Tuurlijk - maar dat betekend niet dat het dan maar op de foto vastgelegd moet wordenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen blij mogen zijn als ze er nog zo uit zien op hun 55e
Waar moet ik haar van kennen ? Zit ze al lang in een gesloten inrichting ?quote:
Nou Janice Dickinson is niet gezegend door moeder natuur hoor, eerder door Dr 90210. Ik zou niet willen weten hoe Janice er zonder al die nip tuck poeha uitzietquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat de meeste vrouwen blij mogen zijn als ze er nog zo uit zien op hun 55e
precies, dat gezicht is helemaal strak getrokken en dat tesamen op een constant dieet van waterkerssoep...ja dan kunnen wij er ook zo uitzien op ons 55e..zolang je maar geld hebt kan allesquote:Op dinsdag 21 december 2010 22:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou Janice Dickinson is niet gezegend door moeder natuur hoor, eerder door Dr 90210. Ik zou niet willen weten hoe Janice er zonder al die nip tuck poeha uitziet
Dat denk ik ook!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die onderste is Lady Gaga voor een fotoshoot volgens mij. Is die bovenste Alicia Keys?
Allebei jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Die onderste is Lady Gaga voor een fotoshoot volgens mij. Is die bovenste Alicia Keys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |