Mijn middelbare school-tijd!quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
En een meezinger van Neerlandse bodem:
Weltrusten wyccie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 02:06 schreef wyccie het volgende:
We zongen natuurlijk alleen het refrein.
Nu toch maar naar bed, begin licht in mijn hoofd te worden.
Goeiemorgen!quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 04:57 schreef MadMaster het volgende:
, maar laat dat 'goeie' er maar af...
Ga mijn iTunes meuk maar even van de ene laptop naar de andere verplaatsen, moet toch wat op dit onchristelijke tijdstip...
Koffie moet nog even wachten helaas, anders toeter ik mw. MM ook d'r bed uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 05:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een piitige bak koffie drinken.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 05:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie moet nog even wachten helaas, anders toeter ik mw. MM ook d'r bed uit.
Bonen malen maakt nogal een herrie...
Ik hou het wel bijn sigaretten, die maken geen geluid...
quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben inmiddels ook weer bij met de Sinterklaasjourrnaals...
Wat spannend!quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:10 schreef MadMaster het volgende:
Die is terug gevonden en slaapt bij de Hoofdpiet.
Huispiet heeft nu wel de sleutels van het Pietenhuis per ongeluk in het pepernotendeeg laten vallen dat op het punt staat om tot pepernoten te worden verwerkt...
GTST is er niks bij...
Wegens bezuinigingen bij de publieke omroep is de moeder uit het script verwijderd...quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat spannend!
Is de moeder van Zielepiet er nog? Of is ze alweer terug naar Spanje?
Arme Zielepiet! Dan zal hij wel erg verdrietig zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wegens bezuinigingen bij de publieke omroep is de moeder uit het script verwijderd...
Wat is er gebeurd? Ik heb het niet gezien...quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk trouwens dat we nu wel kunnen constateren dat er bij Prem een steekje los zit.
Hij heeft gisteren in dwdd een recensent van de Volkskrant beschuldigd van kindermisbruik. Want dat had hij ergens gehoord. En volgens Prem klopt dat wel met de schrijfstijl van die man.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Ik heb het niet gezien...
Dwdd heeft dat stuk dan ook niet opgenomen in de herhaling van afgelopen nacht. Die zitter er natuurlijk ook flink mee in hun maag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Och jee, dat is nogal een beschuldiging zeg!!
Ik weet hoe iTunes werkt...quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:52 schreef Diaan73 het volgende:
MM, wij hebben wel iTunes... en volgens mij moet je de bibliotheek zelf vullen dmv mappen toevoegen. Ik weet dat Peace dat altijd doet....hij vult zich in ieder geval niet zelf, je moet zelf actiefs iets doen.
Ow okay.. dat hebben wij nog nooit gedaan, wij hebben alleen iTunes op de vaste pc. Maar fijn dat het goedkomt!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet hoe iTunes werkt...
Maar het overzetten van de ene laptop naar de andere is iets anders: https://support.apple.com/kb/HT1329?viewlocale=nl_NL
Keurig netjes gevolgd, maar geen succes dus...
Ben nu alles opnieuw aan het inlezen op de iPod, komt goed...
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het zal ook wel niet op uitzending gemist staan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dwdd heeft dat stuk dan ook niet opgenomen in de herhaling van afgelopen nacht. Die zitter er natuurlijk ook flink mee in hun maag.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga op pad, vandaag maar weer vrij genmen.
Notaris, keyboard, etc.
Laters...
Als het goed is niet nee. Zal mij benieuwen of dit de laatste keer was dat Prem in dat programma zat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Het zal ook wel niet op uitzending gemist staan.
Dat gaat dus een leuke rechtzaak vanwege smaad worden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net bij Giel dat Prem zn excuus heeft aangeboden aan Matthijs, niet aan de journalist van de Volkskrant...
Moet die journalist wel aangifte doen!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat gaat dus een leuke rechtzaak vanwege smaad worden.
Na de uitspraak van Prem bij Giel zal dat wel gaan gebeuren gok ik.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet die journalist wel aangifte doen!!
Ja, logischerwijs wel ja.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Na de uitspraak van Prem bij Giel zal dat wel gaan gebeuren gok ik.
Ik hoop het snel te horen. Dan kan ik nog op tijd kaartjes voor de rechtzaak kopen.quote:
Hoef je niet te kopen hè? Een strafzitting is meestal openbaar. Kun je gewoon gaan zitten.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop het snel te horen. Dan kan ik nog op tijd kaartjes voor de rechtzaak kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |