Als ik het in een oogopslag zou zien had ik niet om de naam gevraagdquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:14 schreef kvd het volgende:
dat zie je toch zo, da's Britney....dat gzicht, die hair-extentions...
Die vind ik juist leuk.quote:
Alleen Katy Perry komt daarmee wegquote:
Ik ook niet. Vind ze er mooi uitzien.quote:Op donderdag 30 december 2010 04:05 schreef Marloes het volgende:
Ik vind Jessica eigenlijk helemaal niet zo onflatteus op die foto's
Ik ook! Ziet er prima uitquote:Op donderdag 30 december 2010 08:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vind ze er mooi uitzien.
Die zal wel zwanger zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 00:00 schreef SEMTEX het volgende:
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
beetje puffy...
Cher lijkt wel pocahontas hierquote:Op donderdag 30 december 2010 00:04 schreef SEMTEX het volgende:
Kathy Griffin
[ afbeelding ]
Cher
[ afbeelding ]
Zo, die heeft ook de coke ontdektquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
Alweer Kate Perry:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-up-op-twitter.html
Wat een heldin is het eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
Alweer Kate Perry:
http://www.bruno.nl/nieuw(...)e-up-op-twitter.html
Maar 'wat dikker' is niet per se onflatteus. Winkelen zonder make-up en vervolgens gefotografeerd worden dan weer wélquote:Op donderdag 30 december 2010 09:54 schreef 0634 het volgende:
Nee, wel wat dikker, maar best goed.
Maar ik zie hier wel meer foto's die niet onflatteus (is dat eigenlijk een woord) zijn. Die van Katie Holmes op de vorige bladzijde is toch niks mis mee. Iedereen loopt toch wel eens in een joggingbroek zonder makeup enzo te winkelen...
Dat kan niet, dan gaat ze niet maagdelijk het huwelijk in, onze gelovige Jessquote:Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die zal wel zwanger zijnWaarom zou ze anders de hele tijd een bontkleed voor haar buik houden tijdens het shoppen als er fotografen in de buurt zijn
Ik heb even gegoogled en het ziet er naar uit dat gezien de tijd tussen het huwelijk en de baby van christelijke zus Ashlee en husband ook alleen een korte "moetje" periode zitquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gaat ze niet maagdelijk het huwelijk in, onze gelovige Jess![]()
Al was ze geen maagd meer, maar ik neem aan dat ze weer op dezelfde manier een huwelijk instapt met een jongen?
Had het gezien ja,quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ai, daar gaat de droom van veel mannen...
mag ik u presenteren: Kate Perry zonder make-up:
[ afbeelding ]
Russell Brand had hem op Twitter gezet en hij was weer snel weg, maar helaas, de pers had de foto al opgepikt. Dat wordt een gezellig oud & nieuw in huize Perry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |