Dat was een verassing jaquote:Op woensdag 17 november 2010 08:59 schreef stoeltafel het volgende:
Nummer 14 was gister onverwachts op de toekomst, begin is er.
Dat doet Jaap de Groot al (ghostwriter)quote:Op woensdag 17 november 2010 09:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat was een verassing ja
Misschien dat hij toch iets serieus wil gaan doen. Om even met het vliegtuig over te komen. Zou hij zijn columns ook vanuit Spanje schrijven? Of woont hij weer in Nederland?
Kortom, hij schrijft niets zelfquote:Op woensdag 17 november 2010 09:53 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat doet Jaap de Groot al (ghostwriter)
Jaap de Groot schrijft zijn stukken aan de hand van interviews met Johan. Johan zet bij goedkeuring zijn handtekening eronder.quote:
De ledenraad heeft geen invloed op de dagelijkse gang van zaken maar kan wel degene controleren die verantwoordelijk is voor de aanstelling van de directie die verantwoordelijk is voor de dagelijkse gang van zaken. Cruijff zijn idee is dan ook om van binnen uit de club meer mensen met voetbal knowhow neer te zetten en dit zou dan doorwerken door de hele club.quote:Op woensdag 17 november 2010 01:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kan die ledenraad geen flikker. Dan hebben Cruijff's plannetjes ook weinig zin.
Mij lijkt dat echt een 'long shot', zelfs Keje Molenaar twijfelt over het nut van de invloed van de ledenraad. (zie interview op VI Radio: http://www.vi.nl/Radio-it(...)ochtend-telefoon.htm )quote:Op woensdag 17 november 2010 13:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De ledenraad heeft geen invloed op de dagelijkse gang van zaken maar kan wel degene controleren die verantwoordelijk is voor de aanstelling van de directie die verantwoordelijk is voor de dagelijkse gang van zaken. Cruijff zijn idee is dan ook om van binnen uit de club meer mensen met voetbal knowhow neer te zetten en dit zou dan doorwerken door de hele club.
Het was gewoon allemaal een truc zodat PSV ons gaat onderschattenquote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gelukkig zijn ze zo wisselvallig als de pest dus weet je het nooit eigenlijk.
Ook in goede jaren is het nooit meegevallen om van PSV te winnen, op de één of andere manier lukt dat zelden, zoals het Feyenoord bijna nooit lukt om van Ajax te winnen dus wat dat betreft hoef ik mijn verwachting niet bij te stellen, het is alleen jammer dat door het onnodig puntverlies tegen de niet kampioenskandidaten deze wedstrijd heel belangrijk wordt.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Ajax gaat zaterdag echt op zijn kloten krijgen denk ik
Met die kneus van een Rutten lukt dat nooit.......die gek plaatst psv altijd in de underdog positiequote:Op woensdag 17 november 2010 14:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Gelukkig zijn ze zo wisselvallig als de pest dus weet je het nooit eigenlijk.
afgelopen 2jaar werd het telkens 4-1 manquote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook in goede jaren is het nooit meegevallen om van PSV te winnen, op de één of andere manier lukt dat zelden, zoals het Feyenoord bijna nooit lukt om van Ajax te winnen dus wat dat betreft hoef ik mijn verwachting niet bij te stellen, het is alleen jammer dat door het onnodig puntverlies tegen de niet kampioenskandidaten deze wedstrijd heel belangrijk wordt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:40 schreef Smoofie het volgende:
En zaterdag 4-0!!! Kijk naar TT, Achter onze club bijven staan! Niet denken maar hopen!
14/03/2010 Ajax PSV 4-1quote:Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
afgelopen 2jaar werd het telkens 4-1 man
Lees eens wat ik typ.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
14/03/2010 Ajax PSV 4-1
16/11/2008 Ajax PSV 4-1
30/01/2008 Ajax PSV 0-2
12/11/2006 Ajax PSV 0-1
11/03/2006 Ajax PSV 0-0
20/03/2005 Ajax PSV 0-4
08/02/2004 Ajax PSV 2-1
15/12/2002 Ajax PSV 2-4
25/11/2001 Ajax PSV 1-3
08/04/2001 Ajax PSV 0-1
Als jij dan ook leest wat ik typ, manquote:Op woensdag 17 november 2010 15:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lees eens wat ik typ.
De laatste 2 jaar heb ik het toch ook over?
Zelfs die handtekening doet Cruijff niet eens meer.quote:Op woensdag 17 november 2010 11:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jaap de Groot schrijft zijn stukken aan de hand van interviews met Johan. Johan zet bij goedkeuring zijn handtekening eronder.
Die spelers zijn opgeroepen voor de oefeninterlands en dat terwijl we zaterdag tegen PSV spelen.quote:Ajax Stekelenburg, Van der Wiel (beiden Nederland), Eriksen (Denemarken), El Hamdaoui (Marokko), Sulejmani (Servië), Suarez (Uruguay), Blind, Josefzoon (Jong Oranje), Alderweireld, Vertonghen (België).
Ik denk dat koning Suarez zaterdag een beetje moe zal zijn,quote:Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad.Ik geloof in koning Suarez!
PSV: Pieters, Affelay, Lens, Toivonen, Isaksson, Dzsudzsák, Berg. Dus ook daar de nodige belasting.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die spelers zijn opgeroepen voor de oefeninterlands en dat terwijl we zaterdag tegen PSV spelen.
Suarez moest uit naar Chiliquote:Op woensdag 17 november 2010 21:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat koning Suarez zaterdag een beetje moe zal zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |