Jezus php, wat lul je weer domquote:Op donderdag 18 november 2010 17:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lees je even in Koos. Liberalen eind 18e eeuw/begin 19e eeuw hebben zeker de eerste stappen gezet richting verzorgingsstaat. Echter moet wel aangetekend worden dat dit wel behoorde tot de zgn ethische politiek, je weetwel. De agrarische wet bijv. Die liberalen!
Zo weer terug, nu ff eten.
Inderdaad pak em beet de VVD haalde bij de afgelopen verkiezingen een overwinning door de grootste partij te worden met 31 zetels dat is omgerekend ongeveer wat ze hadden bij de vorige eerste kamerverkiezingen en toen was het niets bijzonders maar doordat alles op en neer stuitert lijkt het veel nu.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aan het afbrokkelen. Het zetelaantal van de sociaal-democraten wipt al jaren op en neer. Hetzelfde geldt overigens voor de VVD en het CDA.
Markeer even wat niet klopt. Dan zoek ik daar even bronnen voorquote:Op donderdag 18 november 2010 18:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezus php, wat lul je weer dom
Weer een topic aan het verneuken met je onzinnige uitspraken
De stap van de creatie van een parlementaire staat naar een verzorgingsstaat is nogal groot. Daarnaast zit er meer dan een eeuw tussen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markeer even wat niet klopt. Dan zoek ik daar even bronnen voor
//Php
Sowieso de tijd niet. Volgens mij kunnen we hier de woningwet uit 1901 en misschien het kinderwetje van Van Houten uit 1874 tot de start van de verzorgingsstaat benoemen als we het een beetje ruim nemen. maar dan zitten we een jaar of 100 na wat jij claimt...quote:Op donderdag 18 november 2010 19:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Markeer even wat niet klopt. Dan zoek ik daar even bronnen voor
//Php
Wacht even Koos, Remlof zegt dat ik dom lul, dat zegt hij wel eens vaker. Nu mag hij aanwijzen wat er inhoudelijk niet klopt aan mijn beweringen. Dan kan ik meteen laten zien als ik wel of niet dom ben, om het even heel zwart wit te zeggen.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De stap van de creatie van een parlementaire staat naar een verzorgingsstaat is nogal groot. Daarnaast zit er meer dan een eeuw tussen.
Iedereen post wel eens wat doms, ik jij en Remlof. Maar Remlof loopt aldoor op mij te hameren dat ik dingen zeg die niet waar zijn, en zodoende krijg ik hier wel een imago als ''dom en trollerig''.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, ik lul ook wel eens dom. Maar nu ga ik werken dus wacht vooral niet op een weloverwogen antwoord. Adieu.
De verzorginsstaat is van na WO2, tot stand gebracht door Drees van de PvdA. Punt uit. Je kan de Romeinen er ook nog wel bijhalen omdat ze ons geciviliseerd hebben maar dat slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wacht even Koos, Remlof zegt dat ik dom lul, dat zegt hij wel eens vaker. Nu mag hij aanwijzen wat er inhoudelijk niet klopt aan mijn beweringen. Dan kan ik meteen laten zien als ik wel of niet dom ben, om het even heel zwart wit te zeggen.
Ik heb er een grafhekel aan als mensen zeggen dat ik dom lul.
Verdere reacties hierover ook graag in zo'n topic of in de SC.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De verzorginsstaat is van na WO2, tot stand gebracht door Drees van de PvdA. Punt uit. Je kan de Romeinen er ook nog wel bijhalen omdat ze ons geciviliseerd hebben maar dat slaat ook nergens op.
En ik zei niet dat je dom was, maar dat ik die uitspraken nogal dom vind. Zeker in een topic over peilingen. Open dan een topic "Aan wie hebben we de verzorgingsstaat te danken?". Dan kan je daarin helemaal los gaan wat dat betreft.
Even een zijlijntje: Willem Drees heeft zijn lidmaatschap van de PvdA later opgezegd, hij was het o.a. niet eens met de lijn van zijn partij; bijv op het gebied van immigratie.quote:Op donderdag 18 november 2010 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De verzorginsstaat is van na WO2, tot stand gebracht door Drees van de PvdA. Punt uit. Je kan de Romeinen er ook nog wel bijhalen omdat ze ons geciviliseerd hebben maar dat slaat ook nergens op.
Synovate is het VARA-peilbureau. Hoezo betrouwbaar?quote:Op donderdag 18 november 2010 19:39 schreef Klaudias het volgende:
Ha! 5 zetels verlies voor PVV. Zo mag ik het zien.
Ik heb synovate wel hoog zitten hoor, hoger als de hond. Maar ik denk dat ze ergens tussen de 25en 35 zetels zullen scoren. Tenminste als er niet nog meer granaten richting de PVV wordt afgeschoten.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:05 schreef Holograph het volgende:
[..]
Synovate is het VARA-peilbureau. Hoezo betrouwbaar?
Ik kan me herinneren dat de PVV voor de verkiezingen volgens Synovate op 15 zetels stond, ze haalden er 24. De PVV zal nu rond de 30 zetels halen.
Er worden geen granaten op ze afgeschoten. Ze trappen steeds op hun eigen mijnen.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb synovate wel hoog zitten hoor, hoger als de hond. Maar ik denk dat ze ergens tussen de 25en 35 zetels zullen scoren. Tenminste als er niet nog meer granaten richting de PVV wordt afgeschoten.
Hoe je het wil bekijken, het waait iig wel over. Als brinkman zijn kop houdt dan is volgens mij de gifbeker nu wel leeg.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Er worden geen granaten op ze afgeschoten. Ze trappen steeds op hun eigen mijnen.
Rot op met je getroll, ik heb nergens gezegd dat dit van de linkse kerk komt. Dit is primair gezien de schuld van de PVV, er is niets mis met hier en daar een onderzoekje. Echter vind ik wel dat ''links'' dit nu wel erg aan het overdrijven is.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:34 schreef ethiraseth het volgende:
Nee Remlof, het is een complot van de Linksche Kerk, die al deze mensen als infiltranten in de PVV heeft gebracht om het zo van binnenuit kapot te maken! Heb je de memo's niet gehad?
Dat ben ik met je eens. Dat is een verdienste van de sociaaldemocratie.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
I know, Erik. Maar het is natuurlijk absurd om de VVD aan te wijzen als grondlegger van de verzorgingsstaat.
Maar dat zijn ze toch ook op dit moment? Dat kun je niet ontkennen.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Het is ronduit stuitend hoe populair de VVD vandaag de dag is onder werkenden. Ze wanen zich tot de winners, niet realiserende dat het ieder moment dit kan verkeren. De onzekerheid is nog nooit zo hoog geweest
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_de_verzorgingsstaatquote:Op donderdag 18 november 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Er worden geen granaten op ze afgeschoten. Ze trappen steeds op hun eigen mijnen.
CDA is ook gezakt..quote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie nu pas dat de PvdA ook 2 zetels gezakt is . Dat had ik niet verwacht.
Ze zullen wel rond de 20 blijven hangen, net zoals het CDA.quote:Op donderdag 18 november 2010 20:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zie nu pas dat de PvdA ook 2 zetels gezakt is . Dat had ik niet verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |