abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:24:29 #276
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88919543
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef Maanvis het volgende:
Welke blind?
pa
.
pi_88919740
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:23 schreef Maanvis het volgende:
Welke blind?
Danny
★★★
pi_88923802
zo en als je dus Blind al tegen je in het harnas jaagt dan is het snel klaar lijkt mij.
F de Boer is ook goed bevriend met Blind.

Krijg je 2 kampjes, familie Jol VS kamp Blind.

Wordt tijd dat die Jol oprot met z'n ouwe lullen 3 jaar te zwaar aankoop beleid.
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:41:26 #279
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88924046
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:35 schreef rednitro het volgende:
zo en als je dus Blind al tegen je in het harnas jaagt dan is het snel klaar lijkt mij.
F de Boer is ook goed bevriend met Blind.

Krijg je 2 kampjes, familie Jol VS kamp Blind.

Wordt tijd dat die Jol oprot met z'n ouwe lullen 3 jaar te zwaar aankoop beleid.

Dat vind ie zelf van niet. :N
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:42:08 #280
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88924080
Ik denk dat Frank de Boer ook wel klaar is om ergens hoofdtrainer te worden. Dan moet ie er wel een people manager bij hebben omdat het zelf nogal een lompe zak is. En nee, Cocu krijgen jullie niet, die is van ons!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_88924155
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat Frank de Boer ook wel klaar is om ergens hoofdtrainer te worden. Dan moet ie er wel een people manager bij hebben omdat het zelf nogal een lompe zak is. En nee, Cocu krijgen jullie niet, die is van ons!
Cocu mogen jullie lekker houden, die hoeven wij niet. :6
★★★
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:45:06 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88924218
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Cocu mogen jullie lekker houden, die hoeven wij niet. :6
Cocu heeft ook niks bij Ajax te zoeken. Dat zou mooi zijn mensen met een PSV hart naar Amsterdam halen en onze eigen oud spelers links laten liggen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88924281
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Cocu heeft ook niks bij Ajax te zoeken. Dat zou mooi zijn mensen met een PSV hart naar Amsterdam halen en onze eigen oud spelers links laten liggen.
Klopt, daarom. ^O^
★★★
pi_88924975
Zou blind al klaar zijn om opnieuw hoofdtrainer te worden?
Samen met F de Boer.

Rijkaard, Blind, F de boer

Mooi trio, straalt wel wat uit als dat langs het veld staat.
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:02:26 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88925046
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:01 schreef rednitro het volgende:
Zou blind al klaar zijn om opnieuw hoofdtrainer te worden?
Samen met F de Boer.

Rijkaard, Blind, F de boer

Mooi trio, straalt wel wat uit als dat langs het veld staat.
Rijkaard hoeft er wat mij betreft niet bij die man is net zo goed als zijn materiaal en maakt zijn ploegen niet significant beter.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88925128
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Rijkaard hoeft er wat mij betreft niet bij die man is net zo goed als zijn materiaal en maakt zijn ploegen niet significant beter.
vind dat zo'n relatief begrip, maakt zijn spelers beter ...
Hoe maak je een speler beter? een speler moet spelen, en liefst goed spelen.
veel trainen en dan worden ze vanzelf beter. ..
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:37:11 #287
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_88926621
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:04 schreef rednitro het volgende:

[..]

vind dat zo'n relatief begrip, maakt zijn spelers beter ...
Hoe maak je een speler beter? een speler moet spelen, en liefst goed spelen.
veel trainen en dan worden ze vanzelf beter. ..
Niet iedere speler ziet zelf waar zijn sterkste kwaliteiten liggen en hoe die benut moeten worden. Ook de omgeving werkt daar niet altijd aan mee. Hoeveel vaders wel niet vinden dat hun zoontje in de spits hoort is daar een voorbeeld van.
Een goede trainer die spelers beter maakt biedt denk ik juist dat, dat een speler het duidelijke kader krijgt waarin hij zich optimaal kan ontwikkelen, zonder energie en tijd te stoppen in het najagen van kwaliteiten die altijd marginaal blijven.
Life is what you make it.
pi_88928372
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:37 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Niet iedere speler ziet zelf waar zijn sterkste kwaliteiten liggen en hoe die benut moeten worden. Ook de omgeving werkt daar niet altijd aan mee. Hoeveel vaders wel niet vinden dat hun zoontje in de spits hoort is daar een voorbeeld van.
Een goede trainer die spelers beter maakt biedt denk ik juist dat, dat een speler het duidelijke kader krijgt waarin hij zich optimaal kan ontwikkelen, zonder energie en tijd te stoppen in het najagen van kwaliteiten die altijd marginaal blijven.
Dan blijft er maar 1 over ... Cruijff, maar dat is logisch ...
pi_88932021
Klinkt goed wat Keje allemaal vertelde bij VI, nu maar hopen dat er veel oud-spelers voor een plekje in de ledenraad gaan. En dan maar hopen dat ze worden gekozen.
★★★
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:17:28 #290
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_88937599
Hopelijk klopt er niks van het bericht want dat zou toch wel slecht nieuws zijn. Heb beide hoog zitten en het zou zonde zijn als 1 van de 2 weg zou moeten.
#FreeHat
pi_88937647
Blijft toch bizar dat Jol Blind gewoon niet de kans geeft. Hij heeft goed gespeeld bij Groningen en is vast niet slechter dan Anita. Dat gedoe de laatste tijd met Jol enz, van mij mag hij opstappen met z'n Cock.

Ooijer :')
Dikke Mido :')

Tanio, zit nu in het 8e van Ajax?

Ben zo bang dat Blind straks bij Anderlecht of Groningen de sterren van de hemel speelt op de back positie.

[ Bericht 21% gewijzigd door Vjenne12345 op 20-11-2010 12:34:26 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:19:23 #292
166976 DuvelDuvel
pi_88937650
Jammer dat die niet is gekomen.

quote:
• Jol: "Dembélé was lang onze troef"
Ajax hoopte afgelopen zomer in eerste instantie niet op Mounir El Hamdaoui. Moussa Dembélé was lange tijd de belangrijkste kandidaat om de nieuwe spits van de Amsterdammers te worden. Net als Jan Vennegoor of Hesselink bleek hij onhaalbaar.
Ajax kende afgelopen seizoen een uitstekend tweede gedeelte, mede dankzij het aanspeelpunt Marko Pantelic. Zonder de Serviër vergaat het de Amsterdammers deze jaargang een stuk minder. "We missen diepte in ons spel. Er speelden toen heel veel dezelfde jongens als nu, maar wel om een spits heen aan wie het spel was opgehangen", kijkt trainer Martin Jol terug. "Elke thuiswedstrijd was een feest."

"Terugkijkend hadden we Pantelic kunnen geven wat hij wilde hebben", vervolgt de oefenmeester in het Algemeen Dagblad. "Maar ja, hij is 31 en dan drie jaar lang een hoog salaris (naar verluidt een paar miljoen, red.) bij een club die moet bezuinigen, dat past niet in het beleid. En we zaten afgelopen zomer met meer afwegingen. Suarez kon na zijn WK-prestaties in augustus nog weggekocht worden."

Daarom richtte Ajax zijn vizier in eerste instantie op Moussa Dembélé. "Ging het lukken om Dembélé te halen, die we erbij wilden?", vroeg men zich bij Ajax af. "Dembélé was lang onze troef, maar hij bleek onhaalbaar. Jan Vennegoor of Hesselink als vervanger van Pantelic ook en op een gegeven moment heb ik gezegd: laten we in elk geval zorgen dat we niet overvallen worden door een last-minute transfer van Suarez. Dus zijn er vijf spelers verhuurd en verkocht en is er geld vrijgemaakt voor El Hamdaoui. Die Ajax in zijn eerste weken meteen de Champions League in schiet. Stel je voor dat we hem niet hadden gehad."

Hoe nu verder? Jol breekt er regelmatig zijn hersens over. "Er wordt nu geroepen dat Suarez en El Hamdaoui niet goed samen spelen, maar juist tussen die twee zie je combinaties. Het gaat erom dat hun samenwerking met de rest beter moet. Mounir zelf is keihard. Die zegt: 'als je een spits wil die heel veel kaatst, had je een ander type moeten halen'. Maar dat vind ik toch te gemakkelijk, want met Mounir moet het ook kunnen."
#FreeHat
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:09:22 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88939442
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat dat nog wel mee valt. Als je zag hoe hij zich op het WK gedroeg en met de spelers om ging. Dat ging best goed voor zover ik weet.
Ik denk dat hij wel rijp is voor een club. Ik ben er niet zo voor om bij een topclub als Ajax te beginnen. Een leuke eredivisie club is ook prima en dan later lekker Ajax trainen. :)

Perfecte combi blijft in mijn ogen Rijkaard/Ten Cate. Ten Cate om de spelers beter te maken, Rijkaard als eindverantwoordelijke.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:26:00 #294
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_88939951
PSV heeft vanmorgen te horen gekregen dat de NS geen mogelijkheid ziet een treincombi voor de fans richting Amsterdam te laten rijden voor het duel met Ajax. De topper staat vanavond in de ArenA op het programma.

Door de brand gisteren in de verkeersleidingspost in Utrecht zijn er grote problemen met het treinverkeer, met name rond Utrecht. "Om veiligheidsredenen en vanwege onzekerheden in het spoorwegnet, kunnen er dus geen supporters mee naar Amsterdam", meldt PSV teleurgesteld op de website.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_88942934
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef fusionfake het volgende:
PSV heeft vanmorgen te horen gekregen dat de NS geen mogelijkheid ziet een treincombi voor de fans richting Amsterdam te laten rijden voor het duel met Ajax. De topper staat vanavond in de ArenA op het programma.

Door de brand gisteren in de verkeersleidingspost in Utrecht zijn er grote problemen met het treinverkeer, met name rond Utrecht. "Om veiligheidsredenen en vanwege onzekerheden in het spoorwegnet, kunnen er dus geen supporters mee naar Amsterdam", meldt PSV teleurgesteld op de website.
Ja, ook gelezen. Vind het jammer.
★★★
pi_88943014
Hoe kun je uberhaupt overwegen om het uitvak met thuissupporters te vullen?
Jullie club is diep gezonken.

http://www.supver-psv.nl/nl/nieuws/6592.html
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:56:50 #297
166976 DuvelDuvel
pi_88943043
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef kollie het volgende:
Jullie club is diep gezonken.

Hoezo?
#FreeHat
pi_88943067
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:55 schreef kollie het volgende:
Jullie club is die gezonken.

Ga je dit nu overal posten.... beter lees je eerst even.
Ze gaan het uitvak niet vullen ;) Alleen de 'buffervakken', de vakken die naast het uitvak worden leeg gelaten voor de veiligheid. Omdat Eindhoven de kaarten opeist of zo iets....
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_88943179
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:57 schreef Swomp het volgende:

[..]

Ga je dit nu overal posten.... beter lees je eerst even.
Ze gaan het uitvak niet vullen ;) Alleen de 'buffervakken', de vakken die naast het uitvak worden leeg gelaten voor de veiligheid. Omdat Eindhoven de kaarten opeist of zo iets....
lees mijn post eens goed. Ze vullen idd het uitvak niet. maar dat het in je hoofd opkomt zegt genoeg.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_88943990
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef kollie het volgende:

[..]

lees mijn post eens goed. Ze vullen idd het uitvak niet. maar dat het in je hoofd opkomt zegt genoeg.
En dan word ik in het PSV-topic verzocht in mijn eigen topic te blijven:

quote:
13s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ga naar je eigen topic.
Wat is de wereld toch krom he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')