Kut, je hebt de linkse kerk doorquote:Op maandag 15 november 2010 18:39 schreef Montov het volgende:
Een Monidique.
Er moet een soort , tvlxd-style samenvatting komen van de Lucassenreeks. Het is de schuld van links dat Lucassen in de fractie is gekomen, het is de schuld van links dat Lucassen niet wilde aftreden, het is de schuld van links dat Wilders hem in de fractie houdt, het is de schuld van wervingspersoneel van de landmacht dat ze jonge vrouwen werven. Het is een bron van leedvermaak.
een hippiefilm over het verhaal van jezus.quote:Op maandag 15 november 2010 23:04 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand een idee wat jesus christ superstar voor film is>
Vet, die ga ik morgen kijken, nu te moe. Wat kan ik verwachten? Een soort EVP achtig verhaal?quote:Op maandag 15 november 2010 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
een hippiefilm over het verhaal van jezus.
Geen flauw benulquote:Op maandag 15 november 2010 23:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vet, die ga ik morgen kijken, nu te moe. Wat kan ik verwachten? Een soort EVP achtig verhaal?
Waar gaan we het over hebben??quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Zolcon het volgende:
Ik ga hier maar eens slowchatten ipv in willekeurige topics.
Over de leugens en hypocrisie van de PVV?quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar gaan we het over hebben??
Truste dan maar ipv SC??quote:Op maandag 15 november 2010 23:31 schreef Zolcon het volgende:
Over dat mijn bed zometeen mijn nieuwe locatie wordt. Morgen om 9 uur college
Remlof het mag wel ietsje minderquote:Op maandag 15 november 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Over de leugens en hypocrisie van de PVV?
Ow nee, dan jagen we php en suikertaartje weer weg
Als ik aankondig dat ik moet slapen ben ik meestal nog een uur of 1,5 aanwezigquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Remlof het mag wel ietsje minderIk vind het ook vervelend maar denk aan je gezondheid! Neem een glas water en ga ff in ONZ hangen ofzo
quote:Op maandag 15 november 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Als ik aankondig dat ik moet slapen ben ik meestal nog een uur of 1,5 aanwezig
Ik probeer je hart te redden. Maar nu ga je zelfs mij bashenquote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef remlof het volgende:
[..]
!
Nee, laten we het in POL maar niet over het hot item op politiek gebied hebben, stel je voor
Basht hij? Of vraagt hij zich iets af??quote:Op maandag 15 november 2010 23:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik probeer je hart te redden. Maar nu ga je zelfs mij bashen
"quote:Op maandag 15 november 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Basht hij? Of vraagt hij zich iets af??
Ow sorryquote:Op maandag 15 november 2010 23:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
"! " Doet altijd pijn in mijn hart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |