Pink_Floyd +1quote:Neil en Tim Finn?
Welke band?quote:have released five studio albums: Keep On Pushing L.P (2001) and On The Sun (2003), Into the Dojo (2006) and Solid Ground (2008), and a remix album Pushed (2003)
egwel, puike 3e plek!quote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik ga erheen.
Kijken of we er wat van bakken.
Ja, was prima vermaak op de zondagmiddag.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
belsen, tof dat jullie 'r waren
[..]
egwel, puike 3e plek!
ik wist niet eens dat neil diamond joods isquote:Op maandag 15 november 2010 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neil Diamond. Docu niet gezien, wel een concert.
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 15 november 2010 12:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Neil Diamond. Docu niet gezien, wel een concert.
Met zijn artiestennaam ligt het er toch wel bovenopquote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik wist niet eens dat neil diamond joods is
Juist. JEW voor intimi.quote:Op maandag 15 november 2010 13:20 schreef Pink_Floyd het volgende:
Dat moet Jimmy Eat World zijn dan met Bleed American in de begin jaren vh millenium
Wie?quote:Matthew Paul Miller (born June 30, 1979) is an American Hasidic Jewish reggae musician.
quote:Where is the sun
That shone on my head
The sun in my life
It is dead
it is dead
Where is the light
That would play
In my streets
And where are the friends
I could meet
I could meet
oh ja! die hadden me eigenlijk wel zo te binnen moeten schietenquote:Op maandag 15 november 2010 14:42 schreef Beregd het volgende:
pink_floyd + 1
en dan vergeten jullie nog klassiekers als redemption song en the ship song
quote:Op maandag 15 november 2010 14:46 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
'baby' in de titel (+ artiest)
En daar pas de eerste dubbele.quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
britney spears - baby one more tome
quote:Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef Pink_Floyd het volgende:
Uhm ranja, je hebt er helaas 9 in je lijstje staan...
Euh, mis ik iets?quote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat Supremes-nummer ken ik trouwens niet, is dat een cover van The Ronettes?
Eh...ja.quote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat Supremes-nummer ken ik trouwens niet, is dat een cover van The Ronettes?
Hij staat in elk geval niet op youtube.quote:Op maandag 15 november 2010 15:33 schreef Pink_Floyd het volgende:
uhm ja, die had ik ook over het hoofd gezien idd, ze hebben hem nooit zelf echt uitgebracht of wel? Anders wordt het n00bie voor de punten
Helaas dan.quote:Op maandag 15 november 2010 15:39 schreef WeezerButler het volgende:
the Cult - Love removal machine ( ik zette de naald toen alleen niet in het begin van de plaat in de groef :-)
Zo een vermoeden had ik al. Jij bent i.m.o. toch de vrouwenkenner !!!quote:
Titel is op zich wel te raden nu, maar ik kan me zo gauw geen band voor de geest halen die er rond '95 een hitje mee gehad zou kunnen hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, het was een film met discodansen en geen spaghetti op het shirt morsen enzo..
Ja, ik had hem al niet zo hoog zitten, maar nu heeft ie toch wel helemaal afgedaan.quote:
Dat is Janelle Monae, die herken ik van Jools pas geleden, nummer.. tja, Cold War?quote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef Grobbel het volgende:
Nog niet een klein belletje dat rinkelt? Hmm.
Foto van de artiest dan maar:
[ afbeelding ]
De titel van het nummer is een soort van vervolgvraag.
Ik was wel in volle lepelmodus met mijn vorige vraag, dus dat vraagteken had je ook wel mogen weglaten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat is Janelle Monae, die herken ik van Jools pas geleden, nummer.. tja, Cold War?
De vorige vraag had ik niet eens gelezenquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik was wel in volle lepelmodus met mijn vorige vraag, dus dat vraagteken had je ook wel mogen weglaten.
Bol_Wan +1
quote:meisje kijk me aan en laat je tranen lopen
oog in oog met genialiteit sta je
hier had je toch niet op durven hopen
je gaat met wiwa mee want deze nigga komt zo hard
Dé plaat van dit jaar, zeg maarquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Grobbel het volgende:
Stuk tekst. Wat van wie?
[..]
(kan pittig zijn, kan makkelijk zijn - afhankelijk van wie er online is denk ik. Maar is een plaat van dit jaar)
quote:When is a reunion not a reunion? When it involves, the oppressive noise band formed by Michael Gira in New York City in the early 1980s. The singer has got the band back together to record new material, and has written a letter about it that explains why this isnt a reunion.
Parkeren of checken door iemand anders wmbt prima indien er animo is om door te spelenquote:Verenigde Staten
Rock / Folk
Label: Glitterhouse
1. Sparrow Falls (4:45)
2. Bleary Eyed Duty (4:29)
3. To Make a Ring (4:33)
4. Off the Cuff (3:31)
5. Chest of Drawers (3:53)
6. Oil on Panel (5:36)
7. The Speaking Hands (4:00)
8. Down in Yon Forest (3:08)
9. Tin Finger (3:54)
10. Into the Piano (3:38)
pinkfloyd+1quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Pink_Floyd het volgende:
Vandaag nog op de Tivoli site gezien, dat is Swans en spelen eind nov in Utrecht
quote:The band began in 2001 as a solo project for Edwards whilewas taking a temporary hiatus.[2]
's first live shows were performed by Edwards and multi-instrumentalist Daniel McMahon; the self-titled debut album was released in 2002 on Glitterhouse Records.
je vraag wie het is of lees ik het verkeerd...quote:
quote:Welk album van wie?
dan heb ik niets gezegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:24 schreef Blogman het volgende:
De echte vraag staat iets eerder:
[..]
Het nieuwste?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:24 schreef Blogman het volgende:
De echte vraag staat iets eerder:
Welk album van wie?
quote:Bandleden
* David Pino (zang, gitaar) (2001-heden)
* Tjirk Deurloo (gitaar, achtergrondzang) (2001-heden)
* Mark van der Waarde (basgitaar, achtergrondzang) (2002-heden)
* Job Roggeveen (toetsen) (2008-heden)
* Jeroen Kleijn (drums) (2009-heden)
Op Z-List was het feitelijk nog maar 1 dame, de ander is er later bij gekomen.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef Grobbel het volgende:
Band is toch wel eens groter geweest dan slecht twee man (vrouw)?
En ach, ik heb Z-List al 4 jaar in de kast staan, maar nog nooit daadwerkelijk geluisterd. Ik zag iets dat leek op een Friese naam in dat rijtje, dus dan gok je maar eens wat.
quote:Het nummer is oorspronkelijk gecomponeerd door de Zwitser Werner Thomas als het instrumentale 'Tchip tchip'. De Vlaamse componist en producer van oa The Jokers, Terry Rendall (schuilnaam voor Louis van Rymenant), bewerkte het tot de.
Ook is het nummer erg vaak gecoverd.is in vele versies en talen opgenomen. Naar schatting bestaan er zo'n 370 versies. De Engelse versie van de The Tweets is in 2000 in Groot-Brittannië uitgeroepen tot het irritantste lied allertijden.
is behalve de kenmerkende muziek vooral bekend geworden door het bijbehorende dansje (handen in de zij, flapperen met ellebogen en met kleine stapjes voortbewegen)
In een flash zag ik dat Ranja me net iets voor was.. en heb de foto snel weer verwijderd.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afbeelding was sowieso niet te zien, Weezer.
Er stond alleen afbeelding van de, volgens mij Duitse, site. Geen hotlinking, denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
In een flash zag ik dat Ranja me net iets voor was.. en heb de foto snel weer verwijderd.
Die is niet zo oud geworden...quote:Op woensdag 17 november 2010 17:13 schreef Blogman het volgende:
Oh nee, Duane heet de beste man natuurlijk..
Nou je't zegt...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:25 schreef Felagund het volgende:
volgens mij zie ik Bruce zitten in het midden.
Jazeker ! Prachtig album. Een heuse aanrader. Het nummer waarop de cv-monteur meeneuriede was Pay Me My Money Down..quote:Volgens mij is de officiele titel, We shall overcome.
Dat is snel. Pink_Floyd +1quote:
Paar keer bij Jools gezien, erg gaaf.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:42 schreef Pink_Floyd het volgende:
Paar keer live gezien, dan herken je ze wel. Ontzettend goede muzikanten
Nee.quote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 21:10 schreef Pink_Floyd het volgende:
n00bie
Of is het Sivert Hoyem (met streepje dan nog)?
Ik zag de 10" staan van deze. Ik heb toen wat nummers beluisterd op spotify, maar vond het wat té rustig.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:01 schreef Felagund het volgende:
Agnes Obel? Maar ik dacht dat die donkerblond was, wel een hele mooie plaat.
quote:
Ik moet ook werken. Ik zag hem al staan en ik dacht, ik reageer niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:35 schreef Silv het volgende:
Godver, Felagund mag niet meedoen trouwens.
Wie?quote:(born William Benjamin Bensussen) is a Los Angeles-based DJ who releases material through Brainfeeder, the record label of Flying Lotus.
Fuck, dat waren ook mijn eerste twee.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom post je dan niet gewoon amazon.com plaatjesquote:Op donderdag 18 november 2010 13:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Damn te langzaam internet voor uploaden
Maar wel schoorstenen op het dakquote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef bukgeit het volgende:
Bij Bowie zie ik wel lantaarn maar geen paal
Of antennes. Niet goed te zien.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Maar wel schoorstenen op het dak
ranja + 1quote:
Is dat te weten als je er niet bij bent geweest?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:58 schreef WeezerButler het volgende:
Wie speelde in het voorprogramma van Belle & Sebastian in 2004 in Vredenburg
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:09 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ene Kim of een wildebras wellicht?
Check. Daarom trek ik mijn prachtpic weer in. Game on!quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
volgens mij is het antwoord niet juist van iggy, lees net het artikel op vrtnieuws.
was niet de bedoeling hoor, stond lang genoeg de vraag om er een nieuwe in te gooien, maar ik dacht, ik meld het even. Iggy zat wel in de goede richting.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Check. Daarom trek ik mijn prachtpic weer in. Game on!
check.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
friekin_, laat de boiler maar weer vollopen.
En hij is weer terug...quote:
Nee. Leidingen worden regelmatig doorgespoeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En hij is weer terug...
naja, je zult iig geen last hebben van legionella.
Dit antwoord is inderdaad niet juist, althans: niet volledig.quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nummer 1 in de albumlijst in zowel UK als US
Normale vragen? Op vrijdag?quote:Op vrijdag 19 november 2010 11:50 schreef ranja het volgende:
Wat een zootje weer, ik wacht wel tot er 1 normale vraag openstaat.
Dat dacht ik ook, heb het gecheckt en dit is het dus niet...quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:17 schreef ranja het volgende:
Ok.
Volgens mij had het iets met aantallen te maken; ze hebben meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht binnen een bepaalde periode?
Die hadden we ook al gehad en was niet (geheel) juist...quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:35 schreef iggyinthehouse het volgende:
Nummer 1 in de albumlijst in zowel UK als US
quote:Op vrijdag 19 november 2010 12:54 schreef ranja het volgende:
Binnenkomen op 1 is niet helemaal hetzelfde als op 1 staan, maar nog niet volledig dus.
Nee, geheel...quote:
En Nijmegen. Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, geheel...![]()
Herkansing: Het is laat geworden bij en na Underworld, die godzijdank weer ouderwets op dreef waren...![]()
Gezien dat Katzenjammer in april Nederland weer aandoet (in ieder geval Amsterdam en Utrecht)?
Ja , gezien. Geen idee of de voorverkoop al begonnen is, duurt nog een half jaarquote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef MadMaster het volgende:
Gezien dat Katzenjammer in april Nederland weer aandoet (in ieder geval Amsterdam en Utrecht)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |