Van welke kutband is ie ?quote:
De Adam Lambert oneman bandquote:
Ik blijf me verbazen over die kont van Kimquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rihanna is echt de weg kwijt,quote:
Waar moet ik die van kennen ? Lijkt me geen lachebekje.quote:Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef rena het volgende:
Weet niet zeker of deze exacte foto al geplaatst was, maar Taylor Momsen is een spook:
[ afbeelding ]
Taylor Momsen speelt in Gossip Girl. Sinds een jaar ofzo voelt ze de behoefte om zich als recalcitrant, edgy, en oh so mature te profileren. Wat zich uit in wasbeer-make up, bungelende tampontouwtjes, praten over masturberen en zo vaak mogelijk fuck zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar moet ik die van kennen ? Lijkt me geen lachebekje.
Wat is er mis met sproeten?quote:
Jeetje wat een lief meske.quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Taylor Momsen speelt in Gossip Girl. Sinds een jaar ofzo voelt ze de behoefte om zich als recalcitrant, edgy, en oh so mature te profileren. Wat zich uit in wasbeer-make up, bungelende tampontouwtjes, praten over masturberen en zo vaak mogelijk fuck zeggen.
Zo zag ze er eerst gewoon uit
[ afbeelding ]
Ze ziet er verdomme uit als een oma, dát is wat er mis isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zingt wel in een leuk bandje... tikje eentonig, maar wel potentie.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze ziet er verdomme uit als een oma, dát is wat er mis is
Omdat ze sproeten heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.? Dat is ook echt een redenatie die als een lul op een drumstel slaat..
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Volgens mij staat dat nergens, dat het om de sproeten gaat. De huid ziet er droog en rimpelig uit, dat is het puntquote:Op woensdag 15 december 2010 08:06 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat ze sproeten heeft? Dat is ook echt een redenatie die als een lul op een drumstel slaat..
Tering, voel je niet zo aangevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 08:06 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat ze sproeten heeft? Dat is ook echt een redenatie die als een lul op een drumstel slaat..
jij snapt mquote:Op woensdag 15 december 2010 08:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Volgens mij staat dat nergens, dat het om de sproeten gaat. De huid ziet er droog en rimpelig uit, dat is het punt
quote:Op maandag 13 december 2010 21:26 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ze ziet er verdomme uit als een oma, dát is wat er mis is
Haar hoofd ziet er inderdaad uit als een oma maar haar decolleté, waar mijn opmerking over ging, ziet er niet uit als een oude vrouw met zo'n kalkoenenhals. Dat zijn haar sproeten. Kijk maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |