ik zwem niet in het geldquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:47 schreef Crutch het volgende:
Ik zou het laten doen door iemand die er verstand van heeft.
software??? wist niet dat je daar software voor moest hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:47 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Met welke software maak je de website?
Je kunt wel templates downloaden, maar ik betwijfel of dat een succes gaat worden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik zwem niet in het geld, ik ken ook vrijwel haast geen computernerds die gratis tijd gaan steken in mijn website. Kan ik niet een gratis lay-out ergens wegplukken en invoegen in mijn webiste
maar hoe? ..
Waar host je nu de site?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
software??? wist niet dat je daar software voor moest hebben, leg uit ...
YW, over software: Dreamweaver, en als je gaat programmeren, download Notepad++.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:54 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dankjewel hier ga ik effies naar kijken
maar word het geen succes die templatequote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Je kunt wel templates downloaden, maar ik betwijfel of dat een succes gaat worden.
nee, een website met plaatjes en informatiequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:00 schreef Xxerxxes het volgende:
Wat is het doel van je website??
Een eigen blog? Wordpress werkt voor mij prima en het is gratis
één of meerdere pagina's?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:26 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
nee, een website met plaatjes en informatie
eigenlijke aparte pagina's met foto's. bijv voor elk apart beestje een aparte pagina. En dan gewoon de home-page en gastenboek. Niet heel veel dusquote:
Ik zou eventueel een website voor je kunnen maken. Maar wat bedoel je met beestjes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:28 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
eigenlijke aparte pagina's met foto's. bijv voor elk apart beestje een aparte pagina. En dan gewoon de home-page en gastenboek. Niet heel veel dus
Geweldig topic!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:50 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik zwem niet in het geld, ik ken ook vrijwel haast geen computernerds die gratis tijd gaan steken in mijn website. Kan ik niet een gratis lay-out ergens wegplukken en invoegen in mijn webiste
maar hoe? ..
Waarom moet je een nerd zijn om websites de maken/designen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef Norther het volgende:
[..]
Geweldig topic!
Enne, er zijn vast wel 'diensten' die jij aan een nerd kan geven toch?Soort van ruilhandel!
noujazeg!quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:52 schreef Norther het volgende:
[..]
Geweldig topic!
Enne, er zijn vast wel 'diensten' die jij aan een nerd kan geven toch?Soort van ruilhandel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |