plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 26 december 2010 19:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zoek Penelope Cruz
[ afbeelding ]
Dacht eerst een piepjonge Reese Witherspoon.quote:Op zondag 26 december 2010 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Een oude foto van Kate Perry, ik herkende haar niet
Stel je niet aan, man.quote:
Je ziet ook precies wat iedereen denkt. Vin die belt en die zegt volgens zij zoiets van er zit hier een malloot helemaal uit zijn dak te gaan. Penelope schrikt zich een hoedje.quote:Op zondag 26 december 2010 19:00 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zoek Penelope Cruz
[ afbeelding ]
Ik had Vin Diesel nog niet eens gezien tot jij het zeiquote:Op maandag 27 december 2010 10:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je ziet ook precies wat iedereen denkt. Vin die belt en die zegt volgens zij zoiets van er zit hier een malloot helemaal uit zijn dak te gaan. Penelope schrikt zich een hoedje.
Degene daarvoor doet haar pet naar beneden en zit met plaatvervangende schaamte van ik hoor hier niet bij hoor.
quote:Op zondag 26 december 2010 19:09 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Een oude foto van Kate Perry, ik herkende haar niet
quote:Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vond ik ook heel frappant toen ik daar woonde, gingen we naar de winkel en hielden ze gewoon hun pyamabroek aan en hup een vestje erover.quote:Op maandag 27 december 2010 22:33 schreef Deckard het volgende:
Ik snap die amerikanen dus echt niet. Die lopen buiten met kleding alsof ze net van plan naar bed toe te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |