :)
pi_88703459
Hier gaan wij trouwens heen als het goed is, met onze vrienden uit Alkmaar: http://www.grotekerk-alkmaar.nl/evenementen/whisky2011/index.html *O*
  zondag 14 november 2010 @ 16:35:34 #107
13783 Anthraxx
pi_88703605
quote:
Op zondag 14 november 2010 16:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Klinkt leuk An!! Verder nog bijzonderheden tegen gekomen?? :)
Jawel, maar echt te duur :). Een MacCallan van 25 jaar oud. Heerlijk zacht, zoetige smaak. De Glen Fiddich van 21 of 30 jaar. Tip: de 21ste is zachter en zoeter. De 30 jaar had geen prettige nasmaak.

De whisky uit 1984 was een McDuff. Volgens mij op bourbon vaten gelegen maar weet niet zeker meer.
pi_88703625
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Leuk!! Foto? ;)
Dat is wel leuk aan poezels: krabhuisdingen.. maar goed dat we geen poezels hebben, want daar zouden we helemaal geen plek voor hebben geloof ik :D :') ;)
Pics komen later wel :) Voorlopig vinden ze alleen het balletje-aan-touwtje leuk :') En ik vraag me af of-ie niet te klein is :')
pi_88703641
@ An: ok, leuk!! Jammer dat het dan zo duur is he ;) Maar wellicht inspirerend om weer eens wat anders te proberen :)

@ Pee: poezels in te kleine ruimtes O+ ;)
pi_88703648
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef Anthraxx het volgende:
Ah verdorie. Daar had ik dus ook heen gewild -O-
pi_88703663
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier gaan wij trouwens heen als het goed is, met onze vrienden uit Alkmaar: http://www.grotekerk-alkmaar.nl/evenementen/whisky2011/index.html *O*
Tof :9
  zondag 14 november 2010 @ 16:38:00 #112
13783 Anthraxx
pi_88703673
quote:
Op zondag 14 november 2010 16:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ah verdorie. Daar had ik dus ook heen gewild -O-
Ik ga elk jaar met mijn vader. Vaste prik :).
  zondag 14 november 2010 @ 16:38:57 #113
13783 Anthraxx
pi_88703696
quote:
Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:
@ An: ok, leuk!! Jammer dat het dan zo duur is he ;) Maar wellicht inspirerend om weer eens wat anders te proberen :)

Het is leuk om voor weinig iets te proeven dat ik nooit kan betalen :).

De gewonere whiskies proef ik wel bij pa thuis :).
pi_88703729
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is leuk om voor weinig iets te proeven dat ik nooit kan betalen :).

De gewonere whiskies proef ik wel bij pa thuis :).
Haha handig als je zo'n privé proeverij kan hebben. Ik vind het juist leuk dingen te proeven die ik nog niet ken maar wél zou kunnen betalen ;)
pi_88703751
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef Sunnythesun het volgende:

Katten, Sun.... Katten! Ik doe niet aan poesjes :{w
SPOILER
  zondag 14 november 2010 @ 16:41:11 #116
13783 Anthraxx
pi_88703780
quote:
Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Haha handig als je zo'n privé proeverij kan hebben. Ik vind het juist leuk dingen te proeven die ik nog niet ken maar wél zou kunnen betalen ;)
Dat is het ook hoor, maar de meeste ken ik wel en je begint een voorkeur te ontwikkelen :).
pi_88703839
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is het ook hoor, maar de meeste ken ik wel en je begint een voorkeur te ontwikkelen :).
Alleen maar leuk dus :9
pi_88703875
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

:Y Absoluut. Dat hebben wij ook (overduidelijk Islay-achtig). Maar binnen die voorkeur kennen wij nog lang niet alles ;)
pi_88703911
Xena gebruikt de kattenkrabpaal vaak om nageltjes in te zetten (om dan verder te gaan aan de bank :') ) en om op te zitten om over haar koninkrijk te kunnen staren O+

Leuk, die whiskyddagen in A'maar, Sun:)

Zit nu aan een eigengebakkenbroodje met een likje roomboter/zout en een broccoli/bloemkoolsoepie :9
Broodje smaakt goed maar is net ff iets te compact/niet luchtig genoeg.
pi_88703980
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:44 schreef Bluezz het volgende:

Broodje smaakt goed maar is net ff iets te compact/niet luchtig genoeg.
:9 Ik heb hem nu in de oven voor rijsfase 2 :9
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 16:47:50 #121
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88704001
Poes gebruikt het kleed in de kamer als krabkleed wat eigenlijk niet mag :+.
pi_88704183
Zojuist een grote kom met groentensoep met ballen verorberd van zelfgetrokken bouillon op ouwerwetse wijze.

De meneer van de DEUK inmddels heeft gebeld.
Hij was zo aardig om te vragen of ik vrijuit kon spreken. :{w
Nee dus.
Nou hij wilde wel kwijt dat het een enorme schade is ! ?? want ik weet niet wat er allemaal aan verbouwd moet worden. De auto is 2 jaar oud.

Zelf had ik al gekeken met een andere autokenner én foto's gemaakt met mobiel.
  zondag 14 november 2010 @ 16:55:52 #123
13783 Anthraxx
pi_88704270
Probleem is tegenwoordig dat alles plastic is. 1 klap en de helft van je voorkant mag vervangen worden.
pi_88704301
:O

Al dat lezen en leren is niks voor mij ;)
  zondag 14 november 2010 @ 17:00:19 #125
55709 Stereotomy
pi_88704394
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Probleem is tegenwoordig dat alles plastic is. 1 klap en de helft van je voorkant mag vervangen worden.
Is op zich wel goedkoper dan metaal uitdeuken, toch?
  zondag 14 november 2010 @ 17:08:14 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88704616
Er staat een mooi stuk rosbief met mosterd in de oven te braden en straks gooien we dus ook aardappeltjes met knoflook, tijm en rozemarijn in de oven. :9
Poef.....gone! ©golfer
pi_88704676
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:47 schreef PdeHoog het volgende:

:9 Ik heb hem nu in de oven voor rijsfase 2 :9
Ben benieuwd, picaatje in broodtopic gezet.

@ AnneZ, wat een gedoe zeg -O-
pi_88704807
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef golfer het volgende:
Er staat een mooi stuk rosbief met mosterd in de oven te braden en straks gooien we dus ook aardappeltjes met knoflook, tijm en rozemarijn in de oven. :9
Dat klinkt weer goed, Golfer :D
  zondag 14 november 2010 @ 17:17:09 #129
13783 Anthraxx
pi_88704928
quote:
Op zondag 14 november 2010 17:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Is op zich wel goedkoper dan metaal uitdeuken, toch?
Materiaal technisch wel ja. Probleem is meer het arbeidsloon omdat er van alles afmoet voor het vervangen kan worden. Het VW principe van 'Bout 13 of 17' voor alles kennen ze echt niet meer :P
pi_88705033
Lekker een chardootje met een stukje krant nu :9 tussen alle lekkere luchten van de rosbief en de aardappeltjes/champignonnetjes.
pi_88705058
Klinkt goed, B!

Zondag -O- Dan heb ik nooit zin om te koken. Ik fix wel gewoon een pasta :P

Volgende week weer flink wat uurtjes werken. :)
pi_88705103
Hier wordt kippensoep gemaakt :9
  zondag 14 november 2010 @ 17:22:34 #133
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88705108
Kippensoepje in de maak :9

Edit: Sun o|O
pi_88705112
Bij de tegenpartij is een miniscuul deukje op de rand van de wielkast en van metaal.
"Mijn" kenner, die toevallig werkt bij een dealer als boekhouder, sprak van een lepel erachter en de miniscule streepjes wegwerken.
Geld zal het ongetwijfeld kosten en inderdaad vooral arbeidsloon. ( en de noclaim evt.)
Morgen even afwachten. Wat is meer : de reparatie of de noclaim.

De rosbief en de oven aardappeltjes klinken lekker. Heel lekker.
pi_88705180
Ik ga eens beginnen aan die salade :9 En kijken of het deeg al wat rijst :9
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 17:25:20 #136
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88705194
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 17:20 schreef rijsttafel het volgende:
Klinkt goed, B!

Zondag -O- Dan heb ik nooit zin om te koken. Ik fix wel gewoon een pasta :P

Volgende week weer flink wat uurtjes werken. :)
Hier biefstuk, krieltjes & wat groente. Lekker simpel :)
pi_88705452
Ik ga m'n ubersnelle simpele pasta "bolognese zonder gehakt" :P weer maken.

Ui, knoflook, chilipeper, rode wijn, tomaten, kruiden, kaas.

Goed voer. Raar dat de combinatie rode wijn en tomaten altijd weer een iets andere smaak oplevert.
pi_88705680
Lekker allemaal heur :7
pi_88705902
Ohja :D vanavond weer Bellicher *O*
pi_88705914
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja :D vanavond weer Bellicher *O*
Ja nemen we op en masterchef en reunie.
Maar eerst eten *O*
pi_88705935
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja nemen we op en masterchef en reunie.
Maar eerst eten *O*
Toch wel handig zo'n recorder.. wij gaan de Reunie gewoon missen.. ;)
pi_88706110
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:44 schreef Bluezz het volgende:
Lekker allemaal heur :7
Dit is het CUL-SC, wat had je dan verwacht? :P

Saus staat op :Y)
pi_88706130
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 17:59 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dit is het CUL-SC, wat had je dan verwacht? :P

Saus staat op :Y)
meer Mac. meldingen :P
  zondag 14 november 2010 @ 18:07:48 #144
55709 Stereotomy
pi_88706326
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

meer Mac. meldingen :P
Ik liep er net langs op weg naar de AH en heb me weten te bedwingen w/
pi_88706328
MAC :9~

M'n mes is bot aan het worden.. maar volgens de verkoper kon je 'm zelfs slijpen aan een stoeprand :D Binnenkort eens proberen. :P
pi_88706391
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Goed gedaan ;)
pi_88706411
Er ligt hier een kat lief te slapen naast de PC O+
pi_88706564
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heel goed, Steertje 8-)
pi_88706581
CF, die linzen-tonijnsalade is een aanrader :Y Alleen, die portie zou voor vier personen zijn en ik heb hem net als avondeten in zijn geheel weggewerkt :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 18:18:31 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88706632
Zo mijn bronnen voor scriptie heeft een kleine goei doorgemaakt van 3 naar 10 :+.
Tevens docent gemaild voor een eerste afspraak.

Tot zover het nuttige van vandaag. :P
pi_88706775
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
CF, die linzen-tonijnsalade is een aanrader :Y Alleen, die portie zou voor vier personen zijn en ik heb hem net als avondeten in zijn geheel weggewerkt :P
Ah, voor 3 personen dus :P
pi_88707003
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

pi_88707045
quote:
12s.gif Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, bedankt he -O- :6 Het was 870 kcals dus een hele mooi maaltijd :Y
pi_88707137
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou, bedankt he -O- :6 Het was 870 kcals dus een hele mooi maaltijd :Y

Vind ik overigens niet weinig hoor, voor 1 maaltijd.. bijna 900 kcals.. :o
pi_88707180
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vind ik overigens niet weinig hoor, voor 1 maaltijd.. bijna 900 kcals.. :o
Valt toch wel mee :? Tuurlijk kan het minder, maar het kan ook beduidend meer hoor :o
  zondag 14 november 2010 @ 18:38:14 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88707191
Rosbief mislukt. Ik had hem te lang in zilverfolie laten rusten en het is dus door aan het garen gegaan. I.p.v. medium dus taai en overgaar. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_88707206
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Valt toch wel mee :? Tuurlijk kan het minder, maar het kan ook beduidend meer hoor :o
Nou, ik zit vaak op iets meer dan de helft voor een gewone maaltijd. Als ik bunker zit ik op 800-900 denk ik zo..
  zondag 14 november 2010 @ 18:38:48 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88707208
quote:
15s.gif Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef golfer het volgende:
Rosbief mislukt. Ik had hem te lang in zilverfolie laten rusten en het is dus door aan het garen gegaan. I.p.v. medium dus taai en overgaar. :{
Oeps.. Zonde -O-
pi_88707219
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou, ik zit vaak op iets meer dan de helft voor een gewone maaltijd. Als ik bunker zit ik op 800-900 denk ik zo..
Ik heb ff gekeken: ik heb wat olijfolie gebruikt voor de dressing. Dat is dus al 400 kcals.
pi_88707221
quote:
-O- Balen! Nog wel enigsinds eetbaar?
pi_88707224
quote:
Zonde -O-
pi_88707228
Maar de aardjes uit de oven, de champigons en de sla waren wel lekker :D
En de keuken is alweer schoon, I love onze afwasmasjien O+
pi_88707236
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb ff gekeken: ik heb wat olijfolie gebruikt voor de dressing. Dat is dus al 400 kcals.
:?
pi_88707242
quote:

pi_88707254
quote:

[..]

:o hoeveel olijfolie gebruik je dan in hemelsnaam?
pi_88707267
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

1 eetlepel olijfolie = 130 kcals? 3 eetlepels = 390 kcals? Of ben ik nu al tijden aan het rekenen met de verkeerde waardes? :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 18:41:17 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88707277
Wellicht tussen kerst en Oud en Nieuw een aantal dagen Brussel :s)
pi_88707283
quote:

Echt? Ik vind zo ongeveer 800 wel OK voor mezelf :P

Golfer, wat zonde! Kun je er nog iets anders van maken?
pi_88707315
Kan goed kloppen hoor, Pee. Meer kcal per gram dan olijfolie ga je bijna niet vinden. Had toen ik ging hiken ook een flesje olijfolie mee wat ik overal doorheen, overheen en tussendoor deed wat ik at :D
pi_88707329
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

1 eetlepel olijfolie = 130 kcals? 3 eetlepels = 390 kcals? Of ben ik nu al tijden aan het rekenen met de verkeerde waardes? :P
1 eetlepel is 120 kom ik tegen.. maar vind 3 eetlepels voor een dressing best veel. Ik doe meestal een scheutje, 1,5 eetlepel? voor 2 personen denk ik..
pi_88707334
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef borisz het volgende:
Wellicht tussen kerst en Oud en Nieuw een aantal dagen Brussel :s)
Leuk! Hotelletje?
  zondag 14 november 2010 @ 18:43:29 #172
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88707345
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Schoenzolen ^O^
pi_88707361
quote:

Te laat :')

Zie boven :D
pi_88707362
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

1 eetlepel is 120 kom ik tegen.. maar vind 3 eetlepels voor een dressing best veel. Ik doe meestal een scheutje, 1,5 eetlepel? voor 2 personen denk ik..
Normaal zou die 3 eetlepels over vier personen gaan he ;) Maar ik maak ook mijn balsamicodressings zo :o 3:1 ongeveer.
  zondag 14 november 2010 @ 18:44:00 #175
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_88707368
Er zit toch ook nog verschil tussen mannen en vrouwen qua energie behoefte? ik vind P's aantal calorieën helemaal niet gek eigenlijk..
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_88707379
Beterschap Sunny!
pi_88707389
quote:

[..]

Echt? Ik vind zo ongeveer 800 wel OK voor mezelf :P
Nja, ik meet het allemaal niet hoor, misschien eet ik wel meer dan 500 kcal gemiddeld per hoofdmaaltijd. Maar toen ik een keer iets uitrekende waar ik behoorlijk vol van zat (te vol) kwam ik op 850 uit of ergens daar in de buurt..
pi_88707404
quote:

Ik moet ook echt mijn best doen om genoeg te eten.... eet gewoon nog steeds te weinig :D
pi_88707417
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:44 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja, ik meet het allemaal niet hoor, misschien eet ik wel meer dan 500 kcal gemiddeld per hoofdmaaltijd. Maar toen ik een keer iets uitrekende waar ik behoorlijk vol van zat (te vol) kwam ik op 850 uit of ergens daar in de buurt..
Maar dat hangt ook weer af van de verdeling carbs en eiwitten volgens mij.
pi_88707442
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Normaal zou die 3 eetlepels over vier personen gaan he ;) Maar ik maak ook mijn balsamicodressings zo :o 3:1 ongeveer.
ja ik ook.. alleen dan is de 3 1 eetlepel en de 1 dus 1/3e ;) Totale hoeveelheid is dus wat minder denk ik.
pi_88707459
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ja ik ook.. alleen dan is de 3 1 eetlepel en de 1 dus 1/3e ;) Totale hoeveelheid is dus wat minder denk ik.
Oftewel: je proeft niets :?
pi_88707490
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik moet ook echt mijn best doen om genoeg te eten.... eet gewoon nog steeds te weinig :D
Ja, volgens mij red ik gemiddeld net de 1500 Kcals/dag. Kan wel meer eten, maar dan worden het ongezonde dingen, lijkt me niet goed. Met de gezonde dingen die ik eet zit ik echt vol met veel minder kcals..
pi_88707506
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oftewel: je proeft niets :?
Tuurlijk wel, het hoeft er niet in te zwemmen toch? :?
'Dressen' is niet overspoelen met. Alles precies een lekker laagje dressing..
pi_88707524
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Sunnythesun het volgende:

Jawel tussen de blaadjes door :+
pi_88707552
quote:

[..]

Nou ja, op een zak veldsla + zak rucola gebruik ik die 3:1-verhouding en dan drijft het echt niet. Als ik daar met 1 eetlepel olie ga werken, dan wordt het echt niks :X
pi_88707555
quote:

[..]

Pee koopt van die olijfolie die naar water proeft. :P
pi_88707559
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jawel tussen de blaadjes door :+
Ja, blijkbaar doe ik iets fout :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 18:50:13 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88707575
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk! Hotelletje?
Nog geen idee. Is een mogelijkheid. :).
pi_88707590
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Pee koopt van die olijfolie die naar water proeft. :P

Pee gebruikt dezelfde olijfolie als sunny (of die moet al op zijn :+ ) en die netjes bij Oil & Vinegar vandaan kwam :9
pi_88707595
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou ja, op een zak veldsla + zak rucola gebruik ik die 3:1-verhouding en dan drijft het echt niet. Als ik daar met 1 eetlepel olie ga werken, dan wordt het echt niks :X
Ik eet dan ook weer de helft daarvan ongeveer.. :P Ik toss het er in rond en dan is het echt wel meer dan genoeg..
pi_88707615
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik eet dan ook weer de helft daarvan ongeveer.. Ik toss het er in rond en dan is het echt wel meer dan genoeg..
Ok. Jouw en mijn hoeveelheden liggen mijlenver uit elkaar. Laten we het daar op houden :Y)
pi_88707643
Ik heb nu trouwens een pot Speculoospasta op mijn bureau staan. Denk dat ik die maar naar de keuken verplaats :P Da's veiliger 8-)
pi_88707659
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Pee gebruikt dezelfde olijfolie als sunny (of die moet al op zijn :+ ) en die netjes bij Oil & Vinegar vandaan kwam :9

Volgens mij kom ik ook wel aan een eetlepel per persoon, ruim. Dat krijg je als je hebt leren koken van Jamie Oliver. "and we pour on a 'little' more olive oil'". Volgens mij gebruikt hij een fles per aflevering :')
pi_88707681
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ok. Jouw en mijn hoeveelheden liggen mijlenver uit elkaar. Laten we het daar op houden :Y)
Dat blijkt. Ik denk dat als we alles gelijk trekken dat het niet zo ver uit elkaar ligt stiekem ;) Maar ik ben dan ook een stukje kleiner dan jij, dus ook minder behoefte/vulmogelijkheid ;)
  zondag 14 november 2010 @ 18:53:59 #195
55709 Stereotomy
pi_88707694
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 18:52 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Volgens mij kom ik ook wel aan een eetlepel per persoon, ruim. Dat krijg je als je hebt leren koken van Jamie Oliver. "and we pour on a 'little' more olive oil'". Volgens mij gebruikt hij een fles per aflevering :')
Jamie Oliver vind ik sowieso niet van het less is more principe. Toen met die serie in Italië gooide gij ook overal teveel saus, mozarella, etc. over wat de Italianen zelf helemaal niet lekker vonden :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 18:54:01 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88707696
Met olijfolie ben ik ook altijd wel makkelijk :P. Eerder teveel dan te weinig :+.
pi_88707705
* Isabeau geeft golfer een knuffel en rent snel weer weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88707718
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef borisz het volgende:
Met olijfolie ben ik ook altijd wel makkelijk :P. Eerder teveel dan te weinig :+.
Nja, vind olijfolie dan ook minder bezwaarlijk om wat meer van te gebruiken dan een heleboel andere producten ;)
pi_88707745
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jamie Oliver vind ik sowieso niet van het less is more principe. Toen met die serie in Italië gooide gij ook overal teveel saus, mozarella, etc. over wat de Italianen zelf helemaal niet lekker vonden :P
Ja, maar Italianen zijn dan ook zo koppig als wat. Ook degenen die op de uni studeren, eten alleen maar dingen die ze gewend zijn. :D
  zondag 14 november 2010 @ 18:55:28 #200
63722 z80
I fink you freaky
pi_88707746
na aanleiding van de hoeveelheid Kcal in het eten,
even snel zitten tellen wat ik met een pasta maaltijd naar binnen werk.
kom uit zo rond de 1100Kcal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_88707785
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef z80 het volgende:
na aanleiding van de hoeveelheid Kcal in het eten,
even snel zitten tellen wat ik met een pasta maaltijd naar binnen werk.
kom uit zo rond de 1100Kcal.
Maar jij bent een geval apart net als FF. Dat kun je niet vergelijken met "normale" mensen. Jij sport bovengemiddeld :)
pi_88707887
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel kcal ik eet. Ik weet wel dat ik heel veel kan eten en bijna niets aankomen, maar als ik een tijdje veel sport verlies ik het wel heel snel. Dat is ook niet echt fijn :')
pi_88707962
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:00 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee hoeveel kcal ik eet. Ik weet wel dat ik heel veel kan eten en bijna niets aankomen, maar als ik een tijdje veel sport verlies ik het wel heel snel. Dat is ook niet echt fijn :')
ruilen? O-)
pi_88708040
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef borisz het volgende:

Nog geen idee. Is een mogelijkheid. :).
Ga je je orienteren op een stage in Brussel of gewoon sightseeen?
  zondag 14 november 2010 @ 19:06:14 #205
55709 Stereotomy
pi_88708053
Zelf mik op op max 400 kcal per maaltijd maar kom hier regelmatig overheen. Een normale AH Pizza is bijvoorbeeld al 800 kcal. Een halve Pizza vult bij mij niet - het is tenslotte witbrood met topping en witbrood (snelle suikers) is niet echt een vuller...

Net als het witbrood in je bigmac ja :r :+
pi_88708056
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ruilen? O-)
Prima.

Verzekerd verzenden of gewoon normale post?
pi_88708092
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Prima.

Verzekerd verzenden of gewoon normale post?
Hmm.. verzekeren maar? is vrij kostbaar he ;)
pi_88708093
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Zelf mik op op max 400 kcal per maaltijd maar kom hier regelmatig overheen. Een normale AH Pizza is bijvoorbeeld al 800 kcal. Een halve Pizza vult bij mij niet - het is tenslotte witbrood met topping en witbrood (snelle suikers) is niet echt een vuller...

Net als het witbrood in je bigmac ja :r :+
Heb aan 1 zo'n pizza zelfs niet genoeg. Neem er altijd nog wat bij en doe er extra dingen op.
pi_88708107
Brood staat in de oven :9 Hij is alleen best plat geworden :? Waar is onze meester-broodbakster toch als je haar nodig hebt }:|
pi_88708123
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Heb aan 1 zo'n pizza zelfs niet genoeg. Neem er altijd nog wat bij en doe er extra dingen op.
Vroeger had ik daar ook niet genoeg aan.. tegenwoordig begin ik er gewoon niet meer aan.

Ben niet voor niets zo dik geworden he.. Ik at eigenlijk best heel gezond maar gewoon veel en veel te veel!! En te veel pasta..
pi_88708162
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
En te veel pasta..
En dan te bedenken dat rijst nog veel erger is volgens de dietiste :o En wat at ik veel? :')
pi_88708180
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat rijst nog veel erger is volgens de dietiste :o
Ja, dat snap ik niet zo goed. Zilvervliesrijst vult me iig veel meer.. Dus eet ik er minder van.
pi_88708212
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik niet zo goed. Zilvervliesrijst vult me iig veel meer.. Dus eet ik er minder van.
Bij mij ging het per hele mok :+
pi_88708219
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vroeger had ik daar ook niet genoeg aan.. tegenwoordig begin ik er gewoon niet meer aan.

Ben niet voor niets zo dik geworden he.. Ik at eigenlijk best heel gezond maar gewoon veel en veel te veel!! En te veel pasta..
Laat mij dan ook maar dik worden :P

Maar ik eet ook erg vaak gezond en met weinig kcal volgens mij. Dus dat compenseert weer. Zal het eens een keer uitrekenen voor wat van de recepten die ik vaak eet.
pi_88708230
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ongekookt? Ja, dat was voor ons voor 2.. en dan had ik vrij snel daarna ook wel weer trek en zo 8)7
pi_88708233
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik eet er minder van omdat het minder lekker is :P
pi_88708268
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:

Ik eet er minder van omdat het minder lekker is :P
O+ Ik vind het ook maar niks - kun je beter gekookte boekweit eten, als je zonodig gezond moet doen :P
pi_88708274
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ongekookt? Ja, dat was voor ons voor 2.. en dan had ik vrij snel daarna ook wel weer trek en zo 8)7
Ja. Voor mij alleen en ongekookt en ik had ook vrij snel weer trek. Rijst bevat nog iets meer koolhydraten dan pasta :) En daarna kan Steer er vast wel een mooi verhaal van maken met snelle energie en meer van dat soort dingen :P
pi_88708296
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

O+ Ik vind het ook maar niks - kun je beter gekookte boekweit eten, als je zonodig gezond moet doen :P
Idd :Y) Gewoon basmati of pandanrijst als ik dan toch wil zondigen :9~ Dietiste begon daar ook over en die hoop heb ik maar gelijk de grond in geboord :{w
pi_88708332
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Laat mij dan ook maar dik worden :P

Maar ik eet ook erg vaak gezond en met weinig kcal volgens mij. Dus dat compenseert weer. Zal het eens een keer uitrekenen voor wat van de recepten die ik vaak eet.
Dat heb ik ook eens geprobeerd he :o Dat viel me nog vies tegen :')

Maar nu gaat het potverdikkie weer over lijnen }:| Zullen we het maar weer over sex hebben? :9 Of brood wat in de oven staat hier :9
  zondag 14 november 2010 @ 19:16:13 #221
63722 z80
I fink you freaky
pi_88708364
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

laatste keer dat ik rijst heb gekookt, was het 200G rijst per maaltijd (ongekookt)
en daar kwam dan nog de saus bij (gehakt,tomaten,groente,ui,knoflook,rozijnen en kruiden)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_88708436
Terug van werk, leuke dag gehad *O*
Hebben jullie het alweer over lijnen :( Ik ben weer 1,5 kg in 1 dag aangekomen... watergewicht wel te verstaan... *zucht* Ik dacht dat het nu toch wel weer zou normaliseren, maar helaas nog niet.
pi_88708453
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat heb ik ook eens geprobeerd he :o Dat viel me nog vies tegen :')

Maar nu gaat het potverdikkie weer over lijnen }:| Zullen we het maar weer over sex hebben? :9 Of brood wat in de oven staat hier :9
Seks verlies je een hoop kcal mee :P

Misschien dat ik daardoor niets aankom!!! 3.gif

Nee, dat kan het helaas niet zijn :')
  zondag 14 november 2010 @ 19:19:19 #224
55709 Stereotomy
pi_88708469
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat komt doordat het voornamelijk wit deeg is wat je eet (net als een Big Mac).

800 kcal aan kipfilet halen normale mensen niet, terwijl je aan 800 kcal Pizza soms nog een hongergevoel hebt....
pi_88708556
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zilvervliesrijst eten.. net zoiets als voor je lol belastingsformulieren invullen.
Mentaal gezonde mensen doen dat niet. :P
  zondag 14 november 2010 @ 19:22:51 #226
55709 Stereotomy
pi_88708603
quote:
99s.gif Op zondag 14 november 2010 19:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Zilvervliesrijst eten.. net zoiets als voor je lol belastingsformulieren invullen.
Mentaal gezonde mensen doen dat niet. :P
Gek genoeg had ik laatst weer een pakje witte rijst gekocht voor mijn 'kommetje rijst' 's ochtends en vond ik het minder lekker dan zilvervliesrijst :o

Snel weer overstappen op zilvervlies maar weer. |:(
  zondag 14 november 2010 @ 19:23:26 #227
55709 Stereotomy
pi_88708619
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef kahlie het volgende:
Terug van werk, leuke dag gehad *O*
Hebben jullie het alweer over lijnen :( Ik ben weer 1,5 kg in 1 dag aangekomen... watergewicht wel te verstaan... *zucht* Ik dacht dat het nu toch wel weer zou normaliseren, maar helaas nog niet.
Water's a bitch :) Gelukkig hoef je je daar niks van aan te trekken omdat je het ook zo weer kwijt kunt zijn.
pi_88708673
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Water's a bitch :) Gelukkig hoef je je daar niks van aan te trekken omdat je het ook zo weer kwijt kunt zijn.
Weet ik :) Maar vind vervelend dat van 2 dagen werken en dus veeel veeeeel veeeel thee en water drinken i.c.m. vrouwelijke cyclus m'n broek dan weer strak zit :( :( na een weekje is het weer weg, maar ik vind het zoooo irritant dat mijn lijf het nog steeds niet goed kan :S

Lasagne is uit de oven *O* ik ga lekker eten! Doegies!
  zondag 14 november 2010 @ 19:32:33 #229
55709 Stereotomy
pi_88708897
Smakelijk :)

Memo nu pas vrienden met Borisz op Facebook :o :(
pi_88708919
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:

Memo nu pas vrienden met Borisz op Facebook :o :(
Zit je te koppelen? oO<
  zondag 14 november 2010 @ 19:33:43 #231
55709 Stereotomy
pi_88708926
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zit je te koppelen? oO<
Vind ze wel bij elkaar passen oO<
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 19:33:50 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88708929
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ga je je orienteren op een stage in Brussel of gewoon sightseeen?
Dat laatste. Stage ga ik me de komende weken op de accountantskantoren richten. :)
pi_88709126
Operatie VolkorenBrood is slechts een gedeeltelijk succes ben ik bang :P Het is geen hoogte-operatie geworden maar een breeeeeeeeeeeeed front 8-)

lensdop (77mm) ter indicatie :P
pi_88709162
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef borisz het volgende:

Dat laatste. Stage ga ik me de komende weken op de accountantskantoren richten. :)
Ik zit stiekem te overwegen om bij de EU te gaan solliciteren, gewoon om te proberen... De ingangseisen zijn echt verschrikkelijk hoog :o

Anyway, mocht je op de budgettoer willen gaan, dan kun je hier wel slapen - wij zijn er toch niet :P
  zondag 14 november 2010 @ 19:42:14 #235
55709 Stereotomy
pi_88709262
Wow, weinig DOF in het tweede plaatje P :9
pi_88709284
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, weinig DOF in het tweede plaatje P :9
Ik heb ook werkelijk waar niet mijn best gedaan er een toonbaar plaatje van te maken :P
  zondag 14 november 2010 @ 19:42:50 #237
55709 Stereotomy
pi_88709287
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zit stiekem te overwegen om bij de EU te gaan solliciteren, gewoon om te proberen... De ingangseisen zijn echt verschrikkelijk hoog :o

Anyway, mocht je op de budgettoer willen gaan, dan kun je hier wel slapen - wij zijn er toch niet :P
Kan geen kwaad om meer ingenieurs in de politiek te zien, al dat overloos geblaat :N :P
pi_88709414
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:39 schreef PdeHoog het volgende:
Operatie VolkorenBrood is slechts een gedeeltelijk succes ben ik bang :P Het is geen hoogte-operatie geworden maar een breeeeeeeeeeeeed front 8-)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
lensdop (77mm) ter indicatie :P
Operatie breed & plat :D
Misschien smaakt ie wel *O*
pi_88709443
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:45 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Operatie breed & plat :D
Misschien smaakt ie wel *O*
Ga ik zo proberen :Y Eerst ff foto's wegwerken :9
pi_88709596
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:42 schreef Stereotomy het volgende:

Kan geen kwaad om meer ingenieurs in de politiek te zien, al dat overloos geblaat :N :P
Ik heb geenszins de illusie dat ik zou worden aangenomen :N Maar het is wel echt het assessment der assessments dus misschien voor de leuk eens proberen?
pi_88709715
Op uitzending gemist zit Ramon Beuk voor 'wereldwijnen' in Australië O+
pi_88709774
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef Bluezz het volgende:
Op uitzending gemist zit Ramon Beuk voor 'wereldwijnen' in Australië O+
Een grote reclame.. we hebben het van de week zitten kijken. Die wijnen zijn overigens best aardig te drinken (en spot goedkoop) ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 19:55:03 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88709857
Zo nog maar even de KvW over wilde eend terug kijken :+.
pi_88709940
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:

Een grote reclame.. we hebben het van de week zitten kijken. Die wijnen zijn overigens best aardig te drinken (en spot goedkoop) ;)
Wel leuke weetjes, en dat taaltje is wel lekker om weer even te horen ;)
Een sparkling merlot :o Ampart.
pi_88710064
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wel leuke weetjes, en dat taaltje is wel lekker om weer even te horen ;)
:Y beelden waren ook wel leuk tussendoor ;)
  zondag 14 november 2010 @ 20:01:20 #246
55709 Stereotomy
pi_88710219
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb geenszins de illusie dat ik zou worden aangenomen :N Maar het is wel echt het assessment der assessments dus misschien voor de leuk eens proberen?
Altijd doen. Destijds met een business course van de Rabo dacht ik ook van: :') maar uiteindelijk zeer goed resultaat + uitnodiging behaald.

Terwijl ik heul geen bankier ben. (8>
pi_88710247
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:

Heavy lijkt me CF, maar ik zou het gewoon proberen :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 20:03:22 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88710311
Eenmaal binnen het EP is baangarantie wel hoog :+. Er komt altijd geld bij en er gaat nooit geld af :P. Zie de discussie die weer eens opgelaaid is. Het EP wil er 6% bij vs 0 van de landen.
pi_88710768
Ok, na 30 mislukte serieuze pogingen maar gewoon ff zo.. 8)7

SPOILER
:P
  zondag 14 november 2010 @ 20:12:31 #250
55709 Stereotomy
pi_88710796
:9~ :9~ :9~ :9~

Wie is dat Sunnie, niet eerder hier in de SC gezien? :9~ :9~ :9~ :9~
pi_88710803
Jurkje *O*
  zondag 14 november 2010 @ 20:12:57 #252
55709 Stereotomy
pi_88710819
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef LieLie het volgende:
Jurkje Sunnie look-alike *O*
pi_88710867
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nee, new and improved Sunnie! (thijsquotegejat)
pi_88710885
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ben het lekker echt *O* :P

Maar een carrière als model kan ik echt wel vergeten :%
  zondag 14 november 2010 @ 20:14:25 #255
55709 Stereotomy
pi_88710906
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ben het lekker echt *O* :P

Maar een carrière als model kan ik echt wel vergeten :%
Ik vind het een goeie start :P
  zondag 14 november 2010 @ 20:14:54 #256
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88710938
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je hebt de rest van de serie niet gezien :P ;)
pi_88710949
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

De 'onnatuurlijke pose' heb ik iig al onder de knie :6
pi_88710994
Wehkamppose *O*
Leuk :Y
  Moderator / Redactie Sport zondag 14 november 2010 @ 20:16:21 #259
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_88711041
Leuke foto Sun *O*
pi_88711049
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef Bluezz het volgende:
Wehkamppose *O*
Dat was precies de intentie :P
pi_88711139
Maar goed, ben dus wel blij met de outfit *O* Jurkje heeft lange mouwen, dus in de winter ook prima zonder jasje te dragen. Jasje vind ik trouwens helemaal O+ ..
pi_88711151
Ik moet Personal Shopper worden *)
pi_88711190
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef LieLie het volgende:
Ik moet Personal Shopper worden *)
Jij en Thijs in mijn speciale stylingteam :Y *O* ^O^
pi_88711297
Je kan het goed hebben zo'n jurkje én een riem, slanke den O+
pi_88711452
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef Bluezz het volgende:
Je kan het goed hebben zo'n jurkje én een riem, slanke den O+
Riem is wel essentieel hoor *kuch* O-) ;)
  zondag 14 november 2010 @ 20:24:00 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88711477
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau geeft golfer een knuffel en rent snel weer weg
Wat lief dat je speciaal daarvoor en alleen voor mij hier even langs kwam.
Dikke kus terug. :*
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 14 november 2010 @ 20:24:18 #267
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88711496
Sunny, die pose. _O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_88711504
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ok, na 30 mislukte serieuze pogingen maar gewoon ff zo.. 8)7

SPOILER
Tof. Leuk model ook btw :Y Alleen...ze heeft duidelijk nog wat sturing nodig van de fotograaf :Y
pi_88711524
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef golfer het volgende:
Sunny, die pose. _O-
Ja echt.. het was de enige manier.. 8)7 :+
pi_88711597
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja echt.. het was de enige manier.. 8)7 :+
Ik haal gewoon mijn hoofd eraf als ik kleren wil laten zien, scheelt een hoop :P
pi_88711622
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik haal gewoon mijn hoofd eraf als ik kleren wil laten zien, scheelt een hoop :P
Nja zelfs dat had niet veel geholpen geloof ik.. :P
  zondag 14 november 2010 @ 20:26:53 #272
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88711626
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef LieLie het volgende:

[..]

Te makkelijk :{w
pi_88711679
Bluezz, brood smaakt uitstekend :9 Ik ga het nu proberen met speculoospasta O-)

edit: te lekker dit :')
pi_88711681
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:26 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Te makkelijk :{w
  zondag 14 november 2010 @ 20:31:15 #275
55709 Stereotomy
pi_88711872
_O-
pi_88711943
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef Stereotomy het volgende:
_O-
Wat zit jij nou te lachen? :{w
  zondag 14 november 2010 @ 20:33:35 #277
55709 Stereotomy
pi_88712041
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat zit jij nou te lachen? :{w
Niet om jou :P

:Z
pi_88712186
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet om jou :P

:Z
Zit je mij uit te lachen? :o
  zondag 14 november 2010 @ 20:37:05 #279
55709 Stereotomy
pi_88712271
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zit je mij uit te lachen? :o
Neheee, TAV :P
pi_88712318
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Quote dat dan ee'm fatsoenlijk!
  zondag 14 november 2010 @ 20:38:02 #281
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88712337
quote:

[..]

En waarom dan wel :(
  zondag 14 november 2010 @ 20:38:58 #282
55709 Stereotomy
pi_88712410
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef LieLie het volgende:

[..]

Quote dat dan ee'm fatsoenlijk!
Q'aplah!
pi_88712435
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Q'aplah!
beginnen we in het Klingon? :o
pi_88712450
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

beginnen we in het Klingon? :o
Oh, jij begreep het wel? :P
pi_88712462
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:39 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, jij begreep het wel? :P
:@ trekkiemodus..
pi_88712582
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:@ trekkiemodus..
  zondag 14 november 2010 @ 20:42:54 #287
55709 Stereotomy
pi_88712630
wow, hooters heeft echt een :9~ foto net geupload op haar Facebook :o

Wachten op die 20 mannen die weer gaan kwijlen in de comments :')
pi_88712644
quote:

[..]

Heel goed 8-)
  zondag 14 november 2010 @ 20:43:23 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88712662
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:

Tel je je eigen kwijl op Fok ook mee?
  zondag 14 november 2010 @ 20:43:27 #290
55709 Stereotomy
pi_88712668
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heel goed 8-)
Ja, waar is de interactie tussen model en fotograaf he
pi_88712672
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:42 schreef Stereotomy het volgende:

Die durven er in elk geval voor uit te komen :P
  zondag 14 november 2010 @ 20:43:37 #292
55709 Stereotomy
pi_88712678
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tel je je eigen kwijl op Fok ook mee?
Neen.
  zondag 14 november 2010 @ 20:43:49 #293
55709 Stereotomy
pi_88712696
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef LieLie het volgende:

[..]

Die durven er in elk geval voor uit te komen :P
Is waar ;(
  zondag 14 november 2010 @ 20:44:19 #294
55709 Stereotomy
pi_88712726
Nouja, ik durf te kwijlen om Sunnie in het openbaar.
pi_88712822
Ik kan trouwens niet spieken :P
En wie is die gast op de profielfoto dan?
pi_88712824
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 20:44 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, ik durf te kwijlen om Sunnie in het openbaar.
*O*

pi_88712847
Wauw Sun! ^O^
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 14 november 2010 @ 20:46:56 #298
55709 Stereotomy
pi_88712896
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Ik kan trouwens niet spieken :P
En wie is die gast op de profielfoto dan?
Eén van de 300 mannen die met haar naar bed willen, vermoed ik :')
pi_88712960
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, waar is de interactie tussen model en fotograaf he
Die was er niet volgens mij :P Of het ging meer als in: "TAV, ik heb een foto nodig. Doe eens ff klikken!" En jij: "ja, chef!"
  zondag 14 november 2010 @ 20:48:27 #300
55709 Stereotomy
pi_88712997
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die was er niet volgens mij :P Of het ging meer als in: "TAV, ik heb een foto nodig. Doe eens ff klikken!" En jij: "ja, chef!"
Net iets beter dan statief + zelfontspanner :P
pi_88713015
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

de interactie was meer: "Jeetje Son, nu sta je er wéér niet leuk op.. kijk niet zo raar!' :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')