SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OPThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Wil je ook in de lijst? Log je dan even in op de Fok! Wiki en voeg je eigen UI hier toe aan het lijstje.
Haha, een goed ontbijt voor een zondag!quote:Op zondag 14 november 2010 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo denk ik ontbijten bij de McDonalds
Kom je daarna hier even dan...quote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef limbolandjgirl het volgende:
Pfff...
Vandaag weer een opruimdag...
Ik kan nooit tt's verzinnen, moeten anderen maar de topics sluiten vanaf nuquote:Op zondag 14 november 2010 19:34 schreef huize het volgende:
Ga jij trouwens eens schaamtevol in een hoekje een fatsoendelijke tt zitten te bedenken!
Met dik 100 foto's van een party te bewerken heb je die tijd nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef limbolandjgirl het volgende:
De kamer en slaapkamer zien er nu toch beter uit dan eerst.
Soms is een opruimdag best fijn. Moet je er wel de tijd voor hebben..
Nu lekker op de bank liggen en tv kijken. Hieerlik!.
Zo lullig ben ik dan weer niet.. maar vanaf nu wel!quote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef nattermann het volgende:
Daarom wacht ik altijd even als ik zie dat de 295 posts gepasseerd zijn
Dan open ik er wel 1, ZONDER ttquote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef huize het volgende:
Dan hoop ik stiekem dat het ergens snachts gebeurd. Kunnen jullie lekker wachten tot ik weer thuis ben enzo
quote:
Goed planquote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef huize het volgende:
Bon dan ga ik voor een sigaar en een drankje.
Dan moet ik die boven zoekenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef huize het volgende:
Of je zet de muziek gewoon aan, als je moeder dan klaagt blaf je toch gewoon terug dat jij toch ook niet zeurt dat de tv door je muziek heen gaat.
meh heb mn momentenquote:
Nee.. 1 pilsje meteen na het sporten en ik was weeer bij. Net gegeten bij mijn ouders en zo even afwassen en de was opruimen. Daarna chillen op de bank of op pc. Denk dat ik voor PC gaquote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef Boy23 het volgende:
Man met de hamer nog langs geweest kev? Of geen last van gehad?
Dat is dan onverwacht positief nieuws.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
![]()
Ik ben echt dom, ik was er van overtuigd dat ik morgen moest werken, maar heb vrij
Yup!quote:Op zondag 14 november 2010 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is dan onverwacht positief nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |