SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OPThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Wil je ook in de lijst? Log je dan even in op de Fok! Wiki en voeg je eigen UI hier toe aan het lijstje.
Haha, een goed ontbijt voor een zondag!quote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo denk ik ontbijten bij de McDonalds
Kom je daarna hier even dan...quote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef limbolandjgirl het volgende:
Pfff...
Vandaag weer een opruimdag...
Ik kan nooit tt's verzinnen, moeten anderen maar de topics sluiten vanaf nuquote:Op zondag 14 november 2010 19:34 schreef huize het volgende:
Ga jij trouwens eens schaamtevol in een hoekje een fatsoendelijke tt zitten te bedenken!
Met dik 100 foto's van een party te bewerken heb je die tijd nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef limbolandjgirl het volgende:
De kamer en slaapkamer zien er nu toch beter uit dan eerst.
Soms is een opruimdag best fijn. Moet je er wel de tijd voor hebben..
Nu lekker op de bank liggen en tv kijken. Hieerlik!.
Zo lullig ben ik dan weer niet.. maar vanaf nu wel!quote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef nattermann het volgende:
Daarom wacht ik altijd even als ik zie dat de 295 posts gepasseerd zijn
Dan open ik er wel 1, ZONDER ttquote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef huize het volgende:
Dan hoop ik stiekem dat het ergens snachts gebeurd. Kunnen jullie lekker wachten tot ik weer thuis ben enzo
quote:
Goed planquote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef huize het volgende:
Bon dan ga ik voor een sigaar en een drankje.
Dan moet ik die boven zoekenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef huize het volgende:
Of je zet de muziek gewoon aan, als je moeder dan klaagt blaf je toch gewoon terug dat jij toch ook niet zeurt dat de tv door je muziek heen gaat.
meh heb mn momentenquote:
Nee.. 1 pilsje meteen na het sporten en ik was weeer bij. Net gegeten bij mijn ouders en zo even afwassen en de was opruimen. Daarna chillen op de bank of op pc. Denk dat ik voor PC gaquote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef Boy23 het volgende:
Man met de hamer nog langs geweest kev? Of geen last van gehad?
Dat is dan onverwacht positief nieuws.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt dom, ik was er van overtuigd dat ik morgen moest werken, maar heb vrij
Yup!quote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan onverwacht positief nieuws.
Weer nachsjich jong?quote:Op zondag 14 november 2010 20:40 schreef nattermann het volgende:
Ik heb me toch zin in een pintje. Moet helaas nog werken
Goed! Nog niets aan gedaan vandaag. Ga om 21:00 beginnen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup!![]()
Hoe staat het met je scriptie?
Succesquote:Op zondag 14 november 2010 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed! Nog niets aan gedaan vandaag. Ga om 21:00 beginnen.
Dat is dansen toch?quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef sproetjes het volgende:
i'm soooo tired!
maar damn wat was sh'bam leuk!
Lijkt me best leukquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef sproetjes het volgende:
jep
nieuwste les mills programma, mag vanaf januari gegeven worden
leuker en meer afwisseling in de dansstijlen dan zumba, maar weer makkelijker dan de bodyjam
quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef sproetjes het volgende:
is t ook
wij gaan met 4 instructeurs morgen de locatie manager gek maken dat we op cursus willen en dat we de zumba willen lozen hahaha
Zou wel tof zijn jaaaquote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef sproetjes het volgende:
ik zie het nog niet zo heel snel gebeuren, les mills is crazy duur met licenties enzo maaaaaaar
we willen het allemaal hahahaha en ik vind dat we gewoon 1 van de eerste clubs in limburg moeten zijn met sh'bam
al helemaal omdat we dan ook nog mooi lanceringen en gastlessen kunnen organiseren met een "bevriende collega" die national presenter is whehe
Succes. (Y)quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef nattermann het volgende:
Ik ga werken tot een uur of 7 morgenochtend
Ahhh. Eindelijk een mededrinker na de nachtdiensten. Heerlijk, 2, 3 flesjes bier en dan ronken tot in de middag.quote:Op zondag 14 november 2010 19:34 schreef nattermann het volgende:
Tijd voor eten en nachtdienst. Morgenochtend zo rond half 8 tijd voor drank en sex
quote:Op zondag 14 november 2010 19:34 schreef huize het volgende:
Ga jij trouwens eens schaamtevol in een hoekje een fatsoendelijke tt zitten te bedenken!
Frusti.quote:Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
Niet nu. Ik eis: alles naar de kut.
Of. Ik kan niet meer maar ook niet minder.![]()
Of. STERF ALLE HOERIGE KUTMANNEN STERF![]()
Of. Da Mauro in Rmunj, HOLI CANOLI![]()
Of. Limburgse heuvellanden. Wat dan weer doelt op tetten.![]()
Soms kan iemand een slechte dag hebbenquote:
Slaap lekker.quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net een hoop hits van Enrique Iglesias die voorbij kwamen in mijn playlist![]()
Dalijk nog een stuk lezen en dan maar eens richting bed.
Welk boek?quote:Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Danke. Jij ook straks.
Maar eerst nog even lezen, wil dat boek vanavond nog uithebben.
quote:Op haar dertigste heeft Elizabeth Gilbert alles wat een ambitieuze, hoogopgeleide vrouw zich zou kunnen wensen: een echtgenoot, een huis en een succesvolle carrière. Maar in plaats van gelukkig te zijn wordt ze overspoeld door paniek, verdriet en verwarring. Ze besluit dat het tijd is voor een zoektocht naar de dingen die ze mist in haar leven: plezier, toewijding en evenwicht, en gaat op reis. In Italië maakt ze kennis met la dolce vita, in India met tempelvloeren die geschrobd moeten worden en in Indonesië met een excentrieke medicijnman en haar grote liefde.Eten, bidden, beminnen is een hartveroverend, dapper reisverslag en een inspiratie voor iedereen die wel eens op een kruispunt heeft gestaan en gedacht heeft dat er een andere, betere weg zou moeten zijn.
Ik zit momenteel met een halve liter Warsteiner te genieten van het weekend... Vrij t/m donderdag, mag ook wel na een 7daagse werkweekquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ahhh. Eindelijk een mededrinker na de nachtdiensten. Heerlijk, 2, 3 flesjes bier en dan ronken tot in de middag.
Goed, dagje vrijquote:Op maandag 15 november 2010 08:55 schreef Kn0x het volgende:
Ik haat werken. Hoe gaat het met mijn favo limbo's?
Ben ik blij dat ik daar nooit hoef te komen!quote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan wachten. Zit in het ziekenhuis voor een aantal dingen en overal staat een gigantische rij. Van werken gaat vanmorgen niets komen in ieder geval.
Ik mag de komende tijd voor een aantal onderzoeken daar langskomen. Zit nu alweer in de volgende rij. Vrees niet voor 12 uur klaar te zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar nooit hoef te komen!
Tja weet je ook wat hier aan de hand was! Maja de Geulbeek staat nog steeds erg hoog.quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Joysa het volgende:
Ik was vanmorgen bij de maas aan de kant van Blerick geweest, kon ik nog makkelijk over het fietspad lopen..
Net weer even gaan kijken maar het hele fietspad staat onder water
Ik geloofde je ook welquote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja weet je ook wat hier aan de hand was! Maja de Geulbeek staat nog steeds erg hoog.
Niet echt neequote:
Heerlijk altijd, die cursussen. Verplicht van de baas zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 17:21 schreef Boy23 het volgende:
Pfff net thuis, boeiende cursus. Viel nog net niet in slaap!
Idd was een verplichte cursus. Er werdt op me schouder geklopt en vroeg of ik wakker was!quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die cursussen. Verplicht van de baas zeker?
Hier ook. Tortilla's met vééél knoflook. Zojuist een Erdinger Weizenbier opengetrokken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef huize het volgende:
Zo de vreet is in de maak, boerenkool met spekjes en braadworst.
Goed idee van mij hequote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef huize het volgende:
Zo de vreet is in de maak, boerenkool met spekjes en braadworst.
yep.quote:
Daarom ga ik naar the phonehousequote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef nattermann het volgende:
Ik zou vandaag gebeld worden door Belcompany om mijn nieuwe telefoon op te halen. Die ballenfirma heeft nog steeds niet gebeld
Welke opleiding doe je?quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef limbolandjgirl het volgende:
Wat een dag...
3 hoorcollege's... Pff daar word je ook moe van!
Net te horen gekregen dat ik alweer niet ben aangenomen voor een stage binnen een organisatie..![]()
Gaat weer goed vandaag.
Daar ging ik voorheen ook heen, maar onlangs slechte ervaring mee opgedaan als in zeer onbeschoft personeel. Zo raak je je klanten dus kwijt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar the phonehouse![]()
Welke zaak en weet je de naam van het personeelslid? Ik ken de regiomanager goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar ging ik voorheen ook heen, maar onlangs slechte ervaring mee opgedaan als in zeer onbeschoft personeel. Zo raak je je klanten dus kwijt.
Durf ik zo niet te zeggen... Was in elk geval vrijdagmiddag zo rond een uur of 1, filiaal Sittardquote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welke zaak en weet je de naam van het personeelslid? Ik ken de regiomanager goed
Zo gauw Paul z'n Klinker eens opengooit.quote:Op maandag 15 november 2010 21:45 schreef huize het volgende:
Kijk eens wat onder de steen is uitgekropen! Een mede heerlenaar. Wanneer gaan we toupen jong!
Gezellig kaartspel, drankje erbij helemaal topquote:Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef huize het volgende:
zijn we toch al met zn drieen om te toupen..
Why, omdat je te jong bent of omdat ze je kennen? Meeste tenten kom je toch gewoon binnen als 16 jarige.quote:Op maandag 15 november 2010 22:15 schreef Gezicht het volgende:
Valkenburg is zelfs met de fiets wel te doen voor mij.Helaas kom ik daar zelfs in de meeste tenten niet binnen.
!!!
Die ene keer dat ik daar ben uitgegaan kwam ik ook alleen binnen omdat ik met een grote groep van allemaal 18+'ers was.quote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef huize het volgende:
[..]
Why, omdat je te jong bent of omdat ze je kennen? Meeste tenten kom je toch gewoon binnen als 16 jarige.
Venlo.. En trein verbinding naar het zuiden zuigtquote:Op maandag 15 november 2010 22:14 schreef Boy23 het volgende:
Haha. Hmmm trein is een optie? Waar woon jij dan Joysa?
Opa loodst iedereen naar binnenquote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef huize het volgende:
Betwijfel of je ergens word tegengehouden als ik met je mee ga...licht natuurlijk wel weer aan wie er tegenwoordig in welk café werkt![]()
Ieder jaar zie je daar dezelfde mensen werken alleen switchen ze steeds van waar ze werken.
zolang ik maar gewoon bij jouw in bed ligquote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef huize het volgende:
Kinders,
A- binnen limburg is niets te ver weg, kom op zeg tis limburg...
B- voor een meet moet je IETS over hebben
C- wellicht en lees WELLICHT creeer ik hier wel een crashplek voor de reizigers
Ow ik ging er vanuit alle vrouwen in mn bed enzoquote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zolang ik maar gewoon bij jouw in bed lig
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef sproetjes het volgende:
t word een meet schat, geen gangbang
Ik gaf je er een troostende kus hart dingetje bijquote:
Niksquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef huize het volgende:
Nogmaals wat is er mis met de heerlijke kitsch die valkenburg deze maand bied?
Ok, vergevenquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef huize het volgende:
[..]
Ik gaf je er een troostende kus hart dingetje bij
helemaal niksquote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef huize het volgende:
Nogmaals wat is er mis met de heerlijke kitsch die valkenburg deze maand bied?
Goed planquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef limbolandjgirl het volgende:
Kunnen we het niet centraal houden?
In Roermond?
Ah men de ahoy, lachen, daar heb ik nog ooit als die hard rockert staan te hakken enzoquote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
helemaal niksbehalve die paupertent Ahoy
1,5u met treinquote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef huize het volgende:
[..]
Ah men de ahoy, lachen, daar heb ik nog ooit als die hard rockert staan te hakken enzo![]()
Maar seriously...Valkenburg ftw voor een meet!
Ik ben nog nooit in valkenburg geweestquote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef nattermann het volgende:
Ik ben nog nooit in Valkenburg uitgegaan
quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef huize het volgende:
[..]
Ah men de ahoy, lachen, daar heb ik nog ooit als die hard rockert staan te hakken enzo![]()
Maar seriously...Valkenburg ftw voor een meet!
Je hebt niks gemistquote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in valkenburg geweest
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef limbolandjgirl het volgende:
^ Nee ik ook niet.. xD
*Waarom krijg ik nu de indruk dat de leeftijdsgrens 'hoog' ligt? Althans hoog voor mij?*
Ik ben 19quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nou..
Ik denk dat de leeftijd hier ongeveer zo tussen de 23-30 ligt ????????![]()
*Sorry als mensen zich beledigd voelen!*
En dan voel ik mij best jong.. hehe
21 hier.quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nou..
Ik denk dat de leeftijd hier ongeveer zo tussen de 23-30 ligt ????????![]()
*Sorry als mensen zich beledigd voelen!*
En dan voel ik mij best jong.. hehe
Hoe oud ben jij dan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef limbolandjgirl het volgende:
Oahhh!!
Dan heb ik niks gezegd!
Je bent niet de jongste in elk gevalquote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef limbolandjgirl het volgende:
Laten we zeggen dat ik sinds dit jaar 'officieel' volwassen ben..
Maar in werkelijkheid..
18 zomers jong dus
Dat heb ik ook niet gezegdquote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef huize het volgende:
Ik zie er ook nog niet als een opa uit zeg!
quote:Op maandag 15 november 2010 22:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent niet de jongste in elk geval
Blast of arrogance:quote:
Pics?quote:
Mag, maar ga je wel missen!quote:Op maandag 15 november 2010 23:25 schreef limbolandjgirl het volgende:
Morgen om 9 uur de trein hebben..
Dus ik ga mijn GPS eens pakken en mijn bed opzoeken!![]()
Mag dat? Of gaan jullie mij dan heeeeeeel erg missen?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:35 schreef limbolandjgirl het volgende:
Nou..
Dan blijf ik nog wel EVENTJES... Speciaal voor jou!
Leef wha!
Watwasjevorigedan?!quote:Op maandag 15 november 2010 23:36 schreef limbolandjgirl het volgende:
enwaarommerktniemandmijnnieuwUIop?!
Lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef limbolandjgirl het volgende:
Dink den nag mer uns good noa! haha.
Pfff.. Morgen school, woensdag vrij & donderdag 5 dagen naar Zweden!![]()
Wat een weekje..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens naar de bakker toe.
Mwa. Valt tegen, moet zo weer werken he. Dan heb ik mijn week er bijna op zitten. Ik ben blij dat ik kan uitkijken naar STRP festival.quote:
quote:
Lekker ! Ik maak donderdag ook de laatste lekker weekend. Wanneer is datt festival?quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa. Valt tegen, moet zo weer werken he. Dan heb ik mijn week er bijna op zitten. Ik ben blij dat ik kan uitkijken naar STRP festival.
Zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:40 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Lekker ! Ik maak donderdag ook de laatste lekker weekend. Wanneer is datt festival?
Wat is er aan het handje?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Ivo1986 het volgende:
Tijd voor de 3de paracetamol 500 voor vandaag
Zeer slecht geslapen, met koppijn opgestaan, 2 pillen achterover geslagen, zijn nu alweer uitgewerktquote:
Zucht. Nu weet je hoe een man zich voelt. Altijd geil en veel leuke dames.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef friekin_ het volgende:
Waarom is het leven soms zo zwaar. Zelfbeheersing grmbl.. RRR. Zo geil als boter en dan overal negers in Weert. ARGH.
Ik ga 's morgens in het donker van huis en kom in het donker weer terugquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:48 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb vandaag geen zon gezien, nu is de overkant van de straat alweer moeilijk te zien...
Dat laat ik aan me voorbij gaan. Ik hou geen leven meer overquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ga straks in de mist voetballen, is ook alweer een tijdje geleden
Welcome to the real world. The Real World: Limburg.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga 's morgens in het donker van huis en kom in het donker weer terug
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:01 schreef postmortum het volgende:
wie heeft er poederbrief naar L1 gestuurd?
Ja. Dus ik ga zo de kou trotseren, m&m's kopen en lekker alleen in de bioscoop zittenquote:
Naar Harry Potter zou kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is echt al lang geleden dat ik daar geweest ben zeg. Als ik het geweten had, en ik niet naar Harry Potter zou moeten kijken, dan wat ik wel meegegaan.
Dan liet ik Harry Potter wel links liggen inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Naar Harry Potter zou kijken
Je zou naar mij kijken. Geef het maar eerlijk toe.
Doe eens impulsief. Kom gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |