Ik zit momenteel met een halve liter Warsteiner te genieten van het weekend... Vrij t/m donderdag, mag ook wel na een 7daagse werkweekquote:Op zondag 14 november 2010 22:13 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ahhh. Eindelijk een mededrinker na de nachtdiensten. Heerlijk, 2, 3 flesjes bier en dan ronken tot in de middag.
Goed, dagje vrijquote:Op maandag 15 november 2010 08:55 schreef Kn0x het volgende:
Ik haat werken. Hoe gaat het met mijn favo limbo's?
Ben ik blij dat ik daar nooit hoef te komen!quote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan wachten. Zit in het ziekenhuis voor een aantal dingen en overal staat een gigantische rij. Van werken gaat vanmorgen niets komen in ieder geval.
Ik mag de komende tijd voor een aantal onderzoeken daar langskomen. Zit nu alweer in de volgende rij. Vrees niet voor 12 uur klaar te zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik daar nooit hoef te komen!
Tja weet je ook wat hier aan de hand was! Maja de Geulbeek staat nog steeds erg hoog.quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Joysa het volgende:
Ik was vanmorgen bij de maas aan de kant van Blerick geweest, kon ik nog makkelijk over het fietspad lopen..
Net weer even gaan kijken maar het hele fietspad staat onder water
Ik geloofde je ook welquote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tja weet je ook wat hier aan de hand was! Maja de Geulbeek staat nog steeds erg hoog.
Niet echt neequote:
Heerlijk altijd, die cursussen. Verplicht van de baas zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 17:21 schreef Boy23 het volgende:
Pfff net thuis, boeiende cursus. Viel nog net niet in slaap!
Idd was een verplichte cursus. Er werdt op me schouder geklopt en vroeg of ik wakker was!quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die cursussen. Verplicht van de baas zeker?
Hier ook. Tortilla's met vééél knoflook. Zojuist een Erdinger Weizenbier opengetrokken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef huize het volgende:
Zo de vreet is in de maak, boerenkool met spekjes en braadworst.
Goed idee van mij hequote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef huize het volgende:
Zo de vreet is in de maak, boerenkool met spekjes en braadworst.
yep.quote:
Daarom ga ik naar the phonehousequote:Op maandag 15 november 2010 16:58 schreef nattermann het volgende:
Ik zou vandaag gebeld worden door Belcompany om mijn nieuwe telefoon op te halen. Die ballenfirma heeft nog steeds niet gebeld
Welke opleiding doe je?quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef limbolandjgirl het volgende:
Wat een dag...
3 hoorcollege's... Pff daar word je ook moe van!
Net te horen gekregen dat ik alweer niet ben aangenomen voor een stage binnen een organisatie..![]()
Gaat weer goed vandaag.
Daar ging ik voorheen ook heen, maar onlangs slechte ervaring mee opgedaan als in zeer onbeschoft personeel. Zo raak je je klanten dus kwijt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar the phonehouse![]()
Welke zaak en weet je de naam van het personeelslid? Ik ken de regiomanager goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Daar ging ik voorheen ook heen, maar onlangs slechte ervaring mee opgedaan als in zeer onbeschoft personeel. Zo raak je je klanten dus kwijt.
Durf ik zo niet te zeggen... Was in elk geval vrijdagmiddag zo rond een uur of 1, filiaal Sittardquote:Op maandag 15 november 2010 21:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Welke zaak en weet je de naam van het personeelslid? Ik ken de regiomanager goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |