Dat vind ie zelf van niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef rednitro het volgende:
zo en als je dus Blind al tegen je in het harnas jaagt dan is het snel klaar lijkt mij.
F de Boer is ook goed bevriend met Blind.
Krijg je 2 kampjes, familie Jol VS kamp Blind.
Wordt tijd dat die Jol oprot met z'n ouwe lullen 3 jaar te zwaar aankoop beleid.
Cocu mogen jullie lekker houden, die hoeven wij niet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat Frank de Boer ook wel klaar is om ergens hoofdtrainer te worden. Dan moet ie er wel een people manager bij hebben omdat het zelf nogal een lompe zak is. En nee, Cocu krijgen jullie niet, die is van ons!
Cocu heeft ook niks bij Ajax te zoeken. Dat zou mooi zijn mensen met een PSV hart naar Amsterdam halen en onze eigen oud spelers links laten liggen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Cocu mogen jullie lekker houden, die hoeven wij niet.
Klopt, daarom.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Cocu heeft ook niks bij Ajax te zoeken. Dat zou mooi zijn mensen met een PSV hart naar Amsterdam halen en onze eigen oud spelers links laten liggen.
Rijkaard hoeft er wat mij betreft niet bij die man is net zo goed als zijn materiaal en maakt zijn ploegen niet significant beter.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef rednitro het volgende:
Zou blind al klaar zijn om opnieuw hoofdtrainer te worden?
Samen met F de Boer.
Rijkaard, Blind, F de boer
Mooi trio, straalt wel wat uit als dat langs het veld staat.
vind dat zo'n relatief begrip, maakt zijn spelers beter ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Rijkaard hoeft er wat mij betreft niet bij die man is net zo goed als zijn materiaal en maakt zijn ploegen niet significant beter.
Niet iedere speler ziet zelf waar zijn sterkste kwaliteiten liggen en hoe die benut moeten worden. Ook de omgeving werkt daar niet altijd aan mee. Hoeveel vaders wel niet vinden dat hun zoontje in de spits hoort is daar een voorbeeld van.quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef rednitro het volgende:
[..]
vind dat zo'n relatief begrip, maakt zijn spelers beter ...
Hoe maak je een speler beter? een speler moet spelen, en liefst goed spelen.
veel trainen en dan worden ze vanzelf beter. ..
Dan blijft er maar 1 over ... Cruijff, maar dat is logisch ...quote:Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Niet iedere speler ziet zelf waar zijn sterkste kwaliteiten liggen en hoe die benut moeten worden. Ook de omgeving werkt daar niet altijd aan mee. Hoeveel vaders wel niet vinden dat hun zoontje in de spits hoort is daar een voorbeeld van.
Een goede trainer die spelers beter maakt biedt denk ik juist dat, dat een speler het duidelijke kader krijgt waarin hij zich optimaal kan ontwikkelen, zonder energie en tijd te stoppen in het najagen van kwaliteiten die altijd marginaal blijven.
quote:• Jol: "Dembélé was lang onze troef"
Ajax hoopte afgelopen zomer in eerste instantie niet op Mounir El Hamdaoui. Moussa Dembélé was lange tijd de belangrijkste kandidaat om de nieuwe spits van de Amsterdammers te worden. Net als Jan Vennegoor of Hesselink bleek hij onhaalbaar.
Ajax kende afgelopen seizoen een uitstekend tweede gedeelte, mede dankzij het aanspeelpunt Marko Pantelic. Zonder de Serviër vergaat het de Amsterdammers deze jaargang een stuk minder. "We missen diepte in ons spel. Er speelden toen heel veel dezelfde jongens als nu, maar wel om een spits heen aan wie het spel was opgehangen", kijkt trainer Martin Jol terug. "Elke thuiswedstrijd was een feest."
"Terugkijkend hadden we Pantelic kunnen geven wat hij wilde hebben", vervolgt de oefenmeester in het Algemeen Dagblad. "Maar ja, hij is 31 en dan drie jaar lang een hoog salaris (naar verluidt een paar miljoen, red.) bij een club die moet bezuinigen, dat past niet in het beleid. En we zaten afgelopen zomer met meer afwegingen. Suarez kon na zijn WK-prestaties in augustus nog weggekocht worden."
Daarom richtte Ajax zijn vizier in eerste instantie op Moussa Dembélé. "Ging het lukken om Dembélé te halen, die we erbij wilden?", vroeg men zich bij Ajax af. "Dembélé was lang onze troef, maar hij bleek onhaalbaar. Jan Vennegoor of Hesselink als vervanger van Pantelic ook en op een gegeven moment heb ik gezegd: laten we in elk geval zorgen dat we niet overvallen worden door een last-minute transfer van Suarez. Dus zijn er vijf spelers verhuurd en verkocht en is er geld vrijgemaakt voor El Hamdaoui. Die Ajax in zijn eerste weken meteen de Champions League in schiet. Stel je voor dat we hem niet hadden gehad."
Hoe nu verder? Jol breekt er regelmatig zijn hersens over. "Er wordt nu geroepen dat Suarez en El Hamdaoui niet goed samen spelen, maar juist tussen die twee zie je combinaties. Het gaat erom dat hun samenwerking met de rest beter moet. Mounir zelf is keihard. Die zegt: 'als je een spits wil die heel veel kaatst, had je een ander type moeten halen'. Maar dat vind ik toch te gemakkelijk, want met Mounir moet het ook kunnen."
Ik denk dat dat nog wel mee valt. Als je zag hoe hij zich op het WK gedroeg en met de spelers om ging. Dat ging best goed voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat Frank de Boer ook wel klaar is om ergens hoofdtrainer te worden. Dan moet ie er wel een people manager bij hebben omdat het zelf nogal een lompe zak is. En nee, Cocu krijgen jullie niet, die is van ons!
Ja, ook gelezen. Vind het jammer.quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef fusionfake het volgende:
PSV heeft vanmorgen te horen gekregen dat de NS geen mogelijkheid ziet een treincombi voor de fans richting Amsterdam te laten rijden voor het duel met Ajax. De topper staat vanavond in de ArenA op het programma.
Door de brand gisteren in de verkeersleidingspost in Utrecht zijn er grote problemen met het treinverkeer, met name rond Utrecht. "Om veiligheidsredenen en vanwege onzekerheden in het spoorwegnet, kunnen er dus geen supporters mee naar Amsterdam", meldt PSV teleurgesteld op de website.
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef kollie het volgende:
Hoe kun je uberhaupt overwegen om het uitvak met thuissupporters te vullen?
Jullie club is diep gezonken.
http://www.supver-psv.nl/nl/nieuws/6592.html
Ga je dit nu overal posten.... beter lees je eerst even.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef kollie het volgende:
Hoe kun je uberhaupt overwegen om het uitvak met thuissupporters te vullen?
Jullie club is die gezonken.
http://www.supver-psv.nl/nl/nieuws/6592.html
lees mijn post eens goed. Ze vullen idd het uitvak niet. maar dat het in je hoofd opkomt zegt genoeg.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ga je dit nu overal posten.... beter lees je eerst even.
Ze gaan het uitvak niet vullenAlleen de 'buffervakken', de vakken die naast het uitvak worden leeg gelaten voor de veiligheid. Omdat Eindhoven de kaarten opeist of zo iets....
En dan word ik in het PSV-topic verzocht in mijn eigen topic te blijven:quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef kollie het volgende:
[..]
lees mijn post eens goed. Ze vullen idd het uitvak niet. maar dat het in je hoofd opkomt zegt genoeg.
Wat is de wereld toch krom he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |