quote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Girrrrrrrrrrrrrrl, get your facts straight!
Het bleek allemaal een hoax. Stem was niet van Britney, heel camp Britney is over hun toeren en gaan sue-en tot aan het gaatje!
Goeie comeback!quote:The statements attributed to Jason Alexander are a complete fabrication as Britney has not had any form of communication with Mr. Alexander in years. The audio recording posted on Radaronline this morning purporting to be between Britney Spears and Jason Alexander is so obviously fake as to be laughable.
Bah.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef SEMTEX het volgende:
Pete Doherty is ws van de drugs af en ziet er opgeblazen uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is hij zeker verslaafd aan eten?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was voor een film toch? Angry beaverquote:
Zijn gezicht is iig al een stuk opgeklaard van alle pukkels en korsten al blijft die lelijk maar dat terzijdequote:Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope is echt, de foto heb ik zelf geschoten namelijk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef Hajko het volgende:
Lijkt geshopt
Kijk die uitstekende vinger erachter maar, lijkt de duim
Nee, dat vind ik niet onflatteus. Eerder schattig en juist op een gelukkig moment geschotenquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:18 schreef June. het volgende:
Sandra Oh op een ongelukkig moment gekiekt
[ afbeelding ]
lol? hoezo kan dat niet?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef Hajko het volgende:
Lijkt geshopt
Kijk die uitstekende vinger erachter maar, lijkt de duim
Zullen zij ook elkaar bevredigenquote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef rena het volgende:
Brooke Hogan met haar moeder (!!)
[ afbeelding ]
sick, much?quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Hoerekots het volgende:
[..]
Zullen zij ook elkaar bevredigen
Niet reageren op zulke kutklonenquote:
Alleen denk ik dat zij deze bikini juist perfect vinden zittenquote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef Markeerstift het volgende:
Zij zullen waarschijnlijk ook nooit begrijpen dat een goed passende bh/bikini je lijf veel meer goeds doet dan zoiets wat ze nu dragen.
euhm.... wie is wie?quote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
En vergeet een goed kapsel niet.quote:Op maandag 6 december 2010 15:49 schreef Markeerstift het volgende:
Zij zullen waarschijnlijk ook nooit begrijpen dat een goed passende bh/bikini je lijf veel meer goeds doet dan zoiets wat ze nu dragen.
De geruchten gaan dat dit litteken te maken heeft met een borstvergroting die via de oksels is gedaan....quote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
christina aguilera
(oksels)
De lange is Brooke en die andere is de moederquote:
dat is zeker weten een litteken van de borstvergroting!! ik heb het zelf ook alleen van mij is niet zo lelijk ..niet meer als 2 cm en bij mij zit het ook meer naar onderenquote:Op woensdag 8 december 2010 18:41 schreef kvd het volgende:
[..]
De geruchten gaan dat dit litteken te maken heeft met een borstvergroting die via de oksels is gedaan....
wat een blok is Brooke toch, haar moeder heeft nog een mooier figuurquote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft een mooie man.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef rena het volgende:
Colin Firth kijkt alsof hij moet niezen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 december 2010 22:33 schreef rena het volgende:
Geen celebrities, maar wel onflatteus en grappig.
Ahuhquote:
Sylvia Millecam zat er ooit bovenop. Jaloers.quote:
quote:De affaire zou zich eind jaren negentig hebben afgespeeld. Destijds woonde Millecam samen met Nol Willemsen. De twee lieten elkaar vrij in hun relatie.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:42 schreef miieejj het volgende:
[
[ afbeelding ]
christina aguilera
(oksels)
quote:Op donderdag 9 december 2010 10:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sylvia Millecam zat er ooit bovenop. Jaloers.
[..]
Hij is dan ook 'al' 50quote:Op donderdag 9 december 2010 13:06 schreef ivetje het volgende:
[..]
Nou, ik vind hem vooral erg oud worden als ik zo die pic zie.
Vandaar ook de PI er bijquote:
Van welke kutband is ie ?quote:
De Adam Lambert oneman bandquote:
Ik blijf me verbazen over die kont van Kimquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rihanna is echt de weg kwijt,quote:
Waar moet ik die van kennen ? Lijkt me geen lachebekje.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef rena het volgende:
Weet niet zeker of deze exacte foto al geplaatst was, maar Taylor Momsen is een spook:
[ afbeelding ]
Taylor Momsen speelt in Gossip Girl. Sinds een jaar ofzo voelt ze de behoefte om zich als recalcitrant, edgy, en oh so mature te profileren. Wat zich uit in wasbeer-make up, bungelende tampontouwtjes, praten over masturberen en zo vaak mogelijk fuck zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen ? Lijkt me geen lachebekje.
Wat is er mis met sproeten?quote:
Jeetje wat een lief meske.quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Taylor Momsen speelt in Gossip Girl. Sinds een jaar ofzo voelt ze de behoefte om zich als recalcitrant, edgy, en oh so mature te profileren. Wat zich uit in wasbeer-make up, bungelende tampontouwtjes, praten over masturberen en zo vaak mogelijk fuck zeggen.
Zo zag ze er eerst gewoon uit
[ afbeelding ]
Ze ziet er verdomme uit als een oma, dát is wat er mis isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zingt wel in een leuk bandje... tikje eentonig, maar wel potentie.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze ziet er verdomme uit als een oma, dát is wat er mis is
Omdat ze sproeten heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dat is ook echt een redenatie die als een lul op een drumstel slaat..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Volgens mij staat dat nergens, dat het om de sproeten gaat. De huid ziet er droog en rimpelig uit, dat is het puntquote:Op woensdag 15 december 2010 08:06 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat ze sproeten heeft? Dat is ook echt een redenatie die als een lul op een drumstel slaat..
Tering, voel je niet zo aangevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 08:06 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat ze sproeten heeft? Dat is ook echt een redenatie die als een lul op een drumstel slaat..
jij snapt mquote:Op woensdag 15 december 2010 08:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat nergens, dat het om de sproeten gaat. De huid ziet er droog en rimpelig uit, dat is het punt
quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze ziet er verdomme uit als een oma, dát is wat er mis is
Haar hoofd ziet er inderdaad uit als een oma maar haar decolleté, waar mijn opmerking over ging, ziet er niet uit als een oude vrouw met zo'n kalkoenenhals. Dat zijn haar sproeten. Kijk maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
1970-1985 ongeveer?quote:
Hij is Brits, wat verwacht je danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Connolly heeft een lijk opgevist uit de sloot:
[ afbeelding ]
oh nee, het is haar man
Sjezusquote:
Ik vind hem hier een beetje op Stallone lijkenquote:Op woensdag 8 december 2010 22:18 schreef rena het volgende:
Colin Firth kijkt alsof hij moet niezen.
[ afbeelding ]
LOLquote:
Er zijn anders zat leuke Britse mannenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef rena het volgende:
[..]
Hij is Brits, wat verwacht je dan?
Dat soort foto's vind ik sowieso altijd erg onflatteus, met die belichting en positie ziet bijna niemand er leuk uit..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef SEMTEX het volgende:
Mark Zuckerberg, de oprichter van Facebook lijkt wel een vis... of alien..
[ afbeelding ]
Ik wist het!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:31 schreef SEMTEX het volgende:
Mark Zuckerberg, de oprichter van Facebook lijkt wel een vis... of alien..
[ afbeelding ]
Wie is de moeder en wie de dochter?quote:Op maandag 6 december 2010 11:31 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |