Heel goedquote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef wyccie het volgende:
index.html![]()
Juiste mapje. Ook al Index.html geselecteerd en op de knop Make home geklikt.
Hmm.... bedenk me dat misschien iemand die de algemene website heeft gemaakt de link naar mijn nieuwe pagina moet aanpassen.
Dat dus allemaal.quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
Heel goed
Maar...heb je 'index.html' of 'Index.html' (met hoofdletter)? Want dat maakt namelijk wel uit.
Je kunt trouwens nog steeds goed zien of je upload gelukt is door het volledige adres van je pagina in te typen.
Dus zoiets als www.kaas.nl/wyccie/Index.html
Je weet de PM te vindenquote:Op maandag 15 november 2010 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat dus allemaal.
Kleine letter, en zelf index.html achter de algemene URL getypt.
Toen kwam ik er ook achter dat ik ergens een logo verkeerd heb gelinkt (twee keer http//). Snel even aangepast en weer geuploaded en gepublished. Maar de fout blijft erin zitten.
Waarom krijg ik nu klop als voormalig professioneel webmaster/-ontwerper met ruim 16 jaar ervaringquote:
Maar je zit me gewoon uit te lachen, of niet?quote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef MadMaster het volgende:
Waarom krijg ik nu klop als voormalig professioneel webmaster/-ontwerper met ruim 16 jaar ervaring
Als ik me er mee ga bemoeien, dan wordt het er niet overzichtelijker op, vrees ik...
Ziet er prima uit hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef wyccie het volgende:
Nu zie ik ook dat de banner niet netjes is uitgelijnd. Jammer dan, geen zin om dat allemaal aan te passen.
Nee, absoluut niet.quote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar je zit me gewoon uit te lachen, of niet?
Is er eigenlijk überhaupt verschil tussen .html en .htm? Ik vind het maar verwarrend.quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
Nee, absoluut niet.
Wat Nem zegt, klopt ook allemaal, maar het kan ook zo zijn dat je niet een index.html-bestand moet hebben, maar juist een index.htm bestand, Verschilt nog wel eens per provider.
Hetzelfde verschil als tussen index.html and Index.htmlquote:Op maandag 15 november 2010 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is er eigenlijk überhaupt verschil tussen .html en .htm? Ik vind het maar verwarrend.
No problemoquote:Op maandag 15 november 2010 23:50 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk deed ik alles gewoon goed.![]()
Nem, heel erg bedankt voor je hulp!
Thanks, maar de niet-leken zien gelijk dat het door een amateur is gemaakt. Alleen al dat lettertype voor de banner...quote:
Vandaag mijn vragen over de naam van het bestand en de opmerkingen van een tekort aan info. Ik heb inmiddels ook al 14 jaar ervaring op dit gebied en jaren achter de telefoon gezeten.quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet.
Wat Nem zegt, klopt ook allemaal, maar het kan ook zo zijn dat je niet een index.html-bestand moet hebben, maar juist een index.htm bestand, Verschilt nog wel eens per provider.
Wat stond er als eerder bestand: index.html of index.htm. Wat er stond moet je sowieso aanhouden als naam voor jouw te uploaden bestand. Die moet je dan vervolgens ook altijd zien (misschien nog niet met alle afbeeldingen, dan kan later volgen), als je de volledige URL opvraagt in je browser.
Het gaat niet om de niet-leken, het gaat om je doelgroepquote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Thanks, maar de niet-leken zien gelijk dat het door een amateur is gemaakt. Alleen al dat lettertype voor de banner...![]()
Ach, ik vind het wel leuk om te zitten pielen met dat soort dingen.
Geocities, Angelfire, Xoom, FortuneCityquote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef wyccie het volgende:
Mijn allereerste site was er een van Geocities.
Wie is daar nou niet begonnen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef wyccie het volgende:
Mijn allereerste site was er een van Geocities.
Die hebben er gelukkig nog minder kaas van gegeten dan ik.quote:Op maandag 15 november 2010 23:55 schreef Nembrionic het volgende:
Het gaat niet om de niet-leken, het gaat om je doelgroep
Het was dan ook slechts ter illustratie omdat ik het domein nog niet wistquote:Op maandag 15 november 2010 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hebben er gelukkig nog minder kaas van gegeten dan ik.
(Die kaas-pagina bestaat niet!)
I know, heb ook niks op je begeleiding aan te merken, maar juist die naam van 'index.htm(l)' is zo belangrijk en ik had nog niet gelezen wat er daarvoor precies qua bestandsnaam had gestaan.quote:Op maandag 15 november 2010 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vandaag mijn vragen over de naam van het bestand en de opmerkingen van een tekort aan info. Ik heb inmiddels ook al 14 jaar ervaring op dit gebied en jaren achter de telefoon gezeten.
Ik ben wel begonnen bij Geocities. En meteen maar weer gestopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik!!
Ik ben begonnen bij Euronet vanaf een Mac: www.euronet.nl/homepages/tnt was dat ooit...
En daarna had ik een heel erg simpele pagina met HTML-codes gemaakt en zelfs geüploaded naar mijn universiteitsdomein.quote:
Jij snapt er al meer van dan ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
En daarna had ik een heel erg simpele pagina met HTML-codes gemaakt en zelfs geüploaded naar mijn universiteitsdomein.
Succes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen te slapen...
Dus jij bent de Web Dokter!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een arts die ook nog eens websites kan maken.... ik zou salarisverhoging moeten krijgen.
Trusten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen te slapen...
Leef je even uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trusten.
Ik wil ook slapen, maar ik ben een beetje hyper omdat de site is gelukt.
Maar ik hoef niks meer te doen. Nu alleen nog wachten tot de hoofdpagina goed gelinkt wordt.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef wyccie het volgende:
Moest toch wel even lachen toen ik dit langs zag komen.
eigen website: lay out
Welke afstand loop je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik hoef niks meer te doen. Nu alleen nog wachten tot de hoofdpagina goed gelinkt wordt.
Ik heb gisteren trouwens anderhalf uur gerend. Zondag de Zevenheuvelenloop. Heb er zin in.
Er is maar 1 afstand: 15km.quote:
Da's wel een fijne afstand.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is maar 1 afstand: 15km.
Ik ga de komende week veel pasta eten. En misschien een beetje op tijd naar bed.
Een halve marathon moet ooit ook nog wel lukken.quote:
Dan kun je dat inderdaad beter uitstellen tot na je co-schappen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een halve marathon moet ooit ook nog wel lukken.
De ultieme ervaring is natuurlijk de marathon van New York. Maar ja, daar moet je dan weer netjes en braaf regelmatig voor trainen en zo. Daar ben ik dus niet zo goed in. Tijdens de co-schappen is dat ook slecht te doen, helaas.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:15 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het zo heerlijk om lekker met YouTube liedjes mee te zingen. Kon ik nou ook maar echt goed zingen.
Zit nu in de vrolijke liedjes-fase.
Zegt me allemaal niks.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:18 schreef wyccie het volgende:
Owl City - Fireflies, Jason Mraz - I'm yours, Milow - Ayo Technology
Dat soort dingen. Liedjes waarbij ik kan doen alsof ik heel goed mee kan zingen.
Natuurlijk wel. Als het mij iets zegt, zegt het jou ook iets.quote:
Correct. Ik ken ze alle drie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als het mij iets zegt, zegt het jou ook iets.
Zoek maar gewoon even op YouTube.
quote:
Dat klopt zeker. Ik heb bijna altijd de radio aan. En dat missen van de naam van de artiest en titel dat klopt. Daar ben ik een ster in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Jij luistert toch veel radio? Dan hoor je vaak liedjes voorbij komen, maar dan mis je vaak net de artiestnaam en titel.
Ik luister nooit naar de radio en loop daarom ook vaak zeker 3 maanden achter.
Mijn middelbare school-tijd!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
En een meezinger van Neerlandse bodem:
Weltrusten wyccie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 02:06 schreef wyccie het volgende:
We zongen natuurlijk alleen het refrein.
Nu toch maar naar bed, begin licht in mijn hoofd te worden.
Goeiemorgen!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 04:57 schreef MadMaster het volgende:
, maar laat dat 'goeie' er maar af...
Ga mijn iTunes meuk maar even van de ene laptop naar de andere verplaatsen, moet toch wat op dit onchristelijke tijdstip...
Koffie moet nog even wachten helaas, anders toeter ik mw. MM ook d'r bed uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een piitige bak koffie drinken.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 05:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie moet nog even wachten helaas, anders toeter ik mw. MM ook d'r bed uit.
Bonen malen maakt nogal een herrie...
Ik hou het wel bijn sigaretten, die maken geen geluid...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben inmiddels ook weer bij met de Sinterklaasjourrnaals...
Wat spannend!quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:10 schreef MadMaster het volgende:
Die is terug gevonden en slaapt bij de Hoofdpiet.
Huispiet heeft nu wel de sleutels van het Pietenhuis per ongeluk in het pepernotendeeg laten vallen dat op het punt staat om tot pepernoten te worden verwerkt...
GTST is er niks bij...
Wegens bezuinigingen bij de publieke omroep is de moeder uit het script verwijderd...quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat spannend!
Is de moeder van Zielepiet er nog? Of is ze alweer terug naar Spanje?
Arme Zielepiet! Dan zal hij wel erg verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens bezuinigingen bij de publieke omroep is de moeder uit het script verwijderd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |